Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
No, podle mě se to moc nepovedlo, v nápisu je to hnusný, v kulatým logu nicneříkající. Hrajou vabank, ale aby to míto "copy nothing", nebylo "sell nothing".
Pepa_007
Takové jemné. Woke. V růžovém provedení obzvláště. Jako z nějakého domácího spotřebiče, mixéru,..... .
Nelíbí se mi. Logo kočičky s nápisem bylo lepší.
Nelíbí se mi. Logo kočičky s nápisem bylo lepší.
Ringhofer
Značka mého srdce... a takový vývoj! Dej pozici Francouzovi, a stvoří nové logo. Zatímco tvrdě makali na novém logu a komunikační strategii, zastavili výrobu skvělých aut.
Jsem vážně zvědav, jak tohle celé dopadne!
Jsem vážně zvědav, jak tohle celé dopadne!
gil54
Předělat logo, pár ambiciózních vět o luxusu, na rok se zavřít ve sklepě a čekat, avizovat zdvojnásobení ceny a udělat kampaň se žlutooranžovorůžovými mimozemšťany je ta pravá cesta. A ne ukazovat, vyrábět a prodávat nějaká konkrétní, pokud možno použitelná, auta.
Jen aby těch odvážných volnomyšlenkářských boháčů, co jsou ještě navíc ochotni čekat, bylo dost. Možná, že dvojnásobek ceny je málo...
U rollsů se už určitě všichni klepou hrůzou.
Jen aby těch odvážných volnomyšlenkářských boháčů, co jsou ještě navíc ochotni čekat, bylo dost. Možná, že dvojnásobek ceny je málo...
U rollsů se už určitě všichni klepou hrůzou.
@gil54
Presne tak. Toto je tá pravá cesta... do zabudnutia a konkurzu.
Sakra čo si aktuálne u Jaguaru viem kúpiť? Dve obstarožné SUV, dva neuveriteľne staré sedany a jedno elektro. Keď som koncom roka 2017 objednával 3er, tak teoreticky do úvahy pripadal aj XE (vtedy mal parádny 3,0 V6, nakoniec som uprednostnil bavorský R6).
Je koniec 2024 a dnes mi Jaguar ponúka stále to isté XE. BMW medzičasom prišlo s novou generáciou a aj s faceliftom tej novej generácie a Jag stále predáva XE. Ale čert to ber, pri dobrej cene by som vedel skúsnuť aj výbehový model, dizajn je stále pekný a stará ergonómia je niekedy lepšia než nová displejová. Ale V6 je preč a Jag mi (za veľké peniaze) ponúka len plebejský 2,0 R4.
A obdobne to platí o ostatných modeloch v ponuke. Síce sú staré, ale za to okresané oproti minulosti. Jag už roky spí a nepredstavuje nič nové. A kto chvíľu v automotive stojí, už pelotón nemusí dobehnúť vôbec. A super farebné vizuály a metrosexuálni modeli na tom nič nezmenia.
Presne tak. Toto je tá pravá cesta... do zabudnutia a konkurzu.
Sakra čo si aktuálne u Jaguaru viem kúpiť? Dve obstarožné SUV, dva neuveriteľne staré sedany a jedno elektro. Keď som koncom roka 2017 objednával 3er, tak teoreticky do úvahy pripadal aj XE (vtedy mal parádny 3,0 V6, nakoniec som uprednostnil bavorský R6).
Je koniec 2024 a dnes mi Jaguar ponúka stále to isté XE. BMW medzičasom prišlo s novou generáciou a aj s faceliftom tej novej generácie a Jag stále predáva XE. Ale čert to ber, pri dobrej cene by som vedel skúsnuť aj výbehový model, dizajn je stále pekný a stará ergonómia je niekedy lepšia než nová displejová. Ale V6 je preč a Jag mi (za veľké peniaze) ponúka len plebejský 2,0 R4.
