Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
Sice je to malá velká dodávka, ale svobodu ti v autě dává taky prostor kolem sebe. V tom autě sedíš a tak se ti vzadu lépe pije pivo.
Frfla
Ano, toto auto se mi libi. Nadhera. Cena je sice trochu pres na ten motor, ale jinak ok. Vice takovych aut.
@Frfla ale právě tak kvalita motoru. Do dnešní doby Francouzi ladí jaký olej řádně použít, aby to nedělalo problémy a majitelé přijížděli na garancí se svým vozem do servisu. Nádrž Adblue, vstřikovače a jine komponenty jsou na opravu. Další chyba je že některé motory jsou na tu dodávku slabé.
Honza Mička
Asi nejlepší rodinné auto😒br />
+ Hranatá krabice, takže z toho dobře vidíš a dobře se parkuje
+ ŠOUPAČKY!
+ Sedadla vysoko, takže se dobře nastupuje/vystupuje
+ Sezení jako na židli mi nevadí, když je opora zad kvalitní
+ Dělená zadní sedadla
+ ŠOUPAČKY!!
+ Spousta odkládacích míst, děti můžou hrát na schovku
+ Ohromná zadní vrata (plus i minus, když parkuješ zadkem ke zdi)
+ Naložíš kočárek nebo kolo, aniž bys ho musel skládat/rozebírat
+ ŠOUPAČKY!!!
+ ŠOUPAČKY!
+ Sedadla vysoko, takže se dobře nastupuje/vystupuje
+ Sezení jako na židli mi nevadí, když je opora zad kvalitní
+ Dělená zadní sedadla
+ ŠOUPAČKY!!
+ Spousta odkládacích míst, děti můžou hrát na schovku
+ Ohromná zadní vrata (plus i minus, když parkuješ zadkem ke zdi)
+ Naložíš kočárek nebo kolo, aniž bys ho musel skládat/rozebírat
+ ŠOUPAČKY!!!
@Honza Mička v těch šoupačkách až takovej benefit nevidím... parkování u Lidlu mi přijde trošku klišé, nakládat paletu bočníma dveřma nepotřebuju a na jízdu s otevřenejma dveřma v režimu Huey je dnešní doba už příliš korektní.
Jinak asi proč ne, je to přesně to auto, kde by rezignace na dynamiku a plutí s davem byly nutností a nikoli volbou... ale prostornost a variabilita je úžasná a možná to potěšení za volantem vyváží.
PS: hezká barva, hezký kola
Jinak asi proč ne, je to přesně to auto, kde by rezignace na dynamiku a plutí s davem byly nutností a nikoli volbou... ale prostornost a variabilita je úžasná a možná to potěšení za volantem vyváží.
PS: hezká barva, hezký kola
@Emel k těm šoupačkám - to asi nejezdíš často ve městě do obchodních center 😊 Hlavně s dětma - malé buď vyndavat nebo větší aby netrefili vedle stojící auta mi přijde docela zásadní pokud na taková místa jezdíš prakticky každý den.
@adamzprahy viz bod jedna, parkování u Lidlu - mně to přijde mnohem menší problém než jak se to prezentuje. Větší děti vychovám, menší vyndám, přinejhorším si zastavím kousek dál od vchodu s dostatkem místa okolo. Ale jinak máš pravdu, že v obchodních centrech až tolik nenakupuju a když to jde tak na nákupy chodím pěšky.
@adamzprahy
Parkovací místa pro rodiny a dětmi, nebo parkování dal od vchodu. Ano, je to benefit u soupacek, ale nic zásadního v tom tez nevidím.
Parkovací místa pro rodiny a dětmi, nebo parkování dal od vchodu. Ano, je to benefit u soupacek, ale nic zásadního v tom tez nevidím.
@Mikesus @Emel jasné jen podle toho bych samozřejmě nevybíral, ale kdybych se v daném rozpočtu rozhodoval mezi více auty podobné velikosti, tj. nějaký kombík nebo SUV na praktické vození po městě, tak bych tohle řadil poměrně vysoko. Z širších aut mám reálně problém vyndat zezadu bundu a ve špičce se ani nedá jet moc někam dál na klidné místo, protože obzvlášť teď před vánoci jsou parkoviště u obchodů totálně plná. Místa pro rodiny s dětmi jsou samozřejmě plná taky. Pohybuju se na takových místech v Praze skoro denně a obzvlášť ze široké 5er beze srandy vylézám jen skulinama.
Se šoupačkama mám zkušenosti z větších dodávek a tam prostě je to super, vsunu se kamkoliv, vylezu opatrně až musim stáhnout pupek 😁 ale zezadu pohodlně vytáhnu větší krabice.
