Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
W.O. PRSCLEY
Ha ha ha levné elektromobily od VW, už v roce 2026 😄 😄 😄 Naivní nebo zaplacená redakce autocz to má za hotovou věc 😄 😄 😄
Pepa_007
Fabia, Scala, Kamiq končí. WV propustí 70 000 lidí. Adent v Čechách propustí 1100. Atd.
Emisní povolenky budou platit všichni.
Vše zdraží. Nebude práce. Ekonomická krize se blíží.
Emisní povolenky budou platit všichni.
Vše zdraží. Nebude práce. Ekonomická krize se blíží.
@Pepa_007
Šíříš Fake news.
Skutečnost je taková, že Green Deal přinese nová pracovní místa, energie zadarmo, všeobecnou prosperitu, spokojené multikomunity, ochlazení planety o 5°C a spoustu dalších benefitů ... a celý svět nám to bude závidět. To vše díky genialitě politiků Evropské komise a Europarlamentu.
Šíříš Fake news.
Skutečnost je taková, že Green Deal přinese nová pracovní místa, energie zadarmo, všeobecnou prosperitu, spokojené multikomunity, ochlazení planety o 5°C a spoustu dalších benefitů ... a celý svět nám to bude závidět. To vše díky genialitě politiků Evropské komise a Europarlamentu.
@Tycoon
takze si jasny troll.
O tom ze informace o konci Fabie a spol je FAKE vis.
Stejne to ale dal podporujes.
Takhle to funguje.
Zamerne sireni lzi a nepravd. K tomu kritika EU atd.
Proste troll agenda kazdy den vsude na netu
takze si jasny troll.
O tom ze informace o konci Fabie a spol je FAKE vis.
Stejne to ale dal podporujes.
Takhle to funguje.
Zamerne sireni lzi a nepravd. K tomu kritika EU atd.
Proste troll agenda kazdy den vsude na netu
@Hendly
Fakta😒br /> Adient propouští
VW bude propouštět a přesunuje výrobu do Afriky
Northvolt, do kterého VW nalil peníze, propouští
atd
atd
Sporný výrok😒br /> Fabie končí, Scala a Kamiq. Pravda je taková, že Škodovka původně oznámila ukončení výroby na rok 2026, letos avizovala ukončení výroby na "konec desetiletí".
Fakta😒br /> Adient propouští
VW bude propouštět a přesunuje výrobu do Afriky
Northvolt, do kterého VW nalil peníze, propouští
atd
atd
Sporný výrok😒br /> Fabie končí, Scala a Kamiq. Pravda je taková, že Škodovka původně oznámila ukončení výroby na rok 2026, letos avizovala ukončení výroby na "konec desetiletí".
@Tycoon
NE - jsi jasny TROLL
Informace o konci modelu Fabia atd byla vytazena z nekolik mesicu stareho dokumentu a tykala se situace pri schvaleni EURO7 v puvodni podobe.
Schvalenim EURO7 v nove podobe nema tato informace zadnou hodnotu.
Ty tuhle skutecnost vis, ale stejne ji tu schvaluješ. = podilis se na sireni FAKE.
NE - jsi jasny TROLL
Informace o konci modelu Fabia atd byla vytazena z nekolik mesicu stareho dokumentu a tykala se situace pri schvaleni EURO7 v puvodni podobe.
Schvalenim EURO7 v nove podobe nema tato informace zadnou hodnotu.
Ty tuhle skutecnost vis, ale stejne ji tu schvaluješ. = podilis se na sireni FAKE.
@Hendly
Já jsem v tisku zaznamenal, že opravdu skončí (viz citace), jen došlo k posunutí toho konce. Proto jsem to označil za sporný výrok, který umožňuje desinterpretaci.
"Automobilka Škoda Auto prodlouží výrobu modelů Fabia, Kamiq a Scala do konce desetiletí. Původně měla skončit dřív. Přechod na elektromobilitu je ale pomalejší a rozhodnutí ovlivnila i velká poptávka na světovém trhu, v rozhovoru pro Seznam Zprávy to řekl šéf automobilky Klaus Zellmer."
Já jsem v tisku zaznamenal, že opravdu skončí (viz citace), jen došlo k posunutí toho konce. Proto jsem to označil za sporný výrok, který umožňuje desinterpretaci.
"Automobilka Škoda Auto prodlouží výrobu modelů Fabia, Kamiq a Scala do konce desetiletí. Původně měla skončit dřív. Přechod na elektromobilitu je ale pomalejší a rozhodnutí ovlivnila i velká poptávka na světovém trhu, v rozhovoru pro Seznam Zprávy to řekl šéf automobilky Klaus Zellmer."
@Tycoon
Ne. Jde o jasny FAKE kde se mluvi o ukonceni vyroby a propousteni.
