Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Man Ký
Kamarád má benzínovou verzi. Zvuk téměř neslyšný. X-drive zbytečný. A jestli to má pod látkou ještě plech, potěšpánbůh. Proč neudělali normálně celoplechovou střechu?
Maxmilian_Von_Mondeo
Zase mistr Volšický. Kdo jiný by dokázal napsat, že se jedná o zážehový motor. To jako fakt nefunguje nějaká korektura, která by dala tomuhle hlupákovi vždycky přes prsty?
@Maxmilian_Von_Mondeo Tady už nejde o obsah a kvalitu, ale jen o prokliky a příjmy z reklamy. Bulvár hadra.
rohYpnol
BMW M440d 😁rive Convertible má dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitrový ZÁŽEHOVÝ řadový šestiválec B57...
Opravdu?!??
Opravdu?!??
rohYpnol
Tohle je vše v jednom. Dobré na léto, na zimu do hor, pro zábavu i na dálky.
Jen úplně nevím, kdo po takovéto kombinaci touží... Diesel určitě proč ne, zvlášť pro jižní země to může hodně lidem dávat smysl. Ale awd mi přijde fakt zbytečné.
Každopádně perfektní kousek, a kdo chce benzin 2wd, tak má možnost
A o tom to je👍
Jen úplně nevím, kdo po takovéto kombinaci touží... Diesel určitě proč ne, zvlášť pro jižní země to může hodně lidem dávat smysl. Ale awd mi přijde fakt zbytečné.
Každopádně perfektní kousek, a kdo chce benzin 2wd, tak má možnost
A o tom to je👍
@rohYpnol jj, verze 420i může být skutečně RWD😊
@Man Ký
Samozřejmě že je 430d Convertible 2wd, tak nevím co zkoušíš.
Samozřejmě že je 430d Convertible 2wd, tak nevím co zkoušíš.
@rohYpnol
smrduty kamna s chcankama do kabria to musis bejt fakt dunihlav do morku kosti. Kdo si chce vyvetrat hlavu ma z4 40i manual a komu v ni tahne na hlavu ma m3 v zakladu. Ale kamna jedine do x7!
smrduty kamna s chcankama do kabria to musis bejt fakt dunihlav do morku kosti. Kdo si chce vyvetrat hlavu ma z4 40i manual a komu v ni tahne na hlavu ma m3 v zakladu. Ale kamna jedine do x7!
@rohYpnol to se mi dost ulevilo, že můžu mít zadokolku s dýzlem. no nevím, ale dýzl v kabriu to je fakt diagnoza buran...
Sevca1
Příspěvek podléhá schvalování.
@kesumb
Vy jste zřejmě se žádným moderním vznětovým řadovým šestiválcem od BMW nejel, jinak byste nepsal nic o dunihlavu.
Vy jste zřejmě se žádným moderním vznětovým řadovým šestiválcem od BMW nejel, jinak byste nepsal nic o dunihlavu.
@Mokacio do kabria nepatri ziaden diesel, ani radovy sestvalec. To nie je auto co si clovek kupuje na desiatky tisic km rocne po dialniciach.
Ale hlavny fail je od BMW ze RWD dostane clovek iba s benzinovym stvorvalcom, sestvalec + RWD iba nafta. A cuchat dobrovolne naftu a chcanky v kabriu moze skutocne iba uplny buran.
Ale hlavny fail je od BMW ze RWD dostane clovek iba s benzinovym stvorvalcom, sestvalec + RWD iba nafta. A cuchat dobrovolne naftu a chcanky v kabriu moze skutocne iba uplny buran.
@Prasivak P Šestiválec je naprosto v pohodě, obzvlášť u nikterak velkého auta, jakým řada 4 je. Taky je třeba podotknout, že kabriotely se nekupují jen v našich zeměpisných šířkách, ale především tam, kde počasí dovoluje jezdit po celý rok, a tam pro některé diesel může dávat smysl. Nemyslím si, že by byl smrad dieselu byl do auta nějak zásadně cítit. S tím RWD souhlasím, to je skutečně fail.
TiaS1
Znám ve verzi 440i a upřímně, i ta byla zklamáním. Nejvíce mi připomínala Mustang, což fakt není výhra. Na 20 palcech jeto prakticky muscle car. S řidičem to váží přes 2 tuny ( o nějakých 150kh víc než mustang s osmiválcem), doslova se to po silnici valí. V naftě to bude ještě horší. Dneska si člověk ale nevybere, tak bych to asi měl hodnotit smířlivěji.
Pohon všetkých kolies nemusí byť nutne len výsadou áut do terénu. Má svoje prednosti aj na asfalte a prispieva k stabilnej a bezpečnej jazde.