Se šoupačkama mám zkušenosti z větších dodávek a tam prostě je to super, vsunu se kamkoliv, vylezu opatrně až musim stáhnout pupek 😁 ale zezadu pohodlně vytáhnu větší krabice.
@Emel já to spíš myslím z toho rodinného hlediska. Nakládání prcka dozadu je mnohem snazší. Občas se (nejenom u lidlu) stane, že někdo zaparkuje tak blízko, že dovnitř to vajíčko skoro neprostrčíš. Ale jsou to jednotky případů, jde hlavně o pohodlí nastupování, kdy dveře nezavazazejí.
Co mi chybí, to je elektrické ovládání těch šoupaček. Když zaparkuješ v kopci, tak se těžko zavírá/otevírá (dveře jsou těžké) a kdekomu nejde u otevírání ten "chvat" zatáhnout za kliku-posunout dveře. Elektrický posuv by všechno vyřešil.
Honza
Co mi chybí, to je elektrické ovládání těch šoupaček. Když zaparkuješ v kopci, tak se těžko zavírá/otevírá (dveře jsou těžké) a kdekomu nejde u otevírání ten "chvat" zatáhnout za kliku-posunout dveře. Elektrický posuv by všechno vyřešil.
Honza
@Honza Mička právě... soused má tohle od Peugeotu a ta manipulace s dveřma není ani pro dospělého úplně snadná, protože z místa kde sedíš je to docela "neergonomický" pohyb. Takže za mě fajn, hezký... ale ne úplně must-have a jeden vykřičník by stačil 😉
Elektrický posuv... jo, jenže to by neladilo s dělnickým původem 😄
Elektrický posuv... jo, jenže to by neladilo s dělnickým původem 😄
@Honza Mička
Kamarád má ve velké proace to elektrické otvírání a prý stačí, aby právě stal v kopci a dveře se zablokujou. Ze to je i v manuálu, ze pokud nestojí na rovině, tak se můžou dveře zaseknout.
Kamarád má ve velké proace to elektrické otvírání a prý stačí, aby právě stal v kopci a dveře se zablokujou. Ze to je i v manuálu, ze pokud nestojí na rovině, tak se můžou dveře zaseknout.
@Emel zpochybňovat výhodu a praktičnost šoupaček, mi přijde, jako být v opozici za každou cenu. U rodinného auta, je to ta nejúžasnější věc na světě, kde ni nezavazí, při manipulaci s čímkoliv.
@m.z. já nezpochybňuju, že šoupačky mají své výhody, jen píšu v reakci na Honzu Mičku, že na tři věty s šesti vykřičníky bych to zase neviděl.
@Honza Mička
Skusil si si dozadu realne sadnut???? Normalny clovek sa tam nezmesti!
Skusil si si dozadu realne sadnut???? Normalny clovek sa tam nezmesti!
@Meky
A můžeš rict v jakém smeru/rozměrů se tam nevejde dospely člověk? Ačkoliv nejsem zastánce těchto malých dodávek, prostor tam je naprosto v pořádku.
A můžeš rict v jakém smeru/rozměrů se tam nevejde dospely člověk? Ačkoliv nejsem zastánce těchto malých dodávek, prostor tam je naprosto v pořádku.
LukasVolsicky
Tohle je docela fajn svezení. Nastavení vnitřního zrcátka je sice komplikovanější, protože se jako řidič musíte několikrát předklonit při hledání správné pozice, ale jinak se mi líbí velká prostornost a spousta odkládacích schránek. Pro rodiny naprosto ideální nástupce kdysi populárních MPV.
@LukasVolsicky za mě je to spíš "z nouze ctnost" než rodinný ideál...
@LukasVolsicky
@Redakce
@admin
Kolik účtů vlastně Lukáš Volšický má na ACZ a který z nich je pan redaktor? A proč nemá na svém profilu červenou hvězdičku označující redaktora?
https😐/www.auto.cz/diskuse/95468/1?…
https😐/www.auto.cz/diskuse/95482/1?…
@Redakce
@admin
Kolik účtů vlastně Lukáš Volšický má na ACZ a který z nich je pan redaktor? A proč nemá na svém profilu červenou hvězdičku označující redaktora?
https😐/www.auto.cz/diskuse/95468/1?…
https😐/www.auto.cz/diskuse/95482/1?…
vencelín
Asi sympatické vozitko.
Za mě tomu chybí důstojnost 2,0 Hdi.
1,5 v plném zatížení je málo.
Za mě tomu chybí důstojnost 2,0 Hdi.
1,5 v plném zatížení je málo.
@vencelín vzhladom na jazdne vlastnosti to podla mna staci, 8kvalt si najde vzdy spravny kvalt aby v relativnej tichosti serviroval tych 300nm...