A obdobne to platí o ostatných modeloch v ponuke. Síce sú staré, ale za to okresané oproti minulosti. Jag už roky spí a nepredstavuje nič nové. A kto chvíľu v automotive stojí, už pelotón nemusí dobehnúť vôbec. A super farebné vizuály a metrosexuálni modeli na tom nič nezmenia.
Robert Hlavaty
Sledujeme smrt Jaguaru v přímém přenosu...Snad si kluci nemyslí, že změnou loga a přechodem na 100% BEV budou schopni prodávat objemy, které jim zaplatí vývoj...
@Robert Hlavaty Otázne je, či doteraz predávali nejaké úžasné objemy. Možno práve pre takúto značku nemusí byť úplný prechod na elektro bolestivý. Toto nie je nejaký Peugeot alebo Ford.
@Avantime Tak tchán s tchyní byli fandové Jaguaru, byli typickými zákazníky Jaguaru, každý mají svého už čtvrtého nového Jaguára a vypadá to že i posledního. Elektrického si nekoupí. Je tu ještě Porsche, že jo…
Avantime
Z tohto môže byť celkom slušné pochovanie značky. Pokiaľ všetko zmätú zo stola a začnú identitu budovať od začiatku, pripravia sa o spojitosť s minulosťou. Teda niečo, čo čínske značky nemajú a aj preto MG tak pracuje s britskou historickou identitou. Ešte ak k tomu pridáme pauzu, že zmiznú nejaký čas z povedomia, tak to podľa mňa nie je šťastná stratégia. Ale tak ktovie, snáď vedia čo robia.
@Avantime
Presne ako píše Peter, nevedia. Toto je zúfalstvo v štýle "zaplatíme si drahú reklamnú agentúru a tá to snáď vytrhne". Bez áut sa to proste nedá, punktum.
Presne ako píše Peter, nevedia. Toto je zúfalstvo v štýle "zaplatíme si drahú reklamnú agentúru a tá to snáď vytrhne". Bez áut sa to proste nedá, punktum.
@iudex Tak v britskej tlaci je kazdy tyzden clanok o jagu a stale nieco ine, polovica su halusky z jagu a polovica mokre sny novinarov. Ked sa dobre pamatam, zacalo to s novou gen xj, ktoru vraj uz mali hotovu a zarezali ju, ze urobia ev. Potom vraj uz mali urobenu ev xj a zarezali to, lebo vraj budu robit suv. A teraz zarezali vsetlo, ze idu robit luxusne ev. Tesim sa na pokracovanie
@ptr078 vidíš a udělali jen super “woke” růžovoučké logo 🤣 Ještě proběhne pár PR keců a zabalí to… Další ikonická značka pryč 👎
webpaja
Logo vypadá jak to říci...nechlapsky. Dle osob, které jsou použity k prezentaci mi přijde, že se Jaguar chce soustředit na alternativní publikum se vším všudy.
Připadalo mi, že se jedná o prezentaci nějakého Pride festivalu.
Tohle naprosto nechápu, jak vypadaly prezentace před pár necelou dekádou?
https😐/www.youtube.com/watch?…
To je ale obrat...
Připadalo mi, že se jedná o prezentaci nějakého Pride festivalu.
Tohle naprosto nechápu, jak vypadaly prezentace před pár necelou dekádou?
https😐/www.youtube.com/watch?…
To je ale obrat...
