Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ericn
8
Waaaaaw, tak to je pecka. 295tis liber ale taky. Tohle je sportovní auto jak se patří, ne ta elektrická šlupka od Renaultu 😄
Emel
3
@ericn to je navíc cena za tu slabší verzi v základu, 9M. Ale tak pokud někomu peníze nechybí, tak ať si udělá radost 😄 .
ericn
1
@Emel Souhlas 👍
Pepa_007
Tahle se dělá sportovní auto. Lehoucke. Výkonné. Krásné. Lehké. A ne jak ten Renault 5Turbo Electric.
@Pepa_007 Přesně tak. "Sportovní" zkratowůz je absurdita, kterou automobilky sprostě uráží inteligenci svých zákazníků!!!
Ada je zase tady
pokud by se VW rozhodl vyrábět retro Passat B5.5 ve verzi variant 4x4 Torsen s motorem 1,9 TDI a manuální převodovkou, taky by nestačil vyrábět
@Ada je zase tady dnes je svet uplne inde ako pred 20 rokmi. Tak možno v Indii alebo Rusku by to bol trhák, v EU ťažko.
L Cesarin
nostalgická zbytočnosť. Chápem, že generácie aut z 80s-90s rokov mali svoje čaro, ale... zoberte si napríklad porsche taycan turbo s - brutálne športové auto aj keď váži ako traktor. Elektrickým autám žiaľ v dynamike nemôže konkurovať nič s tepelným motorom. Každá doba má svoje ikony. Mladej generácii staré technológie moc nehovoria - na plagátoch vidia ikony súčasnosti a tie sú vo všetkom lepšie ako ich predchodcovia.
@L Cesarin ty o autech a řízení víš akorát tak to, že mají většinou 4 kola a volant.
Vzpomenout při tomhle neuvěřitelném autě pro opravdové fajnšmekry Taycan, to by bylo, jak by řekl GTI, na zlatý ventilek.
A proč vy nekritičtí elektrofans pořád myslíte, že 0-100 je u auta vše?
Vzpomenout při tomhle neuvěřitelném autě pro opravdové fajnšmekry Taycan, to by bylo, jak by řekl GTI, na zlatý ventilek.
A proč vy nekritičtí elektrofans pořád myslíte, že 0-100 je u auta vše?
@kari.laz odkial si zobral to 0-100? Veď o tom Cesarin nič nepíše. Taycanu navyše nemožno odoprieť jeho športovosť.