Bezpečnost
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDalší Číňan bere v nárazových testech pět hvězd, posádku chrání lépe než Kodiaq
53 komentářů
Pepa_007
1
Upssss. 🙃
Emel
3
@Pepa_007 trošku se rozepiš... 😄
rohYpnol
Už jsem to psal - doba, kdy zvažovat nákupu čínského auta, je zde.
Auta už vyrábět umějí. Ty EV dokonce lépe než v EU.
Auta už vyrábět umějí. Ty EV dokonce lépe než v EU.
@rohYpnol A presto to neni dobry napad.
Ja nekritizuju ta auta, ale to ze se prodavaji tady.
At si je v klidu a pohode prodavaji v Cine.
Ze tam valna vetsina lidi na auto nema?
No, ale o tom to prave je...
Ja nekritizuju ta auta, ale to ze se prodavaji tady.
At si je v klidu a pohode prodavaji v Cine.
Ze tam valna vetsina lidi na auto nema?
No, ale o tom to prave je...
@Ja Prvni 123 Lenže tá menšina , čo na autá má, je tak veľká ako celá Európa . A autá sme ich naučili vyrábať my a to úplne zadarmo !
@Ja Prvni 123
Proč by to neměl být dobrá nápad??
Před 30ti lety totéž platilo třeba pro elektroniku. Dnes běžná věc, že je z Číny, a nikdo se nad tím nepozastaví.
Za 10 let bude běžné mít auto z Číny. Tedy pokud se EU a EK 5 minut po 12té neprobere ze svého zeleného snu...
Proč by to neměl být dobrá nápad??
Před 30ti lety totéž platilo třeba pro elektroniku. Dnes běžná věc, že je z Číny, a nikdo se nad tím nepozastaví.
Za 10 let bude běžné mít auto z Číny. Tedy pokud se EU a EK 5 minut po 12té neprobere ze svého zeleného snu...
@rohYpnol
Kdyby evropske automobilky dělaly poradna auta, tak tu nebudou cinani. Nebo za to může i EU, že čínské auto je bezpečnější než evropské?
Kdyby evropske automobilky dělaly poradna auta, tak tu nebudou cinani. Nebo za to může i EU, že čínské auto je bezpečnější než evropské?
@rohYpnol
Ale prd, tohle neni Problem EU. Tohle je problem evropského automotiv.
Ty ale jako troll mas jen ukol psat negativní prispevky a vzdy do toho zamotat EU.
Ale prd, tohle neni Problem EU. Tohle je problem evropského automotiv.
Ty ale jako troll mas jen ukol psat negativní prispevky a vzdy do toho zamotat EU.
@Mikesus
EU může za to, že firmy v EU pro nesmyslnou legislativu a byrokracii a energetickou koncepci EU jsou při výrobě v EU nekonkurenceschopné.
EU může za to, že firmy v EU pro nesmyslnou legislativu a byrokracii a energetickou koncepci EU jsou při výrobě v EU nekonkurenceschopné.
@rohYpnol
Jasne, EU muze i za to, ze ma čínské auto lepsi vysledek narazoveho testu…
Jak je život jednoduchy, kdyz staci nenavist.
Jasne, EU muze i za to, ze ma čínské auto lepsi vysledek narazoveho testu…
Jak je život jednoduchy, kdyz staci nenavist.
@Hendly
Jak je život jednoduchý když je někdo prosťáček jako ty, viď...
Já nikde o tom, že lepší výsledek čínského auta způsobila EU, nenapsal ani slovo. Ani půl slova.
Mimochodem, je lepší, ale než Kodiaq, takže o tomto vůbec řeč není.
Jak je život jednoduchý když je někdo prosťáček jako ty, viď...
Já nikde o tom, že lepší výsledek čínského auta způsobila EU, nenapsal ani slovo. Ani půl slova.
Mimochodem, je lepší, ale než Kodiaq, takže o tomto vůbec řeč není.
@rohYpnol To, že je něco běžné, neznamená, že je to v pořádku, a někdo se nad tím i pozastaví. Měl byste si naopak přát, aby se Evropě lépe vedlo.
@rohYpnol
Automotiv EU nakupuje SW, je pozadu v karoseriích viz megaliti a baterie jsou pro ně uplne mimo. Takze jim zbydou jen ty spalovaci motory od kterych svet ustupuje.
Rohynol ale vidi zlou EU…
Automotiv EU nakupuje SW, je pozadu v karoseriích viz megaliti a baterie jsou pro ně uplne mimo. Takze jim zbydou jen ty spalovaci motory od kterych svet ustupuje.
Rohynol ale vidi zlou EU…
@Hendly
Píšeš nesmysl za nesmyslem.
