Novinky
Zpět na článek
Nenávist k SUV je nesmysl, říká šéfdesignér Renaultu. Přesto se možná vrátí kombíky
37 komentářů
Mikesus
@johny555
V zimě lepší větší kola? Od kdy? A to samé lepší jizdni vlastnosti u SUV nez u kombiku?
https😐/m.youtube.com/watch?…
V zimě lepší větší kola? Od kdy? A to samé lepší jizdni vlastnosti u SUV nez u kombiku?
https😐/m.youtube.com/watch?…
Mikesus
@Pepa_007
Souhlasim, mpv určitě lepší. Ale bohuzel pro 3 děti dnes už nic jiného prakticky ani nejde, pokud je nechci vozit v dobytčáku ( dodávka )
Souhlasim, mpv určitě lepší. Ale bohuzel pro 3 děti dnes už nic jiného prakticky ani nejde, pokud je nechci vozit v dobytčáku ( dodávka )
Arese
Pan šéfdesignér jaksi zapomněl na to, že zkratowozy potřebují zvýšenou podlahu pro uložení svých rozměrných, těžkých a drahých baterek. A s tím je nízká (resp. nezvýšená) karoserie kombi v principiálním rozporu ...🙂
Arese
@ptr078 Vláda by hlavně měla vytáhnout hlavu z vlastní pr..le a prosadit zrušení debilního zákazu prodeje spalováků od roku 2035 a zrušení absurdního limitu flotilových limitů emisí nejedovatého CO2. Jinak evropský automotive ti šílení byrokrati opravdu zlikvidují!!! 😧
topten
clanek naznacuje, ze fyzikalni zakony plati jen pro elektroata
to se mi tak uplne nezda
ale novejm vyzkumum ohledne aerodynamiky u spalovacich SUV jsem kazdopadne otevrenej
to se mi tak uplne nezda
ale novejm vyzkumum ohledne aerodynamiky u spalovacich SUV jsem kazdopadne otevrenej
Mokrous
@johny555 Výrazně lepší jízdní vlastnosti u SUV???
Začaly platit nové fyzikální zákony???
Začaly platit nové fyzikální zákony???
topten
@twistedTSD
"Ideální je pro elektromobily nízká silueta, což by mohlo naznačovat návrat ke kombíkům"
"Ideální je pro elektromobily nízká silueta, což by mohlo naznačovat návrat ke kombíkům"
Barry Lyndon
@Arese Dá se to vyřešit jako v Taycanu, ale vlastně chápu, že to výrobci nedělají, protože lidi o "ponorky" stojí čím dál tím míň...
lamal
@Barry Lyndon SUV sem prisli spoza mora, bola asi cast ludi, ktora take auto potrebovala, vtedy este tie SUV mali nejake prakticke vyhody na horsie cesty. Nasledne si z toho giboni urobili statusove auto, pretoze co je velke a drsne v ich obmedzenom vnimani to sa pocita.
Skupina ludi, co take auto potrebuje je asi stale, dnesna produkcia so svetlou vyskou 160mm je pre tych gibonov.
Skupina ludi, co take auto potrebuje je asi stale, dnesna produkcia so svetlou vyskou 160mm je pre tych gibonov.
Barry Lyndon
@lamal Tak taky je dneska takový trend, že se z těch SUV stávají co možná nejvíc MPV (prostě krabice jako krabice) akorát se to výrobci snaží co nejvíc maskovat. Průměrný opič@n chce být za drsňáka v teréňáku a ne za zoufalce v dodávce, i když reálně potřebuje spíš tu dodávku...
lamal
"Probíhá obrovský principielní boj proti SUV, ale řekli byste to stejné o MPV? Váží stejně, mají stejné motory, stejné emise CO2. Ale nikdo by nekritizoval MPV, protože to jsou respektuhodné rodinné vozy. Kdo jsme, abychom kritizovali agresivně vyhlížející auta? "
Pokrytec sa vyvinuje, MPV nevazili 1800-2000kg a na rozdiel od SUV mali odpovedajuci priestor a lepsiu aerodynamiku... uz len tvrdenie "stejné emise CO2" je trapas.
Pokrytec sa vyvinuje, MPV nevazili 1800-2000kg a na rozdiel od SUV mali odpovedajuci priestor a lepsiu aerodynamiku... uz len tvrdenie "stejné emise CO2" je trapas.
MarekAbsolon
SUV jsou super vynález a jsem hrdý na to, že můžu žít v tak skvělém světě. Bez svého BMW XM si nedokážu představit ani cestu pro cigára. Natož třeba do obchodního centra, kde mě to baví nejvíc. Máme v rodině dvě, protože manželka musí jedním vozit dítě do školy.
