Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Prodeje motorek v Česku byly rekordní, daří se i těm elektrickým

32 komentářů

Nebo Nebo
Docela se divím, že čínská CFMOTO táhne... Že by cena?
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Nebo Nebo jak jinak. Vzhledem až k nenažraným cenám zavedených výrobců se není čemu divit.
Samozřejmě, že nabidnou to, co Čína ne, ale vzhledem k ceně holt ten kdo chce moto udělá kompromis
Man Ký
@Nebo Nebo začali s motory KTM, takže nějaký ten vklad - důvěryhodnosti - tam byl. A pak přišli s modely, které evropští výrobci přehlíželi, a teď, dá se říci, určují trendy, protože třeba dvouválec 450 od nich BMW okopírovalo do nového modelu, v kategorii, která jim předtím byla úplně ukradená...
mufalon
@Nebo Nebo
půlka těch cf kusů jsou čtyřkolky, i tak je to dost, holt přehnaný marketing..
Corkybell
@Nebo Nebo Journeyman CZ patri medzi 10 nauspesnejsich importerov CF Moto na svete,takze u Vas ma CF Moto silne zastupenie.

https😐/journeyman.cz
Arese
Ano, jsou rekordní, protože ekoteroristi z EU do této oblasti trhu (zatím) ještě nestrčili své nenechavé destrukční rypáky!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Arese A to je chyba, i těmto smradlákům by se měl zatnout tipec. Situace, kdy jeden Foodora***s na mopedu nadělá smradu jako 20 aut, přece není normální... a to na tom jezdí po městě celý den... bizár...
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Barry Lyndon ty nejsi evidentně normální, když ti vadí políček na skútru
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@kari.laz Njn., otravovat vzduch je český národní sport a komu to vadí, evidentně není normální. 😁
Man Ký
@Barry Lyndon čím? CO2? nebo jde z benzínového motoru ještě něco jiného?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Man Ký Tak když pominu, že řada těch kozích dechů jsou ještě dvoutakty (nechápu, jak to v roce 2025 může být ledální), tak v Česku se u motorek při STK neprovádí měření emisí (to taky nechápu), podle toho, pak ty reálné emise vypadají (i když tam původně třeba i nějaký katalyzátor byl a nějaké to Euro to splňovalo).
traveldrive
@Man Ký
To myslíš akože vážne? Benzín sa po spálení meni na CO2? Buď to myslíš ironicky, alebo si trošku na hlavu. Čo je pravda?

Okrem CO2 idú z výfuku benzínového motora hlavne😒br /> Oxidy dusíka (NOx)
Oxid uhoľnatý (CO)
Nespaľované uhľovodíky (HC)
Tuhé častice (PM)

Ak chceš, môžeš vysvetliť ich prípadnú neškodnosť...
Man Ký
@traveldrive
ano, to myslím vážně. oxidy dusíku jsou proti dieselu naprosto zanedbatelné a zvýšily se až s přímým vstřikováním. tuhé částice přišly také až s přímým vstřikováním.
vencelín
@Barry Lyndon
Vy jste výstavní demagog.
Man Ký
@Barry Lyndon ne, nejsou. sehnat originální dvoutakt třeba Vespu je hodně náročný sport. ne, nejsou, jsou to čtyřtakty, dvoutaktní skutr už jsem neviděl ani nepamatuju.
ryccardo
@Barry Lyndon tak takovy moped co takhle smrdi jsem teda jeste nevidel 😁
Ono je dost dobre nemozne, aby maly motor plodil nejake hruzne emise. 2 takty uz prakticky nejsou a u 4 taktu nema co smrdet. Navic i 2 takt hezky voni obzvlast kdyz se prida ricinovy olej 😉
traveldrive
@ryccardo
Emisie-neemisie, niektoré sú riadne vybehané, staršia "čína" nie je bohvieaká kvalita a tie vedia páchnuť dosť.
Ja osobne by som v tomto prípade vzal na milosť elektrinu. Mal som možnosť vyskúšať a popravde sa mi ten moped páčil. Slušný odpich, 50 km/h zvládol bez problému a na mestské vozenie aj 80 km dojazd nebol zlý.
Man Ký
@Arese to jsi zase, jako tradičně mimo. Motocykly mají emisní normy, jen jsou o jednu kategorii níže.
Arese
@Man Ký Bohužel jsi mě opět nepochopil. Přísné emisní normy na skutečné škodliviny jsou samozřejmě žádoucí, ale zatím ti ekoterorističtí šmejdi nevyhlásili zákaz spalovacích motorek a skůtrů od určitého data a neprotlačují a nedotují jejich elektrický pohon!
Man Ký
@Arese ty jsi mi troubelín. pro motorky aktuálně platí EURO5, jsou o generaci pozadu. měly EURO4, proto skončilo mnoho známých a dlouhá léta prodávaných motorů.
Man Ký
@Arese Kawasaki už má hybridní pohon a přeplňování kompresorem. u motorek.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Man Ký Emisní normy mají, ale nikdo to nekontroluje...
vencelín
@Barry Lyndon
V Somalsku kde asi žijete je to možné.
Už před drahou dobou byla většina riks v indii na Cng, to jen tak poznámka k Vámi údajně indikovanemu smradu z motorek
Man Ký
@Barry Lyndon i třicet let starý benzín produkuje jen CO2 a nic jiného.
traveldrive
@Man Ký

Aspoň netrep hlúposti.
Na hodinku by som ťa k takému výfuku priviazal, či aj potom budeš tliapať len o CO2...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Barry Lyndon

Kontroluje.

A jses trouba. Komentovat prodeje novych tak, ze stejne jezdi tolik starych dvoutaktu je projev dusevni bidy.

Koupil jsem si moderni Aprilii prave proto, abych nejezdil na letitem dvoutaktu.

Kez by to tak udelali vsichni.
Man Ký
@traveldrive tak přirozeně mluvíme o emisích, které škodí klimatu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Rekordní prodej elektro a pak se dozvíme, že na prvním místě hecht. To je něco jako hračka pro osmileté, to ani není snad v kategorii moto. Vše rychlost max 45kh/h
traveldrive
@kari.laz

Peniaze sú až na prvom mieste a ak chceš elektromoped v cene lepšieho bicykla, naozaj nič iného nekúpiš, len AM do 45 km/h. Ale pozri sa o cenovú kategóriu vyššie, v ponuke sú aj mopedy v kategórii A1 do 11 kW majú vyššie výkony motorov aj jazdné výkony. Samozrejme, aj cena je inde, nie sú za 1200-1500 €, ale skôr tak za 3,4, 5-tisíc €, niektoré stoja aj viac.
https😐/eshop.enerbike.sk/…ter-lvneng-NCE-S
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@kari.laz

Co je na Hechtu spatneho?

Prodavaji normalni skutry na baterky.
Ne, ja ho nechci a koupil jsem benzinovou Aprilii, ale to zejena orvnim miste Hecht neni vubec nic spatneho.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Ja Prvni 123 Neprodávají normální skůtry a baterky, prodávají hračky vhodné tak pro důchodce na nákup a pro děti blbnoucí na zahradě. Tomuhle neřekne motorka ani nemotorkář.
mufalon
těch neznámých 937ks budou hlavně neoficiální šedé dovozy motorek + elektrohavěť malých prodejců.
Jinak lepší by bylo porovnat to do listopadů, protože prosinec2024 byl ve znamení předregistrací vyšších stovek ks na dealery a doregistrací ostrých endur zákazníky ve staré normě euro5.