Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Proste golf... stale top... 8micka ma uz sice pomalsi tah na branu... ale goly do nej dava stale s prehladom ... co by za taketo bytelne auto dali dnes vo fiate a coskoro uz aj vo forde ...
lamal
Ten televizor by som nechcel mat cely cas na ociach - da sa vypnut ? aj s ovladanim... Z mojho pohladu asi jedina chybka celkom podareneho pracanta, za slusne peniaze.
RiMa
Jako uzivatel Golf 1,5etsi Style variant muzu jen rict, ze do VW budu jezdit uz snad jen necely rok, kdy bude konec operaku a naseho vzajemneho souziti a uz nikdy se tam neukazu.
@RiMa
A důvod?
A důvod?
@Mikesus
na tom aute bych pochvalil jen svetla. Jinak vubec nic.
Jizdne nepohodlne, motor a prevodovka nez neco udela, trva to jeste to pak kopne do zad. Pipa to a dela falesne poplachy (nedavno to parkrat tak zabrzdilo pri vyjizdeni ze zahrady, az se mi dite rozbrecelo v sedacce). Resetovani displeje, ktere dopadlo reklamaci, 3x auto v servisu, z toho jednou vic jak tyden a nakonec vymena cele ridici jednotky (telefon Samsung S23 auto reset, displej uz nenabehl a vsechny kontrolky svitily a vyzivaly k navsteve servisu). Obcas se zmeni nastaveni vyhrivani volanu a sedacky a pry podle servisu "to je normalni, to se obcas stane". Dalkove nezavisle topeni nekdy sepne, nekdy ne, aplikace dva roky nefungovala, sotva ji zmenili a uz je pouzitelna, tak ma auto 3 roky a chteji za aplikaci platit!? Uz si ani nevzpominam proc jsem byl v servisu a preprogramovavali ho, trvalo to >8h!
Auto v roce 2021 stalo 900tisic.
na tom aute bych pochvalil jen svetla. Jinak vubec nic.
Jizdne nepohodlne, motor a prevodovka nez neco udela, trva to jeste to pak kopne do zad. Pipa to a dela falesne poplachy (nedavno to parkrat tak zabrzdilo pri vyjizdeni ze zahrady, az se mi dite rozbrecelo v sedacce). Resetovani displeje, ktere dopadlo reklamaci, 3x auto v servisu, z toho jednou vic jak tyden a nakonec vymena cele ridici jednotky (telefon Samsung S23 auto reset, displej uz nenabehl a vsechny kontrolky svitily a vyzivaly k navsteve servisu). Obcas se zmeni nastaveni vyhrivani volanu a sedacky a pry podle servisu "to je normalni, to se obcas stane". Dalkove nezavisle topeni nekdy sepne, nekdy ne, aplikace dva roky nefungovala, sotva ji zmenili a uz je pouzitelna, tak ma auto 3 roky a chteji za aplikaci platit!? Uz si ani nevzpominam proc jsem byl v servisu a preprogramovavali ho, trvalo to >8h!
Auto v roce 2021 stalo 900tisic.
@RiMa
Mám teď nově Golf Variant 8.5 R line 1.5 TSI namísto jelenem na totálku zbořeného Leonu 2017 1.8 TSI, tak si dovolím trochu porovnat.
Infotainment - za mě obrovský skok od minulé generace infotainmentu (zkoušeno v O4 před FL) a žádný problém co tam byl (a které popisuješ ty) s novým MIB4 nepozoruji.
Dokonce to zvládne zátěžový test typu: po startu se připojuje CarPlay, zároveň vypínám startstop, měním nastavení asistentů a řadím zpátečku (kamera). To je třeba situace, ve které se celý infotainment Leonu zaseknul a byl nutný tvrdý restart.
Vyhřívání volantu a sedačky se po startu zapíná dle teploty celkem předvídatelně. Takže tady spokojenost.
Aplikace je příšerná, to bez diskuze.
Brzdění při vyjíždění ze zahrady bude způsobené asistentem brzdění při parkování. Stačí větvička a větší než malá rychlost. Naštěstí to jde vypnout.