To byla stara informace ktera neodpovida soucasnemu stavu.
To co citujes nema s odkazovanou zoravou zadnou souvislost. Jedna se totiz o prodlouzeni vyroby modelu nad normalni zivotnost 8 let.
Napr Scala byla predstavena v roce 2018.
Takze ooet vytrhavas neco co znamena opak. Zellmer totiz mluvi o prodlouzeni vyroby.
Ne. Jde o jasny FAKE kde se mluvi o ukonceni vyroby a propousteni.
To byla stara informace ktera neodpovida soucasnemu stavu.
To co citujes nema s odkazovanou zoravou zadnou souvislost. Jedna se totiz o prodlouzeni vyroby modelu nad normalni zivotnost 8 let.
Napr Scala byla predstavena v roce 2018.
Takze ooet vytrhavas neco co znamena opak. Zellmer totiz mluvi o prodlouzeni vyroby.
@Hendly
To je typická desinterpretace. Ano, dřív nebo později skončí. I kdyby to bylo za 100 let, tak skončí. Klasická polopravda od trollu a dalších fanatickych individuí, sledujících parlamentní listy, autoforum a další.
To je typická desinterpretace. Ano, dřív nebo později skončí. I kdyby to bylo za 100 let, tak skončí. Klasická polopravda od trollu a dalších fanatickych individuí, sledujících parlamentní listy, autoforum a další.
@Pepa_007
Opet tu siris prokazatelny FAKE o konci fabie atd.
Opet tu siris prokazatelny FAKE o konci fabie atd.
@Hendly
Původně měly za 2 roky ukončit výrobu bez náhrady. Teď se mluví o konci desetiletí.
"Automobilka Škoda Auto prodlouží výrobu modelů Fabia, Kamiq a Scala do konce desetiletí. Původně měla skončit dřív. Přechod na elektromobilitu je ale pomalejší a rozhodnutí ovlivnila i velká poptávka na světovém trhu, v rozhovoru pro Seznam Zprávy to řekl šéf automobilky Klaus Zellmer."
Původně měly za 2 roky ukončit výrobu bez náhrady. Teď se mluví o konci desetiletí.
"Automobilka Škoda Auto prodlouží výrobu modelů Fabia, Kamiq a Scala do konce desetiletí. Původně měla skončit dřív. Přechod na elektromobilitu je ale pomalejší a rozhodnutí ovlivnila i velká poptávka na světovém trhu, v rozhovoru pro Seznam Zprávy to řekl šéf automobilky Klaus Zellmer."
Anonym
VW má nevyužité fabriky v Evropě, ale výrobu VW Polo přesouvá ze Španělska do Jižní Afriky, odkud se budou do Evropy dovážet.
Signifikantní úspěch nejbrilantnějšího plánu všech dob, Green Dealu.
"The Green Deal is Europe's new growth strategy. A strategy where environmental, economic and social sustainability go hand-in-hand."
Frans Timmermans, Září 2020
Signifikantní úspěch nejbrilantnějšího plánu všech dob, Green Dealu.
"The Green Deal is Europe's new growth strategy. A strategy where environmental, economic and social sustainability go hand-in-hand."
Frans Timmermans, Září 2020
@Tycoon
A Tesla rozsiruje vyrobu u Berlina…
Problem je jinde nez se snazis tvrdit.
A Tesla rozsiruje vyrobu u Berlina…
Problem je jinde nez se snazis tvrdit.
@Hendly
A kde tedy?
V EU klesá výroba aut pro domácí trh i pro e😜ort a naopak dovoz aut roste.
Podle statistik ACEA narost například dovoz aut z Číny do EU ze 130 tisíc v roce 2017 na 677 tisíc v roce 2023. Často jde o auta evropských značek, jejichž výroba byla převedena do Číny. Naopak e😜ort do USA klesl ve stejném období z 1176 tisíc na 800 tisíc.
Teď dovoz naroste o VW Polo, který se místo ve Španělsku bude vyrábět v Africe.
A kde tedy?
V EU klesá výroba aut pro domácí trh i pro e😜ort a naopak dovoz aut roste.
Podle statistik ACEA narost například dovoz aut z Číny do EU ze 130 tisíc v roce 2017 na 677 tisíc v roce 2023. Často jde o auta evropských značek, jejichž výroba byla převedena do Číny. Naopak e😜ort do USA klesl ve stejném období z 1176 tisíc na 800 tisíc.
Teď dovoz naroste o VW Polo, který se místo ve Španělsku bude vyrábět v Africe.
@Tycoon
Prvni co opet napisu je, ze jsi TROLL.
Tve prispevky kolem prokazaneho FAKE to jasne potvrzuji.
