Novinky
Arese
Sorry, ale Toledo II. generace fakt nebyl liftback, ale (na rozdíl od svého předchůdce) 4dv. sedan. Právě proto, aby přímo nekonkuroval Octavii. Je smutné, že to autor článku neví. Ovšem design Toleda II Giugiaro původně navrhl právě jako Octavii I. generace, ale tehdejšímu premiéru V. Klausovi se její design nelíbil, vypadal prý "příliš italsky". Jelikož český (či ještě československý?) stát byl tehdy ještě většinový vlastník Škodovky, F. Piëch nechal design budoucí Octavie I. generace urychleně přepracovat do střízlivější podoby. A aby už hotový a zaplacený Giugiarův návrh nespadl pod stůl, využil se pro Toledo II, ovšem otvírací mu u kufru zůstalo jen krátké víko...
traveldrive
@Maxmilian_Von_Mondeo
Tak ono sa občas kritizovalo, aj keď sem písali napr. Honza Mička alebo Ondřej Láník, ale voči súčasnému ansáblu to boli páni redaktori.
Tak ono sa občas kritizovalo, aj keď sem písali napr. Honza Mička alebo Ondřej Láník, ale voči súčasnému ansáblu to boli páni redaktori.
vencelín
Jako zajímavost článku doplním že první generace Toleda byla upravování externě na kombi. Jeden takový vůz jsem v minulosti viděl v bazaru v ČR.
Arese
@Ja Prvni a Posledni Jakou "vkastní tvorbu"? Co to tady zase meleš za hovadiny? Všechny zdejší diskusní příspěvky jsou přece "vlastní tvorba"! 🙂
Ringhofer
Troufnu si tvrdit, že nevíra v úspěch nebyla tím důvodem, který toto auto zabil. I ve Španělsku, Itálii a Portugalsku je tolik taxikářů, že o úspěchu tohoto Varia nemohlo být pochyb. Ta stopka musela mít jinou příčinu...
Man Ký
@Ja Prvni a Posledni mně se to hned nezdálo. nebyla v tom ani jedna pravopisná chyba. to nemohl psát von😊
Maxmilian_Von_Mondeo
@Mokrous Tak pokud motoristický redaktor nerozezná pětidveřový liftback od čtyřdvéřového sedanu, tak bude možná lepší, že si to čtenáři radši dopíšou sami.
Maxmilian_Von_Mondeo
Když vidím, kdo ten článek psal, tak mě kvalita a neznalost už ani nepřekvapuje. Jen je smutné, že ten člověk tam má ještě své místo. Já když ve fabrice podobně odfláknu svojí práci, tak na to může právě třeba tenhle redaktor doplatit při nehodě.
Druhá generace Toleda nebyla Liftback. A už vůbec ne pětidvéřový. Byl to tříprostorový sedan se dvěma páry dveří (celkem tedy čtyřdveřový - aby z toho pan Volšický, neschopný spočítat dveře neudělal tramvaj.
Druhá generace Toleda nebyla Liftback. A už vůbec ne pětidvéřový. Byl to tříprostorový sedan se dvěma páry dveří (celkem tedy čtyřdveřový - aby z toho pan Volšický, neschopný spočítat dveře neudělal tramvaj.
Mokrous
@Arese Já myslím, že brzo to redakce dotáhne na novej leve, kdy už jen vyhodí název článku a diskutéři dopíšou obsah. Stejně ty jejich hnoje plný chyb už skoro nikdo nečte.
traveldrive
@Mokrous
Dobré články tu píšu prakticky len páni Haas a Dragoun. Akurát pod článkami o veteránoch nebýva diskusia.
Inak súhlasím, zbytok redakcie je ťažký podpriemer, ako-tak slušný článok sa podarí veľmi zriedka.
Dobré články tu píšu prakticky len páni Haas a Dragoun. Akurát pod článkami o veteránoch nebýva diskusia.
Inak súhlasím, zbytok redakcie je ťažký podpriemer, ako-tak slušný článok sa podarí veľmi zriedka.
wakantanka
@Ringhofer Toledo Vario by nemalo úspech a preto VW mal vo verzii kombi Golfa a Boru oproti ktorým vyzerá Seat lepšie.
Almirante
Musím se ozvat - Toledo II existovalo pouze jako sedan, nikoli pětidveřový liftback.
Čechům milujícím obří kufry a zavrhujícím sedany jako nepraktické to může být po úspěchu Toleda I nepochopitelné, ale jih Evropy tehdy vůbec ještě byl dost sedanový.
Kombíky byly kultovní u nás, v Německu a na severu, ale kolem Středozemního moře nikdy moc oblíbené nebyly, tedy kromě Itálie v novějších dobách. A konkrétně ve Španělsku bylo kombíků vždycky fakt minimum, kdo chtěl prostor, tak šel spíš do MPV. Dnes to tam válcují SUV, jako všude, ale kombíky jsou tam pořád v menšině. Tak možná i proto se SEAT do kombi nehrnul...
Čechům milujícím obří kufry a zavrhujícím sedany jako nepraktické to může být po úspěchu Toleda I nepochopitelné, ale jih Evropy tehdy vůbec ještě byl dost sedanový.
Kombíky byly kultovní u nás, v Německu a na severu, ale kolem Středozemního moře nikdy moc oblíbené nebyly, tedy kromě Itálie v novějších dobách. A konkrétně ve Španělsku bylo kombíků vždycky fakt minimum, kdo chtěl prostor, tak šel spíš do MPV. Dnes to tam válcují SUV, jako všude, ale kombíky jsou tam pořád v menšině. Tak možná i proto se SEAT do kombi nehrnul...
traveldrive
@Maxmilian_Von_Mondeo
Ja o ničom inom ako o jeho článkoch nepíšem. Do tunajších diskusií redaktori píšu zriedka, povedal by som že výnimočne.
Ja o ničom inom ako o jeho článkoch nepíšem. Do tunajších diskusií redaktori píšu zriedka, povedal by som že výnimočne.
Maxmilian_Von_Mondeo
@traveldrive Možná, že je lepší, že tam ta diskuze není. S panem Dragounem mám zkušenosti z FB a v okamžiku, kdy máte jiný názor než on, tak se umí chovat jako hulvát. Takže články možná fajn, jako člověk taky může být fajn, ale jako diskutér je to despota bez uznání a sprosťák bez špetky sebekritizmu.
Tady je zdroj informací, který Arese vydává za vlastní tvorbu. https😐/www.autorevue.cz/…nerace-ma-25-let