Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaecoo 7 míří do Česka. Má se bát i Volkswagen Tiguan?

53 komentářů

traveldrive
@rohYpnol

Blbosť. Neznáma značka, nulový image, nulové zázemie, žiadna servisná sieť. Dá sa čakať, že podľa doterajších zvyklostí bude cena len kúsok pod cenou európskej konkurencie a naviac ponúkne len nejakú výbavu. Kvalita? Spoľahlivosť? Absolútne neznáme pojmy. Ani Chery ako matka v Európe dieru do sveta nespravila a nie je predpoklad, že jej budú ľudia veriť. Nie je dôvod.
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123

Jdi do háje, protože jsi toxický, drzý a nepříjemný jedinec.
Oto Bezák
Ne nemusí se bát, stačí se podívat naceník Omody 5.Jsem hodně zklamaný, třikrát dražší než v číně. Cenově ani výbavou nedokáže konkurovat ani Škodě Karoq. Který má ve stupni 130 lepší výbavu i cenu vetší kufr.Lepší servisní sít, levnější servis díly a finanční produkty S takovou ať si čínaní zůstanou v číně, nechápu proč by to kdokoli ze zdravím rozumem kupoval. A není tomu jinak ani u MG a nebude to jiné ani u Jaecoo7. A když vidím tu technickou nadřazenost, kdy jsem si koupil do VW Touran(r.v. 2013) čínské rádio. Applecar funguje dobře, ale zbytek stojí za ***. Rádio nefunguje, u heandsfree mizerný mikrofon takže nikdo mě neliší. A tak je to u všeho jen kopírují i s chybama druhých a doku to někdo u nás neopraví tak to nefunguje.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

Je to úplně jednoduché. Ten problém fakt není v Číně. Teb problém je EU.

Když mi v EU vyrobí tak dobré auto, jak bylo až do cca 2020 zvykem, bude cenově adekvátní, tak o Čínský pekáč nezavadím ani pohledem.

Jestliže mi evropské automobilky začnou na základě zelenorudé ideologie EU nutit ať už ICE nebo BEV shity, které stejně montují z čínských dílů, tak i jako zákazník, spotřebitel přistoupím na politiku EU a koupím mnohem raději čínský zázrak než e ropský shit.

Zatím to bohužel stále směřuje ke konci evropské automotive díky politice EU. Já jako zákazník se přizpůsobím. Protože mi stejně nic jiného nezbude.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Prestante tem cinskym agresorum delat reklamu!

Tady i na seznamu je to Ciny uplne plne... a co clanek, to novy zazrak.

Bezte do haje. Oni se ani netaji cilem Evropu poskodit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Má se bát.

Čína totiž něco řekne, a do roka se to děje.

Přesný opak Elona, který jen prodává přání a sny, a neděje se nic.

No a VW něco řekne, a odbory si vyřvou pravý opak... 😉
traveldrive
@Ondrej1 Za každú cenu predať. Bez plánu, narobili sme kopu šrotu, tak ho ideme do sveta speňažiť, nech nám tu na kope nezhrdzavie. Vytvárať nové značky, nové modely a vyrábať ešte viac šrotu. Servisná, sieť, služby, ? Na čo, predáme to aj bez nich. Áno, tomu sa hovorí agresivita.
traveldrive
@Ja Prvni a Posledni

Nefandi si, nie si lepší.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Ja Prvni 123 Uvítám jakékoliv technické informace o čínské automobilové produkci. Za reklamu to nepovažuji. Zatím si čínské auto nekoupím a budu podporovat evropskou produkci. Ovšem může se stát, že nakonec budou čínská auta mnohem lepší, než evropská, a potom by byla hloupost utrácet těžce vydělané peníze za něco, co nemá ani technickou, ani kvalitativní úroveň jen proto, že bych chtěl "vlastenecky" zachraňovat průmysl, který neobstojí v konkurenci.
Pozn.: opravdu nemíním diskutovat o - z hlediska Evropy - nezákonné podpoře čínských firem e😜ortujících do světa. To je zcela jiný problém. Můj komentář se týká jen a pouze spotřebitelského chování.
traveldrive
@ericn