A k tomu co pises. VW a ostatní evropske znacky jsou v tomto stavu protoze nestihaji konkurenci. To je ten hlavni a zasadni problem se kterym nema EU ani GD moc spolecneho.
Totalni propad v Cine, neuspech ve zbytku asie. Ztrata schopnosti konkurence v evrope.
Tesla a cina tu tovarny planuje a evropske znacky rusi..
Prvni co opet napisu je, ze jsi TROLL.
Tve prispevky kolem prokazaneho FAKE to jasne potvrzuji.
A k tomu co pises. VW a ostatní evropske znacky jsou v tomto stavu protoze nestihaji konkurenci. To je ten hlavni a zasadni problem se kterym nema EU ani GD moc spolecneho.
Totalni propad v Cine, neuspech ve zbytku asie. Ztrata schopnosti konkurence v evrope.
Tesla a cina tu tovarny planuje a evropske znacky rusi..
@Hendly
A ty jsi prokázaný lhář, jelikož žádné Fake News jsem nešířil. Uvádím konkrétní čísla z respektovaných zdrojů.
Proč tedy VW přesouvá výrobu VW Polo do Afriky a odtamtud ho bude dovážet do EU? Proč vyrábí Cupru v Číně a odtamtud ji dováží do EU?
A ty jsi prokázaný lhář, jelikož žádné Fake News jsem nešířil. Uvádím konkrétní čísla z respektovaných zdrojů.
Proč tedy VW přesouvá výrobu VW Polo do Afriky a odtamtud ho bude dovážet do EU? Proč vyrábí Cupru v Číně a odtamtud ji dováží do EU?
@Tycoon
A takto to je.
Pusti se do eteru naprosto nesmyslna zprava o ruseni vyroby.
Na diskusich to zverejni par nicku ktere si to vzajemne komentuji a zacne se to sirit.
K tomu se opet prida pribeh o zle EU ktera za to muze a uz to jede.
Kdo na to upozorni je oznacen za lhare a diskuse se odvede co nejvic jinam, aby to nikoho nebavilo cist.
No a zitra se to opet nekde objevi.
A takto to je.
Pusti se do eteru naprosto nesmyslna zprava o ruseni vyroby.
Na diskusich to zverejni par nicku ktere si to vzajemne komentuji a zacne se to sirit.
K tomu se opet prida pribeh o zle EU ktera za to muze a uz to jede.
Kdo na to upozorni je oznacen za lhare a diskuse se odvede co nejvic jinam, aby to nikoho nebavilo cist.
No a zitra se to opet nekde objevi.
@Hendly
Diskuze se nikam neodvádí. VW přesouvá výrobu ze Španělska do Afriky (viz tento článek), ačkoliv má nevyužité výrobní kapacity po Evropě, třeba v Belgii nebo Německu (viz články z dřívějších dní). To je podstata problému.
Že k tomu nějaký diskutér přidal sporný výrok, že končí Fabia a spol., je věc druhá. Já jsem ten výrok nepropagoval, upozornil jsem na jeho spornost, zejména s přihlédnutím chybějící data, kdy má končit. Dle posledních výroků představitelů Škody to vypadá, že výroba Fabie a spol. skončí "do konce desetiletí".
Diskuze se nikam neodvádí. VW přesouvá výrobu ze Španělska do Afriky (viz tento článek), ačkoliv má nevyužité výrobní kapacity po Evropě, třeba v Belgii nebo Německu (viz články z dřívějších dní). To je podstata problému.
Že k tomu nějaký diskutér přidal sporný výrok, že končí Fabia a spol., je věc druhá. Já jsem ten výrok nepropagoval, upozornil jsem na jeho spornost, zejména s přihlédnutím chybějící data, kdy má končit. Dle posledních výroků představitelů Škody to vypadá, že výroba Fabie a spol. skončí "do konce desetiletí".
@Tycoon
Presouva vyrobu Polo ktera klesa jinam, aby ji nahradila novym modelem.
K tomu druhemu.
Nejde o zadny sporny vyrok. Je to jednoznacne sireni nesmyslne informace.
Tebou citovany Zellmer mluvi naopak o prodlouzeni vyroby.
Presouva vyrobu Polo ktera klesa jinam, aby ji nahradila novym modelem.
K tomu druhemu.
Nejde o zadny sporny vyrok. Je to jednoznacne sireni nesmyslne informace.
Tebou citovany Zellmer mluvi naopak o prodlouzeni vyroby.
@Hendly
Polo bylo v srpnu druhé nejprodávanější auto VW v Evropě.
Plán na výrobu dalších modelů ve španělské továrně je až od roku 2026.
Takže VW přesunuje výrobu svého druhého nejprodávanějšího auta do Afriky, ačkoliv by jej mohl vyrábět dva roky ve stávající španělské továrně, nebo mnoho let v nevyužitých německých továrnách.
