Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Escort se vrací! Točí až 11 tisíc otáček a má 300 koní a 800 kilo

13 komentářů

ericn
Waaaaaw, tak to je pecka. 295tis liber ale taky. Tohle je sportovní auto jak se patří, ne ta elektrická šlupka od Renaultu 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
@L Cesarin ty o autech a řízení víš akorát tak to, že mají většinou 4 kola a volant.
Vzpomenout při tomhle neuvěřitelném autě pro opravdové fajnšmekry Taycan, to by bylo, jak by řekl GTI, na zlatý ventilek.
A proč vy nekritičtí elektrofans pořád myslíte, že 0-100 je u auta vše?
Arese
@Pepa_007 Přesně tak. "Sportovní" zkratowůz je absurdita, kterou automobilky sprostě uráží inteligenci svých zákazníků!!!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Tahle se dělá sportovní auto. Lehoucke. Výkonné. Krásné. Lehké. A ne jak ten Renault 5Turbo Electric.
Avatar - Emel
Emel
@ericn to je navíc cena za tu slabší verzi v základu, 9M. Ale tak pokud někomu peníze nechybí, tak ať si udělá radost 😄 .
Avatar - Stejsn
Stejsn
Boží!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
pokud by se VW rozhodl vyrábět retro Passat B5.5 ve verzi variant 4x4 Torsen s motorem 1,9 TDI a manuální převodovkou, taky by nestačil vyrábět
ericn
@Emel Souhlas 👍
L Cesarin
nostalgická zbytočnosť. Chápem, že generácie aut z 80s-90s rokov mali svoje čaro, ale... zoberte si napríklad porsche taycan turbo s - brutálne športové auto aj keď váži ako traktor. Elektrickým autám žiaľ v dynamike nemôže konkurovať nič s tepelným motorom. Každá doba má svoje ikony. Mladej generácii staré technológie moc nehovoria - na plagátoch vidia ikony súčasnosti a tie sú vo všetkom lepšie ako ich predchodcovia.
Avatar - lamal
lamal
Najs brúska, parametre z rise snow 😄
dodo24
@kari.laz odkial si zobral to 0-100? Veď o tom Cesarin nič nepíše. Taycanu navyše nemožno odoprieť jeho športovosť.
dodo24
@Ada je zase tady dnes je svet uplne inde ako pred 20 rokmi. Tak možno v Indii alebo Rusku by to bol trhák, v EU ťažko.
Tom Janota
Až na to, že podle fotek nemá dog leg... ☹️