Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Microlino 2.0 – Prcek za cenu auta. Tohle by si měl vyzkoušet každý!
45 komentářů
Barry Lyndon
Jako proč ne, ale nedat tam v době, kdy teploty hravě dosahují 35°C a více, klimatizaci, je těžký omyl. S klimou by to i za danou hooodně sebevědomou cenu zákazníky imho našlo. Bez ní je to nepoužitelný předražený nesmysl....
... a ještě to natřou co možná nejtmavší barvou a nedají stahovací okna. Tam musí být v létě jako v kontejneru na směsný odpad... 😁
... a ještě to natřou co možná nejtmavší barvou a nedají stahovací okna. Tam musí být v létě jako v kontejneru na směsný odpad... 😁
@Barry Lyndon To je barevný odstín "Wehrmacht grün" 😁
Arese
Naprostá elektropitomost, ale aspoň roztomilá. Z bezpečnostního i ekonomického hlediska se ovšem jedná o naprostou sebevraždu! 👎
@Arese Je to super autíčko. Ak s ním nabúraš, máš všetko nadobro vyriešené.
rohYpnol
Takový šrot a 4*?!?😵
To jako autor mysli vážně, nebo to je nějaká chyba ty 4* co se objevují v náhledu článku...???
Tenhle vehikl je vhodný leda do drtičky jako druhotmý zdroj surovin.
Chápu, že eurohujeři by do tohoto chtěli posadit ty nejbohatší z nás, a ostatní nacpat do dobytčáků. Ale to se vám nepovede.
To jako autor mysli vážně, nebo to je nějaká chyba ty 4* co se objevují v náhledu článku...???
Tenhle vehikl je vhodný leda do drtičky jako druhotmý zdroj surovin.
Chápu, že eurohujeři by do tohoto chtěli posadit ty nejbohatší z nás, a ostatní nacpat do dobytčáků. Ale to se vám nepovede.
Já měl dnes tu smulu to potkat, parkoval s tím na chodníku u vinohradské, to je teda megahnusná věc a radši bych jezdil v Multiple ! @rohYpnol
rohYpnol
Další důkaz absurdity legislativy EU a naprosto nesmyslné regulace.
Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.
No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...
Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.
No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...
Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop
Další důkaz absurdity legislativy EU a naprosto nesmyslné regulace.
Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.
No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...
Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
Další důkaz absurdity legislativy EU a naprosto nesmyslné regulace.
Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.
No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...
Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Vždyť má naprostou pravdu! Bohužel...
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@rohYpnol A kolik asi$tentů musí takový elektroskůtr a nebo prostě skůtr, kterému tohle konkuruje? Tohle opravdu není auto, není to rozhodně na dálnici a není to moc ani kamkoliv mimo město...
@rohYpnol
Taky bys mohl vědět, že je výjimka pro maloseriove výroby.
Všichni kriklouni o tom, jak za vše může EU je k smíchu. Hlavně jak za to může i v Asie nebo Americe.
Taky bys mohl vědět, že je výjimka pro maloseriove výroby.
Všichni kriklouni o tom, jak za vše může EU je k smíchu. Hlavně jak za to může i v Asie nebo Americe.
gil54
Každá blbá motorka nebo skútr o objemu motoru 125 ccm a víc musí mít od roku 2016 ABS a co všechno musí mít auta ani nemluvím. Tahle věc ABS mít nemusí, ale zároveň smí do běžného provozu. Žádné crash testy - předpokládám - také nemusí mít. Bezpečnostní pásy nemají v té věci sebemenší opodstatnění, jen zbytečnej vopruz.
Předpisy na palici. Ať je ta věc seberoztomilejší a sebekrásnější, nemá v dnešním běžném provozu co dělat, natož na dálnicích.
Navíc minimálně za půl míče a víc. Jen pro bohaté sebevrahy nebo jako dárek pro manželku, která tě už léta sere.
Už přece není začátek padesátých let minulého století. ....Zatím....
Předpisy na palici. Ať je ta věc seberoztomilejší a sebekrásnější, nemá v dnešním běžném provozu co dělat, natož na dálnicích.
Navíc minimálně za půl míče a víc. Jen pro bohaté sebevrahy nebo jako dárek pro manželku, která tě už léta sere.
Už přece není začátek padesátých let minulého století. ....Zatím....
@gil54 Ale mají, pásy samozřejmě mají opodstatnění, ona to zase taková jebka není: https😐/auta5p.eu/vystavy/zeneva_2024/zeneva_24_043c.jpg
@Barry Lyndon
Jinak, troufneš si na čelní náraz třeba do autobusu zezadu v tom zázraku ve 40km/h, když to třeba neubrzdíš na kostkách na mokru? A povolím ti klidně i integrálu.
