Testy
Ozzman
4
Je to fakt osklivy, i na živo 😐 Seat mel u me smysl, že byl hezký, protoze vse bylo jinak horsi, nez sourozenci pánů z vlkohradu… ted uz neni ani hezky… at zije Golf a Ofce @KANKUNEN
Přejít do diskuze
rohYpnol
Cupra s 1.5 TSI nedává žádný smysl.
Cupra na 19p kolech pro ČR nedává žádný smysl.
FL je všechno jen ne původní Cupra.
A Cupra je všechno jen ne prémie.
Cena Cupry nedává žádný smysl.
Současná Cupra není špatné auto. Ale je to dobrý produkt naprosto špatného marketingu. Ve slangu bazarového kovboje - Cupra je navoněná bída.
Cupra na 19p kolech pro ČR nedává žádný smysl.
FL je všechno jen ne původní Cupra.
A Cupra je všechno jen ne prémie.
Cena Cupry nedává žádný smysl.
Současná Cupra není špatné auto. Ale je to dobrý produkt naprosto špatného marketingu. Ve slangu bazarového kovboje - Cupra je navoněná bída.
iudex
Ako píše autor, najväčším problémom Leonu je podvozok. Seaty Leon s tým v minulosti mávali problém a Cupra to ešte "vylepšila". Pretože športové auto musí mať tvrdý podvozok, no nie? A keď to zabijeme 19" nízkoprofiláčmi, tak je vymaľované. Kamarát má túto Cupru 1,5TSI, akurát v kombíku a nadáva (okrem dotykového infotainmentu) primárne na podvozok: tvrdý a uskákaný, inde ako na hladkej ceste nepoužiteľný. A keďže s ňou brázdi celé Slovensko, tak si to obzvlášť na rozbitom divokom východe "užíva". A to má iba 18ky (40% profil), zase nemá priplatený multilink, ale klasiku torzku (čo samá osebe horšie zvláda nerovnosti).
Za mňa proste ak Cupra Leon, tak len ako Veloz, pri hotheči človek skôr akceptuje tvrdý podvozok. Pri obyčajnej 1,5ke, ktorá nemá športové ambície (a ani výkon na nejaké závodenie) je ultratvrdý podvozok úplný nezmysel.
Za mňa proste ak Cupra Leon, tak len ako Veloz, pri hotheči človek skôr akceptuje tvrdý podvozok. Pri obyčajnej 1,5ke, ktorá nemá športové ambície (a ani výkon na nejaké závodenie) je ultratvrdý podvozok úplný nezmysel.
3_diamanty
O 10 litrov drahsi leon... nic ine... za tuto zabku dat od 34 tisic vyssie? Vyhodene peniaze
rohYpnol
@adamzprahy
Kdyby to nebyla Cupra a nestálo to nesmysl a nebylo to na 19p kolech a nevypadalo jak z Číny, tak je to slušný evropský mainstream.
Řečeno jinak - co je na tom Seat je OK. Co je na tom Cupra stojí za... pikaču.
Kdyby to nebyla Cupra a nestálo to nesmysl a nebylo to na 19p kolech a nevypadalo jak z Číny, tak je to slušný evropský mainstream.
Řečeno jinak - co je na tom Seat je OK. Co je na tom Cupra stojí za... pikaču.
adamzprahy
Nadužívání označení Cupra ad absurdum…a ta třístovka na tacháči u 1.5 TSI, mam dost 😂 Přitom by to jinak bylo tak fajn auto…
ptr078
Podla mna to ani nechcu predavat. Spoliehaju sa na formentora/leon s 1.5kou a cakuju na blaznov co si kupia ev
KANKUNEN
Úkol zněl jasně, ať to nevypadá jako Seat, to se povedlo. Vedlejší efekt je, že je to design no name China.
Meky
Na novy model dost nedostatkov.
Obzvlast motor ukazuje technologicku zaostalost vw
Obzvlast motor ukazuje technologicku zaostalost vw
Jenik3
Asi jsem nepochopil, jak funguje mildhybrid. Respektive, jaky je jeho přínos.