Evropský automotive nijak významně nezaostává, vidět je to na prodejích např. Enyaq vs.Tesla. MEB nemá žádný problém v zaostalosti (na straně zákazníků, tj. poptávky).
Mimochodem, co říká VAG? Že MEB se musí zaplatit, aby přišla další generace. Takže problémem není technologická zaostalost. Problémem je to, že BEV zákazníci nechtějí. Kdyby je chtěli, tak vyrábějí úplně jiná čísla a MEB se zaplatí výrazně dříve a další generace přijde výrazně dříve.
To je reálným problémem. EV nikdo nechce.
Píšeš nesmysl za nesmyslem.
Evropský automotive nijak významně nezaostává, vidět je to na prodejích např. Enyaq vs.Tesla. MEB nemá žádný problém v zaostalosti (na straně zákazníků, tj. poptávky).
Mimochodem, co říká VAG? Že MEB se musí zaplatit, aby přišla další generace. Takže problémem není technologická zaostalost. Problémem je to, že BEV zákazníci nechtějí. Kdyby je chtěli, tak vyrábějí úplně jiná čísla a MEB se zaplatí výrazně dříve a další generace přijde výrazně dříve.
To je reálným problémem. EV nikdo nechce.
@rohYpnol
Enyaq vs Tesla.
Tak to porovnej.
A nebo pises jen o Nemeckem trhu. Uzasne domaci VW porazi na svem trhu o par tisic Tesla ktera mela pred 3 krachovat.
Uspech
K MEB. Tady se zkazuje tva neznalost. Ta technicka zaostalost je ohromna, proto taky kupuji za ohromnou sumu SW konkurenta…
Enyaq vs Tesla.
Tak to porovnej.
A nebo pises jen o Nemeckem trhu. Uzasne domaci VW porazi na svem trhu o par tisic Tesla ktera mela pred 3 krachovat.
Uspech
K MEB. Tady se zkazuje tva neznalost. Ta technicka zaostalost je ohromna, proto taky kupuji za ohromnou sumu SW konkurenta…
3_diamanty
Nove HSko vyzera byt podarenym kuskom... z kaufu roka moze byt kludne aj kauf celej tejto sialenej dekady ... skoda len chybajucej 4kolky... v tychto tucsonackych vodach sa este stale nosi... hoc povacsinou uz len z "povinnosti" ... k tomu benzinovemu turbu s idealne posadenym vykonom by mu ale 4kolka moc slusala ... aj ked prestiz HSka to aj tak asi u nas nezvysi ja viem... kazdopadne HSko moze byt kludne zaujimave v 2kolke aj pre tych ktori doteraz volili nejake C5 aircrossy a pod...
topten
potiz je, kdyz uplatni podrazaci typu kabane z hornich uher, kteri se vyucili v evropskych automobilkach, utecou s ukradenym hownou ke komousum z chiny
@topten
Nabídnu úplně jiný pohled. Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci.
Nabídnu úplně jiný pohled. Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci.
@rohYpnol
Tak proc tady teda nadavas na EU?
Tak proc tady teda nadavas na EU?
@rohYpnol
myslíš jako v těch miliardových ziskách, že by manažeři nenašli třeba takový milion navíc pro takového člověka?
Jo pardon, EU jim to zakázala jim přidat.
myslíš jako v těch miliardových ziskách, že by manažeři nenašli třeba takový milion navíc pro takového člověka?
Jo pardon, EU jim to zakázala jim přidat.
@Mikesus
Nepochopil opět nic. Ale jako že vůbec nic.
Já odchod Kabaně s EU nikde nespojil ty hujere.
A kdyby jsi byl schopný číst a u toho i myslet, tak jsem psal A HLAVNĚ ... pak je to podstatné, ne peníze. Ale chápu, na tebe asi moc složité. Jo, je pátek, asi jsi měl těžký týden.
Nepochopil opět nic. Ale jako že vůbec nic.
Já odchod Kabaně s EU nikde nespojil ty hujere.
A kdyby jsi byl schopný číst a u toho i myslet, tak jsem psal A HLAVNĚ ... pak je to podstatné, ne peníze. Ale chápu, na tebe asi moc složité. Jo, je pátek, asi jsi měl těžký týden.
@rohYpnol
Tak to by mne zajímalo, co si vycucas, že jsi měl na mysli. Protoze na Kabane odpovíš, že "Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci."
Já taky to nespojuju s EU. Jen se smeju, jak kdejaký blbost automobilky spojujes s EU, tak tohle je úplně stejný příklad. Ale je vidět, že ironií jsi nepochopil. I když u tebe by hrozilo, že to můžeš fakt házet na EU, tak jako kdejakou jinou blbost
Tak to by mne zajímalo, co si vycucas, že jsi měl na mysli. Protoze na Kabane odpovíš, že "Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci."