Světla opět potřebovaly přizvednout na limit, aby to nesvítilo 50 metrů před auto. Mám tam střední LED Plus světla a svítí to celkem pěkně.
Motor 1.5 TSI EVO2 funguje nad očekávání dobře, čekal jsem, že z uživatelsky skvělé 1.8 TSI to bude sešup dolů, ale není to špatné. Oproti první generaci 1.5 TSI nová EVO2 necuká a ovládá se dobře. Je ale třeba jezdit ve sportovním režimu, kde jsou reakce motoru lepší. Jede to pěkně a spotřeba bude o dost nižší než u 1.8 TSI. Strašné je zpřevodování - u 1.8 TSI jsem byl zvyklý předjíždět na trojku, která byla skoro do 165 km/h, tady je třeba čtyřku řadit ve 125 km/h.
Podvozek je i u R linu měkčí než byl v Leonu. Hlavně tedy stabilizátory. Ale ono to srovnání není vůbec fér, Leon měl DCC, tohle ne. Progresivní řízení je stejné, ale u Leonu mi přišlo, že přenáší i trochu zpětné vazby, ale u něj byly i větší odklony. Brzdy jsou tragické, ale na Leonu byly velké brzdy z Golfu R s DS2500 deskami.
Interiér - oproti Golfu 7 nevidím moc rozdílů ve zpracování, rozdíl proti Leonu 5F je propastný. Všechno je pěkně zpracované, nic nevrže a na rozdíl od Leonu je v tom ticho. Od čelního skla i od podvozku.
Mám teď nově Golf Variant 8.5 R line 1.5 TSI namísto jelenem na totálku zbořeného Leonu 2017 1.8 TSI, tak si dovolím trochu porovnat.
Infotainment - za mě obrovský skok od minulé generace infotainmentu (zkoušeno v O4 před FL) a žádný problém co tam byl (a které popisuješ ty) s novým MIB4 nepozoruji.
Dokonce to zvládne zátěžový test typu: po startu se připojuje CarPlay, zároveň vypínám startstop, měním nastavení asistentů a řadím zpátečku (kamera). To je třeba situace, ve které se celý infotainment Leonu zaseknul a byl nutný tvrdý restart.
Vyhřívání volantu a sedačky se po startu zapíná dle teploty celkem předvídatelně. Takže tady spokojenost.
Aplikace je příšerná, to bez diskuze.
Brzdění při vyjíždění ze zahrady bude způsobené asistentem brzdění při parkování. Stačí větvička a větší než malá rychlost. Naštěstí to jde vypnout.
Světla opět potřebovaly přizvednout na limit, aby to nesvítilo 50 metrů před auto. Mám tam střední LED Plus světla a svítí to celkem pěkně.
Motor 1.5 TSI EVO2 funguje nad očekávání dobře, čekal jsem, že z uživatelsky skvělé 1.8 TSI to bude sešup dolů, ale není to špatné. Oproti první generaci 1.5 TSI nová EVO2 necuká a ovládá se dobře. Je ale třeba jezdit ve sportovním režimu, kde jsou reakce motoru lepší. Jede to pěkně a spotřeba bude o dost nižší než u 1.8 TSI. Strašné je zpřevodování - u 1.8 TSI jsem byl zvyklý předjíždět na trojku, která byla skoro do 165 km/h, tady je třeba čtyřku řadit ve 125 km/h.
Podvozek je i u R linu měkčí než byl v Leonu. Hlavně tedy stabilizátory. Ale ono to srovnání není vůbec fér, Leon měl DCC, tohle ne. Progresivní řízení je stejné, ale u Leonu mi přišlo, že přenáší i trochu zpětné vazby, ale u něj byly i větší odklony. Brzdy jsou tragické, ale na Leonu byly velké brzdy z Golfu R s DS2500 deskami.
Interiér - oproti Golfu 7 nevidím moc rozdílů ve zpracování, rozdíl proti Leonu 5F je propastný. Všechno je pěkně zpracované, nic nevrže a na rozdíl od Leonu je v tom ticho. Od čelního skla i od podvozku.