@lamal je mi jasné, že tobě to psát nemusím, tak spíš kvůli ostatním... je potřeba servírovat kW a ne Nm 😄
@Emel quo vadis je nebezpecna tema, ano Nm vynasobene otackami, ale nieco k tomu mam, pretoze ked napises, ze budes servirovat 75kW nic moc to neznamena, informacia o 300Nm krutiaceho momentu to posuva do spravnej ropa roviny...
@lamal četl jsem tu nebezpečné až kacířské myšlenky, a to i od zkušených diskutérů... proto trošku pedantsky trvám na tom, že to, co v danou chvíli určuje schopnost auta zrychlovat nebo i rychlost udržet jsou kW a ne Nm (respektive Nm pouze v kombinaci s otáčkami, aby sis vlastně mohl ty kW dopočítat)
Furt se budete hrabat v hnoji. 100 koní v 1,6 atmo je mrtvola, 100 koní diesla je naprosto dostatečných. Abys na kola dostal stejný krouťák, atmo musí mít 5t ot a dieslu stačí 2t. Já mám atmo, 2,5 v lehkém kombíku funguje.
@Emel to rozhodne, ovsem vysoky krutiaci moment hovori o priebehu v nizkych otackach a o pruznosti na kvalty, co je rídzo prakticka zalezitost prejavu pohonnej sustavy..
Fakt, ze identicke vozidla s dieslom o 75kW a atmosferickou 1,6kou so 75kW budu mat zhodne maximalne zrychlenie a maximalnu rychlost (az im to sprevodovanie a vodič umozni) nebyva bezna optika ani predajny argument... vacsinou tuto ue upresni hodnota maximalneho krutiaceho momentu
Fakt, ze identicke vozidla s dieslom o 75kW a atmosferickou 1,6kou so 75kW budu mat zhodne maximalne zrychlenie a maximalnu rychlost (az im to sprevodovanie a vodič umozni) nebyva bezna optika ani predajny argument... vacsinou tuto ue upresni hodnota maximalneho krutiaceho momentu
@lamal jasně, a věřím, že s normálně naloženým autem se ti bude dařit plout na vlnách dostatečného výkonu i v nižších otáčkách a všechno bude v cajku. Pokud se ale dostaneš do situací, že budeš po autu chtít výkony blízké jeho maximu (ať už vinou těžké nohy nebo velkého zatížení), tak se to rozpadne.
To je mimochodem třeba zkušenost, kterou jsem měl s 1.7CRDi v Optimě - dokud jedeš tak nějak normálně, tak to vypadá všechno dobře a kultivovaně. Jakmile to ale přestane stačit, dojde k velkému nárůstu akustické nepohody a jen malému nárůstu subjektivní dynamiky 😄
To je mimochodem třeba zkušenost, kterou jsem měl s 1.7CRDi v Optimě - dokud jedeš tak nějak normálně, tak to vypadá všechno dobře a kultivovaně. Jakmile to ale přestane stačit, dojde k velkému nárůstu akustické nepohody a jen malému nárůstu subjektivní dynamiky 😄
@Emel je to tak, max vykon nejde osaliet, podobne som vystriezvel z mocneho zatahu TDi a TSi v nizkych rychlostiach, po meste siroke ramena, plytvanie zatahom, trha asfalt a nad 80kmh pride na lamanie chleba 😁
@lamal
Možná to dostacuje na běžné cukacky kolem komina s prázdným autem, ale rezerva na nějaké větší akce se limitne blíží nule
Možná to dostacuje na běžné cukacky kolem komina s prázdným autem, ale rezerva na nějaké větší akce se limitne blíží nule
Daniel Je
Neuvěřitelně poruchová auta. Vůbec nechápu proč Toyota šla do spolupráce s Peugeotem🤦
@Daniel Je
Mas nejake relevantne data ? U nas vo firme sa tieto dieslove Toyotky veselo nakupuju k nadvlade TDi, vedenie si kladie otazku ci bude Toyotka lepsia nez Pug/Citron dvojicky. S tymi az tak dobre skusenosti nie su, hlavne co sa tyka elektroniky a napr. poloosi v Citronoch s 1.5 HDi. S motormi problem nebol ani so zbytkom auta.
Mas nejake relevantne data ? U nas vo firme sa tieto dieslove Toyotky veselo nakupuju k nadvlade TDi, vedenie si kladie otazku ci bude Toyotka lepsia nez Pug/Citron dvojicky. S tymi az tak dobre skusenosti nie su, hlavne co sa tyka elektroniky a napr. poloosi v Citronoch s 1.5 HDi. S motormi problem nebol ani so zbytkom auta.
@lamal
Bavil jsem se s techniky v toyote a říkali, že na nich řeší furt něco a vubec by to nedoporucili. Ze je to poznat, že to není toyota.
Bavil jsem se tedy o velké proace a říkal že jsou časté problémy s adblue, elektrickými posuvnými dveřmi, prevodovkami ( automat i manual ) a motory.