3_diamanty
Napis jak na kavovare ... inak odkedy je pismeno r vizualne zhodne s pretocenym pismenom j ... lebo akokolvek pismeno r pootocim nikdy z toho pismeno j nebude ( a to iste naopak z j .. r ) ... ale aki e😜erti na logo a grafiku taky uz dnes jaguar... co chciet od odbornikov pre ktorych je logo ( ktore ani nevedia na urovni spravit ) dolezitejsie ako auto samotne... este by to chcelo nejaky kvietok za napisom jaguar ... a aj tej ruzovej je tam akosi malo... zlate casy jagu skoncili uz tak pred 5 rokmi... ked nie skor.... dnes je to uz len tien jagu vsetky tieto hokusy pokusy a pridu mi tam vsetci uz padli na hlavu a zblnuti ( z tejto pri.ratej doby ) .... skutocni jaguaraci musia len zaplakat
KANKUNEN
Dáme si historii, Jag a Lancia je jedno a to samé, trochu slávy ve sportu a reálně posledních 30 let samé hrůzy. Proč by si měl někdo koupit Jag nevím.
@KANKUNEN Jazdil som mesiac xe s dvojlitrovym benzinom. Podla mna najlepsie jazdiace auto co som skusil. Ak by bolo v kombi mam ho doma. Urcite za poslednych 30 rokov urobili par podarenych aut
@ptr078
Jo, XE bol super, hlavne s 3,0 kompresorom to malo charakter, charizmu a výkon. Určite aj s dvojlitrom to bolo fajn. Len čo stačilo v r. 2015, nestačí už v r. 2024. Predávať (v prémiovom segmente) auto z r. 2015, avšak za ceny ako najmodernejšia konkurencia, pritom ponúkať mainstreamové motory, to proste nemôže fungovať.
Jo, XE bol super, hlavne s 3,0 kompresorom to malo charakter, charizmu a výkon. Určite aj s dvojlitrom to bolo fajn. Len čo stačilo v r. 2015, nestačí už v r. 2024. Predávať (v prémiovom segmente) auto z r. 2015, avšak za ceny ako najmodernejšia konkurencia, pritom ponúkať mainstreamové motory, to proste nemôže fungovať.
@iudex 3l som nemal zial tu cest. Nemal to nahodou webpaja? Som netusil, ze sa este da kupit nive xe, som myslel, ze uz to davno zarezali.
@iudex Ty původní R4 stály za starou bačkoru. Byly i s vysokým výkonem dost utlumené a žravé. V6 v obou verzích (340 a 380HP) nebraly ve finále o moc víc benzínu a fungovaly o galaxii jinak.
Vždy platilo vynikající řízení a perfektně naladěný podvozek.
Infotainment a prostor hlavně vzadu byly na štíru, ale vyhovující.
Vždy platilo vynikající řízení a perfektně naladěný podvozek.
Infotainment a prostor hlavně vzadu byly na štíru, ale vyhovující.
@ptr078 Říkalo se to, ale stejně to nikdo nechtěl. Jaguar se udrží jako MG, staré jméno na asijský kripl.
@KANKUNEN Tak minimalne v uk jaguar ma a vzdy mal lepsie meno ako mg, len nie som si isty, ci ma potencial aj na velkoseriovu automobilku. Zvlast ked d3ka ako iudex pise vie dat lepsie ceny a lepsi vyber pohonu a vybav.
jersey.se
Proč ne, v budoucnosti si koupíte parfém nebo kabelku Jaguar. Nebo robotický vysavač. Protože s nastíněnou koncepcí aut už prostě žádná auta dělat nebude…
rohYpnol
... nové dámské vložky?!?...
@rohYpnol
Vyzera to tak ze v nasledujucej dekade konkurenti jaguaru uz nebudu baworaky ani lexusy ale kabelky od gucciho... nova doba
Vyzera to tak ze v nasledujucej dekade konkurenti jaguaru uz nebudu baworaky ani lexusy ale kabelky od gucciho... nova doba
@3_diamanty
Myslel jsem si, že jediná značka, která je pro mě společensky nepřijatelná, je Tesla.
Nově to vypadá i na Jaguar. Upřímně, nejsem si jistý, jestli Filip Turek nerezignuje na prezidenta Jaguar klubu 😁
I když... možná vedle nálepky hranaté legendy nově získá masivní publikum transgender komunity gayů, leseb, třetích a možná i dalších pohlaví a bezpohlavnich identit 😁
Myslel jsem si, že jediná značka, která je pro mě společensky nepřijatelná, je Tesla.
