Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
traveldrive
Váha 2,343 tony, nosnosť 376 kg. Čo je to za nezmysel? Toto je tá elektrická ekológie? Bežte s tým niekam...
Asi som zaspal dobu, ale ten greendeal by mi mal niekto podrobne vysvetliť, lebo pri pohľade na niektoré elektrické zázraky mi fakt zostáva rozum stáť...
Asi som zaspal dobu, ale ten greendeal by mi mal niekto podrobne vysvetliť, lebo pri pohľade na niektoré elektrické zázraky mi fakt zostáva rozum stáť...
@traveldrive Zas musíš brát v úvahu, že je to váha konečná. Takové auto na benzín na ujetí 100t km spotřebuje 10 tun benzínu -nenávratně. Se divím že to nenapadlo ještě Vita.
@KANKUNEN
A uhlie na výrobu elektriny si počítal? Alebo jadrové palivo, to sa tiež len tak zázrakom nezjaví. A čo vodná turbína? Alebo tie veterné. To je váha, nie?
A uhlie na výrobu elektriny si počítal? Alebo jadrové palivo, to sa tiež len tak zázrakom nezjaví. A čo vodná turbína? Alebo tie veterné. To je váha, nie?
vencelín
Toho, kdo tuto popelnici pojmenoval jmenem Mustang by měl viset v mrazívem průvanu.
@vencelín
A presto se prodava lepe nez původní mustang.
A presto se prodava lepe nez původní mustang.
@Mikesus
Porovnávaš neporovnateľné.
Neexistuje pôvodný Mustang a súčasný Mustang. Existuje Mustang a táto elektrická obluda, ktorá k slávnemu menu prišla jak slepé kura k zrnu, a s Mustangom nemá nič spoločné.
Porovnávaš neporovnateľné.
Neexistuje pôvodný Mustang a súčasný Mustang. Existuje Mustang a táto elektrická obluda, ktorá k slávnemu menu prišla jak slepé kura k zrnu, a s Mustangom nemá nič spoločné.
@traveldrive
Přesně. Tohle má s Mustangem s společného jen to že to má 4 kola, volant.
Ten název je tam jen na mouly co když vidí Mustang nazvu, tak se na to jdou do salonu podívat. Tam uvidí tuhle popelnici, tak se na podpatku otočí a jdou dom.
A těch pár bzucicich cvoku co si to pořídili hází ramena, že maj dom Mustang.
Přesně. Tohle má s Mustangem s společného jen to že to má 4 kola, volant.
Ten název je tam jen na mouly co když vidí Mustang nazvu, tak se na to jdou do salonu podívat. Tam uvidí tuhle popelnici, tak se na podpatku otočí a jdou dom.
A těch pár bzucicich cvoku co si to pořídili hází ramena, že maj dom Mustang.
@vencelín
Nebudem protirečiť, že elektrický Mustang nemôže byť slušné auto a dobrý elektromobil, ostatne v testoch zväčša dostáva dobré hodnotenia, takže na ňom možno niečo bude. Pre mňa však aj tak zostane prerastenou ťažkou obludou, ktorá veľkú časť svojho výkonu spotrebuje len na rozhýbanie vlastnej hmotnosti.
V8 je V8 a je to celkom iný príbeh.
Nebudem protirečiť, že elektrický Mustang nemôže byť slušné auto a dobrý elektromobil, ostatne v testoch zväčša dostáva dobré hodnotenia, takže na ňom možno niečo bude. Pre mňa však aj tak zostane prerastenou ťažkou obludou, ktorá veľkú časť svojho výkonu spotrebuje len na rozhýbanie vlastnej hmotnosti.
V8 je V8 a je to celkom iný príbeh.
traveldrive, jenze vyhodou alespon je, ze tu kinetickou energii muzes narekuperovat zpet do baterky...
kesumb
Blahopreju tomuto bezemisnimu vozu k prekonani USA prodeju spalovace dinosauru!!
@kesumb
SUV vs. 8-valcové dvojdverové kupé. To malo byť prekonané po prvom kvartáli, nie po takej dobe. Ako si tá elektrická obluda stojí voči iným elektrickým obludám, alebo voči zodpovedajúcim SUV so spaľovákmi a hybridmi? Tam to už na také jasanie nebude, že?
Alebo prečo by to niekto porovnával, keď sa to nehodí, pravda...(?)
SUV vs. 8-valcové dvojdverové kupé. To malo byť prekonané po prvom kvartáli, nie po takej dobe. Ako si tá elektrická obluda stojí voči iným elektrickým obludám, alebo voči zodpovedajúcim SUV so spaľovákmi a hybridmi? Tam to už na také jasanie nebude, že?
Alebo prečo by to niekto porovnával, keď sa to nehodí, pravda...(?)
Othello
Že se pan Bednář nedokáže oprostit od mylného názoru že hodnota točivého momentu ovlivňuje dynamiku, s tím už asi nic neuděláme.
Ale nemusel by to furt dokola vnucovat ostatním.
Ale nemusel by to furt dokola vnucovat ostatním.
@Othello
No a ovlivňuje snad hnací moment erupce na slunci?
Polozme si tedy otázku co ovlivňuje jízdní dynamiku?
No a ovlivňuje snad hnací moment erupce na slunci?
Polozme si tedy otázku co ovlivňuje jízdní dynamiku?
@vencelín
Výkon. Netreba si pliesť pojmy a dojmy. 😉
Výkon. Netreba si pliesť pojmy a dojmy. 😉
@traveldrive
Nu a hnací moment je zavisly na cem?