Bavil jsem se s techniky v toyote a říkali, že na nich řeší furt něco a vubec by to nedoporucili. Ze je to poznat, že to není toyota.
Bavil jsem se tedy o velké proace a říkal že jsou časté problémy s adblue, elektrickými posuvnými dveřmi, prevodovkami ( automat i manual ) a motory.
@Daniel Je souhlasím, taky jsem si to zkusil a nikdy více... (Combo 1,5) v servisu jsou z těch aut nešťastní, pokud se nejedná o Peugeot-Citroen, tam jsou na to už dávno zvyklí 😄
Meky
Premrhana prilezitost.
Mohlo by to byt pekne rodinne auto.
Stacilo by dat dozadu noŕalne sedacky, s normalnmy sklonom operadla.
Na hentom sa neda sediet.
Mohlo by to byt pekne rodinne auto.
Stacilo by dat dozadu noŕalne sedacky, s normalnmy sklonom operadla.
Na hentom sa neda sediet.
@Meky Nevieš nerovná sa nedá sa. Úplne bežne vzadu pasažierov vozím a úplne normálne tam sedia. Sklon operadla aj sedáku je ok, ak potrebuješ ležať, vyber si nižšie auto. Mohli by byť dlhšie sedáky, ale to je daň za sklápanie sedadiel do roviny bez demontáže.
traveldrive
Za mňa dosť škoda, že čítam už x-tý test prakticky toho istého auta so silnejším dieslom a automatom, a test z opačného konca ponuky - slabší diesel a manuál proste nie je.
Othello
Údaje o maximálce jsou poněkud nejasné. Automat dle textu 184, podle tabulky 183 ale zároveň manuál o propastných 15 km/h míň.
Co je příčinou tak mizerné maximálky u auta s výkonem 130 koní ??
Co je příčinou tak mizerné maximálky u auta s výkonem 130 koní ??
@Othello
To je poněkud jednoduche, ale zrovna ty bys to mohl vedet. krabice od bot, 130 dieselovych koní, které umírají poměrně v nízkých otáčkách. Na dlouhé převody to nema sílu už, na kratších zase malý rozsah použitelných otáček.
To je poněkud jednoduche, ale zrovna ty bys to mohl vedet. krabice od bot, 130 dieselovych koní, které umírají poměrně v nízkých otáčkách. Na dlouhé převody to nema sílu už, na kratších zase malý rozsah použitelných otáček.
@Mikesus takže myslíš že manuál verze má mnohem horší aerodynamiku než ta s automatem a k tomu ještě zcela nevhodné převody, přestože je to šestikvalt ?
@Mikesus
Koukal jsem že ty manuály dělají i s výkonem jen 100 PS, takže seriózní vysvětlení může být spíše tady
Koukal jsem že ty manuály dělají i s výkonem jen 100 PS, takže seriózní vysvětlení může být spíše tady
@Mikesus
Další z tvých blábolů. Je to diesel, tj. právě že těžší převody bude zvládat bez potíží.
Další z tvých blábolů. Je to diesel, tj. právě že těžší převody bude zvládat bez potíží.
@Othello Prečo ti je to u takejto krabice málo? Na cestovné rýchlosti nad 160 by si už potreboval aj trochu agilnejší podvozok, nie? Alebo máš rád jazdu typu "plyn na podlahe a smrť v očiach"?
@traveldrive
Všimni si že jsem vůbec neřešil využitelnost maximálky ale dotaz směřoval výhradně k technickému vysvětlení velkého rozdílu tohoto údaje u verze s automatem a verze s manuálem v jinak totožném autě
Všimni si že jsem vůbec neřešil využitelnost maximálky ale dotaz směřoval výhradně k technickému vysvětlení velkého rozdílu tohoto údaje u verze s automatem a verze s manuálem v jinak totožném autě
rohYpnol
Diesel pod kapotou a malé rodinné MPV?
Ano, tohle je naprostý ideál. Žádné BEV, které nikdo nechce.
Ano, tohle je naprostý ideál. Žádné BEV, které nikdo nechce.
@rohYpnol
Nebyť AdBlue, mohol by to byť s prižmúrením oka ideál. Ale to "ekologické" kurvítko všetko mení.
Nebyť AdBlue, mohol by to byť s prižmúrením oka ideál. Ale to "ekologické" kurvítko všetko mení.
@traveldrive jestli je tam chcánkomat z Pažouta, tak to bude servisní terno teda.... Ještě tam dát ventilky s bezdrátovými čidly, ať je na prémie pro servis....
@rohYpnol z mého pohledu je (pořád) ideál kompaktní kombík s benzínem. Tohle je trošku krok stranou... jo, prostor a variabilita je osvobozující, ale má to svoji cenu. Já osobně bych do toho nešel.