Prodejce říkal něco o elektrice, že to taky umí. Ale to my neřešíme. Na benzín nám to jezdí krásně a rychle.
Prodejce říkal něco o elektrice, že to taky umí. Ale to my neřešíme. Na benzín nám to jezdí krásně a rychle.
Ja Prvni 123
Nenavist?
Ne. SUV umi byt fajn auto.
Nesmysl je ta jejich marketingova podpora, jen proto, ze se pri vicemene stejnych vyrobnich nakladech prodavaji draz.
Jinak pro vetsinu lidi neprinasi zadnou vyhodu.
Je to jen umele vytvorena moda.
Podobne jako elektromobily, protlacovane tedy drsne i jinak nez marketingove.
A skutecnym zverstvem je elektricke SUV.
Ne. SUV umi byt fajn auto.
Nesmysl je ta jejich marketingova podpora, jen proto, ze se pri vicemene stejnych vyrobnich nakladech prodavaji draz.
Jinak pro vetsinu lidi neprinasi zadnou vyhodu.
Je to jen umele vytvorena moda.
Podobne jako elektromobily, protlacovane tedy drsne i jinak nez marketingove.
A skutecnym zverstvem je elektricke SUV.
ptr078
@ericn Ved uz ich ceo cielene vyplakava kade chodi. Ciele pre 2035 nesplnitelne, vlada by mala zadotovat.....
Pepa_007
SUV jsou dobré akorát pro línější část populace. Protože se do toho lépe leze. Kdyby alespoň byly všechny 4x4..... . Klasická auta a MPV byly lepší.
Th0r
@MarekAbsolon to si pletes, to mate citroeny XM 🤣 Tam uz verim, ze mate dva 🤣 A ze s tim jezdis pro cigara. To je takovej luxus socek 🤣
Th0r
@MarekAbsolon Dekujeme, ze jsi si vubec nasel cas nam napsat. Mas to prece jenom hodne nabity 🤣
ericn
Já bych asi spíš napsal, že Renault je aktuálně nesmysl sám o sobě. Za mě je ta značka už nekoupitelná… Nemají ani zajímavé modely a ani motorizace 🤮👎
Lord Owl
Ten žabožrout asi nikdy nevyjížděl z křižovatky kolem SUV (není problém v tvarech ale jejich chrlenému množství), přes které bylo prd vidět....
MarekAbsolon
@Mikesus phev, jo takhle nějak mi to prodejce vysvětloval, ale nepochopil jsem, co se tím myslí. Nevadí, naše XM jezdí i tak. My tam teda lejeme benzín. Díesel je na naftu že?
johny555
@Pepa_007 To se nedá takto zjednodušeně říci. Přešel jsem z kombíka na SUV, protože často vezu kola a se zadním nosičem je SUV rozhodně lepší volba - kratší zadní převis a vyšší světlá výška znamenají že se nemusím bát při nájezdech z/na silnici. Také výrazně lepší jízdní vlastnosti. Také nemusím řešit obrubníky při parkování. Také v zimě na horách větší kola a světlá výška jsou výhodou. A čtyřkolku nepotřebuji.
Ale uznávám, že většina lidí to vybírá spíš kvůli vzhledu. Což zase proč ne, vzhled je také jedním z důležitých kritérií.
Ale uznávám, že většina lidí to vybírá spíš kvůli vzhledu. Což zase proč ne, vzhled je také jedním z důležitých kritérií.
KANKUNEN
Jste radikální, tak budu taky. Který mačo vymyslel sedan kvůli půl litru nafty. Sedáš do toho, jak čeledín pod schodiště.
ptr078
@Arese Ved nech zlikviduju. Ked uz bude ev. Automotive na uplnom dne, moze to ist uz iba smerom nahor a to sa potom zase budu vsetci placat po ramenach aki su sikovni 🤣
lamal
@Arese mam vyzrety nazor na EV, nemusis ma s tym masirovat 😄 Do 2035 este daleko, vypada to na korekcie ...
MarekAbsolon
@topten Žáku toptene. Mějme emisní faktor 1,217 t/mwh. Kolik spotřebuje moje BMW XM benzínu?
MarekAbsolon
@ptr078 My mu říkáme embíček, někdy taky Bedy. Teda to je ten náš pejsek s řidičákem. Jak to mají u multitrollů to netuším. My máme ještě hafíka Šámíka a před nedávnem nám pošel Shittka.
Ty a phev? No to určitě podle tvých výroků k hybridům. Nemusíš se stydět za svůj vyklepanej diesel, to už tu pochopili všichni dle tvých prispevků.