Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRallyeová Lancia Ypsilon s tříválcem slaví úspěch. Už má na kontě desítky objednávek
23 komentářů
Stejsn
0
Když čtu podmínky té soutěže, nemůžu se ubránit dojmu, že je to nějaký lokální "okresní přebor"...
Kvalitar
1
@Stejsn ked neprsi aspom kvapka. Mozno sa este Lancia pozviecha spolu s Alfou a Maserati a zdvihne zo dna bezodnej jamy s menom Stelantis.😆
sachs800
3
@Stejsn Né všichni mají prachy na provozování závodů v nejvyšší lize. Podle mě je to super počin.
ericn
1
@sachs800 No ale to auto nic moc, nedá se na to koukat 😄 V podstatě poladěná P208 s 3hrnkem...
sachs800
2
@ericn To není auto na koukání...a ten tříhrnek je setsakra upravený. Slovo poladěná bych nepoužil.
ericn
0
@sachs800 Jasně, bylo to trochu nadnesené. Je škoda, že to je PSA výrobek, a ne Fiatí světluška 1,3FF...
Arese
Netušíte někdo, proč má ta nová Ypsilonka tak ukrutně ošklivý předek? To auto na své tvůrce už od pohledu zoufale kňourá a modlí se sepnutými stírači - prosím, facelift, smilujte se, facelift prosím...!!!
@Arese Ja Ti nevim, mne to tak hrozny neprijde.
Jo, je to jiny. Ale to byla Thesis taky.
Rekl bych, ze prodejum nebrani ani motor ani design, ale cena.
Ypsilonka proste ma/ mela svoje misto. S prislusnou cenou.
Tohle je drahe, ale na Deltu male.
Jo, je to jiny. Ale to byla Thesis taky.
Rekl bych, ze prodejum nebrani ani motor ani design, ale cena.
Ypsilonka proste ma/ mela svoje misto. S prislusnou cenou.
Tohle je drahe, ale na Deltu male.
Stejsn
Desítky objednávek.... a jak se prodává ne-rallye verze?
@Stejsn 10 000ks za rok 2024. Takže bída. Staré se prodalo 60 000 ročně.
https😐/www.italpassion.fr/en/lancia/new-lancia-ypsilon-passes-10000-order-mark-heres-the-buyer-profile/
https😐/www.italpassion.fr/en/lancia/new-lancia-ypsilon-passes-10000-order-mark-heres-the-buyer-profile/
@Pepa_007 ono proč chtít P208 v jiném designu? Navíc výrazně horším, viz ten příšerný předek…
@Ja Prvni 123 Co přesně myslíš? Bavíme se o autě co má jiný předek a zadek P208 vs Y, jinak vše stejné nebo o platformě, na které je postavené úplně jiné auto, viz Golf vs Octavia?
@ericn Na ten posledni koment nemuzu odpovedet. Nevimproc.
V cem je vsechno jine?
Motory stejne, napravy stejne... odlisny brzdovy kotouce ma tohle taky.
Ne, ja nejsem nadesenej z toho, ze FCA prestalo existovat a Stellantis je hodne franouzskej.
Ale vadi mi to automaticke zesmesnovani.
Ten powertrain 1.2 trivalec + hybridni dvouspojka muze fungovat docela dobre.
Jestli ano, tak je mi uplne jedno, kde se vzal.
Pokud nepochazi z kriminalni cinnosti, nebo z Ciny.😄
V cem je vsechno jine?
Motory stejne, napravy stejne... odlisny brzdovy kotouce ma tohle taky.
Ne, ja nejsem nadesenej z toho, ze FCA prestalo existovat a Stellantis je hodne franouzskej.
Ale vadi mi to automaticke zesmesnovani.
Ten powertrain 1.2 trivalec + hybridni dvouspojka muze fungovat docela dobre.
Jestli ano, tak je mi uplne jedno, kde se vzal.
Pokud nepochazi z kriminalni cinnosti, nebo z Ciny.😄
@Ja Prvni 123 jsem rád, že Lancia nezanikla, ale tohle je prostě jen klon P208 stejně jako Corsa. Navíc tomu udělali opravdu hnusný design přední části, jako by to Italové vůbec nenavrhovali... Lancie bude jako Opel, klon bez duše a bez motorů, všude bude jen ten trapný 3hrnek nebo podprůměrné elektro... Myslím série, ne tenhle pokus o závodní auto...
Pepa_007
Peugeot 208. Obyčejný Francouz.
Ja Prvni 123
Na zacatku unora budu mit na 2 dny pujcenou 600, s 1.2 a hybridni prevodovkou.
Tak jsem docela zvedavej na to, jak to funguje v praxi.
Protoze hrdinsky reci na jednu i na druhou stranu jsou k nicemu, chce to proste vyzkouset.
😄
Tak jsem docela zvedavej na to, jak to funguje v praxi.
Protoze hrdinsky reci na jednu i na druhou stranu jsou k nicemu, chce to proste vyzkouset.
😄
Lord Owl
K tomu designu, to je vcelku tradice, že Lancia Y měla ošklivější předky a vábnější zadky.
Mi se nejvíc líbil její vzhled někdy kolem roku 2002, naopak ta okolo 2012 se mi dost hnusí....
Mi se nejvíc líbil její vzhled někdy kolem roku 2002, naopak ta okolo 2012 se mi dost hnusí....