Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKia Proceed končí už po 6 letech výroby, náhrada se nechystá. Zůstaly už jen skladovky
74 komentářů
hlobilp
Zrusi slusny motory a pak se divi, ze nejsou prodeje... sikmoockum uz zacina hrabat jak evropanum
Diesel nemá variantu. Kdyby dodnes vyráběli nové Passaty variant 4x4 s motorem 1,9TDI, lifi by jim utrhli ruce
https😐/www.kleinanzeigen.de/…1647469-216-1604
https😐/www.kleinanzeigen.de/…1647469-216-1604
@Ada je zase tady
jo ty myslis tudle uchrochtanou plecku, tak to jo. Doufam, ze mas doma 4!
jo ty myslis tudle uchrochtanou plecku, tak to jo. Doufam, ze mas doma 4!
twistedTSD
Škoda. Velmi hezké auto vedle té dnešní plejády gazíků, s 1.4 T-GDI DCT mi hodně sedlo, byť teprve s 1.6 to muselo být perfektní. Ale předpokládám, že lidí, kteří si šli do showroomu Kie pro stylový shooting brake, až tolik nebylo.
Já zase jezdil jen s 1.6 a to autu sedlo, ten pohon se mi líbil, jenže pořád tomu něco chybělo, nebyl to ani liftback, ale zase ani kombi, vzadu nízký strop, odhlučnění, ale motor a převodovka se mi líbil, bylo to takové sportovní, trochu ukopané, ale fajn 😊 @twistedTSD
@twistedTSD
Mne slíbil, jak každý hodnotí a nikdy v tom nejel.
"byť teprve s 1.6 to muselo být perfektní. "
Ta převodovka i reakce motoru hodně pomalé, podvozek na české silnice tvrdej a udrncanej, udělej zvuk komickej a odhlučnění hodně špatné.
Mne slíbil, jak každý hodnotí a nikdy v tom nejel.
"byť teprve s 1.6 to muselo být perfektní. "
Ta převodovka i reakce motoru hodně pomalé, podvozek na české silnice tvrdej a udrncanej, udělej zvuk komickej a odhlučnění hodně špatné.
Tak já jezdil obě verze jak 1.5tgdi tak 1.6 gt. Obě auta za tu cenu perfektní. Verze gt má i skvělý podvozek. O nějaké přehnané tvrdosti a uskakanosti nevím. Pouze odhlučnění od kol je slabší jinak za mě super kára
@Ota4
Uskakne to bych uplne neřekl, ale je to subjektivni. Udrncane jo, ten podvozek je prostě na české silnice tvrdej. Za tu cenu samozřejmě fajn, pokud člověku nevadí ty mínusy. Mne nikdy nebrala auta s tvrdým podvozkem. Na to tu cesty nemáme bohuzel
Uskakne to bych uplne neřekl, ale je to subjektivni. Udrncane jo, ten podvozek je prostě na české silnice tvrdej. Za tu cenu samozřejmě fajn, pokud člověku nevadí ty mínusy. Mne nikdy nebrala auta s tvrdým podvozkem. Na to tu cesty nemáme bohuzel
@Mikesus Hodnotil jsem auto, ve kterém jsem jel. O 1.6 jsem si dovolil projevit názor. U 1.4 jsem s pohonným řetězcem problém neměl, jen mu chyběl živější projev, vzhledem k tomu, že se jednalo o stylovku.
Katikakus
Proceed je nádherný a skvěle jezdí. Bohužel Korejci ho zabili tím, že nejdřív zrušili GT verzi s motorem 1.6 T-GDI a pak osekali výkon u 1.5 T-GDI ze 118 kW na 103 kW, čímž se prodeje prakticky zastavily. Nejhorší je, že nevím, co teď místo svého GT pořídit, ten výběr na trhu je naprosto tragický. Možná rychle vyměnit za nové z doprodeje skladovek.
@Katikakus
GT nebyl prodejní trhák. a bez GT neměl moc proceed význam. Jen udělali volbu rozumu. Když o věc není zájem, tak se zruší.
GT nebyl prodejní trhák. a bez GT neměl moc proceed význam. Jen udělali volbu rozumu. Když o věc není zájem, tak se zruší.