@RiMa
Takze stále polotovar. Dnes už někteří tvrdí, že infotainment funguje, já zatím neměl možnost žádné auto z roku 2024, jen 2023 a ten nefungoval pořádně nikde. To samovolne brzdění evidentně stále neodladili.
Podvozky vw nikdy nebyly moc komfortní, ale zas jsou stabilní. Dokud máš hezkou silnici, je to super, pak ale vyjedeš že dvora na české silnice a komfort je tatam. Někomu to nevadí, ale pokud máš male dítě, tak udrncané auto není ideální.
Takze stále polotovar. Dnes už někteří tvrdí, že infotainment funguje, já zatím neměl možnost žádné auto z roku 2024, jen 2023 a ten nefungoval pořádně nikde. To samovolne brzdění evidentně stále neodladili.
Podvozky vw nikdy nebyly moc komfortní, ale zas jsou stabilní. Dokud máš hezkou silnici, je to super, pak ale vyjedeš že dvora na české silnice a komfort je tatam. Někomu to nevadí, ale pokud máš male dítě, tak udrncané auto není ideální.
kesumb
No dobry, plivu tu na to kudy chodim kvuli debilum s kecama o vyssvacich…
Ale todle auto ma smysl a se soucasnejma slevama je to za me nejlepsi koupe slusnyho jak to rict beznyho auta za roky zpet. Asi bych za to nedal o moc vic nez zaklad, ale ten s manualem je dobre pouzitelny auto.
Ale todle auto ma smysl a se soucasnejma slevama je to za me nejlepsi koupe slusnyho jak to rict beznyho auta za roky zpet. Asi bych za to nedal o moc vic nez zaklad, ale ten s manualem je dobre pouzitelny auto.
Meky
Za pekne vybavený golf dáme milión.
Ibaže by sme nedali
Ibaže by sme nedali
@Meky
milion bych za nej nedal ani nahodou, ale kolem pul s dani je to dobra nabidka
milion bych za nej nedal ani nahodou, ale kolem pul s dani je to dobra nabidka
@kesumb
Presne tak. Golf je akceptovatelný za mne do 650. Tahle varianta je super, jen tomu chybí základní věci, které se nedají ani připlatit.
Presne tak. Golf je akceptovatelný za mne do 650. Tahle varianta je super, jen tomu chybí základní věci, které se nedají ani připlatit.
@praptak
Souglasím, že za tu cenu nemůžu očekávat zázraky, to je vybavené dobře. Chybí mi tam aspoň za příplatek dvouzonová klimatizace, hlídání mrtvého úhlu, bezklicove odemykani ( obzvlast kdyz tam maji startovani tlacitkem ). Adaptivni tempomat je aspon za příplatek. Fajn by bylo vyhřívání okna, automat, HUD nebo aapon slunecni clony v zadnich oknech. Ventilace vpředu, vyhrev vzadu, elektricky kufr, sedačky, případně třetí zóna klimy, to v tom ani neocekavam.
Souglasím, že za tu cenu nemůžu očekávat zázraky, to je vybavené dobře. Chybí mi tam aspoň za příplatek dvouzonová klimatizace, hlídání mrtvého úhlu, bezklicove odemykani ( obzvlast kdyz tam maji startovani tlacitkem ). Adaptivni tempomat je aspon za příplatek. Fajn by bylo vyhřívání okna, automat, HUD nebo aapon slunecni clony v zadnich oknech. Ventilace vpředu, vyhrev vzadu, elektricky kufr, sedačky, případně třetí zóna klimy, to v tom ani neocekavam.
miromen
Je zvlaštni, že majitele co přechazeli z G8 na G8,5 či souběžně jezdi piši o minimalni až bezvyznamnem zrychleni infot. a už vubec nic nepiši o tom, že by došlo ke změně citlivosti. Spiš se zmiňuji o komplexnich změnach. Vlastně citlivost v G8 považuji za teměř idealni a kdyby se na ni mělo něco měnit tak určitě raději směrem k menši citlivosti. Přecitlivěly dotyk by se mi v autě určitě nezamlouval.
