Novinky
Zpět na článek
Nejslavnější V8 na světě slaví 70 let. Se značnou investicí se bude vyrábět dál
8 komentářů
Arese
Skvělý motor a rozumný výrobce, který jej ve zmodernizované podobě bude dál vyrábět! 😊))))
vencelín
Pěkne. Určitě kvalitní strojovna za tu dobu vyladena k dokonalosti. Nějaký Suburban či E😜ress by s ním byl příjemně vozitko.
Othello
Zeptám se čistě technicky, je v tom motoru aspoň jeden díl který se za těch 70 let vůbec nezměnil ?
Anonym
Tnehle motor je naprostá světová legenda a vyrobilo se ho za celá ta léta 113 milionů kusů.
Tím se opravdu nemůže pochlubit každý.
Klobouk dolů před GM.
6,2 litrová verze motoru zvaná L87, jenž pohání Chevrolet Silverado či GMC Sierra 1500, je největším a nejsilnějším atmosférickým osmiválcem světa pod kapotou pick-upů. Varianta LT6, kterou dostala Corvette Z06, je pak pro změnu vůbec nejvýkonnější atmosférou vůbec, z 5,5 litrů totiž produkuje 679 koní. Není to však nic proti provedení LT7, jímž se chlubí Corvette ZR1, neboť agregát při stejném objemu, ovšem po přidání turba, disponuje 1 079 koňmi.
Navíc naprosto perfektní výkony.
Tím se opravdu nemůže pochlubit každý.
Klobouk dolů před GM.
6,2 litrová verze motoru zvaná L87, jenž pohání Chevrolet Silverado či GMC Sierra 1500, je největším a nejsilnějším atmosférickým osmiválcem světa pod kapotou pick-upů. Varianta LT6, kterou dostala Corvette Z06, je pak pro změnu vůbec nejvýkonnější atmosférou vůbec, z 5,5 litrů totiž produkuje 679 koní. Není to však nic proti provedení LT7, jímž se chlubí Corvette ZR1, neboť agregát při stejném objemu, ovšem po přidání turba, disponuje 1 079 koňmi.
Navíc naprosto perfektní výkony.
Anonym
@DonVito A proto investují 20 miliard dolarují do další modernizace tohoto slavného V8. Tak moc se jim ta elektromobilita s horícími Bolty a Hummery do kterých zatéká daří 😊
Jasná věc. PS - vyhrál Trumpeta, asi mrzeníčko že amíci nezvolili neomarxistku Kamalu 😊
Jasná věc. PS - vyhrál Trumpeta, asi mrzeníčko že amíci nezvolili neomarxistku Kamalu 😊
https😐/investor.gm.com/…ter-shareholders
Rozumny vyrobce.
👍
In addition, we remain on track to reach our 2024 EV production and profitability targets.
👍👍👍
This is a function of our investments in a dedicated EV platform, U.S. battery cell manufacturing and flexible assembly capacity.
That’s why we are focused on optimizing our ICE margins and working to make our EVs 😉 profitable on an EBIT basis as quickly as possible.
Everyone in our company is focused on these goals because they’re the best way for us to demonstrate both leadership and our true long-term growth potential.