Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFerrari Enzo má stejný prvek jako Škoda Fabia. Proč má jedno zrcátko menší?
8 komentářů
Anonym
Že má stejně jako Ferrari 4 kola a volant to jste si ještě nevšimli? Chcete podprahově sdělit, že je to vlastně Ferrari, tak se nestyďte přitlačit.
vencelín
Piechovo úsporné zrcátko.....
Nicméně faktem je, že asi první toto aplikoval MB na přelomu 80/90 let (tehdejší 190 a E W124, pokud pravé zrcátko měly, tak bylo menší)
Nicméně faktem je, že asi první toto aplikoval MB na přelomu 80/90 let (tehdejší 190 a E W124, pokud pravé zrcátko měly, tak bylo menší)
to je právě ten zvrhlý přístup....
Automobilku by výroba plného pravého zrcátka přišla řekněmež o 200 Kč více (a to si myslím, že je hodně přehnané), ale kdyby si při ceně auta řikli o něj o 500 více, tak jako zákazník bych jim to i dal, když bych viděl nějakou přidanou hodnotu. A vydělali by o dost více než co takto uškudlili a lidi jim za to nadávají.
Podobně třeba sandály. Ty by se daly vyrobit o poznání odolnější (přesky zalepené přes celoušířku podrážky aby držely na větší ploše a přesky se tak snadno nevyrvaly) při v podstatě o zanedbatelně vyšších nákladechtotožných nákladech.
Ale ne, výrobce tak v podstatě přesky přilepí jen na pár mm.
Jako uživatel klidně bych si připlatil řekněmež o 200 Kč více, když bych věděl že přesky josu přes celou šířku, přičemž pro výrobce by to byl náklad na víc 10 Kč na páru. Takovéto šetření mikrohaléřů nechápu.....
Ono sa to komunikovalo aj ako kvoli znizeniu odporu vzduchu - teda aj spotreby.