Nejde jen o přímá, ale i nepřímá pracovní místa subdodavatelů, služeb apod.
Zellmer mluví o odložení ukončení výroby "do konce desetiletí".
Polo bylo v srpnu druhé nejprodávanější auto VW v Evropě.
Plán na výrobu dalších modelů ve španělské továrně je až od roku 2026.
Takže VW přesunuje výrobu svého druhého nejprodávanějšího auta do Afriky, ačkoliv by jej mohl vyrábět dva roky ve stávající španělské továrně, nebo mnoho let v nevyužitých německých továrnách.
Nejde jen o přímá, ale i nepřímá pracovní místa subdodavatelů, služeb apod.
Zellmer mluví o odložení ukončení výroby "do konce desetiletí".
@Tycoon
Predstavujes si, ze predelas tovarnu na uplne novy produkt ze dne na den?
Znova: Citace Zellmera je o prodlouzeni vyroby. Tedy opak toho co tvrdis.
Dalsi paradox je, ze evropa byla vzdy draha na vyrobu, ale mela produkt ktery nikdo jiny nevyrobil a tak se draha vyroba zaplatila.
Dnes je situace jina. Ty chces po evrope aby zacla vyrabet levneji = cesta do pekel.
Predstavujes si, ze predelas tovarnu na uplne novy produkt ze dne na den?
Znova: Citace Zellmera je o prodlouzeni vyroby. Tedy opak toho co tvrdis.
Dalsi paradox je, ze evropa byla vzdy draha na vyrobu, ale mela produkt ktery nikdo jiny nevyrobil a tak se draha vyroba zaplatila.
Dnes je situace jina. Ty chces po evrope aby zacla vyrabet levneji = cesta do pekel.
@Hendly
Škodovce trvala přestavba linky rok, VW dva, dobře, tak jsou pomalejší. Ale to není důležité. Důležité je, že výroba byla přesunuta do Afriky a nikoliv do některého z evropských závodů s volnou výrobní kapacitou.
E😜ort aut z EU klesá (za posledních 5 let klesl o cca 2 miliony ročně). Evropa se možná už příští rok stane čistým dovozcem aut.
A z dat ACEA vyplývá, že zatímco v roce 2017 mělo průměrné e😜ortované auto 1,9 násobek hodnoty importovaného, v roce 2023 už jen 1,6 násobek.
Za pár let se může stát, že dovozová auta budou dražší než e😜ortovaná (pokud v té době ještě nějaký e😜ort bude).
Škodovce trvala přestavba linky rok, VW dva, dobře, tak jsou pomalejší. Ale to není důležité. Důležité je, že výroba byla přesunuta do Afriky a nikoliv do některého z evropských závodů s volnou výrobní kapacitou.
E😜ort aut z EU klesá (za posledních 5 let klesl o cca 2 miliony ročně). Evropa se možná už příští rok stane čistým dovozcem aut.
A z dat ACEA vyplývá, že zatímco v roce 2017 mělo průměrné e😜ortované auto 1,9 násobek hodnoty importovaného, v roce 2023 už jen 1,6 násobek.
Za pár let se může stát, že dovozová auta budou dražší než e😜ortovaná (pokud v té době ještě nějaký e😜ort bude).
@Tycoon
Tak predpokladam, ze VW dela trochu vetsi vyrobni zavod na vic aut.
Ale k tomu presunu do Afriky. Kam jinam presunout vybehovou technologii?
A pokles e😜ortu?
Podivej se kolik aut zacla produkovat cina. Kolik aut proda na trhu kde driv kralovala evropa Tesla.
Proste auta uz nedela jen Evropa, Japonsko a Korea..
Spickova technologie jsou dnes baterie a SW ne spalovak.
Tak predpokladam, ze VW dela trochu vetsi vyrobni zavod na vic aut.
Ale k tomu presunu do Afriky. Kam jinam presunout vybehovou technologii?
A pokles e😜ortu?
Podivej se kolik aut zacla produkovat cina. Kolik aut proda na trhu kde driv kralovala evropa Tesla.
Proste auta uz nedela jen Evropa, Japonsko a Korea..
Spickova technologie jsou dnes baterie a SW ne spalovak.
@Hendly
Ano, Čína začíná produktovat a e😜ortovat více aut. A to i díky evropských automobilkám, které tam začaly vyrábět elektromobily pro Evropu. BMW iX3, Cupra Tavascan, Dacia Spring atd. Holt když z Evropy kromě automobilového vyháníme i metalurgický a chemický průmysl, čímž bráníme vzniku řetězce výroby high-tech baterií, je pak lepší vyrábět některá auta rovnou v Číně. Všechny země vyrábějící high-tech výrobky jako USA, Japonsko či Jižní Korea mají i velké ocelárny či chemické továrny.