@Mikesus presne. Bez GT nemel vyznam a GT sve zakazniky vycerpal. Ja myslim, ze muzem byt radi, ze to auto vubec vzniklo. Neni to uplne masovka 😊)
Miorolo
Je to velká škoda. Kia měla moc zajímavou nabídku, ale postupně se to sype. Zrušili motory, ruší modely a cpou všude uniformní design z EV9. Kia byla skvělá v tom, že každý model by unikát a nové generace byly skutečně nové, žádný copy&paste jak Škoda nebo další evropské značky.
Když jsem viděl, jak dodrbabrali facelift Sportage, tak jsem jen nechápavě kroutil hlavou.
Když jsem viděl, jak dodrbabrali facelift Sportage, tak jsem jen nechápavě kroutil hlavou.
@Miorolo Mě se Sportage líbí 😁 A EV6 je taky hezká. EV9 a EV4 jsou krabice no 😁
@skejpa Máme stejný vkus. Mám novou Sportage a docela se stává, že někdo za ní ohlídne nebo jde si ji prohlídnout zblízka. Ostatní auta mi teď přijdou strašně nudná. EV9 je za mě moc velká krabice.
@skejpa No mě se Sportage taky líbí. A to az tak, že jsem si pořídil 😊 Ale nelíbí se facelift, který přijde příští rok.
Frfla
Zabili to tím 103kW motorem. Snížili výkon a nechali vysokou cenu. Logicky se zastaví prodeje. Zbytečné auto. Automobilky dělají vše pro to, aby zákazníky znechutili. Osekají nabídku až na kost. Koukněte, co nabízí teď Fiat. Není, co kupovat. EU trh je přeregulovaný a dostává rysy plánovaného hospodářství. Pestrá nabídka už není.
@Frfla MG ma male EV za mega s 435 koniky, to je super nebidka ktere EU vyrobci nesahaji po kotniky.
Ada je zase tady
Kdyby VW dodnes vyráběl nové Passaty variant 4x4 s motorem 1,9TDI a manuálem, byl by na něj pořadník,
https😐/www.kleinanzeigen.de/…0428443-216-3123
https😐/www.kleinanzeigen.de/…0428443-216-3123
@Ada je zase tady
přesně, ruce by jim trhali, aby už nemohli vyrobit jeden jediný další smradlavej kouřící kus.
přesně, ruce by jim trhali, aby už nemohli vyrobit jeden jediný další smradlavej kouřící kus.
Ales Chocholousek
Na to ze u nas dela ve fabrice par lidi tak na delnickem parkingu jsou 3 kousky. Nechapu tu neprakticky malou diru do kufru a ze se to s malym motorem tvari sportovne a kraval z vyfuku deklasuje aura s obstojnou motorizaci.
@Ales Chocholousek jo ten výfuk je směšnej, soused s tím jezdí a kdykoliv projede okolo tak nevim jestli to auto má poruchu nebo si koupil někde z číny nějakou foukačku do výfuku. Kdo zná zvuk nějakého pořádného auta nebo aspoň reálného hothatche klidně s malym motorem, tak tohle je naprosto k smíchu. I žena se jednou zarazila a ptala se mě co to má být za zvuk jestli to má rozbitý...celkově se mi na tom autě nelíbí jak si to hraje na něco víc, něco co má snad designově kopírovat Porsche, typově Mercedes CLA a k tomu rádoby sportovní prvky. Přitom je to jen překapotovaný obyčejný Ceed.
BobSaintClar
Jezdil jsem / jezdim GT-Line a GT, tzn 1,5 118kW a 1.6 150kW.
V normalni verzi GT-Line jde o velmi prijemne auto, relativne tiche, mala spotreba, tuhe ale porad komfortni, fajn vybava. Vlastne v nem cloveku nic neschazi a plus minus vse dela spravne.
Ve verzi GT je dost jine, s priplatkovou panoramou se hodne krouti, vrze a skace, spotreba o 1,5l vyssi, kraval z vyfuku (klapku nejde uzvrit), motor je o poznani silnejsi, ale take toci pri 130kmh o 300ot/min vice a cestovani uz neni na pohodu. Je jeste hezci a lepe vybavene nez GT-line, ale neni v nem pohoda.
