Novinky
zlysoused
3
Věčná škoda zaříznutí klasické spalovací F500.
Přejít do diskuze
Arese
Věčná škoda, že stejně dlouhou evropskou kariéru Fiat nedopřál také svému skvělému Tipu! 😞(((
praptak
To bude tím, že mnozí hodnotí tyto atmosférické (tříválcové) motory jen podle papíru (jsou na první dobrou podceňované), aniž by je vyzkoušeli, a nechápou, že se motory vyvíjí, tudíž to zdaleka nejsou ty staré motory. Jen osobně bych byl raději v tomto případě, kdyby byl bez hybridizace.
Ja Prvni 123
@Frfla Z ceho zoufaly?
Je to dobre male auto.
Prave pro male auto je neprimovstrikova atmosfera zivotne dulezita, protoze ji nevadi kratke cesty.
Na ktere je male auto urcene.
A ten mild hybrid efektivne pomaha potlacovat prirozenou nevyhodu atmosfery - tocivy moment dostupny az ve vyssich otackach.
Funguje to. Vim to, jezdil jsem s nim.
Je to dobre male auto.
Prave pro male auto je neprimovstrikova atmosfera zivotne dulezita, protoze ji nevadi kratke cesty.
Na ktere je male auto urcene.
A ten mild hybrid efektivne pomaha potlacovat prirozenou nevyhodu atmosfery - tocivy moment dostupny az ve vyssich otackach.
Funguje to. Vim to, jezdil jsem s nim.
Nebo Nebo
@ericn Možná se situace zlepší a to nejen ve Fiatu, ale celém koncernu Stellantis.
Prý bude nový šéf a Tovares půjde do p... ale až za 2 roky, to už možná Fiat zlikvidují uplně.
https😐/www.reuters.com/…haul-2024-10-10/
Prý bude nový šéf a Tovares půjde do p... ale až za 2 roky, to už možná Fiat zlikvidují uplně.
https😐/www.reuters.com/…haul-2024-10-10/
Arese
@3_diamanty Ono, právě že jen doprodávají. A nevím jak u vás, ale u nás za dost vysoké ceny... A hlavně - skvělý čtyřválec FIRE už se v něm dávno nenabízí... 😞(((
Arese
@Frfla V autě jako je Panda náhodou dává nepřeplňovaný tříválec jakýsi smysl, škoda jen té zbytečné mikrohybridizace...
3_diamanty
@Arese
Tipo sa da stale kupit... u nas maju skladovku tipo kombik biely este s tym podarenym 1,0 ff turbom za nejakych 17 800 ... normalne o nom uvazujem... v tejto cene mi nikto tak velky priestor neda...a malemu by do kufra vosiel hadam aj bicykel... kaslat uz na plasty... nikdy som ich nelizal.. cert tam po blbostiach... uz ani mna nebavi mat vsetko naj... v praxi realneho bytia ( a statia kdesi na sidlisku napospas okolnostiam... ) by mi ale takyto kusok bohate stacil ... ale ak vymaknem v danu dobu dobru cenu na scalu tak samo ze pojdem do nej... ale stale to biele tipo kombik okukavam ... je taka akoby poistka... az kym ho nevykupia
Tipo sa da stale kupit... u nas maju skladovku tipo kombik biely este s tym podarenym 1,0 ff turbom za nejakych 17 800 ... normalne o nom uvazujem... v tejto cene mi nikto tak velky priestor neda...a malemu by do kufra vosiel hadam aj bicykel... kaslat uz na plasty... nikdy som ich nelizal.. cert tam po blbostiach... uz ani mna nebavi mat vsetko naj... v praxi realneho bytia ( a statia kdesi na sidlisku napospas okolnostiam... ) by mi ale takyto kusok bohate stacil ... ale ak vymaknem v danu dobu dobru cenu na scalu tak samo ze pojdem do nej... ale stale to biele tipo kombik okukavam ... je taka akoby poistka... az kym ho nevykupia
Frfla
Jeee, litrovy trivalec bez turba. To mel deduv Wartburg pred 45 lety. Treba se jeste ve Fiatu posunou k tomu dvoutaktu. Muzou si zajit do muzea a udelat reverse-engineering. Treba znovuobjevi i volnobezku - to by bylo pro grýndýl to prave orechove - uz vidim ten marketingovy humbuk kolem toho.
