Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW 550e xDrive – Diesel? Tenhle plug-in ujede až 950 km

24 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Jj zlatých 45l. To se v pohodě dávalo 1100km
Avatar - Dinar
Dinar
@ACE. Reálný dojezd je tak 750 km, při hodně svižném stylu jízdy, zatím mi po natankování do plna auto nikdy víc neukázalo (při plně nabité baterii), a to je naprosto ok, protože na další stovky km stačí 3 minuty na benzínce. V tom je kouzlo toho pohonu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hm, to sem měl problém udělat s naftovým Mondeem 😁 Ale s tím starým s manuálěm jsem dával přes 1000 km, taky mělo větší nádrž nutno podotknout, tam se vešlo 70 litrů, to ti byla svoboda pohybu.. ach jo ..@iudex
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Roman Horký
Teoreticky jo, pokud jsi ještě vypnul klimu, rádio, kardiostimulátor a modlil se za zelenou na všech semaforech na sídlišti v Liberci 👍
Avatar - iudex
iudex
@ACE.
Jj, s Mondeom (benzínovým!) som robil 950 km na nádrž úplne bežne.
Ale aby sme boli fér, toto má takmer 500 koní a váži cez 2,2 tony, takže v tomto kontexte je tých takmer 1000 km super. Toto je dojazd, ktorý svedčí manažérskemu cestovnému sedanu, na rozdiel od dojazdu elektrickej 5er.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
V přehledu i celkové cenovce chybí cena za ten lak...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@webpaja Ahoj, jako vždy, velmi brzy. Kdyz máš v hlavě i v garáži stejnou srágoru, tak se s tim musíš chlubit.
webpaja
@Roman Horký O čem to tu meleš? Máš 500 koní a pohodlí limuzíny?
vecernicek2
@Jenik3 Pěkné? Proti gustu žádný dišputát, ale tohle auto je učebnicovým příkladem toho, jak nemá vypadat užitný design. Plochy a křivky odnikud nikam, prvky, které nemají žádný účel, špatné proporce...

Interiér taky bída.
ericn
@Dinar a jo tak, chápu. No G60 opravdu moc krásy nepobrala, taková trochu obézní matrona...
Avatar - Dinar
Dinar
@iudex 540d je ok, jízdně, ten váhový rozdíl oproti 50e je cítit v každé zatáčce a spec na brzdách, ale ideál b58 bohužel není, navíc je to výkonem spíš 30d na 450d MB se nechytá. Každopádně pohon 50e i přes tu váhu mi na tom autě vadí míň než hnusný design hlavně vnitřku s materiály z dacie a debilní ergonomií. Jak jsem si v g30 připadal útulně, tak je g60 neútulná. S tím přirovnáním k 7er souhlas, ale na co má bmw dvě, tomu nerozumím.
ericn
@Dinar a to je tvé nebo služební? Přece by sis nekoupil auto, co se ti alespoň trochu nelíbí? Hmmm...
Avatar - Dinar
Dinar
@Jenik3 Mně se zvenku nelíbí ani po třičtvrtěroce a za vnitřek bych bmw kopal do … Pohon je sice fajn, ale vraždí to váha, 550e už nejezdí jako pětka, co do agility, brždění atp., sice umí jízdní komfort rollse, ale co z toho, když chceš od pětky jízdní vlastnosti pětky.
ACE.
Takže dojezd jako každé 2 průměrné auto.
adamzprahy
Nová pětka G60 je vlastně opakem rčení "nenadchne, neurazí". Ona nadchne a k tomu Vás i urazí 😁 A BMW tomu jde samo naproti viz to vyjádření PR manažera na začátku článku... Navíc je to přímo lež. 520i/d rwd má blíž sportovnosti původní 5er podvozkem, ale bez výkonu a 550e obráceně. Proč? +400 kg prostě není volba pro nadšené řidiče jak BMW namlouvá.

