Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Ta tmava maska vyzera priserne.. dnes sa ale tomu hovori ze stylovo.. aha jasne no... auto ok... s inymi kolesami aj klasuckou maskou bude ok
Pepa_007
Hustý. SUV-kupé. 400koní. 4x4. Zrychlení pod 5s. Masakr. To auto udělá 250km/h za 15s maximálně.... Jen najít max. rychlost když v tabulce není. Proč tento parametr auto.cz neuvádí?
Wait......? 🤮 Maximální rychlost je 180km/h?? Co? To předjede i tříválcová Fabia. Tleskám číňanúm.
Wait......? 🤮 Maximální rychlost je 180km/h?? Co? To předjede i tříválcová Fabia. Tleskám číňanúm.
@Pepa_007
Majitel tohoto auta nema potrebu zavodit na dalnici.
Majitel tohoto auta nema potrebu zavodit na dalnici.
@DonVito chápu, majitel má mnoho času čekat na pomalé dobíjení a tak netřeba ani jezdit rychle. Stačí obligátních a bezpečných 110 v pravém či v pruhu pro kamiony. 😉 👍🏻
Klasický Volvo.
Klasický Volvo.
@Pepa_007 "v pruhu pro kamiony" tim jasně ukazuješ, že asi nejsi moc dobrej řidič, protože nic jako pruh pro kamiony neexistuje. Jinak mám za to, že ještě pár dní je na českých dálnicích povoleno max 130, po započtení tolerance to bude okolo 140. Do 180 ještě dost daleko.
Zetti
Dneska sem se vydal do budejovic. 140 km. Samozrejme to jebka nedala tam a zpatky na baterku i kdyz jsem jel po dalnici 120 a topil na 17. Neva, u benzinky EuroOil je 75kw pre nabijecka, tak sem dal pauzu. Kdyz mi to ale na zacatku ukazalo 2 hodiny 10 minut, tak sem dobil do 200 kilometru, vypnul topeni a vyslo to az domu. V baterce zbylo 20 kilaku.
Hrozna srajda ta elektromobilita.
Hrozna srajda ta elektromobilita.
@Zetti Nejaka blbost, ja som 140 km daval, ale dost tesno. Nie elektromobilita je hrozna, ale Toyota a uzivatel 😄
@xxc @Zetti je zvyklý ze spalovacích. Natankujes, jedeš a neřešíš topení, klimu, audio, vyhřívání podběhů, svícení v autě a dobíjení mobilů,...... . Ve spalováku je energie dost na vše.
Ale i BEV si najde svého kupce. Určitě jsou to fajn auta.
Ale i BEV si najde svého kupce. Určitě jsou to fajn auta.
@xxc kdyz jedu 140 tam, potrebuju jet i 140 zpatky. 280 kilaku v zimě po dálnici je pro bev utopie. Dojezd i tak pada pred ocima o desitky procent. Je jasné ze elektropomatenci a oteplovači to nikdy nepřiznají .
@Zetti Ved pisem, ze som presne taku trasu jazdil v zime na lyze, google pise 143 km, a dalo sa bez zastavky tesne prejst, alebo pohdlnejsie s kratsim zastavenim. Netreba generalizovat, Enyaq aj toto Volvo to da, bz4x ma mensiu baterku a treba po ceste dobit. Ale nie 2 hodiny 😁
@Zetti člověk si má zase čas dojít během cesty na toaletu, oběd, večeři, snídani. A za tu dobu se auto nabije na dalších 150km.
Copak je to za auto?
Copak je to za auto?
@Zetti CCS 75 kw. Cekal jsem zastavku pul hodky, ale dve hodiny+, soudruzi nekde udelali chybu. Nová zkušenost. Ta minula byla ještě lepší. Opet zdechla baterka 12V. Ale na odtah se cekalo jen pul hodky a druhy den uz zase auto jelo.
S elektroautem se clovek nenudí, ale spoleh na nej fakt neni. Neplanujes si cas sam, mas na to auto. Doma si zatopis v krbu a je zase pohoda
S elektroautem se clovek nenudí, ale spoleh na nej fakt neni. Neplanujes si cas sam, mas na to auto. Doma si zatopis v krbu a je zase pohoda
@Kesumb ja sem chudý důchodce. Nemůžu si na mých 10k km ročně koupit auto za 4 míče abych nemusel v budejkach nabijet. To uz je levnejsi taxi
@Zetti
no pockej a mamut mas petikilo ne? Staval 170k marek, kurz 17kc? Za 3,5 mil kc byl v 1993 cinzak v Holesovicich. Dneska 4 mil kc nestacej ani na garsonku...
