Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
No, je to elektro, tak to musi byt na kazdy den.
A elektro protoze ekologie?
Ja jen jestli nekdo spocital spotrebu energie na vyrobu tech 22" a 23" hlinikovych kol... a kaucuku na patricne pneumatiky.
🤪
A elektro protoze ekologie?
Ja jen jestli nekdo spocital spotrebu energie na vyrobu tech 22" a 23" hlinikovych kol... a kaucuku na patricne pneumatiky.
🤪
Právě těma 23"
se odliší sportovní verze od nesportovní. V ničem jinem.
Vždyť Tesla 3 zadokolka má zrchlení 5,2 performance dokonce 3,1 .
se odliší sportovní verze od nesportovní. V ničem jinem.
Vždyť Tesla 3 zadokolka má zrchlení 5,2 performance dokonce 3,1 .
gil54
Alpine A390_β je elektrický sportovní fastback na každý den...
Ne, to není.
Alpine A390_β je zatím jen vize...něčeho. (A čtyřboďáky jsou ideál u káry na každý den.)
Ne, to není.
Alpine A390_β je zatím jen vize...něčeho. (A čtyřboďáky jsou ideál u káry na každý den.)
@gil54 On i kdyby vznikl, tak ani nemůže být. Nasadí tomu zas vysokou cenovku jako u A110 a bude to max limitka, kterou si možná koupí nějaký elektro nadšenec 😄
Mokrous
No úplně nejvíc je ten polykarbonátovej lapač bordelu místo hlavovejch opěrek. Ti progresivní designéři a manažéři, to je holt jiná liga...
Degeši
Degeši
Ringhofer
Sportovní čtyřdveřové kupé si nechám líbit, a nemusí to být hned AMG GT. Hned se mi vybavila vzpomínka na koncepty Audi (TT Offroad a TT Sportback), jejichž absence v prodeji jistě ještě teď koncern dost mrzí. A390 budu sledovat...
souhlas, spravnej chlap ma kvedlacku!