Ano, Čína začíná produktovat a e😜ortovat více aut. A to i díky evropských automobilkám, které tam začaly vyrábět elektromobily pro Evropu. BMW iX3, Cupra Tavascan, Dacia Spring atd. Holt když z Evropy kromě automobilového vyháníme i metalurgický a chemický průmysl, čímž bráníme vzniku řetězce výroby high-tech baterií, je pak lepší vyrábět některá auta rovnou v Číně. Všechny země vyrábějící high-tech výrobky jako USA, Japonsko či Jižní Korea mají i velké ocelárny či chemické továrny.
@Tycoon
Opet argumentujes spatne.
1. Evropa byla vyrobne vzdy draha
2. jestli je sem nejaky viz vozen z Ciny ve vetsim poctu tak je to Tesla, Tesla co chce rozsirovat vyrobu v Nemecku.
Tebou uvedena auta jako iX3 se sem vozej po stovkach..
2. prumysl nikdo nezakazuje + aktualni ceny energii maji dost spolecneho s valkou na Ukrajine kde ridko vrazdi.
To ruskonktere podporuje politiky co jsoubproti EU jako Konecna, Okamura, Turek atd
Kruh se uzavira..
Co udelal Turek, “bojovnik za spalovaci motory” prvni v parlamentu EU? Zacal hlasovat proti pomoci Ukrajine…
Opet argumentujes spatne.
1. Evropa byla vyrobne vzdy draha
2. jestli je sem nejaky viz vozen z Ciny ve vetsim poctu tak je to Tesla, Tesla co chce rozsirovat vyrobu v Nemecku.
Tebou uvedena auta jako iX3 se sem vozej po stovkach..
2. prumysl nikdo nezakazuje + aktualni ceny energii maji dost spolecneho s valkou na Ukrajine kde ridko vrazdi.
To ruskonktere podporuje politiky co jsoubproti EU jako Konecna, Okamura, Turek atd
Kruh se uzavira..
Co udelal Turek, “bojovnik za spalovaci motory” prvni v parlamentu EU? Zacal hlasovat proti pomoci Ukrajine…
@Hendly
1. Ano, byla. Zhruba před 10 lety jsme nabízeli licenci výroby do USA a podle výpočtů by tam výroba vycházela (pro nás překvapivě) levněji a to kvůli tomu, že tehdy byla v ČR elektřina dvojnásobně a zemní plyn pětinásobně dražší než v USA, což v nákladech převážilo nad nižšími mzdami v ČR.
Problém je, že dnes je ten rozdíl ještě větší, třeba u elektřiny je to už trojnásobek.
2. Minulý rok se dovezlo z Číny 677 tisíc aut. Tesla dovezla kolik? 100 tisíc? MG dovezlo 200 tisíc, ostatní čínské automobilky skoro nic. Takže dovoz cca 300 tisíc aut připadá na evropská auta vyráběné v čínských fabrikách.
3. Nemůžeme se donekonečna vymlouvat na Putina. První plynová krize způsobená rusko-ukrajinskýmy spory byla už v roce 2009. Za 15 let měla Evropa dost času se přizpůsobit.
1. Ano, byla. Zhruba před 10 lety jsme nabízeli licenci výroby do USA a podle výpočtů by tam výroba vycházela (pro nás překvapivě) levněji a to kvůli tomu, že tehdy byla v ČR elektřina dvojnásobně a zemní plyn pětinásobně dražší než v USA, což v nákladech převážilo nad nižšími mzdami v ČR.
Problém je, že dnes je ten rozdíl ještě větší, třeba u elektřiny je to už trojnásobek.
2. Minulý rok se dovezlo z Číny 677 tisíc aut. Tesla dovezla kolik? 100 tisíc? MG dovezlo 200 tisíc, ostatní čínské automobilky skoro nic. Takže dovoz cca 300 tisíc aut připadá na evropská auta vyráběné v čínských fabrikách.
3. Nemůžeme se donekonečna vymlouvat na Putina. První plynová krize způsobená rusko-ukrajinskýmy spory byla už v roce 2009. Za 15 let měla Evropa dost času se přizpůsobit.
@Tycoon
Já bych se zeptal. Proč to dělá jen VW a nikdo jiný? Proč Čína naopak chce továrny v Evropě,? Proč toyota rozšiřuje kapacity v Evropě? Proč Tesla chce tovarny v Evropé?Jak píše hendly, problém není v obecné v automotive, problém je u VW. A není to důvodem EV, kdyz Tesla je EV, Čína převážně taky a všichni to tu chtějí. Není problém ani ve spalovacích, kdyz toyota taky rozšiřuje a ta prakticky nemá EV.
