Testy
Zpět na článek
TEST Škoda Superb 2.0 TDI 110 kW Selection – Na takový dojezd žádný elektromobil nemá
127 komentářů
Honza Mička
@johny555 tak to teda nepůjdeme. Dle zdejších diskusí ujede průměrný český řidič minimálně 1000 km bez zastavení, tankování a vyprazdňování. A takovým musíme přinášet tyto informace.
Hezký den,
Honza
Hezký den,
Honza
Hendly
@Honza Micka
Tak musim rict, ze vase vyjadreni se mi necte lechce.
Redakce tu dlouhodobe nejen ze nechava trolls sirit nenavist az vyhrozovani, ale zamerne zverejnuje clanky plne lzi a polopravd.
Pak tu vy pisete jak za to nemuzete….
I ten nadpis dnes…
Tak musim rict, ze vase vyjadreni se mi necte lechce.
Redakce tu dlouhodobe nejen ze nechava trolls sirit nenavist az vyhrozovani, ale zamerne zverejnuje clanky plne lzi a polopravd.
Pak tu vy pisete jak za to nemuzete….
I ten nadpis dnes…
Mikesus
@Pepa_007
Dojezd řeší,kdo si chce poměřovat pindíky, přesně jak to tombas napsal. Přesně jsi to potvrdil poslední větou. Dva naprosto nerelevantni udaje pro běžné použití.
Dojezd řeší,kdo si chce poměřovat pindíky, přesně jak to tombas napsal. Přesně jsi to potvrdil poslední větou. Dva naprosto nerelevantni udaje pro běžné použití.
Mikesus
@fOE
Neni náhodou konkurent superbu C klasse? Kompakt je A klasse, D segment C klasse, a E segment E klasse. Superb rozhodně E není.
Neni náhodou konkurent superbu C klasse? Kompakt je A klasse, D segment C klasse, a E segment E klasse. Superb rozhodně E není.
Mikesus
@twistedTSD
Jasně. Jak psal Honza, každý tu jezdi v kuse těch 1200km. Taky mám dojezd přes 1000km, s menší nádrží a větším autem než je tenhle superb, ale i kdyby byl 600, vůbec to nic nemění.
Jasně. Jak psal Honza, každý tu jezdi v kuse těch 1200km. Taky mám dojezd přes 1000km, s menší nádrží a větším autem než je tenhle superb, ale i kdyby byl 600, vůbec to nic nemění.
Honza Mička
@Barry Lyndon, všechno jde, když se chce. A uznávám, že jste napsal titulek a nikoliv nadpis 😄.
Hezký víkend!
Honza
Hezký víkend!
Honza
Hendly
@Ozzman
V jakem spalovacim aute muzes klimatizovat bez nastartovaneho motoru?
Dik za odpoved.
V jakem spalovacim aute muzes klimatizovat bez nastartovaneho motoru?
Dik za odpoved.
Hendly
@Pepa 007
Jake nemecko?
To nemecko kde je take plnono omezeni, uzavirek a se silnym provozem?
Na to aby sijel aspon nekde 200 + teochu pohodlne potrebujes lepsi auto nez tenhle superb.
Jake nemecko?
To nemecko kde je take plnono omezeni, uzavirek a se silnym provozem?
Na to aby sijel aspon nekde 200 + teochu pohodlne potrebujes lepsi auto nez tenhle superb.
Honza Mička
@KANKUNEN, což o to, my jsme pořád tady, ale doba se malinko změnila. Jednak je nás méně a nikdo další k nám nepřichází (teď čekám něčí reakci ve smyslu "a co by tam dělali, když všechno stojí za h*vno) a pak se to tady často nese v hodně negativním duchu kvůli pár individuím a diskutérům, kterými se necháváte "lapit". A není k dispozici páka, kterou bychom se jich mohli nadobro zbavit. To není výmluva, to je prostě tak.
@Ozzman, aspoň tady, protože pod původním příspěvkem nemůžu reagovat. Redakce je pořád nakloněna diskutérům, ale spíš bych se zamyslel nad tím, jestli je na co reagovat. Komunita lidí už tak silná není, ale tohle se nedá všechno přičítat redakci. Doba se mění, lidi nevysedávají na forech. Přečtou článek a jdou dál. To si nevymýšlím, vidím to v datech. Jsem rád za ty, kteří tady zůstali, pokračují dál a mají aspoň špetku slušnosti. Na druhou stranu je tady pořád dost těch, kteří se pouštějí do zbytečných soubojů s anonymy a pak požadují po diskusi, aby to žehlila a s dotyčnými zatočila. A na to já už nemám nervy, protože redakce se volá jenom tehdy, kdy se to některým hodí - redakce, pohádali jsme se tady, někdo mě uráží, vyřeš to.
