Novinky
Zpět na článek
Alfa Romeo svolává Tonale do servisů. Drobná závada může mít tragický dopad
11 komentářů
Mikesus
@Zetti
Svolavacky jsou všude a je to dobře. Naprostou většinu ani člověk nezaznamena, protoze ji udělají během garancky nebo prezuti kol.
Svolavacky jsou všude a je to dobře. Naprostou většinu ani člověk nezaznamena, protoze ji udělají během garancky nebo prezuti kol.
Zetti
Dnesni auta sou rychlokvašky. Za dva roky 2x odtah do servisu, asi 6 svolavacek . To to fakt nejde udelat napoprvé?
https😐/svolavacky.cz/model/bz4x/
https😐/svolavacky.cz/model/bz4x/
Anonym
@Mikesus
Lze přepokládat, že PHEV verze má kvůli funkci rekuperativního brzdění výrazně odlišný brzdový systém včetně pedálu a jeho příšlušenství.
Lze přepokládat, že PHEV verze má kvůli funkci rekuperativního brzdění výrazně odlišný brzdový systém včetně pedálu a jeho příšlušenství.
del42sa
https😐/elektrickevozy.cz/…ohou-zacit-horet
Stellantis řeší problémy. Plug-in hybridy z celého světa mohou začít hořet
Stellantis řeší problémy. Plug-in hybridy z celého světa mohou začít hořet
Anonym
@Zetti Je jich tam spousta včetně všech Priusů. Většina závad jde napříč modely. Za mě naprosto cajk. Lepší, než když tě v tom Peugeot nechá (veškerá elektrika koroduje, hoří nebo nějak nefunguje).
Zetti
@W.O. PRSCLEY
Hmmm , vidim pres 200 svolavacek toyoty, nechce se mi v tom hledat hybridy.
https😐/svolavacky.cz/make/toyota/
Hmmm , vidim pres 200 svolavacek toyoty, nechce se mi v tom hledat hybridy.
https😐/svolavacky.cz/make/toyota/
W.O. PRSCLEY
@Zetti Toyota BZ bzučí špatně. Zajímavé, elektrické vozidlo, zato jejich hybridy jsou prý velmi málo poruchové ...
Anonym
@Mikesus
Ano ... ale my nevíme, jaké je uchycení pedálu u klasického a PHEV pohonu.
Třeba dodavatel pedálu pro běžný spalovací pohon uchytil pedál třemi šrouby, nebo jedním velkým šroubem, zatímco dodavatel brzdového pedálu pro PHEV chtěl ušetřit a dal tam jeden malý šroub.
Ano ... ale my nevíme, jaké je uchycení pedálu u klasického a PHEV pohonu.
Třeba dodavatel pedálu pro běžný spalovací pohon uchytil pedál třemi šrouby, nebo jedním velkým šroubem, zatímco dodavatel brzdového pedálu pro PHEV chtěl ušetřit a dal tam jeden malý šroub.
Mikesus
@Tycoon
tady je ale řešení jeden šroub navíc. To není nic o typu systému. Je to prostě uchycení pedálu. Není to, že nefungují brzdy, ale že upadne pedál brzdy.
tady je ale řešení jeden šroub navíc. To není nic o typu systému. Je to prostě uchycení pedálu. Není to, že nefungují brzdy, ale že upadne pedál brzdy.
Mikesus
@del42sa
Jestli je problém v uchycení ramene brzdového pedálu, zajímalo by mne, proč to je jen u phev a ne u všech verzí.
Jestli je problém v uchycení ramene brzdového pedálu, zajímalo by mne, proč to je jen u phev a ne u všech verzí.
tak to bylo dycky. Pruser mercedesu z dob mamuta kdy horely auta kvuli bio izolaci kabelu a mercedes to nikdy nepriznal. Motylek reznul uz ve vyrobe, mizerna kvalita elektrovybavy…
jediny auto ktery me nechalo u silnice bylo SL, to
o kterym vsichni vypravej jak bude slouzit navzdy…