Motorky
Dinar
@topten To ty píšeš o kejvačce ze sedmdesátek, a to je hloupost, vyráběla se do roku 62. Kejvačka má v papírech vmax. 105 km/h, tak běž zase šoupat nohama, stočtyřícítko…
gil54
@topten
Omezovač asi těžko...
Ale souhlasím, že je to slabota, stejně jako skoro všechno ostatní, včetně rozmlácenýho designu a hnusnýho vejfuku.
I poměrně příznivých 130 papírů by mi za to bylo líto vyhodit. Je to kategorie "pro radost" a ta se u mě nedostavila ani omylem.
Omezovač asi těžko...
Ale souhlasím, že je to slabota, stejně jako skoro všechno ostatní, včetně rozmlácenýho designu a hnusnýho vejfuku.
I poměrně příznivých 130 papírů by mi za to bylo líto vyhodit. Je to kategorie "pro radost" a ta se u mě nedostavila ani omylem.
Anonym
@Jan Gutbayer ten neplní emísní normy Euro 5 a další předpisy 😊 Ale můžete si ho dovézt a zkusit přihlásit 😊
Anonym
@Barry Lyndon dotace byly určené na jiné věci. Na opravu továrny a na vývoje nových motocyklů a motorů 1000 a 1200 ccm. Ten stále probíhá.
Josef Tuma
Nový čínský motocykl s nálepkou Jawa. Když nejsou schopni vyrobit vlastní stroj, aspoň si mohli dát práci s názvem.
Dinar
@topten Ďábel je zakletý v detailu, stočtyřicítko, proto jsem psal o tom, že se pleteš v kejvalka vs panelka. Jestli to nebyla 2,5 ale 3,5 a měla vmax 120, musel to být typ04 tj rok 62-64 a to už byla provedením panelka, což přece každý pozná. 😄 Bez panelu byla 3,5 jen do 62 a ta zas neměla vmax 120, takže v jednom z toho kecáš.
Každopádně 140 je latina na úrovni dvoumetrového sumce, ať to byla kejvačka nebo panelka, tolik nejel ani bizon ani první 634.
Každopádně 140 je latina na úrovni dvoumetrového sumce, ať to byla kejvačka nebo panelka, tolik nejel ani bizon ani první 634.
Barry Lyndon
Dotujeme je, aby mohli prodávat rebrandovanou čínu? K čemu je to dobré? Dotace schlamstli a výsledek je ostuda. To se fakt vyplatí...
topten
maximalka necelejch 140?
tolik sem vytah z kejvacky ze sedesatejch let s ani ne polovicnim vykonem
tolik sem vytah z kejvacky ze sedesatejch let s ani ne polovicnim vykonem
Jan Gutbayer
Myslíte ten Dayun STS400cc s plastem přes nádrž, co prodávají na Alíku za 7 pětek?
https😐/www.alibaba.com/…00596076236.html
https😐/www.alibaba.com/…00596076236.html
gil54
@topten
...a ti šikovní kluci doma v garáži měli velké štěstí, když ten jejich motor, po všech těch úpravách, dosáhl alespoň na sérový výkon.
No, je zajímavé, že nejpodstatnější a zároveň nejkomplikovanější věc, která zásadně řeší výkonové parametry dvoutaktů k jinému karburátoru, otryskování, jinému zapalování, úpravě pístů, úpravě kanálů, výše jejich hran, úpravě rozvodu - jak pístem nebo i případně šoupátkem - jsi nezmínil.
A to výfuk.
...a ti šikovní kluci doma v garáži měli velké štěstí, když ten jejich motor, po všech těch úpravách, dosáhl alespoň na sérový výkon.
No, je zajímavé, že nejpodstatnější a zároveň nejkomplikovanější věc, která zásadně řeší výkonové parametry dvoutaktů k jinému karburátoru, otryskování, jinému zapalování, úpravě pístů, úpravě kanálů, výše jejich hran, úpravě rozvodu - jak pístem nebo i případně šoupátkem - jsi nezmínil.
