Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
vencelín
V porovnání s tímhle zlatá Felinka.
@vencelín
To by bolo divné, keby nie, Felda bola minimálne o triedu vyššie, porovnávaj porovnateľné.
To by bolo divné, keby nie, Felda bola minimálne o triedu vyššie, porovnávaj porovnateľné.
@vencelín
Svojho casu ( okolo r 2008 ) ho mal moj spoluziak z v. skoly... sedel som v tom ... mal cerveny ale este pred faceliftom... potom do neho niekto mozno v 20tke vrazil zozadu ( nedobrzdil ) a auto bolo na srot .... fakt ze voci tomu bola aj felda zlate a bezpecne auto... len dodam ze dnes ma astru tu este tazkotonaznu tankoidnu r 2010 s 1,4 atmo... ale stale zivsia ako matiz
Svojho casu ( okolo r 2008 ) ho mal moj spoluziak z v. skoly... sedel som v tom ... mal cerveny ale este pred faceliftom... potom do neho niekto mozno v 20tke vrazil zozadu ( nedobrzdil ) a auto bolo na srot .... fakt ze voci tomu bola aj felda zlate a bezpecne auto... len dodam ze dnes ma astru tu este tazkotonaznu tankoidnu r 2010 s 1,4 atmo... ale stale zivsia ako matiz
@3_diamanty živšia? O akých rýchlostiach sa bavíme? Matiz v meste bolo jedno z najlepšie akcelerujúcich áut, lebo váha a sprevodovanie. Do nejakých 50 - 60 to išlo ako besné, trojvalček sa ľahko a rýchlo chytal do otáčok.
@wakantanka A hlavně Matiz nehnil před očima.Matiz po 20 letech každodeního provozu krátkých tras ještě prodán.
Felicie po 20letech natolik zrezla ( ve stejném režimu provozu), že už o ni nikdo nestál.
Opravy, Matiz měl jen špatný držák výfuku. Felicie, jako každá Škoda potřebuje servis na každém rohu, levný, ale stále a to je únavné.
Felicie po 20letech natolik zrezla ( ve stejném režimu provozu), že už o ni nikdo nestál.
Opravy, Matiz měl jen špatný držák výfuku. Felicie, jako každá Škoda potřebuje servis na každém rohu, levný, ale stále a to je únavné.
Hendly
Cena 210 tis a o necem jako klimatizace, airbag, ESP atd jste si mohli nechat zdát.
Stejne se ale najde nekdo, kdo bude stale dokola brecet jak jsou dnes auta draha….
Stejne se ale najde nekdo, kdo bude stale dokola brecet jak jsou dnes auta draha….
No, driv byl maly motor v malem aute.
To je logicke, a bylo to jeste fakt i ekologicke.
Napad narvat brutalne preplnovanej litrovej trivalec i do Mondea vzniknul az mnohem pozdeji...
Je zde ale podstatný rozdíl.
Matiz vážil prázdný 750 kg, plně naložený 1210 kg. Neměl klimatizaci, neměl posilovač řízení, neměl tažné zařízení. A měl malinkatá kolečka 155/65 R13. Spíše než o auto šlo o kapotovanou sekačku 😄 No to bychom mu asi křivdili, základem konstrukce nebyla sekačka, ale Suzuki Alto, tedy kei car. Ve výsledku mi ten motor s objemem 0,8 litru mi přijde adekvátní. Dle dobových testů to prý umělo jet 160 km/h. Zatraceně rychlá sekačka 😄
Které dnešní auto má 750 kg a další vlastnosti Matizu?