Nově to vypadá i na Jaguar. Upřímně, nejsem si jistý, jestli Filip Turek nerezignuje na prezidenta Jaguar klubu 😁
I když... možná vedle nálepky hranaté legendy nově získá masivní publikum transgender komunity gayů, leseb, třetích a možná i dalších pohlaví a bezpohlavnich identit 😁
@rohYpnol
Jaguare som mal vzdy
rad.. kupatka aj kabria XK8 som este ako tinedzer v casakoch "olizoval" ... alebo legendarne XJcka... lenze doba sa zmenila ... uz ked prisli prve SUV od jagu uz som vedel ze je zle a nieco sa meni a deje ... ale rovnako dopadne aj maserati.... doba obecne uz autam nepraje... sme sa fajne uz spustili... hodnoty sa zmenili... celkovo to ide vsetko aj tak vieme kam tak preco by auta mali byt vynimkou ze jo
Jaguare som mal vzdy
rad.. kupatka aj kabria XK8 som este ako tinedzer v casakoch "olizoval" ... alebo legendarne XJcka... lenze doba sa zmenila ... uz ked prisli prve SUV od jagu uz som vedel ze je zle a nieco sa meni a deje ... ale rovnako dopadne aj maserati.... doba obecne uz autam nepraje... sme sa fajne uz spustili... hodnoty sa zmenili... celkovo to ide vsetko aj tak vieme kam tak preco by auta mali byt vynimkou ze jo
@rohYpnol Jaké "dámské"?! Chceš je snad upírat jedincům, kteří jsou na ženy přeoperovaní či si nejsou svým pohlavím jisti?!! Mluv laskavě korektně, soudruhu!😂😂😂
@rohYpnol to je diskriminace. I muži dnes mohou menstruovat. Rodit děti a být těhotní. 😉 👍🏻
Ja Prvni 123
To nemysli vazne, ze ne?
Tohle logo sš hodi tak na fialove "boxerky" pro transmuze...
😒
Tohle logo sš hodi tak na fialove "boxerky" pro transmuze...
😒
Dinar
Paráda, když se na to logo podívám, hned mě napadne, "it´s a Jaaag". 😊)
To, co teď v podání jaguaru sledujeme, ukončení výroby, vytváření různých buzna log a prezentací, to není cesta ke smrti značky, to už jsou jen posmrtné záškuby...
To, co teď v podání jaguaru sledujeme, ukončení výroby, vytváření různých buzna log a prezentací, to není cesta ke smrti značky, to už jsou jen posmrtné záškuby...
@Dinar Design tvarů anglického pudinku byl dlouho vytěžován, teď už nepřitáhne ani rodilé Brity.
@mapr S designem problém neměli, s omezenou modelovou nabídkou, s omezenou nabídkou karosářských variant, s omezenou nabídkou motorizací a kombinací hnacích řetězců, s tím ano. Nic z toho růžové logo nevyřeší, nemluvě o dvojnásobné ceně.
@Dinar Design také prodává. Když klesne jeho popularita, klesne prodej a není na investice. Začarovanej kruh. Bohatá nevěsta Ford nepomohla. Konzervativní Jaguar mohl těžit pouze z minulosti. Se změnami přání zákazníků (hlavně prostor vzadu nad hlavou) a požadavky bezpečnostních předpisů už ovšem nepůsobil tak vzhledně a na bezedném americkém trhu neuspěl.
twistedTSD
"Copy nothing" a uvedou to vizuálem průměrné americké woke korporace z roku 2016. Myslím, že za pár let bude na svoje auta lepit znáček Jaguaru BYD, nebo nikdo.
Btw ty woke obrázky v galerii, to je co? Jednomu se z toho dělá špatně...