Design
Zpět na článek
Škody Ahoj a Joyster bychom tenkrát uvítali. Jejich význam je i tak obrovský
8 komentářů
dodo24
2
Ten modrý Ahoj vyzerá ako dnešné novodobé ruské elektromobily 😁
Přejít do diskuze
traveldrive
@Emel
Preberalo sa to už vtedy. Koncept Saab 93x. https😐/www.saabplanet.com/…ads/saab93x1.jpg
Názov je z Daewoo Joyster z roku 97.
Preberalo sa to už vtedy. Koncept Saab 93x. https😐/www.saabplanet.com/…ads/saab93x1.jpg
Názov je z Daewoo Joyster z roku 97.
traveldrive
@Emel Keby Joyster nelákal ukradnutým dizajnom aj menom, možno by som Ti dal za pravdu. Ale je to kópia, ako keby ju robili Číňania.
Emel
@Ringhofer hm... viděl jsi třeba nejprodávanější značky v Evropě za říjen?
https😐/www.best-selling-cars.com/…24-768x1497.webp
https😐/www.best-selling-cars.com/…24-768x1497.webp
Ringhofer
Díky za připomenutí. V článku mi chybí zásadní informace: zatím nikdo kromě Suzuki nepřišel na to, jak vyrábět až 3,9 miliónu malých aut ročně a ještě je všechny prodat se ziskem. Škoda dlouhodobě aspirovala na pozici těsně pod Audi a dlouho se jí tato taktika vyplatila (vysoké ceny, vysoké marže). Auta podle toho vypadala a celé Evropě se to líbí. Nyní, když koupěschopnost ovlivněná cenami energií a životními náklady vůbec tlačí prodeje dolů, nemá Škoda žádný trumf v rukávu. Že by začala importovat z Indie (a proto tolik zatím irelevantních informací o Kylaqu? Trošku do Ruska, pardon Kazachstánu, trošku do Evropy, a ono se ukáže, jestli chudnoucí evropské obyvatelstvo na něj uslyší...).
Emel
Joyster je moc pěkný.
Ahoj vypadá jako nějaké autíčko z počítačové hry... z devadesátých let. Žádná nádhera to není... ale svým způsobem je ten minimalismus zajímavý. Za mě když už, tak tam neměly být ty střešní ližiny.
Ahoj vypadá jako nějaké autíčko z počítačové hry... z devadesátých let. Žádná nádhera to není... ale svým způsobem je ten minimalismus zajímavý. Za mě když už, tak tam neměly být ty střešní ližiny.