Jinak nemam vubec přehled jak je to dnes s nabidkou a to nejen v nižši středni třidě, ale když kouknu na tu tabulku co se s golfem porovnava tak zde by byla naprosto jasna volba pravě ten golf. To, už važně neni v nabidce něco co opravdu stoji za to nebo je to jen tim, že jde o kombi varianty hmm
Jinak nemam vubec přehled jak je to dnes s nabidkou a to nejen v nižši středni třidě, ale když kouknu na tu tabulku co se s golfem porovnava tak zde by byla naprosto jasna volba pravě ten golf. To, už važně neni v nabidce něco co opravdu stoji za to nebo je to jen tim, že jde o kombi varianty hmm
@miromen
Tak za 580tis je to dnes super nabídka a v téhle cenovce konkurenci opravdu nemá. Stačí ale chtít trochu komfortu a cena letí e😜onencialne a tam ten golf tu hodnotu nemá. A rozhodovat se, jestli koupit Duster, jogger nebo golf, tak rozhodnutí za mne není složité. Jediným skutečným konkurentem tohoto konkrétního modelu je i30 nebo ceed, jinak nic.
Tak za 580tis je to dnes super nabídka a v téhle cenovce konkurenci opravdu nemá. Stačí ale chtít trochu komfortu a cena letí e😜onencialne a tam ten golf tu hodnotu nemá. A rozhodovat se, jestli koupit Duster, jogger nebo golf, tak rozhodnutí za mne není složité. Jediným skutečným konkurentem tohoto konkrétního modelu je i30 nebo ceed, jinak nic.
Uživatel_5645573
Příspěvek podléhá schvalování.
David Král
Přijde mi úsměvné to lamentování nad legislativně stanovenými povinnostmi, které automobilky chtě nechtě musejí dodržovat. Konkrétně ISA (systém hlídání rychlosti).
https😐/ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_4312
Je to podobné, jako bychom si stěžovali na to, že jsme od roku 2006 museli začít svítit i ve dne. Dnes už se nad tím také nikdo nepozastavuje.
(Nepopírám, že mne štve, že když jedu z naší vesnice, tak si nové auto zn. Škoda po opuštění obce myslí, že maximální rychlost na silnici třetí třídy mimo obec je jen 40 km/h. Ale že bych to hned kvůli tomu musel vypínat?)
Za mne: pokud to aspoň jednotky procent řidičů bude ponoukat k tomu nepřekračovat povolenou rychlost, myslím, že to bezpečnosti na silnicích prospěje.
P.S.: Co mne na cestách čím dál častěji (nyní skoro denně) nejvíc štve jsou řidiči jedoucí proti mně středem silince, kteří mne vytlačují z vozovky. Včetně profesionálů v autobusech i nákladních vozech. Z toho mám opravdu strach.
https😐/ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_4312
Je to podobné, jako bychom si stěžovali na to, že jsme od roku 2006 museli začít svítit i ve dne. Dnes už se nad tím také nikdo nepozastavuje.
(Nepopírám, že mne štve, že když jedu z naší vesnice, tak si nové auto zn. Škoda po opuštění obce myslí, že maximální rychlost na silnici třetí třídy mimo obec je jen 40 km/h. Ale že bych to hned kvůli tomu musel vypínat?)
Za mne: pokud to aspoň jednotky procent řidičů bude ponoukat k tomu nepřekračovat povolenou rychlost, myslím, že to bezpečnosti na silnicích prospěje.
P.S.: Co mne na cestách čím dál častěji (nyní skoro denně) nejvíc štve jsou řidiči jedoucí proti mně středem silince, kteří mne vytlačují z vozovky. Včetně profesionálů v autobusech i nákladních vozech. Z toho mám opravdu strach.
Brácha už se naučil řadit?
Kdyz by byl jen náznak, že zavadu způsobil uživatel, vw by byl první, který by záruku neuznal.
Paja si musí kopnout do každého s jiným názorem a zkušenostmi místo normální diskuze. Co se nestalo jemu, neexistuje, i když statistika spolehlivosti VW a zkušenosti lidí ukazují naprostý opak.