Já taky to nespojuju s EU. Jen se smeju, jak kdejaký blbost automobilky spojujes s EU, tak tohle je úplně stejný příklad. Ale je vidět, že ironií jsi nepochopil. I když u tebe by hrozilo, že to můžeš fakt házet na EU, tak jako kdejakou jinou blbost
@rohYpnol
Já tě nachytat nepotrebuju, to jsi udělal ty sám sebe. Mne staci jen citovat.
"uplatni podrazaci typu kabane z hornich uher, kteri se vyucili v evropskych automobilkach, utecou s ukradenym hownou ke komousum z chiny"
"Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet,"
Já tě nachytat nepotrebuju, to jsi udělal ty sám sebe. Mne staci jen citovat.
"uplatni podrazaci typu kabane z hornich uher, kteri se vyucili v evropskych automobilkach, utecou s ukradenym hownou ke komousum z chiny"
"Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet,"
@Mikesus
To myslíš vážně?!??? 🤣🤣🤣
Takže začni z sebe a pěkně od začátku. Nic z toho co jsi citoval jsem NENAPSAL!!!
To co předvádíš už není ani demagogie ani lhaní, ale d-e-b-i-l-i-t-a.
To myslíš vážně?!??? 🤣🤣🤣
Takže začni z sebe a pěkně od začátku. Nic z toho co jsi citoval jsem NENAPSAL!!!
To co předvádíš už není ani demagogie ani lhaní, ale d-e-b-i-l-i-t-a.
@rohYpnol
Právě ses zamotal do svých lží 🤣🤣🤣
"
rohYpnol
15. listopadu 2024 • 14:10
@topten
Nabídnu úplně jiný pohled. Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci."
https😐/ibb.c👋bXGHHhc
"
Mikesus
16. listopadu 2024 • 07:04
@rohYpnol
Já tě nachytat nepotrebuju, to jsi udělal ty sám sebe.
"Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet,"
https😐/ibb.c👋mRJHwCy
"
rohYpnol
16. listopadu 2024 • 07😁4
@Mikesus
To myslíš vážně?!??? 🤣🤣🤣
Takže začni z sebe a pěkně od začátku. Nic z toho co jsi citoval jsem NENAPSAL!!!
To co předvádíš už není ani demagogie ani lhaní, ale d-e-b-i-l-i-t-a.
"
https😐/ibb.c👋TBY0Lsv
Už ani nevíš kde jakou lež jsi napsal. No co čekat od dezolátů.
Nechceš se přejmenovat na "RohYpnol - usvědčený lhář a nevychovaný dezolát"?
Jestli jsi to nenapsal, tak se to napsalo samo. Už nepij tolik te vodky, pak si špatně člověk pamatuje
Právě ses zamotal do svých lží 🤣🤣🤣
"
rohYpnol
15. listopadu 2024 • 14:10
@topten
Nabídnu úplně jiný pohled. Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet, a hlavně jim nabídnout zajímavé a motivační prostředí pro jejich práci."
https😐/ibb.c👋bXGHHhc
"
Mikesus
16. listopadu 2024 • 07:04
@rohYpnol
Já tě nachytat nepotrebuju, to jsi udělal ty sám sebe.
"Potíž je. když evropské automobilky nedokáží takto schopné osoby zaplatit, udržet,"
https😐/ibb.c👋mRJHwCy
"
rohYpnol
16. listopadu 2024 • 07😁4
@Mikesus
To myslíš vážně?!??? 🤣🤣🤣
Takže začni z sebe a pěkně od začátku. Nic z toho co jsi citoval jsem NENAPSAL!!!
To co předvádíš už není ani demagogie ani lhaní, ale d-e-b-i-l-i-t-a.
"
https😐/ibb.c👋TBY0Lsv
Už ani nevíš kde jakou lež jsi napsal. No co čekat od dezolátů.
Nechceš se přejmenovat na "RohYpnol - usvědčený lhář a nevychovaný dezolát"?
Jestli jsi to nenapsal, tak se to napsalo samo. Už nepij tolik te vodky, pak si špatně člověk pamatuje
rohYpnol
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@rohYpnol
Pravda bolí co? Typická dezolé scéna. Řekne blbost, nekdo na ni poukaze, on ji popře, protoze na to nema argument, trvá si stále na svem a méně inteligentní člověk ze sebe dělá ještě většího blba než ve skutečnosti je. Ještě prosím pokračuj. Je to zábavné. Co dalšího jsi nenapsal.
Tihle proruští dezoláti, koblihy a případně podporovatelé teroristů z Palestiny mají často spolecne věci. Lži, agresivita, nevychovanost a nízká inteligence. Skro by člověk řekl odpad společnosti.