280km v zime na dalnici q8 etron da (muj ne), velky ix i s velkou rezervou. Asi to da i id7 nebo eqe sedan, v Nemecku s par km nekde neco trosku nad milionem bez dph.
no pockej a mamut mas petikilo ne? Staval 170k marek, kurz 17kc? Za 3,5 mil kc byl v 1993 cinzak v Holesovicich. Dneska 4 mil kc nestacej ani na garsonku...
280km v zime na dalnici q8 etron da (muj ne), velky ix i s velkou rezervou. Asi to da i id7 nebo eqe sedan, v Nemecku s par km nekde neco trosku nad milionem bez dph.
@Kesumb uz nemuzu toyotu prodat. Ten pad ceny by mi strasil i v rakvi. Tak si kupuju uz jenom auta na zabavu a s rostouci hodnotou. Ani mamut nesezere tolik penez co elektroauto, kdyz se to pocita jako kompletni naklad z zivotnost auta. Nepredpokladam, ze by bylo jeste za 15 let pouzitelne. Jeste mam v planu naftove gecko z prelomu stoleti. Jenom co na nej nasetrim....
@Zetti😒br />
vidis, ja etron koupil za necelej milion jetej, v zadnym vesmiru bych za ty penize nekoupil porovnatelnyho tuarega, teda spis zadnyho nesrotovyho tuarega a jezdi to velmi dobre. Na km to vychazi velmi dobre ikdyz pocitsm po 4 letech s prodejem za cenu auta na stavbu (50-100tkc). Firemni ix bylo sakra levnejsi nez porovnatelna X5..
Videls jak vypada zvenku slusny G zespodu, to nedam. Ale uz se zacina plnit mobile de elektrickejch G! To bude nakonec nejlevnejsi G, super doba tohle! Ale docasu, az to lidem dojde bude po znich..
vidis, ja etron koupil za necelej milion jetej, v zadnym vesmiru bych za ty penize nekoupil porovnatelnyho tuarega, teda spis zadnyho nesrotovyho tuarega a jezdi to velmi dobre. Na km to vychazi velmi dobre ikdyz pocitsm po 4 letech s prodejem za cenu auta na stavbu (50-100tkc). Firemni ix bylo sakra levnejsi nez porovnatelna X5..
Videls jak vypada zvenku slusny G zespodu, to nedam. Ale uz se zacina plnit mobile de elektrickejch G! To bude nakonec nejlevnejsi G, super doba tohle! Ale docasu, az to lidem dojde bude po znich..
@Kesumb kdybych to udělal takhle chytře jako ty, tak mi vyjde kilometr na 25 korun. Asi 4x tolik nez kdyz jedu s mamutem. Ten nema klesajici hodnotu, proste super doba jak rikas. Kratke trasy elektro, na dlouhé střídám mercedesy podle chuti
@Zetti
tak je to o preferencich, pokud budu mit etron 120tkm coz pocitam po 4 letech, prodam ho za nulu a nezapoctu servis a gumy jakoze vuci ty nule za prodej, tak 950/120 je 8kc na km, s elektrikou 9. Totez s x5 je o hodne vic.
SL mi najelo 20tkm za 11 let co to mam a stalo v souctu nesmysl, prodejnost jeste horsi nez toho elektromobilu. V tom budu na km jako ty v BRXYZ...
tak je to o preferencich, pokud budu mit etron 120tkm coz pocitam po 4 letech, prodam ho za nulu a nezapoctu servis a gumy jakoze vuci ty nule za prodej, tak 950/120 je 8kc na km, s elektrikou 9. Totez s x5 je o hodne vic.
SL mi najelo 20tkm za 11 let co to mam a stalo v souctu nesmysl, prodejnost jeste horsi nez toho elektromobilu. V tom budu na km jako ty v BRXYZ...
Emel
Tohle je waterloo. Auto pro nikoho. Agresivní černý paket, 400k... ale "není na ten výkon stavěné". Dojezd 300km při "delších klidných cestách". 1,7M.
@Emel Přesně. Obecně to vypadá dobře, ale je to v zásadě malé auto se všemi nevýhodami své třídy za cenu vyšších tříd z prémiového segmentu. K tomu vysoká spotřeba a nízký dojezd když využiješ výkon nebo rychlost. Nedává mi to vůbec smysl.