Josef Vik
Největší chyba toho je, že je to odporný, jak kdyby to sem přijelo na čínské lodi. Fakt hnusný kus auta...
Pavol Gal
Este by som si dovolil udelit pochvalu, ze takyto dobry a podrobny test necitame kazdy den ! Co sa tyka auta, ja rad brzdim tak aby to posadka ani nezaregistrovala. Tie brzdy do ktorych keca rekuperacia a rozpajanie spojok, to by ma asi je.lo.
rohYpnol
@Tycoon
Za mě ano, na západ krom Španělska nikdo o Seat ani nezavadí pohledem. Takže ano, Cupra je velmi "laciné" (=jednoduché) řešení.
Za mě je to ale špatně. Škoda taky měla na západě pověst bídnou (levný VW pro chudý východ Evropy, dříve v GB terč posměchu...).
Ale právě dlouhodobou prací a dobrou profilací značky dosáhla úspěchu.
Seat měl jít cestou práce na značce a jasnou a smysluplnou profilací. Trvalo by to déle, ale výsledek by byl mnohem pevnější a trvanlivější.
Jenže "auto emocion" prostě nemůže vyrábět MPV jako Altea nebo Alhambra...
Za mě ano, na západ krom Španělska nikdo o Seat ani nezavadí pohledem. Takže ano, Cupra je velmi "laciné" (=jednoduché) řešení.
Za mě je to ale špatně. Škoda taky měla na západě pověst bídnou (levný VW pro chudý východ Evropy, dříve v GB terč posměchu...).
Ale právě dlouhodobou prací a dobrou profilací značky dosáhla úspěchu.
Seat měl jít cestou práce na značce a jasnou a smysluplnou profilací. Trvalo by to déle, ale výsledek by byl mnohem pevnější a trvanlivější.
Jenže "auto emocion" prostě nemůže vyrábět MPV jako Altea nebo Alhambra...
ptr078
Tak ta blbost s velkymi kolesami je pri 150k vykone usmevna, tam v segmente c su podla mna idael 17ky, ale tu modu nechapem hlavne u ev, kde velkost negativne ovplyvnuje dojazd
Anonym
@rohYpnol
Cupra je snaha marketingového oddělení koncernu VW prodávat Seaty s vyšší marží. Ale neřekl bych, že ten marketing je špatný. Evropské prodeje Cupry jsou poměrně vysoké, takže cíl je asi splněn. Samozřejmě, z pohledu racionálního zákazníka jsou Cupry nesmysl.
Cupra je snaha marketingového oddělení koncernu VW prodávat Seaty s vyšší marží. Ale neřekl bych, že ten marketing je špatný. Evropské prodeje Cupry jsou poměrně vysoké, takže cíl je asi splněn. Samozřejmě, z pohledu racionálního zákazníka jsou Cupry nesmysl.
hugino
Radšej G VIII a 1/2 v R line Limited momentálne u nás od 30 290 € tj. 770 000 kč. Ten nový predok na Cupra Leon je škaredý .
iudex
Ešte by som doplnil poznámku o šialených cenách Cupry na Slovensku. Tie sú úplne mimo ako v kontexte konkurencie, tak v kontexte cien Cupry v zahraničí (najmä Nemecku).
Napr. Leon Veloz, t.j. 2,0TSI s 221 kW stojí u nás 46230 eur. Pre kontext Audi S3 s motorom 245 kW, štvorkolkou (s torque splitterom) stojí 45210 eur. A to ide o technických súrodencov.
Teda prémia s 245 kW a štvorkolkou stojí menej, ako mainstream s 221 kW a predokolkou.
Kto si na Slovensku tú Cupru kúpi?
Napr. Leon Veloz, t.j. 2,0TSI s 221 kW stojí u nás 46230 eur. Pre kontext Audi S3 s motorom 245 kW, štvorkolkou (s torque splitterom) stojí 45210 eur. A to ide o technických súrodencov.
Teda prémia s 245 kW a štvorkolkou stojí menej, ako mainstream s 221 kW a predokolkou.
Kto si na Slovensku tú Cupru kúpi?