Mene je nekdy vice, pisu to pro pripadne zajemce na posledni chvili.
V normalni verzi GT-Line jde o velmi prijemne auto, relativne tiche, mala spotreba, tuhe ale porad komfortni, fajn vybava. Vlastne v nem cloveku nic neschazi a plus minus vse dela spravne.
Ve verzi GT je dost jine, s priplatkovou panoramou se hodne krouti, vrze a skace, spotreba o 1,5l vyssi, kraval z vyfuku (klapku nejde uzvrit), motor je o poznani silnejsi, ale take toci pri 130kmh o 300ot/min vice a cestovani uz neni na pohodu. Je jeste hezci a lepe vybavene nez GT-line, ale neni v nem pohoda.
Mene je nekdy vice, pisu to pro pripadne zajemce na posledni chvili.
@BobSaintClar klapka výfuku je u GT verze v normal r režimu zavřená. Píšeš nesmysly.
@Katikakus Tak dela kraval na oba rezimy, jednou mene a podruhe vice (+ umely zvuk z repro).
Minimamalne na ten comfort je to otravny a i smesny.
Minimamalne na ten comfort je to otravny a i smesny.
Ozzman
Škoda ho. Když to přišlo, nelíbil se mi, byl to divný "banán" ani to a ani tamto. Pak jsem měl možnost se svézt s před fl a po fl verzí a to v obou případech GT s 1.6Tgdi. Velmi jsme změnil názor na to, jak auto vypadá, dnes se mi líbí. Dokonce jsem ho bral v potaz při nákupu auta jako jednoho z kandidátů. Pokud budu objektivní 😒br />
+Vypadá skvěle, i v základní motorizaci to auto vypadá jinak
+Interiér hezký, jízdně tužší, ale dojem sportovnosti umí nabudit, možná až lehce prkenný, ale co, s tím se žít dá 😁
+Motor dostatečně silný na trochu úsměvu na tváři
+Slušná cena
+/- Zvuk, nejdříve se mne líbil, než jsem zjistil, že je umělý 😁
-Horší odhlučnění, je v autě dost kravál
-Po faceliftu mne přišly slabé LED, málo svítil
-Pořád to není kombík, nižší strop, kufr
Proč jsem ho vyřadil ? Právě proto, že to není kombík a nechápu, že ani Kia a ani Hyundai nevyrobil alespoň Warmkombi, když už tu byl tento Proceed GT jako hatch/proceed, nebo u sesterského Hyundaie Nko...To jste tu Škodovku moc nepřeválcovali, OfceRS je tu pořád
Ale kdo má o takové auto zájem, tak tohle
http😐/www.sauto.cz/…_cee-d/206649255
je nabídka, která je veeeelmi zajímavá 😊
+Interiér hezký, jízdně tužší, ale dojem sportovnosti umí nabudit, možná až lehce prkenný, ale co, s tím se žít dá 😁
+Motor dostatečně silný na trochu úsměvu na tváři
+Slušná cena
+/- Zvuk, nejdříve se mne líbil, než jsem zjistil, že je umělý 😁
-Horší odhlučnění, je v autě dost kravál
-Po faceliftu mne přišly slabé LED, málo svítil
-Pořád to není kombík, nižší strop, kufr
Proč jsem ho vyřadil ? Právě proto, že to není kombík a nechápu, že ani Kia a ani Hyundai nevyrobil alespoň Warmkombi, když už tu byl tento Proceed GT jako hatch/proceed, nebo u sesterského Hyundaie Nko...To jste tu Škodovku moc nepřeválcovali, OfceRS je tu pořád
Ale kdo má o takové auto zájem, tak tohle
http😐/www.sauto.cz/…_cee-d/206649255
je nabídka, která je veeeelmi zajímavá 😊
@Ozzman
A ve výsledku máš corollu, s podobným výkonem, lepším odhlučnění, lepšími světly, bez prkenneho podvozku, s lepsim kufrem a za nižší cenu. Motor není ospalej a nemusíš několik vteřin čekat než převodovka něco udělá. A jako bonus s poloviční spotřebou.
