Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi nechce fabriku v Bruselu úplně zavřít. Hledá pro ni nového investora

21 komentářů

Hendly
@apoho
Stále dokola pod každým článkem ty samé jména ty samé nesmysle.
Nikdo se nemyslí, že by elektroauta zachránila planetu, teda kromě armády trollu na netu kteří to stále všude podsouvají.
Bavíme se o zavření továrny na Audi na Q8 etron.
Tedy názorná ukázka toho, že staré značky vůbec nechytily o co v elektromobilitě jde.
Prostě když dva dělají totéž není to totéž. Proč by zájemce o EV šel k Audi? Napadá tě nějaký důvod?
Hendly
@Tycoon
A pritom je to prave naopak.
O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily.
Takze jestli to neco ukazuje je to dalsi stripek do skladanky Nokia.
Politika dala legislativu a financni podporu, aby se evropsky automotiv na tohle pripravil.
Bohuzel znacky sni dal svuj sen o spalovaku co delaji uz sto let..
dodo24
@Tycoon najpredávanejším automobilom sveta za rok 2023 bol elektromobil. Predalo sa ho viac ako 1,2 milióna kusov, to by vyšlo aj na 4 výrobné závody. Otázka je, prečo to nebolo na strane Audi. Kvôli pohonu očividne nie...
Hendly
@Tycoon
Opravdu je v globálním světě pro globální firmu rozhodující pokles prodeje EV na jednom (i když velikém) trhu?
Pokles prodeje EV táhne Něměcko.
Jestli továrnu koupí NIO nebo BYD nebo někdo jiný se ještě uvidí, bude to asi symbol o který s epovede boj. Situace je ale taková, že zatímco východní značky továrny otevírají, západní je zavírají.
PowerHouse
Prodají to Indovi,
Číňan to nechce.

Celou Brusel ať prodají Indovi
traveldrive
Nech tú fabriku radšej zavrú a ľudí pošlú na ulicu. Možno sa tým retardom, čo tlačia greendeal, konečne trochu rozsvieti.
Avatar - Anonym
Anonym
@Hendly
Ano, politika dala legislativu a finanční podporu. Ale zapomnělo se na to, že trh je nejen o nabídce, ale i poptávce. Nyní je zřejmé, že poptávka po elektromobilech je v Evropě výrazně nižší než v Číně, a politický plán elektromoblity zkrachoval už v první třetině.

Co se týče výroku "O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily", tak ano, takové zprávy v belgickém tisku skutečně byly. Mělo jít o Nio. Avšak Nio to ústy svého CEO dnes popřelo.

https😐/cnevpost.com/…-brussels-plant/

Z tohoto pohledu jde o politické a odborářské tanečky kolem zavření továrny. Ta továrna má nevýhodnou polohu skoro uprostřed města, malou kapacitu (kvůli umístění ji nejde rozšířit) i drahou pracovní sílu. To jsou hlavní důvody zavření. Ale je tam právě ta bruselská symbolika.
Avatar - Anonym
Anonym
@traveldrive

Některým se nerozsvítí asi nikdy.
Na druhou stranu ta továrna by nepřežila tak jako tak. Lokalizovaná skoro uprostřed města a s poměrně malou výrobní kapacitou je první na ráně. Renault nebo Ford zavřeli své belgické továrny už dříve.
Avatar - apoho
apoho
@Hendly
značky nesní svůj sen ale jenom reagují na poptávku od zákazníků, kteří si zatím nedali dostatečně propláchnout mozky Green dealem jako někteří jiní, kteří to nechtějí vidět a myslí si, že pouze elektrifikace zachrání lidstvo před degenerací a postupným vymřením
Avatar - Anonym
Anonym
Je to vlastně symbolické vyjádření krachu politického plánu.

Brusel ve smyslu sídla EU chtěl Evropanům nadiktovat povinnou elektromobilitu a výsledkem této politiky sahající od restrikcí přes regulace až po dotace je, že koncern VW uzavře továrnu na výrobu elektromobilu v Bruselu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Audi nemá zavítat továrnu v Bruselu. Audi má zavírat Evropský parlament v Bruselu 😎
Avatar - del42sa
del42sa
Avatar - del42sa
del42sa
Avatar - Anonym
Anonym
@del42sa
Samozřejmě, při nižší ceně je poptávka vyšší, to je základ ekonomiky.
Avatar - del42sa
del42sa
@Tycoon což je logické, když elektromobil v Číně stojí třetinu toho co elektromobil v Evropě
Avatar - del42sa
del42sa
@Tycoon všechno pozavírat, ale dál nesmyslně tlačit EV a dotace na ně .....

kupředu levá !!!
Frfla
At to prodaji Cinanovi, celou Brusel at prodaj Cinanovi.
Avatar - Anonym
Anonym
@traveldrive

Přirovnal bych to ke komunistické třetí pětiletce (1961-1965). Ta už ve svém druhém roce zkrachovala a komunisté ji v tichosti zrušili. A vládli dalších více než 25 let. Podobně to bude s der Leyen a spol.
Avatar - del42sa
del42sa
jj, čínský BYD 😁
milous
Mám je na háku kupuji pouze Japonskou kvalitu s Hirošimy mazdy momentálně mazda CX 60!
traveldrive
@Tycoon Aký krach? Ten politický plán stále pokračuje a ešte tvrdšie. Kým nebudú der Leyenová a celá tá skvadra okolo nej v base, tak to pôjde stále dolu vodou.