Ja Prvni 123
@Arese To me fakt.
😒
Potrebuju Tipo s 1.6 e-torqem.
A s hydromenicem.
😒
Potrebuju Tipo s 1.6 e-torqem.
A s hydromenicem.
ericn
@Nebo Nebo otázkou je, jak se tenhle pán na Stellantisu ještě podepíše…. Něco jiného říká a úplně něco jiného pak dělá a za mě není auto z Evropské části Stellantisu, co bych si chtěl koupit… A to že jsem aut z PSA měl dost, ať Peugeoty, tak Citroeny, stejně tak v jich bylo dost v rodině. Dnes už je jen poslední kousek v rodině a to jen proto, že už nemá smysl ho prodávat (P207), dožije a končí…
3_diamanty
@Emel
Pred par rokmi by taketo tipo stalo 14... ale co uz ... aj polo tsi uz nestoji 12 .. ale 20... zakaznik s tym ale nema sancu nic spravit... casy lacnych aut su zda sa definitivne fuc
Scala 1,0 tsi 85kw s manualom uz po facelifte sa s kuskom stastia najde v cene okolo 19 tisic eur ... ale ktovie ako to zase bude o pol roka alebo o rok ... zatial vyckavam.. bota netlaci... uz sice sucham prstami ale este netlaci... ale blizi sa to...
Pred par rokmi by taketo tipo stalo 14... ale co uz ... aj polo tsi uz nestoji 12 .. ale 20... zakaznik s tym ale nema sancu nic spravit... casy lacnych aut su zda sa definitivne fuc
Scala 1,0 tsi 85kw s manualom uz po facelifte sa s kuskom stastia najde v cene okolo 19 tisic eur ... ale ktovie ako to zase bude o pol roka alebo o rok ... zatial vyckavam.. bota netlaci... uz sice sucham prstami ale este netlaci... ale blizi sa to...
el sendador
@Arese Zrovna v Tipu je ten litrový FF lepší volba než původní základní 1.4. Pro "normální ježdění" dostačující a příjemný motor.
Emel
@Arese jako... proč?
359t základní cena... za litrový auto někde na pomezí A a B segmentu... "dospělá" Fabia 1.0MPI 130 let začíná na 364... a to u nás Škodovka nepatří k nejlevnějším. 117ks za první tři kvartály v ČR hezky ilustrují přitažlivost takové nabídky.
359t základní cena... za litrový auto někde na pomezí A a B segmentu... "dospělá" Fabia 1.0MPI 130 let začíná na 364... a to u nás Škodovka nepatří k nejlevnějším. 117ks za první tři kvartály v ČR hezky ilustrují přitažlivost takové nabídky.
ericn
No tak to je výsměch... Kde je 1.0FF nebo slavné 2válce 63/77kW případně 1,3JTD se 4x4? V prachu emisních omezení a v omezenosti Stellantisu. FIat je postupně likvidován koncernem... Kdysi slavná a velká značka...
3_diamanty
V sucasnosti asi jedine skutocne 5dv miniauto... kedze i10 a space star su uz velkostne kdesi na urovni swiftu ci getzu a to nie su v reale uz ziadne mini-kusky...
Nebo Nebo
@Arese Mě naopak ten mikrohybridní systém dává smysl, alespoň se ten motor při rozjezdu tolik nenamáhá a dokáže zvýšit výkon i v autě bez turba a mhev bude určitě spolehlivější něž litrový oturbený tříválec.