Jeden úspešný z koľkých? Tiež si myslím, že dosť podstatnú rolu zahrala značka, pre mnohých je oveľa prijateľnejšie mať doma MG ako nejakého čing-jong-fenga.
traveldrive
@Rezna

To je pravda, ale tie čínske pokusy už trvajú nejakú dobu, a vzhľadom na to zvláštny úspech stále neslávia.
ericn
@traveldrive tohle ale přesně evropského zákazníka nezajímá, je konzervativní, vyžaduje služby a servis. MG topochopilo. Tyhle rychlokvašky tu neobstojí… Navíc mají příšerná jména značek…
traveldrive
@Ondrej1

EU môže za to, že tlačí do praxe absolútne nereálne ciele.
Je evidentné, že mnohé predpisy a nariadenia majú na svedomí laici, ktorí nevedia, čo robia.
Čo podľa teba znamená "dost dlouho"? Táto definícia sa nápadne podobá krčmovým rečiam.
ericn
Tiguan se čeho bát nemá, kdo by si tuhle čínskou jebku koupil za cenu evropského auta? Těžko 👎 Museli by být hodně pod milionem, aby to někoho vůbec zaujalo…
ptr078
@traveldrive Presne, par ludi sa ulakomi a to je vsetko. Ziadna diera do sveta sa nekona.
Ondrej1
@rohYpnol EU nemůže za to, že západní automobilky se vykašlali na vývoj Ev technologií a software a peníze rozdali na managerských bonusech, dividendach a stock buybacks. O přechodu na EVs se vědělo dost dlouho.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol Smankote mysli, aspon chvili mysli...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Ringhofer problém je bohužel v EU. Jako přeregulovaný, byrokraticky moloch. Pokud nenastanou změny v EU, tak průmysl padne.
traveldrive
@Caterham

Porovnávaš neporovnateľné. Ako dlho Tesla fungovala, kým sa dostali prvé kusy do Čiech a na Slovensko? Náhradné diely u nás nekupuješ, dokonca na Slovensku nemá Tesla tuším ani oficiálne zastúpenie. Tesly na Slovensko priniesli nadšenci. Prečo si ich kupovali ďalší ľudia? Lebo už mali pozitívny image.
KIA, ktorú si spomínal, je podobný prípad. Máte ich vo firme, ale koľko rokov po tom, ako vstúpila na trh?
MG vstúpila na európsky trh a buduje si image. Ale to neznamená, že buduje image pre všetky čínske značky.
Trh, to nie sú európske značky, kórejské značky Čína, to sú európske značky, kórejské značky a čínske značky. Každá osve. Nič také ako "čínsky BEV" neexistuje. Existuje MG, Dongfeng, alebo Jaecoo. Keď sa etablovala Tesla, nepripravila pôdu všetkým elektromobilom. Budovala len vlastný image. KIA kope za seba, nekope za Ssangyong, alebo Samsung, hoci sú to tiež kórejské značky.
Ak má značka dobrý image, ľudia jej výrobky budú kupovať. Aj Teslu, hoci nemá servis na Slovensku, dokáže uspokojiť potreby zákazníkov. Jaecoo nemá ani zázemie, ani image, ľudia ju nepoznajú. MG jej k úspechu nepomôže, hoci je na dobrej ceste, ale stále len na ceste.
Neexistuje jedna všeobecná čínska automobilka, ktorú budú ľudia akceptovať, tak to proste nefunguje.
Ako dlho sa už Číňania snažia preniknúť do Európy? Už to trvá desaťročia, a ešte nejakú dobu potrvá, kým sa sem dostanú a etablujú. Pravda, európska sebadeštrukcia priemyslu im v tom dosť pomáha.
traveldrive
@ericn

Zatiaľ jediný čínsky úspech, ktorý sa úspechom dá nazvať. Ak to šikmookým súdruhom docvakne, skúpia v Európe všetky značky, čo sa len budú dať a budú svoje produkty predávať pod nimi.
Caterhem
@rohYpnol To vôbec nerozporujem.Elon ale dokázal s Teslou to čo Steve Jobs s Apple-om.Vytvoril silnú fanušikovskú základňu,ktorá jeho auta vo veľkom aj realne nakupuje.

