Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
"The EREV version includes a 1.5L JL473QJ engine generating 70 kW, paired with a 160 kW electric motor. Two battery configurations offer electric ranges of 130 km or 200 km and a maximum combined range of 1,301 km. It charges 30% to 80% in 20 minutes, supporting varied travel needs"
o téhle verzi žádné info ?
o téhle verzi žádné info ?
Arese
S odporným elektrozkratovým pohonem bohužel jen další zcela zbytečné, nekoupitelné auto... 😞((( Je to škoda, protože po stránce designu vypadá opravdu dobře. :
kosmonaut
Mě se nelíbí ani, že je to pouze elektro, ani čínské vnitřnosti. Hlavně že to má hlouposti typu svítícího chladiče, svítících linek apod. Už CX60 dostala zbytečně falešné výfuky a reproduktory pod kapotu. Tahle hloupá, v současnosti typicky volkswagenovská cesta světýlek, animací a generátorů ptákovin pro blbečky (zvenku huj, zespod fuj) je mi velmi nesympatická a od Mazdy, která i z obyčejného laciného kombíku dokázala udělat celkem zábavný řidičský povoz, mě mrzí.
KANKUNEN
4,92 m to je zlo.
@KANKUNEN jako že je o 6cm delší, než končící šestka sedan? No to by asi zase tolik nevadilo... ale pak teda kufr 330l není žádný odvaz. Vypadá to na EV klasiku - až marnotratná podélná prostornost interiéru s relativně malým kufrem.
PS: designově dobrý, ne?
PS: designově dobrý, ne?
@Emel ...je delší než originální X5....dobrý, ne?
@pradeda777 nevím... Insignia v kombíku má pět metrů taky. X5 je SUVko, to je z logiky věci spíš vyšší než delší.
@Emel
330 je podle mě blbost. Jen přední frank je fakt velký... Aby neměl jen ten 330 l 😁
330 je podle mě blbost. Jen přední frank je fakt velký... Aby neměl jen ten 330 l 😁
radolaco
Ten rázvor ste kde zobrali, ze 2.540 mm?
Ked ma auto 5 metrov, to by bolo velmi smiesne...
Nasiel som 2895 mm
Ked ma auto 5 metrov, to by bolo velmi smiesne...
Nasiel som 2895 mm
Nebo Nebo
Auto, které má s předchůdcem společnou snad jen značku a barvu, se za považuje za
nástupce? Většina částí tohoto výtvoru pochází z Číny, není to dílem Mazdy.
Takže další auto, které je jen proto, aby se neřeklo, že Mazda žádné EV nevyrábí... Na odbyt toto v EU nepůjde, a to ani kdyby to mělo dvou a půl litr. Čínský krám prostě se značkou Mazdy (-:
nástupce? Většina částí tohoto výtvoru pochází z Číny, není to dílem Mazdy.
Takže další auto, které je jen proto, aby se neřeklo, že Mazda žádné EV nevyrábí... Na odbyt toto v EU nepůjde, a to ani kdyby to mělo dvou a půl litr. Čínský krám prostě se značkou Mazdy (-:
rohYpnol
Mazda 6e je jen další ukázka toho, jak se automobilky snaží nacpat elektromobilitu tam, kde nedává smysl. Nejenže jsou elektromobily stále předražené, ale technologie baterií zaostává za tím, co by uživatelé opravdu potřebovali – dojezd, rychlé nabíjení a dlouhou životnost. Navíc infrastruktura na to prostě není připravená.
Na druhou stranu, když se podíváme na čínské automobilky jako BYD nebo NIO nebo Mazda 6e, tak to jsou auta, která nejen že nabízejí kvalitní zpracování, ale často přicházejí s inovacemi, o kterých si evropské značky můžou nechat zdát. A to za zlomek ceny.
Evropa by se měla přestat honit za zelenou utopií a radši se soustředit na to, aby vůbec udržela krok. Jinak nás Čína převálcuje i v automotive, stejně jako to udělala v jiných odvětvích.
Na druhou stranu, když se podíváme na čínské automobilky jako BYD nebo NIO nebo Mazda 6e, tak to jsou auta, která nejen že nabízejí kvalitní zpracování, ale často přicházejí s inovacemi, o kterých si evropské značky můžou nechat zdát. A to za zlomek ceny.
Evropa by se měla přestat honit za zelenou utopií a radši se soustředit na to, aby vůbec udržela krok. Jinak nás Čína převálcuje i v automotive, stejně jako to udělala v jiných odvětvích.
Krásné auto, moc líbí 👍
Bravo. Jsem rád že obdivuješ čínské EV 🤣