A ve výsledku máš corollu, s podobným výkonem, lepším odhlučnění, lepšími světly, bez prkenneho podvozku, s lepsim kufrem a za nižší cenu. Motor není ospalej a nemusíš několik vteřin čekat než převodovka něco udělá. A jako bonus s poloviční spotřebou.
Tak ale ten hybrid jede podle měření v pružnosti spíše jako 1.5tgdi než jako verze 1.6Gt ne? Koukal jsem na nějaké měření a 2.0hybrid má podobné časy jako 2.0tdi nebo právě 1.5tgdi. Gt na tom bude asi lépe ne?
Tak HSD bude nekde mezi, po faceliftu a posileni bliz k GT (realne jsem si to zkusil a do omezovace to GT neujede corolle, naopak ji dycha ma zada, bacha na jake pomerovani koukas, na zepfers je starsi 132kw HSD), ale duvody, proc jsem nevzal Proceed je karoserie (mam 1 dite a druhe na ceste) a taky vic verim z dlouhodobeho hlediska Toyote co do servisnich nakladu, plus v me verzi lepsi odhlucneni (i kdyz GR sport si s Proceedem nema co vycitat) a to mne ten nepatrne lepsi parametr dynamiky nevyvazi. 😊 @Ota4
@Ota4
No taky často jsem zjistil, že měří s prázdnou plnou baterkou a pak to zprumerujou. Rozdil tam bývá kolem 1.5s. No a pak ti dynamika najednou nesedí. Ale v provozu prázdnou baterku při potřebě zrychlení máš velice sporadicky ( nechci říkat nikdy, určitě se nějaká situace najde ). A pak tu máš rychlejší reakci na plyn, 0-100 obdobné ( 7.5 oboje ) při zanedbání prodlevy proceedu. Nejlepší je to zkusit vedle sebe a pak zjistíš, že ta prodleva nebo měření s prázdnou baterkou dělá obrovský rozdíl.
No taky často jsem zjistil, že měří s prázdnou plnou baterkou a pak to zprumerujou. Rozdil tam bývá kolem 1.5s. No a pak ti dynamika najednou nesedí. Ale v provozu prázdnou baterku při potřebě zrychlení máš velice sporadicky ( nechci říkat nikdy, určitě se nějaká situace najde ). A pak tu máš rychlejší reakci na plyn, 0-100 obdobné ( 7.5 oboje ) při zanedbání prodlevy proceedu. Nejlepší je to zkusit vedle sebe a pak zjistíš, že ta prodleva nebo měření s prázdnou baterkou dělá obrovský rozdíl.
@Ozzman zvuk výfuku není umělý. A pokud mluvíš o tom sound generátoru pod oknem, tak ten jen přenáší vibrace motoru na čelní sklo a většina majitelů ho má odpojený - 5 minut práce.
U oredvadecky nic odpojovat asi nebudu 😉 @Katikakus
@Ozzman Právě proto mluvím o majitelích, předváděčky mě nezajímají. To co slyšíš venku, je skutečný zvuk, ne umělý.
@Katikakus ten zvuk zní jak rozbitý nebo potuněný nějakou čínou. Nemusíme chodit daleko, postavit vedle i30n protúrovat a pak na porovnání proceed gt, tak člověk padne smíchy.
3_diamanty
Tieto šútingbrejky nemaju dlhy zivot... vid meda beda a pod... klasicky kombik nikdy nenahradia a predaje tiez maju vzdy mizerne co v dnesnej dobe setrenia a SUVecok nie je mozne uz akceptovat... smola... a zase raz sa stalo to co som cakal.. ked som tvrdil ze nastupcu sucasny dost divny proceed uz urcite nedostane ... ono stejne ako kupatko bolo lepsie ale aj ten prvy proceed prisel tiez uz po funuse a v nespravnu dobu
Inak v pripade ceedu je klasicky kombik paradoxne aj krajsi ako ta jeho znizena proceed zehlicka
Som zvedavy aj na osud fastbacku od i30tky... na rozdiel od proceedu je to auto fakt pekne ale tiez zda sa je kusok mimo terc dnesnej uzasnej doby...