Mimochodem, zjistil jsem, že nejde jen o nadváhu, ale ten podvozek je pro PHEV verze opravdu úplně jinak postavený, protože když se na ta auta podíváte vedle sebe, spalovací verze má nižší světlost podvozku. Nevím jestli jde je o verze bez M paketu nebo tak. BMW se tím nijak nechlubí a já nemám zájem ani čas to zkoumat, ale je to tak když je postavíte vedle sebe. S tím i souvisí, že hůře nakonfigurovaná PHEV verze bez příplatku za největší kola vypadá tak nakopnutě. Spalovací verze v m-paketu to tak nemá, resp. stačí menší kola - byť na poměry běžných aut jsou obrovská. Prostě to auto je někde jinde, s článkem celkem souhlasím.
adamzprahy
@Jenik3 přijde mi docela zajímavé jak jsou konfigurované zatím snad všechny novinářské nebo předváděcí kusy. Zvenku se tohle zrovna povedlo. Ale, můj názor, kombinace😒br />
základní leskle šedý plastový dekor (rádoby karbon - podobně měla G30) + příplatkový "displejové" ambientní osvětlením (pro mě jak osvětlení kolotoče) + ten rádoby křišťál (který v případě G60 je na první i druhý pohled laciný lesklý plast)

= v kombinaci s velkým displejem přístrojovky to prostě vypadá jako katastrofa, dvojnásob na fotkách kde se to všechno leskne.
Podle mě, základní ambientní osvětlení (subtilnější lišta), bez "křišťálu" klasické ovladače (jakože ovladač aspoň vypadá jako ovladač) a v mém případě zrovna tmavé dřevo (které vlastně nevim jestli je dřevo, ale má hrubou matnou strukturu a i na omak působí dobře), vypadá paradoxně hodnotněji než s těmi příplatky.

K tomu některé ty lacinější detaily (ovladače oken, dotyková lišta pod displejem) a v tomhle ohledu je prostě kritika na místě. Úplně vlastně zbytečné přešlapy, které si BMW udělalo samo.
Milan Tazberik
Nejlepší motorizace se prodává jenom v USA 540i. Škoda že v Evropě ne. Motor B58 bez elektřiny nejlepší volba.
Avatar - Dinar
Dinar
@ericn Posledních osm let beru auto i pro sebe na operák, když jsem na g60 kývnul, ještě ani nebyly k projetí a 550e byla jediná varianta s motorem, myšleno se šestiválcem. Říkal jsem si, že si na ty patvary třeba zvyknu, když jsem kupoval E60, taky se mi nelíbila a za rok jsem ji viděl jinak, ale u g60 to nefunguje. Takže ji vracím dřív a odcházím k mercedesu.
Avatar - iudex
iudex
@Dinar
Jj, 550e jazdí ako 7er, so všetkými pozitívami (komfort a pod.), ale i negatívami (menšia obratnosť a agilita). A možno to platí všeobecne o novej 5er, ale to si netrúfam povedať, nemám skúsenosť. Vraj 520i jazdí ešte celkom agilne, ale čo z toho, päťmetrovú limuzínu so štvorvalcovým benzínom nechceš a R6 v EU nemáme. Takže buď nafta, alebo tento ťažký hybrid. Ak by som mal vyberať 5er ja, tak napriek odporu k dízlu by som vyberal medzi 40d a 50e.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Takove pekne auto z venku. Celkovy dojem mu kazi pristrojovka. Ta je strasna.
Avatar - Anonym
Anonym
A co má být? Můj neplugin ujede 800 když ho budu dřít s těžkou nohou za 5 na 100. Když pojedu na spotřebu tak dá 1000.
foobar
Zajímavé
simboud
Příspěvek podléhá schvalování.
Anonym
@Dinar Já teda od bmw už také odešel, ale právě s vnějším uálním designem nemám problém. Jízdně nevim, materiálově už jsou všechna auta tak vysoko, že nic superextra mei normalníma limo nepotřebuju. Vedle mé bývalé g30 mi to přijde optavdu luusbě vypadající kára. Taky nych chtěl jezdit navždy e39. ale prostě doba jde stále dopředu. Medvěd usi lepší volba, ale já nekousnu NIKDY ty jejich falešné výfuky (už i audi od nich pomalu odpouští) a image TAXI (to je hloupý argument ale).