Řekl bych že na výkonu. Takže ano, hnací moment dynamiku ovlivnuje
Nu a hnací moment je zavisly na cem?
Řekl bych že na výkonu. Takže ano, hnací moment dynamiku ovlivnuje
@vencelín
Hnací sílu sice vyvolává moment působící na poloměru kola, ale ten nemá s momentem motoru který zmiňuje pan Bednář téměř nic společného.
Citace: "...zmínku si zaslouží i dynamika, která je díky ohromnému výkonu a zejména točivému momentu vážně působivá..."
Moment motoru ve skutečnosti nehraje prakticky žádnou roli. Dynamiku ovlivňuje hnací síla na kolech a vše mezi ní a hřídelí motoru jsou jen převody, kde na každé hřídeli působí odlišná max.hodnota momentu. Obvykle jsou u EV po cestě vždy tři různě velké momenty.
A protože s výjimkou stojícího auta hnací síla působí vždy při nějaké rychlosti, nezbývá než mluvit o výkonu což je součin obou veličin.
Hnací sílu sice vyvolává moment působící na poloměru kola, ale ten nemá s momentem motoru který zmiňuje pan Bednář téměř nic společného.
Citace: "...zmínku si zaslouží i dynamika, která je díky ohromnému výkonu a zejména točivému momentu vážně působivá..."
Moment motoru ve skutečnosti nehraje prakticky žádnou roli. Dynamiku ovlivňuje hnací síla na kolech a vše mezi ní a hřídelí motoru jsou jen převody, kde na každé hřídeli působí odlišná max.hodnota momentu. Obvykle jsou u EV po cestě vždy tři různě velké momenty.
A protože s výjimkou stojícího auta hnací síla působí vždy při nějaké rychlosti, nezbývá než mluvit o výkonu což je součin obou veličin.
Ja Prvni 123
Ty vole tady je to fakt jak v Nemecku za Hitlera.
Jeste drsnejsi, Goebbels by dnes zavidel...
Jeste drsnejsi, Goebbels by dnes zavidel...
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pepa_007
Úžasný. Fakt je někdo kdo si koupí raketu kterou předjede Fabia s TŘÍVÁLCEM? 180 km/h je směšná rychlost, když v ČR za chvíli můžeme jezdit 150. A v DE klidně 400km/h.
Průser je u BEV trvalý výkon soustavy, je nízký tak, že vyšší rychlosti ta auta nedávají. Nehledě na nutnost převodovky. 😉 👍🏻
Průser je u BEV trvalý výkon soustavy, je nízký tak, že vyšší rychlosti ta auta nedávají. Nehledě na nutnost převodovky. 😉 👍🏻
@Pepa_007
180 km/h je absolútne postačujúca rýchlosť, na čo potrebuješ viac? Máš pocit, že 150 je viac ako 180 a auto to nezvládne, alebo čo máš za problém. A tie nemecké diaľnice, aspoň sem tie trápne argumenty prestaňte, ľudia, ťahať. Vieš vôbec, čo je to 400 km/h? Vieš prd, pri takej rýchlosti by si sa dosral prv, než by si dokázal zastaviť, resp. ak by si dokázal zastaviť a neskončil rozsekaný na kusy.
Na obludu s váhou 2,3-2,5 tony je aj 180 km/h viac ako dosť.
180 km/h je absolútne postačujúca rýchlosť, na čo potrebuješ viac? Máš pocit, že 150 je viac ako 180 a auto to nezvládne, alebo čo máš za problém. A tie nemecké diaľnice, aspoň sem tie trápne argumenty prestaňte, ľudia, ťahať. Vieš vôbec, čo je to 400 km/h? Vieš prd, pri takej rýchlosti by si sa dosral prv, než by si dokázal zastaviť, resp. ak by si dokázal zastaviť a neskončil rozsekaný na kusy.
Na obludu s váhou 2,3-2,5 tony je aj 180 km/h viac ako dosť.
@traveldrive No smutný je, že máš auto s 358KW a zpráská tě kdejaký spalovák se 110kW 😄 Ty to totiž dlouho v těch 180kmh nevydržíš, on jo. EV bude žrát jak tank, když už měl redaktor průměr 22-26kWh při poměrně normální jízdě, jak to asi bude vypadat v těch 160/180kmh? iD.3 se 150kW žrala při 160kmh (vmax) 32-34kWh/100km...
Skús najprv pohľad do zrkadla, či tiež nie si taký jebko. Niečo k článku nemáš, ale ohováranie ti ide...
Trafená hus zagága? Aj tá netrafená, ako vidím. Kde som ťa tak nazval? Nauč sa čítať a chápať písaný text.
Tak zrovna toto srandovné nebolo. Ak niečo proti nemu máš, tak píš jemu a nie do prázdnej diskusie
Skus sa ukludnit.
Už se blíží k tvé formě, tak se zacinas bat?
Ano nebylo to zrovna vhodné, jasný pokus o trolling od prvniho slova. No a potrefené husy se ozývají, místo toho, aby se trolling ignoroval.
Tú správnu ignoráciu si mám, práve názorne ukázal.
Tak mi ukaz, kde reaguju na první příspěvek?
Takze kdyz nekdo napíše blbost, tak se na ni nemůže reagovat, kdyz drive někdo začal trolling? Zajimave myšlení, stylem zakazování následných reakci.
Zlodej kričí "chyťte zlodeja"...(?) 😁
Chorá doba, chorí ľudia.