Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
ptr078
2
Tak lebo surodenci predavali urcity cas iba ev verzie 🤣 a ked sme kupovali dizlovu dodavku v ponuke bola iba toyota
mariov8
2
@ptr078 Berlingo mělo přes 1500 registrací a pak najednou 15... 😁
ptr078
0
@mariov8 Dufam, ze ten co to vymyslel dostal dvojite vianocne odmeny 🤣
pallas
0
@ptr078 myslíš toho euroúradníka?
vencelín
Upnout tam alespoň 2,0, vevodila by ještě vice.
@vencelín
Sourozenci za dobu co nenabízeli zadnej spalovak, přišli o své zákazníky, kteří nemají důvod se od Toyoty vracet zpět. Pak už tu je jen VW s Fordem, renault s mercedesem. Dvoulitr evidentně není potřeba. VW ho má a nijak lidi houfně neprechazeji. Ba naopak, vim o dost lidech, kteří kvůli poslední caddy a jejich motorech přešli k toyote. A podle prodejů to opačným směrem není, i když tma ten dvoulitr je.
Sourozenci za dobu co nenabízeli zadnej spalovak, přišli o své zákazníky, kteří nemají důvod se od Toyoty vracet zpět. Pak už tu je jen VW s Fordem, renault s mercedesem. Dvoulitr evidentně není potřeba. VW ho má a nijak lidi houfně neprechazeji. Ba naopak, vim o dost lidech, kteří kvůli poslední caddy a jejich motorech přešli k toyote. A podle prodejů to opačným směrem není, i když tma ten dvoulitr je.
Lord Owl
Ty PSA dodávky mají strašidelný kokpit řidiče, dotykové obrazovky místo knoflíků, start-stopy a podobné hovadiny....
@Lord Owl
Mor dnešní doby, kdy se místo auta prodává sada velkoplosnych televizi bez tlačítek.
Mor dnešní doby, kdy se místo auta prodává sada velkoplosnych televizi bez tlačítek.
@Lord Owl
O čom prosím vás pletiete, chlapci? Ktorý užitkáč od Stellantisu sa ovláda cez dotykáč? Všetky do radu majú tlačítka, klíma cez tlačítka alebo otočné ovládače, cez dotykáč vypínaš asistentov ako stop/štart, asistenta na udržiavanie jazdného pruhu mám v Berlingu tiež na tlačítko. U gumovom radení už tiež nič neviem, rýchlosti zapadajú celkom slušne. Bejvávalo.
O čom prosím vás pletiete, chlapci? Ktorý užitkáč od Stellantisu sa ovláda cez dotykáč? Všetky do radu majú tlačítka, klíma cez tlačítka alebo otočné ovládače, cez dotykáč vypínaš asistentov ako stop/štart, asistenta na udržiavanie jazdného pruhu mám v Berlingu tiež na tlačítko. U gumovom radení už tiež nič neviem, rýchlosti zapadajú celkom slušne. Bejvávalo.
KANKUNEN
To je ale hloupost zakazovat prodávat dieslové dodávky s DPF a močkou. Nová dodávka smrdí 100x méně než stará Euro5. I v tom Norsku jsou dodávky naftové.
@KANKUNEN
Ano, ale taky tvrde vymáhat dodržování emisi v provozu a na ME. Pokud nezvládá dodržovat limity při používání, nema na silnici co dělat.
Ano, ale taky tvrde vymáhat dodržování emisi v provozu a na ME. Pokud nezvládá dodržovat limity při používání, nema na silnici co dělat.
@KANKUNEN
problémom je, že tá močka je proste kurvítko. Bez ohľadu na značku, problém s tým majú všetci.
problémom je, že tá močka je proste kurvítko. Bez ohľadu na značku, problém s tým majú všetci.
Daniel Je
Výhodou je zřejmě nákupní cena. Jinak to jsou velmi poruchové vozy, obzvláště pak ty 1.5. , jsou to slabé motory a brzy odcházejí různé části vozu. A to nemluvím o tom, že je to převlečený Pažout 😥 tento marketingový tah od Toyoty jsem moc nepochopil.
@Daniel Je
Mame s tym podobnu skusenost, v tomto pripade je to cisty rebrand a problemy su s tym pomerne casto. Marne dufanie, ze Toyota si to "poladila"...
Mame s tym podobnu skusenost, v tomto pripade je to cisty rebrand a problemy su s tym pomerne casto. Marne dufanie, ze Toyota si to "poladila"...
@lamal
Jasne, prodej jen pod jinou znackou to nepochybne je.
A ano, je to Francouz.
Myslim, ze Fiati 1.6 byla lepsi, ale co uz ted.
Obecne jsem moc stiznosti na tuhle 1.5 neslysel.
Krome obecnych "nemoci" soucasnych common-railu.
😒
Jasne, prodej jen pod jinou znackou to nepochybne je.
A ano, je to Francouz.
Myslim, ze Fiati 1.6 byla lepsi, ale co uz ted.
Obecne jsem moc stiznosti na tuhle 1.5 neslysel.
Krome obecnych "nemoci" soucasnych common-railu.
😒
@Ja Prvni 123
Ad|Blue, na Berlingu poloosi, na druhom Berlingu vybijanie baterie, ProAce po 40tis km nouzák a odtah atd...
Ad|Blue, na Berlingu poloosi, na druhom Berlingu vybijanie baterie, ProAce po 40tis km nouzák a odtah atd...
@Daniel Je
Zaujímavé za posledných 100 tis. km som s Berlingom, okrem občasného blbnutia kontrolky AdBlue žiadny problém nemal.
Zaujímavé za posledných 100 tis. km som s Berlingom, okrem občasného blbnutia kontrolky AdBlue žiadny problém nemal.