Respektive to auto by mělo smysl zvažovat pokud by stálo dejme tomu okolo 1M. Takhle to je zase jen pro movité fanoušky elektromobility a Volva, jinak nevim.
Respektive to auto by mělo smysl zvažovat pokud by stálo dejme tomu okolo 1M. Takhle to je zase jen pro movité fanoušky elektromobility a Volva, jinak nevim.
vitapb
Chvíli jsem s tim Volvem jezdil, C40 twin. Silný to je jak prase, auto jízdně příjemný, ale uvnitř ztísněný, výhled vzad úplně nahouby a infotainment z roku 2016. Kdyby stálo 700, je to jiná, ale je to šeredně předražený vůči své hodnotě. Asi super jako druhý auto do rodiny pro ženskou (kvůli velikosti) ale ta cena..
traveldrive
Veľké, ťažké SUV na elektrinu je praktickým, ekonomickým aj ekologickým pohľadom absolútny nezmysel.
@traveldrive Tak tohle můžete říct o jakymkoli SUV nehledě na pohon. Záleží na použití. Pokud tim nahradíte Q7 svojí pani, která s ní jezdí 15 km do města a pak na nákup, tak vám elektromobil ušetří nesmysl a uživatelsky to bude mnohem příjemnější. Většina lidí ujede do 100 km denně, takže to neni problém. A na delších cestách u nás je rychlonabíjení taky vpohodě. Pokud ale potřebujete denně ujet 600 km po dálnici, tak to na to neni. V takovym případě bych se ale spíš zamýšlel nad tim, co dělat jinak abych těch 600 km denně jezdit nemusel.
@vitapb
Ale kdeže. Aj Tebou spomínané použitie Q7 je absolútnym nezmyslom. Práve tak ako veľký ťažký elektromobil. Veľké pohodlné auto by logicky malo slúžiť na dlhé pohodlné cesty, aj mimo ne, aj na hory v zime. S tým je súčasný elektrický pohon v protiklade.
A prestať jazdiť autom veľké vzdialenosti? Tak to si si privstal. Od podobných myšlienok je ľudstvo ešte veľmi veľmi vzdialené.
Ale kdeže. Aj Tebou spomínané použitie Q7 je absolútnym nezmyslom. Práve tak ako veľký ťažký elektromobil. Veľké pohodlné auto by logicky malo slúžiť na dlhé pohodlné cesty, aj mimo ne, aj na hory v zime. S tým je súčasný elektrický pohon v protiklade.
A prestať jazdiť autom veľké vzdialenosti? Tak to si si privstal. Od podobných myšlienok je ľudstvo ešte veľmi veľmi vzdialené.
Přesně. Život je třeba promarnit čekáním na nabíječkách 👍
Chápu, trollí farma nemá nic svatého ani na První svátek vánoční neboli Boží hod.
Tak šup, zametej ke zpovědnici, bude tady boží klid 😆
Ještě se možná stihneš vyzpovídat z těch tvých lží zde v diskusích 🤣
Díky. Od tebe je to pochvala, které si cením. Nejhorší co by od tebe mohlo zaznít je - 100% souhlasim 🤣🤣🤣
ne, je lepsi solit kazdej tejden na pumpach!
Vyslovene me hreje na dusi kdyz vidim vsechny tyhle tdi petrolheady v nekonecny kolone u tank ono ve Sterboholich!
No, s tvým nájezdem bys na pumpě každý týden byl možná tak s G63 amg 🤣
P.S. já vím, lepší je radši každý den šaškovat s wallboxem 😁😁
jezdim 40-45tkm, nejdal dojelo tdi v b7 125kw manual, bezne 800-900km. Takze kazdej tejden.
Bejvals lepsi, zaber trosku...0
Kesumb ma doma 100kkWp solary a do Lidlu na nedělní nákup a další cincani po městě mu to stačí.
Když je happy, tak proč ne. 😉
Nemusím. Stačí mi spoléhat na tvé kvality, nezklameš 😁😁
Je to šťastný člověk. Všechny problémy lidstva podle něj řeší FVE panel 😅😉
Zkrátka propustí tě z práce? Nevadí, kup si FVE panel. Rozvede se s tebou manželka? Nevadí, kup si FVE panel. Bolí tě zuby? Nevadí, kup si FVE panel... 🤣🤣🤣
tak lepsi fve panel nez cekat co ti baba vrati!
AB 🤣🤣🤣🤣🤣
Ty bez něj opravdu nemůžeš žít 😁
Kravina.