Pravda bolí co? Typická dezolé scéna. Řekne blbost, nekdo na ni poukaze, on ji popře, protoze na to nema argument, trvá si stále na svem a méně inteligentní člověk ze sebe dělá ještě většího blba než ve skutečnosti je. Ještě prosím pokračuj. Je to zábavné. Co dalšího jsi nenapsal.
Tihle proruští dezoláti, koblihy a případně podporovatelé teroristů z Palestiny mají často spolecne věci. Lži, agresivita, nevychovanost a nízká inteligence. Skro by člověk řekl odpad společnosti.
@Hendly
Nepochopil opět nic...
Odchod Kabaně jsem s EU vůbec nespojoval. To zase je ty vidíš co chceš vidět.
Nepochopil opět nic...
Odchod Kabaně jsem s EU vůbec nespojoval. To zase je ty vidíš co chceš vidět.
V 80 % tvých příspěvků se dočteme jen : EU vše ničí, Fialova vláda vše ničí, máme se tu špatně, mame se nejhůř, vše je špatně..... ty musíš mít smutný život 😁 @rohYpnol
@Ozzman
Naopak jsem natolik nad věcí, že dokážu psát i nepříliš povzbudivá fakta.
Jinými slovy to beru jako pochvalu z tvé strany, mj. za moji konzistentnost.
Naopak jsem natolik nad věcí, že dokážu psát i nepříliš povzbudivá fakta.
Jinými slovy to beru jako pochvalu z tvé strany, mj. za moji konzistentnost.
Josef Hradec
Čína bude za nějaký čas 1 ve výrobě automobilů. Výbavou i cenou.
Anonym
Kde je chyba ? Ako môže vyzerať ekonomika EÚ, keď o nej rozhodujú sociológovia, politológovia , kulturológovia a masmediálni komunikátori ..
rohYpnol
Úplně jednoduše - Tesla z Čínské gigafactory byla kvalitnější než z USA a je otázkou, jestli Německá bude aspoň tak dobrá jak Čínská.
Nio a další modely jsou v ledasčem dal než Tesla.
Takže o tom, že Číňan dokáže vyrobit kvalitní auto, o tom už není pochyb.
A vážně si někdo myslí, že výrobní náklady v EU můžou být nižší než v Číně?!? Vážně si toto ještě nějaký eurohujer myslí???
Takže nařizovat v EU zákaz spalováků je konec evropské automotive. EU prostřednictvím EK se stává hrobníkem evropských automobilek.
Nio a další modely jsou v ledasčem dal než Tesla.
Takže o tom, že Číňan dokáže vyrobit kvalitní auto, o tom už není pochyb.
A vážně si někdo myslí, že výrobní náklady v EU můžou být nižší než v Číně?!? Vážně si toto ještě nějaký eurohujer myslí???
Takže nařizovat v EU zákaz spalováků je konec evropské automotive. EU prostřednictvím EK se stává hrobníkem evropských automobilek.
@rohYpnol
Takových eurohujerů je tady spousta. Myslí si, že když přijmeme pět dalších evropských směrnic a vydáme deset vyhlášek s dvaceti přílohami, že překonáme nejen Čínu, ale i Lenina.
Takových eurohujerů je tady spousta. Myslí si, že když přijmeme pět dalších evropských směrnic a vydáme deset vyhlášek s dvaceti přílohami, že překonáme nejen Čínu, ale i Lenina.
@rohYpnol
A proto Čína chce stavět v Evropě továrny, protoze je to tu moc drahé.
Takebkdyz jsou odbory nenazrane a manažeři též, není se čemu divit, že daná automobilka bude dřív nebo později v problémech. Říkal jsem ro od zacatku, ať si blbecci dávají ve skodovce klidně 14.platy a stavkujou kvůli tomu, ale dojedou na to.
A proto Čína chce stavět v Evropě továrny, protoze je to tu moc drahé.
Takebkdyz jsou odbory nenazrane a manažeři též, není se čemu divit, že daná automobilka bude dřív nebo později v problémech. Říkal jsem ro od zacatku, ať si blbecci dávají ve skodovce klidně 14.platy a stavkujou kvůli tomu, ale dojedou na to.
@Mikesus
Jenže co chtějí Číňané??? Továrny na výrobu nebo montovny??
B) je správně, dovezou díly VYROBENÉ V ČÍNĚ a ty v Evropě jen poskládají. Výroba v EU není ekonomicky smysluplná díky politice EU.
Jenže co chtějí Číňané??? Továrny na výrobu nebo montovny??
B) je správně, dovezou díly VYROBENÉ V ČÍNĚ a ty v Evropě jen poskládají. Výroba v EU není ekonomicky smysluplná díky politice EU.