Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV – Drobný lifting

18 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Fajn, ze Ford predava v EU, Pumička ma nikdy moc nezaujala, na koniec ani nebola vo vybere na auti pre trvalejsie vlastnictvo.
- nedostatky v bezpectnostnej vybave
- moc tuhy podvozok
- EB neistý z pohladu vlastnictva 5-10r
Aktualne by sa pridalo aj zmazanie fyz. ovladacov klimy.
Avatar - del42sa
del42sa
to autíčko se mi docela líbilo, jak jízdně tak dizajnem, jediné co mě odrazovalo je právě použití toho litrového bručáku a jeho (ne) spolehlivost ...

mít to auto malý čtyřválcový motor, tak není nad čím uvažovat.
Avatar - lamal
lamal
@del42sa
ako hodnotis podvozok s 18 na rozbitych povrchoch a v meste ?
Avatar - del42sa
del42sa
@lamal město nehodnotím, ale na blbnutí na okrskách je to auto fakt zábavné, podvozek je pravda trochu tvrdší ale na ježdění po městě bych volil jiné auto.Trochu tomu pomůžou 17 kola
Ota4
@lamal Podvozek je naprosto boží. Neskutečně zábavné autíčko. Podvozek ve městě i na 18" úplná pohoda
Avatar - lamal
lamal
@Ota4
Nemam vyskusane, co som popozeral testy a debatil s ludmi co jazdili 18ky, zhodli sa ze to je moc tuhe na ostrych nerovnostiach a retarderoch.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já měl tu čest, větší nerovnosti = dost ošklivé rány, na Ford naprosto nezvyklé 😐 jinak se to chová jako maly hatchback, za ty peníze co za to chtějí mne to moc zajímavé auto nepříjde, vybavený stojí jako mnohem lepší Fokus s podobným motorem @lamal
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
V ramci cross mala Puma dobre ceny, vybavene auto bolo citelne lacnejsie nez Yaris Cross a Kamíq.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@del42sa Jak na sebe navazuje spolehlivost a počet válců?
Avatar - del42sa
del42sa
@KANKUNEN no u Fordu navazuje hlavně na konstrukci, ze které zmíněný tříválec vychází a jeho "kvality" jsou už legendární , stačí trochu pohledat .-)
Ota4
@del42sa Ale tohle už je nový ecoboost. Žádný řemen máčený v oleji.
argejev
@del42sa ahoj, mne sa nie úplne páči to pomenovanie "nespoľahlivý", pretože ja ho mám v 1,0EB vo focuse od 2014...to auto má už 150 000km a teda mal som s autom 2 problémy a to porucha podvolantovej jednotky (ktorá je zodpovedná za prenos dát z tlačidiel na volante) a prasknutú klimatizačnú hadicu...samozrejme som pred polrokom generalkoval motor a samozrejme bol remen popraskany a teda bolo nutné vymeniť aj olejový filter pumpu...takže padlo 2200€ na servis. Myslím, že vlna narážok na tento motor vychádza z dvoch veci...sekundárny predaj so zamlčaním kilometrov a údržba.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Auto je ošklivé. Focus je lepší volba. Ale zase dnes jsou moderní vozy typu SUV - dobře se nastupuje.
Když ne Pumu a SUV tak co jiného od Fordu? Focus,...... . Když ne 1.0 ve třech valcích,....? Aha, nic. Hm. Skoda nabízí Fabii, Octavii, Scalu, SuperB.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Vnější design za mě 1*. Před i po FL. Interiér bohužel pohřbili, colorka na středovým panelu je fakt nechutná stejně jako volant. Příště třeba přijdou místo čtverce s kosočtvercem, a pak to bude možná i trojúhelník...

Nekoupil bych to ale nikdy kvůli 1.0 EB. Servisní náklady a servisovstelnost katastrofa. Takže za mě jednoznačně 1.0 tsi, resp. za tu cenu už i 1.5 tsi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stručně - 1.0 EB =nebrat a obloukem se vyhnout.

FL to korunoval tím, že zabil interiér, který vytáhli někde z 80tek z nějaké Sierry nebo Cotiny... Navíc nějakého joudu nenapadlo nic lepšího, než to že ideálním tvarem volantu je čtverec... zřejmě to vymyslel LBGT+ helmut jehož rodiče připádlovali na matraci z Damašku...
Arese
@rohYpnol Pro mě už bohužel v evropské nabídce existují jediné 2 zákaznicky relevantní Fordy - Mustang a Bronco, ty jsou ovšem primárně určeny pro americký trh. Své čistě pro Evropu vyvinuté zákaznické portfolio Ford po dlouhá léta zcela metodicky a záměrně oslaboval, až ho zlikvidoval úplně (Fiesta, Focus, Mondeo). Proto si svůj evropský debakl Ford plně zaslouží. 😧👎
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese
Zcela souhlasím. Jen to nesmí být mrzáci s EB.

Je to hrozné kam to evropský automotive dotáhl. Čím dál vic chci ameriku.