Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Praha odtahuje 40 aut denně, chce se dostat přes 70

12 komentářů

offline
Aby to bylo vidět a mělo vůbec nějaký výchovný smysl, muselo by se v Praze denně odtáhnout aspoň deset tisíc aut. I to by byla pořád jen desetina z těch, kteří parkují jako prasata, kdekoli je napadne.
Dalibor Palatka
To je jako budem se po vás vozit, abychom toho výsledků ....
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Odtahy? K čemu? Stačí zvýšit pokutu za špatné parkování na 1% odhadní ceny auta (min 10 000kc). A bude vyřešeno. 😉 👍🏻
traveldrive
@Pepa_007

A čo to rieši, keď auto zostane tam kde je a prekáža?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@traveldrive
Vratim sa este k tvojej kritike... Pisanie bez diakritiky a podavanie tu svojich myslienok s pomocnymi bodkami ci zatvorkamu mi vyhovuje... obzvlast ked tu z 99 percent som na mobile a pisat tu vsade tie mäkčene a dĺžne mi fakt pride zbytocne a ubera mi to aj na case ... ved ono je tu volna neformalna diskusia ( nepiseme tu maturitny sloh ) ... kazdy tu pise formou aka mu vyhovuje... v tomto nikto nikomu nemoze nic vnucovat... a ja tu tiez nikoho nepoucujem... jednoducho akeptujem dotycneho .. a ked neakceptujem no tak mu nepisem alebo ani necitam... jednoducha matika 😉
traveldrive
@3_diamanty
Noo, aj keď nie sme v škole, ono to o človeku tiež niečo hovorí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Pepa_007
To je ako keby revizor v buse ludi ( bez listka ) s hmotnostou nad 90kg pokutoval 2x vyssou sumou ako tych do 90kg ... ( alebo by kazdeho pokutoval podla vahy... za kazde 1kg zivej vahy 1 euro pokuta ) ... tiez podobna nelogika ze jo...
Viliček
@Pepa_007 Ne je nutná opak přestat rušit parkovací místa.
Viliček
V Praze a nejen tam přibývá aut, ale radní to vůbec nereflektují. Naschvál likvidují parkovací místa na ulicích, a vůbec naschvál a zlomyslně škodí motorizovaným občanům.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Viliček
Po Praze se naopak skvěle jezdi i bez auta. V momentě, kdy nemusím jezdit křížem krážem jedu raději mhd. Je to často i rychlejší. Některá zlikvidovana místa na úkor cyklopruhu jsou blbost, to souhlasim. Obzvlast kdyz v nich stejně skoro nikdo nejezdi ani ten teplejší půlrok.
traveldrive
@Mikesus

Neviem ako pre domácich, pre mňa ako pre turistu je to tak. Preto si ubytko hľadám v blízkosti metra a pokiaľ nie som si v meste istý, kde som, tak znovu pohľadám najbližšie metro a som doma. Čiže má to aj túto výhodu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Parkování problém je, ale především tam, kde by si měl odložit auto. Ideální situace je záchytná parkoviště na metru (za mne v nejlepší případě navázáno na tramvajenky, zaplať víc, třeba dvojnásobek = garantované parkování na metru zahrnuto po dobu platnosti kuponu až do délky 1 roku jako je nejdelší tramvajenka) , ale z více stran Prahy, staví se zatím spíše na východní straně. Že určité městské části se chovají prapodivně k řidičům je fakt, ale nikdo neřeší parkování na chodníku, jistí lidé si pak z toho ne/dělají vrásky. V centru je ideální MHD, funguje skvěle. Ale jak městské části omezují motoristy, odsouvá se problém až na okraj, kde mnohdy chybí infrastruktura a to i za hranici samotného města, kde jsou poházena auta u vlakových zastávek a kapacita na to není postavena. Pak se část lidí tváří, že ty dojížděče nechtějí a nechtějí řešit jejich problém, ale přínos ekonomice od dojíždějících pracovníků se samozřejmě hodí žejo.. pokrytecké, zvláště Praha 6 a jiní cykloaktivisté. A že se chce vybrat co nejvíce peněz ? Zdravím radnici Prahy 3, kdy mé drahé polovičce přišla pokuta za parkování před svátky, na místě, kde ona, jakožto zaměstnanec této m.č. pořádala mšstskou akci a na parkování byl stejným odborem vydán zábor pro parkování 😁 Geniální debilita.... naštěstí vyřešeno, ale ta snaha vybrat pokuty je naprosto absurdní... @Viliček