Novinky
Arese
7
Toš hodně štěstí s tím pertimaxem! 😆👎
Přejít do diskuze
PowerHouse
Elektromotory umí dělat každý šoumen a navíc se značně menším počtem pracovníků.
Pracovníci přejdou na ruční výrobu speciálních karosářských dílů.
Ty u aut s vykonnými elektromotory budou potřeba. Přece nebudu předjíždět Ferrari s obyčejnými blatníky.
Pracovníci přejdou na ruční výrobu speciálních karosářských dílů.
Ty u aut s vykonnými elektromotory budou potřeba. Přece nebudu předjíždět Ferrari s obyčejnými blatníky.
Man Ký
@Arese
https😐/cs.wiktionary.org/wiki/to%C5%BE
https😐/cs.wikipedia.org/…_(materi%C3%A1l)
jinak jsi to celkem trefil.
https😐/cs.wiktionary.org/wiki/to%C5%BE
https😐/cs.wikipedia.org/…_(materi%C3%A1l)
jinak jsi to celkem trefil.
kesumb
@speed😒br />
hele treba hiluxe mam rok a pul a jezdi. Strasne by me lakal ramcharger. Nicmene moje x5 ma natahano fakt dost a jezdi. Naposled sem tahnul 3t+ za ix a taky to jelo, ale urcite bych s tim nejel dal jak 200km.
Ale jak tu rikam pokud tahas plato z Barcelony nic jinyho nez diesel neni i pres sbirku problemu.
hele treba hiluxe mam rok a pul a jezdi. Strasne by me lakal ramcharger. Nicmene moje x5 ma natahano fakt dost a jezdi. Naposled sem tahnul 3t+ za ix a taky to jelo, ale urcite bych s tim nejel dal jak 200km.
Ale jak tu rikam pokud tahas plato z Barcelony nic jinyho nez diesel neni i pres sbirku problemu.
Mikesus
@Man Ký
Ještě podobný portál je třeba sputnik, nebo parlamentní listy. To je taky super vykvet jako ten aeronet.
Ještě podobný portál je třeba sputnik, nebo parlamentní listy. To je taky super vykvet jako ten aeronet.
kesumb
Bylo na case celej koncept tdi poslat do srotu. Vetsina generaci pruser jak vrata (200kW vedla od lozisek kliky po elektroniku), ta soucasna je lepsi jenom o trosku. Dokonce ani v8tdi nebyla zadna vune, ikdyz asi lepsi nez 3,0. Nejde jim ani tdi evo, kolega ve firma jich maj skoro deset a bez dolejvani oleje neda 10tkm ani jedno.
Dojde na my slova, ze zustane jeden dvoulitr a jeden trilitr a tim to konci. Vyvoj je v elektrice
Dojde na my slova, ze zustane jeden dvoulitr a jeden trilitr a tim to konci. Vyvoj je v elektrice
Arese
Někde naštěstí ješě mají zdravý rozum😒br />https😐/www.autoforum.cz/…oli-za-dva-roky/
speedfred
@kesumb
Tak čo poradíš k ťahaniu 3.5t vlekov na dlhšie cesty a do terénu?
Tak čo poradíš k ťahaniu 3.5t vlekov na dlhšie cesty a do terénu?
Anonym
Závod v Rábe je " zelený " najmä na papieri ! Podobne, ako Rakúsko, kam smerujú drôty a elektrina z ČR a SR ...
Mikesus
@kesumb
fakt už takhle brzo? Já naposledy měl možnost servisovat diesel, který ty 4 roky vydržel. Ale i tak už to byla tragédie. Nečekal bych, že už po prvních rocích to jsou takové krámy. Zlatá elektrifikace.
fakt už takhle brzo? Já naposledy měl možnost servisovat diesel, který ty 4 roky vydržel. Ale i tak už to byla tragédie. Nečekal bych, že už po prvních rocích to jsou takové krámy. Zlatá elektrifikace.
kesumb
@Mikesus
tvl jak z dlouhodobyho, sere se to uz od prvniho roku a jestli to je proace nebo 40d je uplne jedno…
tvl jak z dlouhodobyho, sere se to uz od prvniho roku a jestli to je proace nebo 40d je uplne jedno…
Mikesus
@kesumb
On je totiž ten diesel tak slozitej, aby plnil emise, že to z dlouhodobého hlediska je tak drahé, že kolenovrti za těch pár haléřů u stojanu nejsou ochotni za ten servis platit. A ti co jsou, hlavně firmy, ty pak zdrazujou koncovemu zákazníkovi.
