Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

Velké srovnání Škody Felicia a Volkswagenu Polo: Naposledy vlastní cestou

11 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
1) Prostornost, praktičnost
2) Snadný přístup ke všem servisním bodům
3) Levné náhradní díly včetně originálních
4) Nezničitelný motor 1.3

A) Koroze
B) Hlučnost
C) Nechtěl bych s ní bourat
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Tycoon
Ziarovku na prednom svetle feldy som vymenil 1 rukou za 3 minuty ( pri kuske zrucnosti to clovek zvladne aj naslepo ) ... neskutocne nieco... uz na mojom sucasom pole ( r.v. 9.2016 ) bez sance... vsetko zasrate ( pri jednom zavadzia este aj akumulator ) ... a zacvakas za to minimalne 30 eur aj v tom najlacnejsom servise... zlata felda
Mali sme feldu ( r.v. 2001 ) aj 2x polo ( r.v. 1996 a r.v. 1999 ...prve som kupil od svokra.. to druhe zdedene od tety ) a viem tiez porovnat...

Polo jasne kasnou tuhsie.. sedis nizsie a hlbsie... riadenie tiez lahsie ( obe boli 1,4ky 44kw a nemali posilnovac a ani felda 1,3 mpi ho nemala ) ... felda ale zase celkovo priestornejsia... vacsi kufor.. pocitovo to bolo aj o pol cisla vacsie auto ako polo 6n1

Ta 1,3 mpi 50kw vo felde bola pocitovo nieco podobne silne ako 1,4 44kw v pole ( 106Nm vs 116Nm ) ... polo akoby odspodu bolo zivsie... ale na 4ke okolo 80tky v kopci felda tiez tahala alo lev... pocitovo ale sa mi polo javilo pruznejsie a sviznejsie aj ked papier tu hovori pre feldu ( zrychlenie aj maximalka ) ...

Inak aj ten 1,3 ohv motor slo znicit... znamy mal feldu r.v 98.. uz tiez po facelifte feldu a pri100t km mu praskla hlava valcov ... mozno len smola na kus ... nasa zase trpela na neustale problemy s vyfukom... aj ked ano clovek tie jednotlive diely tam vymenil za babku alebo za 10 eur pozvaral
Avatar - Anonym
Anonym
@3_diamanty


Prasklá hlava válců je dost nezvyklá závada, neslyšel jsem, že by s tím bývaly problémy. Výfuk, to jo, to bylo skoro spotřební díl.
Xonik
Na první pohled chybné porovnání - felicia byla sice letitý, ale kompakt, favorit byl současník golfu II, proto je i o mnoho let později polo vedle felicie tak výrazně menší….
traveldrive
@Xonik Áno, prvú Fabiu už veľkostne prispôsobili, voči Felde mi prišla neskutočne stiesnená.
Arese
@traveldrive Přesně tak, ve srovnání s Feldou Fabia působila, jako by byla o třídu menší auto.
vor
@Arese Ono to zvýšenie pasívnej bezpečnosti Fabie voči Felde si vypýtalo svoju priestorovú daň.
traveldrive
@vor

Áno, týmto nezmyslom sa to ospravedlňovalo. Snáď tomu neveríš. Hlavným dôvodom bolo, aby Fabia nekanibalovala Polo, keby bola priestrannejšia a za menej peňazí, mohli by si Polo strčiť za klobúk.
traveldrive
double
Avatar - lamal
lamal
Najvacsi rozdiel je spracovanie a tuhost skeletu tj. pasivna bezpecnost. Pólo bolo vo svojej triede v tomto smere etalón aj pre ostatne znacky.
Papezja
@lamal Felicia byla na podobné úrovni jako Polo, jen musela mít airbagy, které v našich končinách moc ve výbavách nebyly.