A to výfuk.
topten
@Dinar
nemyslim si, ze ses tak neschopnej, aby sis nezjistil kolik jela triapula kejvacka z roku 1960.
navic jsi na motoristickym serveru, tak by te asi nemelo prekvapit, ze se tady obcas najdou fandove do motoru, kteri si tehdejsi komunistickou bidu snazili nejak poladit a okorenit, a tim nemyslim nalepit rychly pruhy a dat jinou zarovku.
a zpusob jak zvysit vykon motoru byl dobre znamej tehdy podobne jako dnes. a nebyl jsem zdaleka jedinej, kdo se snazil nejakyho konika navic z motoru vydolovat.
dnes to je jednodussi v tom, ze kdyz chces vic koni, tak si jednoduse koupis silnejsi motor, tehdy jsi zacal zvetsenim a lestenim sacich kanalu, snizenim hlavy, vymenou trysek v karburatoru, vymenou karburatoru, vybrusem motoru, tyristorovym zapalovanim ... to tehdy zvlad kazdej aspon trochu sikovnej kluk doma v garazi, i kdyz nekdy mozna s trochu diskutabilnim vysledkem.
nemyslim si, ze ses tak neschopnej, aby sis nezjistil kolik jela triapula kejvacka z roku 1960.
navic jsi na motoristickym serveru, tak by te asi nemelo prekvapit, ze se tady obcas najdou fandove do motoru, kteri si tehdejsi komunistickou bidu snazili nejak poladit a okorenit, a tim nemyslim nalepit rychly pruhy a dat jinou zarovku.
a zpusob jak zvysit vykon motoru byl dobre znamej tehdy podobne jako dnes. a nebyl jsem zdaleka jedinej, kdo se snazil nejakyho konika navic z motoru vydolovat.
dnes to je jednodussi v tom, ze kdyz chces vic koni, tak si jednoduse koupis silnejsi motor, tehdy jsi zacal zvetsenim a lestenim sacich kanalu, snizenim hlavy, vymenou trysek v karburatoru, vymenou karburatoru, vybrusem motoru, tyristorovym zapalovanim ... to tehdy zvlad kazdej aspon trochu sikovnej kluk doma v garazi, i kdyz nekdy mozna s trochu diskutabilnim vysledkem.
topten
@Dinar
pisu o sedesatkach, nauc se chapat psanej text hlupaku
triapula ma psanejch 120, 105 ma dvaapula, tak nizko sem se nesnizil ty stopetko
pisu o sedesatkach, nauc se chapat psanej text hlupaku
triapula ma psanejch 120, 105 ma dvaapula, tak nizko sem se nesnizil ty stopetko
topten
@Dinar
rozdil mezi kejvackou a panelkou pozna i slepej, tak tady zase nemachruj
nebyla nova, ale z armadnich rozprodeju
maximalku pisou v papirech 120, tak pri poladeni a trose snahy to jelo vic
rozdil mezi kejvackou a panelkou pozna i slepej, tak tady zase nemachruj
nebyla nova, ale z armadnich rozprodeju
maximalku pisou v papirech 120, tak pri poladeni a trose snahy to jelo vic
topten
@gil54
jj, nejspis ukazoval o neco vic, ale tohle ma vic jak dvojnasobnej vykon a o 2 rychlosti vic, tak bych cekal ze to pojede vyrazne nad 150
mozna to ma omezovac
jj, nejspis ukazoval o neco vic, ale tohle ma vic jak dvojnasobnej vykon a o 2 rychlosti vic, tak bych cekal ze to pojede vyrazne nad 150
mozna to ma omezovac
Pepa_007
@topten no, vem si Volvo 300koni a jede max 180. Takže není co vyčítat. 😉
Maximálka kejvačky byla kolem stovky a ani ta panelka, se kterou si ji pleteš (kejvačka se dělala jen do začátku 60. let) neuměla víc než 110.