Mne osobne čínske auta nevadia,takže každa konkurencia je dobrá.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn
Podívej se na MG, kde bylo před dvěma, třemi lety. Dnes jedna z nejprodávanějších značek...
Kdo je příčetný, tak vidi že Čína je zde, ma co nabídnout a je to jen o tom, jestli bude chtít nebo nebude chtít vzít evropský trh vážně. Pokud ano, do pěti let je 20% prodejů aut v EU pod taktovkou Číny. A za 10 let to bude možná k 70%... Protože EU+2035.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1

No a co že Karoq??? V roce 2020 byl P3008 1.5 hdi, P4008 1.5 hdi, v oce 2020 byl Kadjar 1.33 tCe atd. atd. A dnes NEJSOU!!!

To, že u VAG přežily celkem normální auta dodnes, je ratita. A ani tam to není růžové. Octavia RS TDI není. Místo skvělých 1.2 a 1.4 tsi horší 1.5 tsi, 1.6 tdi nikde, 2.0 tsi již bez nepřímého vstřikování atd. atd.
Ale ano, určitě VAG relativně stále lze vybrat. Děkujme za vyhození 1.0 tsi a za příchod 1.5 tsi 85 kW a 2.0 tdi 85 kW.
Rezna
@traveldrive
Každá díra vzniká malou škvírkou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Caterhem

Problém je, že Čína už dnes uni vyrobit LEPŠÍ Teslu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123
A co mám myslet? Ano, vím že to je špatně. Ale nepůjdu hlavou proti zdi.

A to, že díky zelenorudé politice EU zabije většinu evropských automobilek?!? Ano, je to tak.

Ještě před ne zas tak dsvnou dobou jsme měli domácí látky, módu, oblečení, elektroniku, ... pak jsme měli aspoň evropskou konfekci, elektroniku, ... dnes tohle vše je z Číny, Vietnamu, Indie...

EU umí jen vytvářet byrokracii, zakazovat, omezovat, přikazovat, dotovat. Tak to je. A samozřejmě že to dopadne špatně.
Ondrej1
@Ja Prvni 123 Jak jsou agresivní? Mají nadprodukci a potřebují to někde udat, tak to vyváží do celého světa.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ringhofer No, ale to neni "zcela jiny problem".

Je to soucast te "valky", zatim nastesti jen ekonomicke.

Ale snizeni technicke a ekonomicke sily logicky povede i ke snizeni obranyschopnosti.

I spotrebitelske chovani ma sve dusledky a clovek je odpovedny za sve ciny.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tigi sa urcite bat nemusi... ked ale vidim tie kdejake SUV pezoty a ople s trojvalcom turbom tak tu by mohlo dojst k odlivu zakaznikov prave aj k niecomu ako jaecoo 7 alebo dongfeng T5 evo a pod... ked sa uchytilo MG uchytia sa aj dalsi ( cinske znacky dnes uz vedia ako na to ) ... len to nejde hned
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdo to nekupuje 2024😒br /> BAIC 3
BYD 22
Dongfeng 88
GreatWall 2
Joyear 86
Maxus 26
MG 4101
NIO 11
SWM 38
Voyah 2
Zeekr 5
Celkem : 4384 ks

Na to že to nikdo nekupuje, slušný ne.
Kolik že prodala Teslička? 3716 ks i s dotacema.
Sranda co, takže čínan bravurně poraží milovanou Tesličku, mrzeníčko že EV soudruzi 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol A dokazeni prodat? Bohužel Čína už zvladne vyrobit i lepsi VW.
traveldrive
@rohYpnol

Je oveľa ľahšie vyrobiť ako predať.
ericn
@rohYpnol a taky máš z té číny jejich značky nebo ty “zapadní”, pro které se tam vyrábí? Dost pochybuju, že by sis jednu z těchto značek koupil domu. Auto není mobil… Jestli chceš vsadit svůj život do rukou soudruhů a jejich startupů bez historie, tak prosím, kup si Omodu nebo Jaecoo 🙈🤢 Je úplně jedno jestli teď nebo za 5let…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn

Když se evropský zákazník naučí kupovat čínské MG, čínské Volvo, a bude s čínskými auty spokojený, jak dlouho si myslíš že mu bude trvat než pochopí že čínské auta jsou fakt kvalitní a může klidně jít pro Nio nebo jinou značku?!?

