@Freddka Nesmysl je to co píšeš. takzvaný autopilot Tesly funguje na bázi obrovského množství nasbíraných dat, ale žádné množství nasbíraných dat ho neučiní předvídajícím všechny situace na silnici. To prostě není možné.
Lenka Čížková
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Freddka Blbosť kámo. To si si o nejaké to desaťročie, možno storočie privstal. Ten systém je vpodstate úplne primitívny a v dnešnom svete je nebezpečný a nežiadúci, a vo verejnej premávke by to mali natvrdo zakázať!
Při stávajícím obecném stavu techniky, software, stavu silnic a komunikací, právních předpisů v této oblasti, uživatelské zodpovědnosti a uživatelské informovanosti o vlastnostech a možnostech konkrétních systémů je zatím používání "autopilotů" v silničních vozidlech něco jako jízda na tygrovi. Podle mě. A to ani nemusí pršet nebo sněžit.
@3_diamanty kdyby clovek nebyl nahraditelny, uz davno zijeme ve svete bez nehod. Misto toho se polovina "ridicu" ani nedokaze udrzet ve svem pruhu na rovne dalnici.
U cloveka vsichni pocitaji s tim, ze neumi ridit a nikoho neprekvapi tisice havarii rocne. Ale u automatizace se ocekava 100% spolehlivost. Coz je sice spravny, ale zaroven dost ambiciozni cil.
To je nesmysl. Bude v tom nesrovnatelne lepsi nez lide, zalezi jen za jak dlouho.
Při stávajícím obecném stavu techniky, software, stavu silnic a komunikací, právních předpisů v této oblasti, uživatelské zodpovědnosti a uživatelské informovanosti o vlastnostech a možnostech konkrétních systémů je zatím používání "autopilotů" v silničních vozidlech něco jako jízda na tygrovi. Podle mě. A to ani nemusí pršet nebo sněžit.
U cloveka vsichni pocitaji s tim, ze neumi ridit a nikoho neprekvapi tisice havarii rocne. Ale u automatizace se ocekava 100% spolehlivost. Coz je sice spravny, ale zaroven dost ambiciozni cil.