On je totiž ten diesel tak slozitej, aby plnil emise, že to z dlouhodobého hlediska je tak drahé, že kolenovrti za těch pár haléřů u stojanu nejsou ochotni za ten servis platit. A ti co jsou, hlavně firmy, ty pak zdrazujou koncovemu zákazníkovi.
Mikesus
@Arese
Kromě těch blbosti a omáčky okolo s tím souhlasím. Revize je potřeba, protoze jak říkám od začátku, nikdo nemůže vědět co bude za 10-15 let. Ale taktéž je spravne, že se řekne cíl a hledá se cesta. A na každé křižovatce se má rozhodnout z ohledem co se urazilo a co nás na další cestě čeká, ten cíl upřesnit. Jen pár extremistů si pořád mysli, ze ten rok 2035 někdo myslí vážně. Ne,ten je dán jako odrazový můstek, o kterém se má každých pár let diskutovat a hodnotit. Pomohl nám urychlit vývoj, baterie jsou dnes úplně někde jinde než byly před 10 lety. Zato spalovací motor je na tom pořád stejně. U hybrid se zlepšil tak akorát SW ( účinnost se nijak nezměnila, je optimalizoval provoz systému), u benzinu nic zavratneho též nepřišlo a jeho vyssi efektivita zpusobuje problemy se zivotnosti a servisem. No a u dieselu? Že emisemi projde podvodem, servis se dramaticky zdražuje a bez něj je životnost ještě horší. Naštěstí už STK už jsou v hledáčku a tyhle vraky ( I novodobé) budou snad brzy vyhnany ze silnic.
Kromě těch blbosti a omáčky okolo s tím souhlasím. Revize je potřeba, protoze jak říkám od začátku, nikdo nemůže vědět co bude za 10-15 let. Ale taktéž je spravne, že se řekne cíl a hledá se cesta. A na každé křižovatce se má rozhodnout z ohledem co se urazilo a co nás na další cestě čeká, ten cíl upřesnit. Jen pár extremistů si pořád mysli, ze ten rok 2035 někdo myslí vážně. Ne,ten je dán jako odrazový můstek, o kterém se má každých pár let diskutovat a hodnotit. Pomohl nám urychlit vývoj, baterie jsou dnes úplně někde jinde než byly před 10 lety. Zato spalovací motor je na tom pořád stejně. U hybrid se zlepšil tak akorát SW ( účinnost se nijak nezměnila, je optimalizoval provoz systému), u benzinu nic zavratneho též nepřišlo a jeho vyssi efektivita zpusobuje problemy se zivotnosti a servisem. No a u dieselu? Že emisemi projde podvodem, servis se dramaticky zdražuje a bez něj je životnost ještě horší. Naštěstí už STK už jsou v hledáčku a tyhle vraky ( I novodobé) budou snad brzy vyhnany ze silnic.
Man Ký
@dodo24 doteď jsem byl odkázán jen na aeronet, ale teď už budu vědět úplně všechno a správně
dodo24
@Man Ký tak to si bol ochudobnený o novinársku objektivitu a neuzajatosť 😁
W.O. PRSCLEY
A následovat bude "Od elektromobilům k TDI", až překvapivě zjistí že elektromr_ky nejsou na odbyt.
Arese
@Mikesus Ano, spalovací motor se nezměnil, protože většina automobilek jeho vývoj kvůli ekoteroristickému tlaku na odporné zkratowozy jeho vývoj zastavila. 😟
speedfred
@kesumb
Hilux a podobný kinder pikap nechcem, je to také nepohodlné voči full size pick-upu.
Za deň spravim kľudne 400-600km s vlekom a nemusím ani nikam von.
RAM jazdil bez straty kytičky a chcelo by to zmenu. X5 e mala na ťažnom len 2,7t a na iX sa nedá pozerať aj keď je za slušné peniaze.
Môj favorit je Defender ktorý sa mi aj fakt páči a jazdí lepšie ako pikap aj keď nový Ram s R6 biturbo jazdí moc pekne.
V Prahe stále majú F150 lajting.
Hilux a podobný kinder pikap nechcem, je to také nepohodlné voči full size pick-upu.
Za deň spravim kľudne 400-600km s vlekom a nemusím ani nikam von.
RAM jazdil bez straty kytičky a chcelo by to zmenu. X5 e mala na ťažnom len 2,7t a na iX sa nedá pozerať aj keď je za slušné peniaze.
Môj favorit je Defender ktorý sa mi aj fakt páči a jazdí lepšie ako pikap aj keď nový Ram s R6 biturbo jazdí moc pekne.
V Prahe stále majú F150 lajting.