Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault Estafette je ideální městská dodávka. Má nosnost Traficu a obratnost Clia

6 komentářů

Avatar - Jean Reno
Jean Reno
Podle mého názoru jde o nádherně navržené futuristické auto, které navíc podporuje trend digitálního detoxu. Spojuje v sobě moderní design s důrazem na minimalismus a technologickou zdrženlivost, což vytváří unikátní zážitek z jízdy i používání.
Renault - tvůrce automobilů.
Arese
Rozvoz zboží na krátké vzdálenosti ve stísněných centrech měst - jedná z mála oblastí použití, kde nasazení EV skutečně dává smysl.
ericn
@Arese Souhlas 😄
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@Arese Souhlas; tento automobil mi dává vzpomenout na projekt Tatra - Škoda Beta, který také nejprve vznikl jako elektromobil, poté byl přepracován na komponenty Hyundai. Ve své době výborná myšlenka, která zahynula na nedostatek financí a také (ne)zkušeností se zpracováním plastů. Beta a Estafette sice nemají mnoho společného konstrukčně, ale myšlenka na malou dodávku s velkou flexibilitou využití je spojuje. Beta navíc počítala s nezpevněnými a neudržovanými silnicemi a mizerným servisem v rozvojových zemích.
Pořád vídám ve městech nadrozměrné dodávky. Estafette bude mít problém v parametru kupní cena/kg užitečné hmotnosti, ale provozními náklady leccos z nevýhody smaže.
Avatar - Anonym
Anonym
@Arese
Souhlas.
Po dlouhé době někdo při vývoji auta přemýšlel. Výrobci dodávek už několik posledních let závodí v tom, kdo dodávku více zvětší, ať už jde o malé jako Kangoo, střední jako Traffic, nebo největší jako Master. Ale ulice měst nikdo nezvětšuje.
traveldrive
@Tycoon Ani pri vývoji tejto dodávky tomu veľa nedali. Pri uvedenej takme 5-metrovej dĺžke to musí byť nehorázne vysoké, určite aspoň 2,5 metra, a rázvor, vzhľadom na kolesá v rohoch, viac ako 3,5 metra. Menšia šírka auta tým pádom nič neznamená, do užších uličiek si bude musieť nadbiehať ako autobus. Od súčasných dodávok to nebude o nič lepšie.