Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Toyota Avensis se 73 tisíci kilometry je lákavou koupí za pár šupů

12 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@Jenik3
Dostupnost problém nebude, cena bude horší.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je auto z doby, kdy se zasekl Ares. Skutečně toto auto je daleko leší s manuálem. Automat otravoval klouzáním jak CVT, žral a nejel. Problém byl taky hluk na dálnici. Bylo to papírové auto.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A koroze 😁 @Mikesus
traveldrive
@vencelín

Prečo? Vozíš 3x do mesiaca chladničku?
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak ta koroze bude problém nejen na podvozku, Tyhle Toyoty ještě nemají moc dobrou antikorozní ochranu a jakmile to zrezne, tak budeš do nekonečna bojovat s větrnými mlýny, nebo by si musel měnit díly za zdravé a to asi fakt nemá u takového auta cenu, tady platí, že motor a vubec vše ostatní přežije karoserii @ryccardo
Vladimír Dražil
Copak cena orig. dílů, ta je u starých modelů napříč značkami všeobecně o cca 20% vyšší než v době jejich produkce. Problém bude spíše v jejich dostupnosti. A u asijských značek je oproti těm evropským i o něco menší nabídka dílů z druhovýroby. Např. u Avensisu vychází orig. př. nárazník na cca 12000,- a př. blatník na necelých 9000,-.
Větší problém bych dnes viděl v používání paliva E10. Zrovna konkrétně tento motor 1AZFSE (2.0 L, stejně jako 2AZFSE 2.4 L) není schválen pro provoz na E10. Takže, pokud chceme předejít případnému poškození palivového systému, nezbývá než tankovat dražší prémiová paliva (žádná opravná sada jako u Škody neexistuje). Ostatní motory Toyoty od r. v. 1996 palivo E10 mohou používat.
vencelín
@traveldrive
Ne, zmrzlinar nejsem 😊 . Ale kola a na výletech spím v autě.
vencelín
Být to kombi, tak by mi to smysl dávalo.
Avatar - Uživatel_5851326
Uživatel_5851326
Když to auto je takové nijaké takže nevidím jediný důvod ho vlastnit.
ryccardo
@Ozzman Nic z výše zmiňovaného bych neviděl jako velikou překážku. Díly budou. Když s tím majitel nebude jezdit na servis do Toyoty, tak sežene i cenově přijatelné a koroze se s trochou péče o podvozek dá taky výrazně zpomalit. Jen je to auto hrozně ošklivý.
johny555
U Toyoty asi nejsou podstatné kilometry, ale jestli tam není koroze. Pokud je ve slušném stavu, určitě dobrá koupě, hned nechat vystříkat podvozek a může fungovat dlouho a spolehlivě.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Veril bych tomu, ze bude fungovat. Avsak otazkou je dostupnost nahradnich dilu a jejich cena.
Inu japonec.