Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota ProAce City Verso 1.5 D-4D 8A/T – Prostor pro celou rodinu

65 komentářů

Mikesus
@adamzprahy
Parkovací místa pro rodiny a dětmi, nebo parkování dal od vchodu. Ano, je to benefit u soupacek, ale nic zásadního v tom tez nevidím.
Mikesus
@lamal
Rodinný ideal z auta, co zrovna rodinný ideal není. Je to smutné, ale v době chybějících plnohodnotnych MPV, je to tak.
Mikesus
@lamal
Bavil jsem se s techniky v toyote a říkali, že na nich řeší furt něco a vubec by to nedoporucili. Ze je to poznat, že to není toyota.
Bavil jsem se tedy o velké proace a říkal že jsou časté problémy s adblue, elektrickými posuvnými dveřmi, prevodovkami ( automat i manual ) a motory.
Mikesus
@Honza Mička
Kamarád má ve velké proace to elektrické otvírání a prý stačí, aby právě stal v kopci a dveře se zablokujou. Ze to je i v manuálu, ze pokud nestojí na rovině, tak se můžou dveře zaseknout.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
@Emel já to spíš myslím z toho rodinného hlediska. Nakládání prcka dozadu je mnohem snazší. Občas se (nejenom u lidlu) stane, že někdo zaparkuje tak blízko, že dovnitř to vajíčko skoro neprostrčíš. Ale jsou to jednotky případů, jde hlavně o pohodlí nastupování, kdy dveře nezavazazejí.
Co mi chybí, to je elektrické ovládání těch šoupaček. Když zaparkuješ v kopci, tak se těžko zavírá/otevírá (dveře jsou těžké) a kdekomu nejde u otevírání ten "chvat" zatáhnout za kliku-posunout dveře. Elektrický posuv by všechno vyřešil.

Honza
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Asi nejlepší rodinné auto😒br /> + Hranatá krabice, takže z toho dobře vidíš a dobře se parkuje
+ ŠOUPAČKY!
+ Sedadla vysoko, takže se dobře nastupuje/vystupuje
+ Sezení jako na židli mi nevadí, když je opora zad kvalitní
+ Dělená zadní sedadla
+ ŠOUPAČKY!!
+ Spousta odkládacích míst, děti můžou hrát na schovku
+ Ohromná zadní vrata (plus i minus, když parkuješ zadkem ke zdi)