Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
to autíčko se mi docela líbilo, jak jízdně tak dizajnem, jediné co mě odrazovalo je právě použití toho litrového bručáku a jeho (ne) spolehlivost ...
mít to auto malý čtyřválcový motor, tak není nad čím uvažovat.
mít to auto malý čtyřválcový motor, tak není nad čím uvažovat.
@del42sa
ako hodnotis podvozok s 18 na rozbitych povrchoch a v meste ?
ako hodnotis podvozok s 18 na rozbitych povrchoch a v meste ?
@lamal město nehodnotím, ale na blbnutí na okrskách je to auto fakt zábavné, podvozek je pravda trochu tvrdší ale na ježdění po městě bych volil jiné auto.Trochu tomu pomůžou 17 kola
@lamal Podvozek je naprosto boží. Neskutečně zábavné autíčko. Podvozek ve městě i na 18" úplná pohoda
@Ota4
Nemam vyskusane, co som popozeral testy a debatil s ludmi co jazdili 18ky, zhodli sa ze to je moc tuhe na ostrych nerovnostiach a retarderoch.
Nemam vyskusane, co som popozeral testy a debatil s ludmi co jazdili 18ky, zhodli sa ze to je moc tuhe na ostrych nerovnostiach a retarderoch.
Já měl tu čest, větší nerovnosti = dost ošklivé rány, na Ford naprosto nezvyklé 😐 jinak se to chová jako maly hatchback, za ty peníze co za to chtějí mne to moc zajímavé auto nepříjde, vybavený stojí jako mnohem lepší Fokus s podobným motorem @lamal
@Ozzman
V ramci cross mala Puma dobre ceny, vybavene auto bolo citelne lacnejsie nez Yaris Cross a Kamíq.
V ramci cross mala Puma dobre ceny, vybavene auto bolo citelne lacnejsie nez Yaris Cross a Kamíq.
@del42sa Jak na sebe navazuje spolehlivost a počet válců?
@del42sa ahoj, mne sa nie úplne páči to pomenovanie "nespoľahlivý", pretože ja ho mám v 1,0EB vo focuse od 2014...to auto má už 150 000km a teda mal som s autom 2 problémy a to porucha podvolantovej jednotky (ktorá je zodpovedná za prenos dát z tlačidiel na volante) a prasknutú klimatizačnú hadicu...samozrejme som pred polrokom generalkoval motor a samozrejme bol remen popraskany a teda bolo nutné vymeniť aj olejový filter pumpu...takže padlo 2200€ na servis. Myslím, že vlna narážok na tento motor vychádza z dvoch veci...sekundárny predaj so zamlčaním kilometrov a údržba.
Pepa_007
Auto je ošklivé. Focus je lepší volba. Ale zase dnes jsou moderní vozy typu SUV - dobře se nastupuje.
Když ne Pumu a SUV tak co jiného od Fordu? Focus,...... . Když ne 1.0 ve třech valcích,....? Aha, nic. Hm. Skoda nabízí Fabii, Octavii, Scalu, SuperB.
Když ne Pumu a SUV tak co jiného od Fordu? Focus,...... . Když ne 1.0 ve třech valcích,....? Aha, nic. Hm. Skoda nabízí Fabii, Octavii, Scalu, SuperB.
@Pepa_007
Vnější design za mě 1*. Před i po FL. Interiér bohužel pohřbili, colorka na středovým panelu je fakt nechutná stejně jako volant. Příště třeba přijdou místo čtverce s kosočtvercem, a pak to bude možná i trojúhelník...
Nekoupil bych to ale nikdy kvůli 1.0 EB. Servisní náklady a servisovstelnost katastrofa. Takže za mě jednoznačně 1.0 tsi, resp. za tu cenu už i 1.5 tsi.
Vnější design za mě 1*. Před i po FL. Interiér bohužel pohřbili, colorka na středovým panelu je fakt nechutná stejně jako volant. Příště třeba přijdou místo čtverce s kosočtvercem, a pak to bude možná i trojúhelník...
Nekoupil bych to ale nikdy kvůli 1.0 EB. Servisní náklady a servisovstelnost katastrofa. Takže za mě jednoznačně 1.0 tsi, resp. za tu cenu už i 1.5 tsi.
rohYpnol
Stručně - 1.0 EB =nebrat a obloukem se vyhnout.
FL to korunoval tím, že zabil interiér, který vytáhli někde z 80tek z nějaké Sierry nebo Cotiny... Navíc nějakého joudu nenapadlo nic lepšího, než to že ideálním tvarem volantu je čtverec... zřejmě to vymyslel LBGT+ helmut jehož rodiče připádlovali na matraci z Damašku...
FL to korunoval tím, že zabil interiér, který vytáhli někde z 80tek z nějaké Sierry nebo Cotiny... Navíc nějakého joudu nenapadlo nic lepšího, než to že ideálním tvarem volantu je čtverec... zřejmě to vymyslel LBGT+ helmut jehož rodiče připádlovali na matraci z Damašku...
@rohYpnol Pro mě už bohužel v evropské nabídce existují jediné 2 zákaznicky relevantní Fordy - Mustang a Bronco, ty jsou ovšem primárně určeny pro americký trh. Své čistě pro Evropu vyvinuté zákaznické portfolio Ford po dlouhá léta zcela metodicky a záměrně oslaboval, až ho zlikvidoval úplně (Fiesta, Focus, Mondeo). Proto si svůj evropský debakl Ford plně zaslouží. 😧👎
@Arese
Zcela souhlasím. Jen to nesmí být mrzáci s EB.
Je to hrozné kam to evropský automotive dotáhl. Čím dál vic chci ameriku.
Zcela souhlasím. Jen to nesmí být mrzáci s EB.
Je to hrozné kam to evropský automotive dotáhl. Čím dál vic chci ameriku.
- nedostatky v bezpectnostnej vybave
- moc tuhy podvozok
- EB neistý z pohladu vlastnictva 5-10r
Aktualne by sa pridalo aj zmazanie fyz. ovladacov klimy.