Inak v pripade ceedu je klasicky kombik paradoxne aj krajsi ako ta jeho znizena proceed zehlicka
Som zvedavy aj na osud fastbacku od i30tky... na rozdiel od proceedu je to auto fakt pekne ale tiez zda sa je kusok mimo terc dnesnej uzasnej doby...
skejpa
Měl jsem to auto rád. Párkrát jsem s ním jel, vždy jsem byl spokojenej s jízdou i projevem (1.6T 150kw). Ale taky bych si ho nekoupil. Když na to člověk pořádně šlápl, jel klidně i za 14l/100km. Když se jelo normálně, tak za 10. Pořizovací cena taky nebyla úplně nízká a starší ročníky si stěžovaly, že se do toho špatně leze 😊) Mladí se pobaví ale když mají koupit, uvědomí si, že na to nemaj. Staří se nepobaví a není to pro ně pohodlný. To auto to prostě mělo sečtené už delší dobu. Ale je fajn, že vydrželo těch 6 let a že vůbec bylo. Když někdo nemá problém platit ten benzín, může to být super daily.
@skejpa
Právě na daily to vůbec nebylo kvůli chybejicimu komfortu.
Právě na daily to vůbec nebylo kvůli chybejicimu komfortu.
@Mikesus to je o tom, co se od toho ocekava. Je to tvrdsi nez Octavie ? Je. Je to ale tvrdy jako i30N ? To neni. Pritom porad odveze celou rodinu. Jasne, neni to Nko ale je to neco napuli cesty.
@skejpa jako dárky je to fajn - není tak udrncané jako čistokrevné HH (i30N, GTI), rodinu to odveze v pohodě a je s tím i zábava. Podvozek zvládne opravdu hodně a má velmi slušné rezervy. Dlouhodobou spotřebu mám 7,9l, 140 gps na dálnici znamená 8,5 litrů, ostrá jízda na okrese si klidně vezme přes 10 l na sto.
@Katikakus ja ho mel jeden celej den. Okresky pod plynem 14 a rychlostka a dálnice 10. Kolegyne s tim jezdila za 8,5-9 a to jezdila pianko. Je to nikdy nevydrzel, chtel jsem si to uzit 😁
@skejpa kdyz clovek jede napianko tak ta 1.6 zere 7,5 a to je clovek v prvnim decilu nejrychlejsich na silnici.
Plati to teda pro MY 23+ po FL po zmene v ECU. I tak clovek musi neustale tankovat. Na to je EV pohodlnejsi.
Plati to teda pro MY 23+ po FL po zmene v ECU. I tak clovek musi neustale tankovat. Na to je EV pohodlnejsi.
Jan Provaznik
Nejde náhoudou jen o pravoustranou verzi? Myslím, že originální článek Autocaru toto zmiňoval. Levostraná by se měla dělat dále..
jelikož narozdíl od tebe mohu srovnat proceed GT i EV9, tak narozdíl od té EV9 byl proceed tragickej. Děsná převodovka, pomalé reakce na plyn, do toho udrncanej podvozek. Ten tedy ev9 nemá o moc lepší, ta ho má spíš prkennej. No a nakonec nepraktické balení s malým kufrem.
Proč by to nemohl srovnávat? Vždyť je to taky Kia, má čtyři kola, volant a jede dopředu – co víc by člověk od auta chtěl, ne?
Ne nemám, cenu jsi srovnal sám navic ingoroval rozdilne vykonnove paramatery. A trojnásobek oproti proceedu? Že podle základní výbavy? a zajiste byla úplně srovnatelná? Nebo jsi též srovnával rozdílné věci?
Jo vidíš, ty světla byly taky des, ale vw srovnani s tím ostatním to už byla taková maličkost. Jo držel na silnici, ale převodovka hrozný, podvozek bez komfortu skoro ( abych úplně nekrivdil ) a motor než se probudil tak byl konec týdne. No ale zase pokaždé to byl GT, s tou 1.5 mohl být lépe naladěn
Sice se člověk do proceedu nevejde, ale proč nezhanit větší auto, protoze váží víc. No to jsou argumenty. Dnes ti to nějak nejde.
Já srovnavam praktičnost, použitelnost, chování auta. Ne vteřiny na okruhu. Je vidět, kdo si tu provoz na silnici plete se závodním okruhem.