... Ženeva, neženeva...ale deformační zóna je kolik? Celých 6, 8 nebo snad 9,3 cm? Ještě že tě zachrání čelní, boční, hlavové a kolenní airbagy, jo aha, vono to žádný nemá....ne, není to jebka...
Jinak, troufneš si na čelní náraz třeba do autobusu zezadu v tom zázraku ve 40km/h, když to třeba neubrzdíš na kostkách na mokru? A povolím ti klidně i integrálu.
... Ženeva, neženeva...ale deformační zóna je kolik? Celých 6, 8 nebo snad 9,3 cm? Ještě že tě zachrání čelní, boční, hlavové a kolenní airbagy, jo aha, vono to žádný nemá....ne, není to jebka...
@gil54
Deformační zóna má délku tvých stehenních kostí. Když máš spolujezdce, účinnost deformační zóny se zdvojnásobuje (4 kosti místo 2).
Deformační zóna má délku tvých stehenních kostí. Když máš spolujezdce, účinnost deformační zóny se zdvojnásobuje (4 kosti místo 2).
@Tycoon
Deformacni zóna asi jako smart, nebo o pár cm menší než jakákoliv dodávka.
Deformacni zóna nebude zas to nejhorší. Ale na dnešní provoz je to příliš lehké. Takze I když skelet vydrží, přetížení tam je až příliš velké. No a na jeho snížení deformacni zonou není prostor
Deformacni zóna asi jako smart, nebo o pár cm menší než jakákoliv dodávka.
Deformacni zóna nebude zas to nejhorší. Ale na dnešní provoz je to příliš lehké. Takze I když skelet vydrží, přetížení tam je až příliš velké. No a na jeho snížení deformacni zonou není prostor
@gil54 Reálně to je možná bezpečnější než třeba tohle: https😐/caterhamcars.com/…-range/seven-620 a to tu nikdo nehejtí, nad tím každý druhý slintá (a taky to nemá ABS, při maximálce asi 240km/h) 😁
@gil54 - jsi snad sněhová vločka? V době, kdy jsem já dělal řidičák, tak airbag existoval jen v některých autech, a to většinou jen čelní pro řidiče, v příplatkových packetech luxusních aut i pro spolujezdce, v nejvyšší palbě i vzadu. Boční byly ve stádiu zkoušení. O deformačních zónách ani nemluvě (resp. dělaly se víceméně jen někdy, jako takový „vedlejší efekt“).
Dlažební kostky tehdy klouzaly víc než dnes (klasické kočičí hlavy už se dneska moc nevidí, a ty dnešní už mají mnohem větší adhezi).
Pravdou ale je, že byl nesrovnatelně menší provoz, a pokud už došlo k nehodě, tak to mělo vážné následky mnohem častěji než dnes. Na druhou stranu, řidiči si toho byli vědomi, a chovali se většinou na silnici jako rozumně uvažující tvorové, na rozdíl ode dneška.
Dlažební kostky tehdy klouzaly víc než dnes (klasické kočičí hlavy už se dneska moc nevidí, a ty dnešní už mají mnohem větší adhezi).
Pravdou ale je, že byl nesrovnatelně menší provoz, a pokud už došlo k nehodě, tak to mělo vážné následky mnohem častěji než dnes. Na druhou stranu, řidiči si toho byli vědomi, a chovali se většinou na silnici jako rozumně uvažující tvorové, na rozdíl ode dneška.
Bravo, Hrubis 👏
https😐/www.youtube.com/watch?…
Každopádně v tomhle vidím skutečný smysl elektromobility - elektrická nákupní taška do města.
Když přemýšlím nad tvými komentáři, mám dojem, že jsi sice zestárl, ale dospělosti jsi stále nedosáhl. Ale nevadí.
Mě to podle nadpisu zaujalo více než Ferrari.
Od doby Fabie první generace konečně další malé auto s atmosferickým dvoulitrem! Jenže v půlce článku se dostavilo zklamání. V označení 2.0 je zdvihový objem jen ta poslední číslice.
Na druhou stranu uznávám, že právě u takových aut dává elektrický pohon smysl.
Již podruhé se tě slušně ptám, zda máš řidičský průkaz, nebo jsi pouze anonymní provokatér a jednoduchý troII?
Slušně děkuji za otázku.
Nestyď se a není zač.