Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Estafette je ideální městská dodávka. Má nosnost Traficu a obratnost Clia
6 komentářů
Arese
Rozvoz zboží na krátké vzdálenosti ve stísněných centrech měst - jedná z mála oblastí použití, kde nasazení EV skutečně dává smysl.
@Arese Souhlas; tento automobil mi dává vzpomenout na projekt Tatra - Škoda Beta, který také nejprve vznikl jako elektromobil, poté byl přepracován na komponenty Hyundai. Ve své době výborná myšlenka, která zahynula na nedostatek financí a také (ne)zkušeností se zpracováním plastů. Beta a Estafette sice nemají mnoho společného konstrukčně, ale myšlenka na malou dodávku s velkou flexibilitou využití je spojuje. Beta navíc počítala s nezpevněnými a neudržovanými silnicemi a mizerným servisem v rozvojových zemích.
Pořád vídám ve městech nadrozměrné dodávky. Estafette bude mít problém v parametru kupní cena/kg užitečné hmotnosti, ale provozními náklady leccos z nevýhody smaže.
Pořád vídám ve městech nadrozměrné dodávky. Estafette bude mít problém v parametru kupní cena/kg užitečné hmotnosti, ale provozními náklady leccos z nevýhody smaže.
@Arese
Souhlas.
Po dlouhé době někdo při vývoji auta přemýšlel. Výrobci dodávek už několik posledních let závodí v tom, kdo dodávku více zvětší, ať už jde o malé jako Kangoo, střední jako Traffic, nebo největší jako Master. Ale ulice měst nikdo nezvětšuje.
Souhlas.
Po dlouhé době někdo při vývoji auta přemýšlel. Výrobci dodávek už několik posledních let závodí v tom, kdo dodávku více zvětší, ať už jde o malé jako Kangoo, střední jako Traffic, nebo největší jako Master. Ale ulice měst nikdo nezvětšuje.
@Tycoon Ani pri vývoji tejto dodávky tomu veľa nedali. Pri uvedenej takme 5-metrovej dĺžke to musí byť nehorázne vysoké, určite aspoň 2,5 metra, a rázvor, vzhľadom na kolesá v rohoch, viac ako 3,5 metra. Menšia šírka auta tým pádom nič neznamená, do užších uličiek si bude musieť nadbiehať ako autobus. Od súčasných dodávok to nebude o nič lepšie.
Renault - tvůrce automobilů.