Já bych se zeptal. Proč to dělá jen VW a nikdo jiný? Proč Čína naopak chce továrny v Evropě,? Proč toyota rozšiřuje kapacity v Evropě? Proč Tesla chce tovarny v Evropé?Jak píše hendly, problém není v obecné v automotive, problém je u VW. A není to důvodem EV, kdyz Tesla je EV, Čína převážně taky a všichni to tu chtějí. Není problém ani ve spalovacích, kdyz toyota taky rozšiřuje a ta prakticky nemá EV.
@Tycoon
15 let tady je GD?
A nebo tu je 15 let politika smer ruska a spalovani plynu a ropy?
15 let tady je GD?
A nebo tu je 15 let politika smer ruska a spalovani plynu a ropy?
@Hendly
Zhruba od roku 2000, kdy byli ve vládě Německa Zelení, se v Evropě začal šířit předchůdce Green Dealu (od roku 2010 se z toho stala oficiální politika Německa pod názvem Energiewende). Německo bohužel není izolované, takže jeho chybná utopistická politika zvyšovala cenu energií i v okolních státech včetně ČR.
No a teď tady máme plnotučný celoevropský Green Deal. Ještě více chybný a ještě více utopistický.
Ještě větší důraz na nestabilní zdroje výroby elektřiny. Ještě rychlejší odchod od fosilních paliv. Místo chybného plánu zvýšení dovozu ruského plynu je plán dovozu zeleného vodíku.
Zhruba od roku 2000, kdy byli ve vládě Německa Zelení, se v Evropě začal šířit předchůdce Green Dealu (od roku 2010 se z toho stala oficiální politika Německa pod názvem Energiewende). Německo bohužel není izolované, takže jeho chybná utopistická politika zvyšovala cenu energií i v okolních státech včetně ČR.
No a teď tady máme plnotučný celoevropský Green Deal. Ještě více chybný a ještě více utopistický.
Ještě větší důraz na nestabilní zdroje výroby elektřiny. Ještě rychlejší odchod od fosilních paliv. Místo chybného plánu zvýšení dovozu ruského plynu je plán dovozu zeleného vodíku.
@Tycoon
Takze GD za to nemuze.
Muze za to zas nekdo jiny…
Nemuze za to třeba CR sama?
Zvyšovaní podilu ruskeho plynu - ANO a Babis
Solarni tunel - CSSD
Uhelni baroni - snad vsechny vlady.
atd.
A reseni podle trollu.
Odejit z EU a jit zpet k rusku.
Takze GD za to nemuze.
Muze za to zas nekdo jiny…
Nemuze za to třeba CR sama?
Zvyšovaní podilu ruskeho plynu - ANO a Babis
Solarni tunel - CSSD
Uhelni baroni - snad vsechny vlady.
atd.
A reseni podle trollu.
Odejit z EU a jit zpet k rusku.
@Hendly
Chyby v energetické koncepci dělaly všechny vlády od komunistických až po současnou. Problém je, že dnes jako členové EU ani nemáme možnost ty chyby napravit.
Viz například😒br />https😐/www.seznamzpravy.cz/…e-problem-251269
Chyby v energetické koncepci dělaly všechny vlády od komunistických až po současnou. Problém je, že dnes jako členové EU ani nemáme možnost ty chyby napravit.
Viz například😒br />https😐/www.seznamzpravy.cz/…e-problem-251269
@Tycoon protože nenažranost odborů snížila zisk, africká levná pracovní sila, dovoz a clo vyjdou lépe, než to vyrábět v Evropě
KANKUNEN
Zkuste si ve Španělsku někoho zaměstnat na výrobní linku. A to mladí mají 30% nezaměstnanost. Ani náhodou. Podívejte se do našich fabrik. Mladého chlapa u mašiny nepotkáš. A nezapomeň tihle lidi volí a volí tak, aby se měli dobře bez práce.
Anonym
Evropa je na děsivé trajektorii deindustrializace. Například naši Piráti po volebním debaklu mají jako nejvyšší prioritu stihnout legalizaci marihuany. No když jste se rozhodli žrát kořínky a bydlet v jeskyních, nemá smysl diskutovat. Ale je možné, že po válce se vám poněkud rozsvítí (nemyslím tu na Ukrajině).
@Roman Horký
Ačkoliv nesouhlasím s volebním programem pirátů, u ANO to máme bohužel podobně, deindustrializace, oligarchie a rusifikace, jen kvůli pohodlí a lenosti. Já se raději uskromnim, než tohle.
Ačkoliv nesouhlasím s volebním programem pirátů, u ANO to máme bohužel podobně, deindustrializace, oligarchie a rusifikace, jen kvůli pohodlí a lenosti. Já se raději uskromnim, než tohle.
