Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Microlino 2.0 – Prcek za cenu auta. Tohle by si měl vyzkoušet každý!

45 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Microlino 2.0 - Přitahuje víc pozornosti než Ferrari.
Bravo, Hrubis 👏

https😐/www.youtube.com/watch?…
ryccardo
@Horký Rom Pokud by to bylo za poloviční cenu, tak bych ještě věřil, že se to bude prodávat. Tohle je ale za ty prachy neprodejné. Skončí to v propadlišti dějin a krachem. Naprosto trapný počin za příšernou cenu.
Milos_S
@ryccardo taky si to myslím, nicméně už jsem viděl 3 tyto nákupní tašky naživo během posledních 2-3 měsíců, takže třeba prodejné budou i za tu šílenou cenu. Ale možná jsem si jich všiml jen díky tomu opravdu nepřehlénutelnému vzhledu.
Každopádně v tomhle vidím skutečný smysl elektromobility - elektrická nákupní taška do města.
Arese
@Horký Rom Když si potřeš obličej exkrementy, taky se za tebou každý ve městě ohlédne! 😁 (A ještě ušetřís půl mega! 🙂)
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Arese
Když přemýšlím nad tvými komentáři, mám dojem, že jsi sice zestárl, ale dospělosti jsi stále nedosáhl. Ale nevadí.
Milos_S
@Horký Rom - zrovna od tebe to sedí 🤣🤣.
Avatar - Anonym
Anonym
@Horký Rom

Mě to podle nadpisu zaujalo více než Ferrari.

Od doby Fabie první generace konečně další malé auto s atmosferickým dvoulitrem! Jenže v půlce článku se dostavilo zklamání. V označení 2.0 je zdvihový objem jen ta poslední číslice.

Na druhou stranu uznávám, že právě u takových aut dává elektrický pohon smysl.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Tycoon
Již podruhé se tě slušně ptám, zda máš řidičský průkaz, nebo jsi pouze anonymní provokatér a jednoduchý troII?
Avatar - Anonym
Anonym
@Horký Rom

Slušně děkuji za otázku.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Tycoon
Nestyď se a není zač.
Milos_S
@Horký Rom - nebo to taky může být anonymní jednoduše trollící provokatér s řidičákem a víc než milionovým nájezdem v 5 kategoriích vozidel s více než milionovým nájezdem 😀.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jako proč ne, ale nedat tam v době, kdy teploty hravě dosahují 35°C a více, klimatizaci, je těžký omyl. S klimou by to i za danou hooodně sebevědomou cenu zákazníky imho našlo. Bez ní je to nepoužitelný předražený nesmysl....
... a ještě to natřou co možná nejtmavší barvou a nedají stahovací okna. Tam musí být v létě jako v kontejneru na směsný odpad... 😁
ryccardo
@Barry Lyndon To je barevný odstín "Wehrmacht grün" 😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@ryccardo Ještě chybí polepy 😁 .. https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Wehrmacht#…
Avatar - wakantanka
wakantanka
Máš tam sťahovacú strechu a posuvné bočné okná, to čiastočne problém absencie klimatizácie vyrieši...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@wakantanka Tou otevřenou střechou akorát pere slunce na hlavuještě víc... 😁 (samozřejmě schválně přeháním, ale rozumíme si 😄
PowerHouse
No jo, EU
Arese
Naprostá elektropitomost, ale aspoň roztomilá. Z bezpečnostního i ekonomického hlediska se ovšem jedná o naprostou sebevraždu! 👎
traveldrive
@Arese Je to super autíčko. Ak s ním nabúraš, máš všetko nadobro vyriešené.
Arese
@traveldrive Tak tak. Už jen to, že i při menším čelním nárazu se u toho krámu s pravděpodobností hraničící s jistotou zablokují jediné dveře...
gil54
@Arese

.... pak se musíš jako lasička prosmýknout tou dírou ve střeše, ... pokud máš ovšem ještě nohy... 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takový šrot a 4*?!?😵
To jako autor mysli vážně, nebo to je nějaká chyba ty 4* co se objevují v náhledu článku...???
Tenhle vehikl je vhodný leda do drtičky jako druhotmý zdroj surovin.
Chápu, že eurohujeři by do tohoto chtěli posadit ty nejbohatší z nás, a ostatní nacpat do dobytčáků. Ale to se vám nepovede.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já měl dnes tu smulu to potkat, parkoval s tím na chodníku u vinohradské, to je teda megahnusná věc a radši bych jezdil v Multiple ! @rohYpnol
Avatar - Anonym
Anonym
@rohYpnol

Dal bych to povinně jako služební auta eurokomisařů a vedoucích euroúředníků.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon
Tímhle by měl celý europarlament pendlovat mezi Bruselem a Štrasburkem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Další důkaz absurdity legislativy EU a naprosto nesmyslné regulace.

Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.

No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...

Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@hiphop
Další důkaz absurdity legislativy EU a naprosto nesmyslné regulace.

Pokud někdo chce vyrábět a prodávat auto v EU, tak musí mít milion nesmyslných absurdních asistentů ve jménu GSR2.

No a pak tu někdo může zcela legálně vyrábět a prodávat tuhle rakev a ještě získávat benefity za ekologičnost takového počinu...

Celá EU je jen k smíchu pro ty co tu nežijí a k pláči co tu žijí...😎
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@hiphop Vždyť má naprostou pravdu! Bohužel...
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@rohYpnol A kolik asi$tentů musí takový elektroskůtr a nebo prostě skůtr, kterému tohle konkuruje? Tohle opravdu není auto, není to rozhodně na dálnici a není to moc ani kamkoliv mimo město...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Barry Lyndon
Nesmyslné přirovnání.
Skútr máš např. povinnost helmy.
Milos_S
@Barry Lyndon - to, že nevíš co je skútr, dokazuje i to, že nevíš jak se to slovo česky píše.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Taky bys mohl vědět, že je výjimka pro maloseriove výroby.
Všichni kriklouni o tom, jak za vše může EU je k smíchu. Hlavně jak za to může i v Asie nebo Americe.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

K smíchu jsi ty. Protože nás vůbec nějaká Asie nebo Amerika nemusí zajímat. A nezajímá.
Milos_S
@rohYpnol - ti „vy“ jste kdo?
gil54
Každá blbá motorka nebo skútr o objemu motoru 125 ccm a víc musí mít od roku 2016 ABS a co všechno musí mít auta ani nemluvím. Tahle věc ABS mít nemusí, ale zároveň smí do běžného provozu. Žádné crash testy - předpokládám - také nemusí mít. Bezpečnostní pásy nemají v té věci sebemenší opodstatnění, jen zbytečnej vopruz.

Předpisy na palici. Ať je ta věc seberoztomilejší a sebekrásnější, nemá v dnešním běžném provozu co dělat, natož na dálnicích.

Navíc minimálně za půl míče a víc. Jen pro bohaté sebevrahy nebo jako dárek pro manželku, která tě už léta sere.

Už přece není začátek padesátých let minulého století. ....Zatím....
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@gil54 Ale mají, pásy samozřejmě mají opodstatnění, ona to zase taková jebka není: https😐/auta5p.eu/vystavy/zeneva_2024/zeneva_24_043c.jpg
gil54
@Barry Lyndon

Jinak, troufneš si na čelní náraz třeba do autobusu zezadu v tom zázraku ve 40km/h, když to třeba neubrzdíš na kostkách na mokru? A povolím ti klidně i integrálu.

... Ženeva, neženeva...ale deformační zóna je kolik? Celých 6, 8 nebo snad 9,3 cm? Ještě že tě zachrání čelní, boční, hlavové a kolenní airbagy, jo aha, vono to žádný nemá....ne, není to jebka...
Avatar - Anonym
Anonym
@gil54
Deformační zóna má délku tvých stehenních kostí. Když máš spolujezdce, účinnost deformační zóny se zdvojnásobuje (4 kosti místo 2).
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Tycoon
Deformacni zóna asi jako smart, nebo o pár cm menší než jakákoliv dodávka.
Deformacni zóna nebude zas to nejhorší. Ale na dnešní provoz je to příliš lehké. Takze I když skelet vydrží, přetížení tam je až příliš velké. No a na jeho snížení deformacni zonou není prostor
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@gil54 Reálně to je možná bezpečnější než třeba tohle: https😐/caterhamcars.com/…-range/seven-620 a to tu nikdo nehejtí, nad tím každý druhý slintá (a taky to nemá ABS, při maximálce asi 240km/h) 😁
Milos_S
@gil54 - jsi snad sněhová vločka? V době, kdy jsem já dělal řidičák, tak airbag existoval jen v některých autech, a to většinou jen čelní pro řidiče, v příplatkových packetech luxusních aut i pro spolujezdce, v nejvyšší palbě i vzadu. Boční byly ve stádiu zkoušení. O deformačních zónách ani nemluvě (resp. dělaly se víceméně jen někdy, jako takový „vedlejší efekt“).
Dlažební kostky tehdy klouzaly víc než dnes (klasické kočičí hlavy už se dneska moc nevidí, a ty dnešní už mají mnohem větší adhezi).
Pravdou ale je, že byl nesrovnatelně menší provoz, a pokud už došlo k nehodě, tak to mělo vážné následky mnohem častěji než dnes. Na druhou stranu, řidiči si toho byli vědomi, a chovali se většinou na silnici jako rozumně uvažující tvorové, na rozdíl ode dneška.
Avatar - Dr Mamlas
Dr Mamlas
Hmm.. prcek.