Před ještě třeba 5ti lety bych si čínskou elektroniku nikdy nekoupil. Dneska všechno co mám s Číny, tak maximální spokojenost. A naopak vím, že Čína = kvalita.
ericn
@rohYpnol jasně, ale MG vědělo jak na to. Nasadili slušný auto za rozumnou cenu, což tady soudruzi nezvládli 😋
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ondrej1
Jenže automobilky samy příznaly, že předpoklady chování zákazníků byly úplně jiné (zcela mylné) než je reálně chování zákazníků.

A EU místo toho, aby, uznala nereálnost cílů, tak se zaměřuje jen na to, jak lépe a jinak spočítat, že cíle byly splněny, a dále se zaměřuje hak ještě více převychovat zákazníky (=donutit je k tomu, aby se chvali jak kážou zelenorudí kmérové).

V kostce: sebereflexe EU = naprostá NULA.
Sevca1
@rohYpnol v roce 2020 už se vyráběl třeba karoq, dnes se dělá pořád a s normálními motory tak co tu meleš za sra.,...ky. Koukám tobě huba jede jak potřebuješ. Jindy se tu s Areskem ukajite nad karoqem a teď píšeš že takové auto teď není, že ho automobilky nedělají. Co mluvko
Caterhem
@rohYpnol Tesla je len jedna.Nakoniec skôr či neskôr príde Tesla s dalšími modelmi a jej predaje sa zas dvihnú.Očividne by si chcel opak,ale ten sa nebude konať.Čínska konkurencia mu síce uberie z predajných čísel,ale nie tak ,aby to Teslu bolelo.

@traveldrive 👍
Avatar - Anonym
Anonym
@Mikesus Tohle je forum o autech Lojzo, ekeologé maj jiné forum. Už si to 5 let pleteš 😊
Avatar - Anonym
Anonym
@traveldrive MG loni 4101, ostatní 283 ks. A ty čísla ostatních neustále stoupaj 😊 Nejúspěšnjší ze zbytku Dongfeng, kterej registruje sice pod 4 značkama, ale dohromady jeden koncern s 176 ks prodanými auty zde
Avatar - Anonym
Anonym
@M1K0 4384 lidem loni čínské auto nevadilo. Zajímavé co 😊
Lubo
Cena od 750 - 800 tis? Videl som na zahraničných weboch ceny 31-37 tis Eur. Pre porovnanie Tiguan od 849 tis mínus nejak zľava?

Aby to zamiešalo kartami, musela by byť cena od 650 tis, 5-7 ročná zalruka a servisné zázemie.
traveldrive
@M1K0 Tých problémov, ktoré nevidíš, je viac.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Průmysl padne, protoze odmítají jít s dobou a konkurenci. Vw se chová jako Nokia nebo Kodak. Nabízí BEV jen aby se neřeklo, ale dělá je starým zpusobem, kdy už při vyjeti z tovarny je poměrně zastaralý. Ať už technologicky, tak kvalitou použitých materiálů.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ringhofer
Kdyz by evropská produkce záměrně nenicila zdravi celé evropske populace, jen aby vic vydělala, tak bych ji tez podporoval. Čínu tedy z důvodu vyse zminenych taktéž nebudu podporovat.
ericn
@rohYpnol No nikdo ti nebrání, go ahead 😄
Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
Nechápu, proč EU nezakáže dovoz spalinových aut. Máme dost svých výrobců, a je třeba jím pomáhat. Po roce 2035 zakážou prodej a čiňané se vykašlou na dodávku ND a zbude nám tu tisíce aut jako odpad.
traveldrive
@rohYpnol
Ale nepleť, prosím ťa. Čína vyrába megamnožstvá všetkého, ale to neznamená, že je ako taká vo všetkom konkurencie schopná. To nie je, inak by bol európsky trh už komplet na lopatkách, nie len v segmente osobných vozidiel. Drvivú väčšinu svojej produkcie predáva na domácom trhu, čo je dôvodom klesajúceho odbytu západných automobiliek, ktoré v Číne predávajú.
Je obrovský rozdiel vyrobiť dobrý produkt a predať ho. Ak je niečo dobré, neznamená to, že to bude automaticky úspešné.
Ja netvrdím, že Čína nemá potenciál. Ale nebude to hneď a nebude úspešná každá startupová značka, ktorú sem natlačia. A veľa záleží aj na tom, ako sa k tomu Európa postaví. Keby mal každý tvoj prístup, za pár rokov sa budeme všetci učiť po čínsky. A buď si istý, že kúpou čínskeho spaľováku budeš aj ty sám dláždiť cestu čínskym elektromobilom.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn

Úplně Zapomináš, že Čína vyrábí auta v úplně jiných objemech a Čínský trh =4xEU.

Takže 4 roky výroby v Evropě = 1 rok v Číně. Čínských automobilek navíc zas tak úplně moc není.
Je především SAIC a BYD. A tím pak mají hodně samotných značek. Takže oni tu výrobu mají oprsvdu značnou.
Že bych se bál jezdit v čínském autě?!? Vůbec. Bojí se někdo jezdit v Teslách z čínské gigafactory...?!? Vždyť ty auta jsou lépe vyrobené jak z USA...
M1K0
Po stranke dizajnu je auto pre mna akceptovatelne. Cenovo bude asi o nieco vyhodnejsie ako zabehnute znacky. Ale tie cinske nazvy zneju ako lacny cinsky mobil. Asi by s tym mali nieco spravit. Problem vidim pri predaji jazdeneho auta, tam bude musiet ist majitel dost dole s cenou.
Caterhem
@traveldrive
Ani Tesla nemá oficiálny servis na Slovensku a pozri sa koľko ich tu jazdí.Objednávam si náhradne diely aj z USA aj z Číny a v podstate dodanie je časovo rovnake.Takže tam by som problém nevidel.Činske auto by som si zatiaľ nekupoval,ale to som niekedy tvrdil aj o Kii keď prišla.No a dnes?Máme 3 Kie na firme a maximálna spokojnosť.Kým prepukne elektromobilita naplno,tak Čína bude hrať prvé husle na poli EV aut v predaji. (2030)
traveldrive
@rohYpnol
Tak to ešte nejakú chvíľu potrvá. MG zatiaľ kupujú naozaj len nenároční zákazníci, ktorí idú po nižšej cene a nejaké tie nedostatky alebo nedokonalosti voči zavedenej konkurencii autu odpustia. Rovnako začínala Dacia, spomínaš? Koľko je to už rokov, čo prišiel prvý Logan? Bolo to jednoduché auto za nízku cenu. Dnes Dacia doťahuje, a aj cenovo. Ak sa MG zlepší natoľko, že sa na trhu udrží aj keď sa dotiahne aj cenovo na konkurenciu, pre ostatné čínske automobilky to nebude mať veľký dopad. Budú tam, kde MG dnes, alebo Dacia pred rokmi. Rozhodne ľudia nezačnú húfne kupovať značku, ktorá je tu dnes a zajtra byť nemusí. Lacné autá sa nekupujú na rok alebo dva, ale aby čo najdlhšie vydržali. A ako vydržia, keď to nedokážeš servisovať?
Čína=kvalita iba v prípade, že si to zaplatíš. A pokiaľ kvôli servisu budeš musieť ísť cez pol republiky, a diely objednávať v Číne s tým, že do pár mesiacov možno prídu, tak si aj tú kvalitu môžu strčiť za klobúk.
fujara381
No to promo video opakované záběry s projetím dun nic moc. Stále čekám na nějaké auto co bude mít nižší nákladovou hranu. Ale to asi budu muset do Fordu Custom nebo něco podobného. 🙈