Pavel Hrabalík
Nepatrná ukázka toho, co bude nutně následovat. Během několika let se zavřou víceméně všechny fabriky vyrábějící v Evropě elektromobily. Evropské automobilové firmy odejdou z EU a budou auta vyrábět všude možně jen ne v Evropě. Vzhledem k rostoucí životní úrovni zemí třetího světa a podstatnému schudnutí Evropy už nebude evropský trh tak důležitý, tak proč vyrábět auta zrovna tam, v zemi ovládáné šílenci, kde je díky nim výroba aut prakticky nemožná. Mohou si za to Evropani sami, nereagují včas, a až jednou to už nepůjde dál a oni konečně smetou hnědozelené stvůry do moře, bude už příliš pozdě..
@Pavel Hrabalík
Nikoliv. Je to problém především VW, který investoval do slepé větve dieselu, propagoval ho, musel s ním podvádět, platit pokuty a ujel mu vlak. Toyota nemá EV a v Evropě vyrábí a rozšiřuje kapacity. Tesla má EV a chce vyrábět v Evropě. Čína má oboje a chce vyrábět v Evropě.
Nikoliv. Je to problém především VW, který investoval do slepé větve dieselu, propagoval ho, musel s ním podvádět, platit pokuty a ujel mu vlak. Toyota nemá EV a v Evropě vyrábí a rozšiřuje kapacity. Tesla má EV a chce vyrábět v Evropě. Čína má oboje a chce vyrábět v Evropě.
3_diamanty
Clovek by logicky cakal ze v casoch setrenia prave male auta preziju... usporne... cenovo dostupne... nezaberajuc ani centi zbytocneho priestoru navyse... a ono zda sa skor prezije elekricke 5m hebedo za 3 melony ako male polo ci fabia... hold ideme ekologii naproti... ale dobre nam tak... my si uz zrejme ani nezasluzime krajsi svet...
@3_diamanty Přesně tak. A jistě je také ekologičtější vozit nová Pola do Evropy přes skoro celou zeměkouli, než ze Španělska, to dá přece rozum, ne? 😁
P.S. Zajímalo by mě, jak VW ví, že Evropani místo normálních malých aut se spalováky touží po podstatně dražších a hůře použitelných malých zkratowozech? 😃
P.S. Zajímalo by mě, jak VW ví, že Evropani místo normálních malých aut se spalováky touží po podstatně dražších a hůře použitelných malých zkratowozech? 😃
@3_diamanty On nekdo na to misto nastoupi... cert vzal VW.
@3_diamanty
Preference velkých těžkých aut je paradoxní důsledek regulací emisí CO2 v EU.
Ale v EU v tom není sama. V USA mají velké trucky (F-150 atd) tak velký podíl na trhu také jako paradoxní důsledek regulace spotřeby paliva (Corporate average fuel economy).
Preference velkých těžkých aut je paradoxní důsledek regulací emisí CO2 v EU.
Ale v EU v tom není sama. V USA mají velké trucky (F-150 atd) tak velký podíl na trhu také jako paradoxní důsledek regulace spotřeby paliva (Corporate average fuel economy).
@3_diamanty jenže z malých aut je malý zisk, zvyšují flotilové emise - přepočet na hmotnost
@3_diamanty Ľudí čo kupujú malé autá ubúda a sú aj citlivejší na finančné výkyvy. Zatiaľ si ešte ne seba vedia zarobiť, ale automobilky sa stále viac zameriavajú na autá s vyššou pridanou hodnotou.
Ja Prvni 123
Jediny rozumny VW vyklidil pole... pak zaviraji zavody, no.
Polo je dnes puvodni Golf.
Polo je dnes puvodni Golf.
Arese
Green Deal je čiré zlo, evropský autoprůmysl navíc likviduje úplně zbytečné!!!https😐/e-news.cz/…at-lidem-d😲ci/#…
@Arese
Kritizovat snahu o zdrave zivotni prostredi, o udrzitelne zemedelstvi atd.
Presne do takovych absurdit se dostala diskuse diky trollum na netu.
Evropský automotiv ma problem v tom, ze zaspal vyvoj. Nic vic.
Drahe energie a prace byla v evrope vzdy. Naskok evropy byl technologii.
Kritizovat snahu o zdrave zivotni prostredi, o udrzitelne zemedelstvi atd.
Presne do takovych absurdit se dostala diskuse diky trollum na netu.
Evropský automotiv ma problem v tom, ze zaspal vyvoj. Nic vic.
Drahe energie a prace byla v evrope vzdy. Naskok evropy byl technologii.
@Hendly Jses fakttak mimo nebo takhle placas z nejakeho duvodu?
Co ma obri SUV spolecneho se snahou o zdrave prostredi?
Je to prave naopak ryze neekologicky trend.
Co ma obri SUV spolecneho se snahou o zdrave prostredi?
Je to prave naopak ryze neekologicky trend.
