Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Kvalitar
2
Predpokladam, ze vdaka naftovemu pohonu tohoto "sportoveho" hatchbacku fakt ze u nas ziadne auto tejto serie nejazdi, ze to tak aj ostane. S motorom 1.8 turbo z Oktavie RS, to mohla byt vyborna raketa. Velka skoda.
Barry Lyndon
0
@Kvalitar Díky 1.9 TDI byla Fabia RS ve své době svatý grál českého dieseldezoláta. Ono to totiž jelo a (považte!!!) nežralo 😁
Kvalitar
0
@Barry Lyndon dieseldezolat je krasny terminus technikus. Pokus s dieslovou rs fabiou mi pripomina jeden pribeh na ktory by koncern VW rad zabudol a to 1.4 "double twister", ktory preplnal aj mechanicky kompresor aj pomerne velke turbo. Bol to pohon najprv v Golfe 5 a potom aj v RS Fabii aj Pole 5 Gti a ten motor bola hotova encyklopedia problemov. Proti tomu je aj epizoda starych TSI motorov s natahujucimi sa rozvodnymi retazami len banalita. Je fakt sila, co dokazu taki svetovi skuseni motorari pustit do sveta. Samozrejme neskor prislo poriadne Polo Gti s 2.0 turbomotorom, ktory je vynikajuci a ma aj mensiu spotrebu ako mal "double twister".
Emel
0
@Kvalitar to bylo o mnoho neskor... mezi tím bylo Polo 1.8TSI.
vencelín
Co se RS modelů týká, neprodalo se jích po GB pak nejvice v Řecku?
@vencelín
Fabií RS určitě ne. V Řecku si mohli auto s dieselem tehdy koupit jen taxikáři a některé další privilegované skupiny, ale pro běžné zákazníky to stát zakazoval.
Fabií RS určitě ne. V Řecku si mohli auto s dieselem tehdy koupit jen taxikáři a některé další privilegované skupiny, ale pro běžné zákazníky to stát zakazoval.
@Tycoon
Tak to tedy platilo pro Octu. Když už jsme narazili na restrikce od všimla, je zvláštní že tato Fabka s tdi je dovoz ze Švýcarska. Ví někdo do kdy tam bylo daňové znevyhodneni na vznetove motory?
Tak to tedy platilo pro Octu. Když už jsme narazili na restrikce od všimla, je zvláštní že tato Fabka s tdi je dovoz ze Švýcarska. Ví někdo do kdy tam bylo daňové znevyhodneni na vznetove motory?