@Ja Prvni 123
Jednoduše. Mám jet 3x yarisem se spotřebou 3.5l, nebo jednou highlanderem se spotřebou 5.5l, nebo yarisem 2x a ravkou jednou se spotřebou 5l, případně corollou cross za 4.5. Ano pak tu máme corollu, která je na 4l a je srovnatelná s rav4 nebo corollou cross. A to už je bohužel problém preferencí suv a toho, ze lidi chtějí pro pohodlnost auta, která nepotřebuji. Ale c segment nemá problém s udržitelnosti, narozdil od toho b segmentu, který se kolem emisi zminuje pořád.
Jednoduše. Mám jet 3x yarisem se spotřebou 3.5l, nebo jednou highlanderem se spotřebou 5.5l, nebo yarisem 2x a ravkou jednou se spotřebou 5l, případně corollou cross za 4.5. Ano pak tu máme corollu, která je na 4l a je srovnatelná s rav4 nebo corollou cross. A to už je bohužel problém preferencí suv a toho, ze lidi chtějí pro pohodlnost auta, která nepotřebuji. Ale c segment nemá problém s udržitelnosti, narozdil od toho b segmentu, který se kolem emisi zminuje pořád.
Arese
https😐/e-news.cz/…e-uz-za-par-let/
Ničivá zelenorudá diktatura progresivisticky zmutované EU rychle sílí. Budeme ožebračeni a zotročeni. 😡🤮👎 Snad se pak brzy v Evropě dočkáme nějaké nové vlny revolucí , které obnoví normálně fungující kapitalismus, přinášející svobodu a prosperitu nejen neobolševické "zelené elitě", ale všem schopným a pracovitým lidem! 🙏
Ničivá zelenorudá diktatura progresivisticky zmutované EU rychle sílí. Budeme ožebračeni a zotročeni. 😡🤮👎 Snad se pak brzy v Evropě dočkáme nějaké nové vlny revolucí , které obnoví normálně fungující kapitalismus, přinášející svobodu a prosperitu nejen neobolševické "zelené elitě", ale všem schopným a pracovitým lidem! 🙏
@Arese
Zijeme v uzasne dobe.
Mame takrka absolutni svobodu. Mame svobodne volb. Nikdo netrpi hladem, minimalni nezamestnnost.
Skolstvi zdarma a stejne zdarma spickove zdravotnictvi.
Zaroven uzasna ochrana zivotnihonprostredi. Nikdo vam nenici potok za domem, nikdo neotravuje vzduch kousek od vaseho bytu.
Muzete svobodne odejit za stestim kam chcete.
To vse v dobe kdy je 300km od nas brutalni valecny konflikt.
Podle trollu ale zijeme spatne a musime to zmenit.
Zijeme v uzasne dobe.
Mame takrka absolutni svobodu. Mame svobodne volb. Nikdo netrpi hladem, minimalni nezamestnnost.
Skolstvi zdarma a stejne zdarma spickove zdravotnictvi.
Zaroven uzasna ochrana zivotnihonprostredi. Nikdo vam nenici potok za domem, nikdo neotravuje vzduch kousek od vaseho bytu.
Muzete svobodne odejit za stestim kam chcete.
To vse v dobe kdy je 300km od nas brutalni valecny konflikt.
Podle trollu ale zijeme spatne a musime to zmenit.
@Hendly
Primitivove, kdyz nemají to co soused, tak by všechno zničili, místo toho aby něco dělali.
Primitivove, kdyz nemají to co soused, tak by všechno zničili, místo toho aby něco dělali.
DonVito
Vyroba EV znamena deindustrializaci?
W T F
W T F
Spis nedělají dobře, že místo toho nenabízí to malé EV. Takhle opravdu zatím polo bude chybět. Jinak je dobře, že ustupuje elektrifikaci.
Nejprodávanější je Polo? Proč s tím michas dacii, která je jiného zaměření. Polo si nekupuji lidi za 330. Ano. Polo tu hodnotu nad 400tis nemá. Proto nema smysl ho tu vyrábět za tuhle cenu. Jen je zajímavé, že yaris za 450 nemá v Evropě problém s prodeji narozdil od domácího Pola. Takze cenou to opravdu nebude.
Ano, kdo chce levné auto, jde k dacii. Kdo chce male, vybavené, komfortní ( v ramci tridy ) auto, ten si koupí dražší. U Pola tu přidanou hodnotu asi lidi nevidí, nebo tam není, u jiných ano.
Yaris má 1-8 120tis, Polo má 90tis. Sandero je jasné, překvapilo by mne, kdyby nebylo mezi nejprodavanejsimi. No Polo začíná na 400 a na domácím evropském trhu má 90tis. Yaris začíná na 450 a má 120tis. V ceně to nebude u Pola.