@Ozzman, aspoň tady, protože pod původním příspěvkem nemůžu reagovat. Redakce je pořád nakloněna diskutérům, ale spíš bych se zamyslel nad tím, jestli je na co reagovat. Komunita lidí už tak silná není, ale tohle se nedá všechno přičítat redakci. Doba se mění, lidi nevysedávají na forech. Přečtou článek a jdou dál. To si nevymýšlím, vidím to v datech. Jsem rád za ty, kteří tady zůstali, pokračují dál a mají aspoň špetku slušnosti. Na druhou stranu je tady pořád dost těch, kteří se pouštějí do zbytečných soubojů s anonymy a pak požadují po diskusi, aby to žehlila a s dotyčnými zatočila. A na to já už nemám nervy, protože redakce se volá jenom tehdy, kdy se to některým hodí - redakce, pohádali jsme se tady, někdo mě uráží, vyřeš to.
Honza Mička
@Mikesus, třeba Martin Vaculík to do telefonu diktuje, což je na druhou stranu mega*** to poslouchat, protože mi občas přijde, že kdyby člověk zastavil, zašel si na kafe, párek a do toho napsal komentář, zabere to méně času.
johny555
Běžte už někam s dojezdem. U auta jsem měl vždy dojezd tak 500-600 km a nikdy jsem na tím nepřemýšlel. Jestli budu tankovat 2x za měsíc nebo 1x měsíčně nebo každý týden faaaaaakt jedno. U benzinky trávím na delších cestách obvykle 20-30 minut a většinou zastavuji i mimo ně.
ericn
@Ozzman Souhlas, formát diskuse je tragický a Honza k tomu ani nic nenapsal, jestli to byl jejich nápad nebo byl někým protlačen. Diskutéři odcházejí proto, že celkově kvalita webu upadla a taky díky Hamunovi a jeho několika nickům… Hate list se vytratil a Moje Auto vlastně taky, nedá se k němu ani přihlásit…. Chodím sem 21 let a tenhle stav je aktuálně nejhorší, co kdy byl… 😤
Dalibor Vidiečan
Na taký komfort jazdy, zrýchlenie a ticho ako majú elektromobily nemá žiadny 2.0 TDI 110kw.
Dojazd nie je všetko. Viac než dojazd si v autách predsa všimneme hluk, vibrácie, zrýchlenie, plynulosť radenia a celkový komfort.
To je ako porovnávať parnú lokomotívu s elektrickým vlakom a plakať nad tým, že ten elektrický už nedymí a nerobí ššššš...
Dojazd nie je všetko. Viac než dojazd si v autách predsa všimneme hluk, vibrácie, zrýchlenie, plynulosť radenia a celkový komfort.
To je ako porovnávať parnú lokomotívu s elektrickým vlakom a plakať nad tým, že ten elektrický už nedymí a nerobí ššššš...
Hendly
@Ozzman
Pram se jake auto to umi. Ja to necim a ani me nenapada jak tonu spalovaku delaji.
PS: to ze ty hned vidis rude a myslis si ze je to neco o EV nehazej na mou osobu.
Pram se jake auto to umi. Ja to necim a ani me nenapada jak tonu spalovaku delaji.
PS: to ze ty hned vidis rude a myslis si ze je to neco o EV nehazej na mou osobu.
Freddka
Hlavni rozdil mezi vami v konfiguratoru a mnou s rodinou je ten, ze jsem si byl obe auta sestavit u prodejce.
Ted mam Ecko 2019 220d temer v plny vybave. Chci podobne velky auto pro rodinu. A vybavu jako 360 kameru, dobry audio, panoramu a tak. Cecko je fajn, ale je citelne mensi.
Superb slevi 8% a Mercedes nabidnul 6% dolu. Financni nabidky taky zadny zazrak, tak nastejno. Ecko slo cenou hodne nahoru oproti 2019 a slevovat se jim nechce.
Rozdil v cene Ecka neco pres 70% drazsi nez Superb tj muzu si koupit dva mene vybaveny superby misto jednoho dobre vybavenyho Ecka (temer top ale tam muzes pridavat i nesmysly co nepotrebuju). Takze neni to primo dvojnasobek, ale je to citelny rozdil.
Ani jedna nabidka me zatim nepresvedcila. Mozna pockam na nejakou dobrou skladovku / predvadecku Ecka nebo GLC, ktery ma po faceliftu konecne kufr.
A chci se podivat na novy X3 a Q5, ale moc si cenove neslibuju. BMW 5 jsem sednul a je to tam podle me v tehle generaci osizeny v porovnani s Mercedesem.
Tiguan ma ted slusny ceny, ale je mensi a nekonecna cekacka a na sklade maji bud levny nebo lepsi ale divny specifikace. Prodlouzeny Tiguan zatim neni. Kodiaq se mi nelibi.
Nikam nespecham, ono se to nejak vyvine. Treba Mercedes zas zacne slevovat.
Kdybych ted musel kupovat, asi beru ten Superb. Ale pockam, nejak se mi nechce downgrade z toho Mercedesu, ale to neni nic extra racionalniho 😄
Ted mam Ecko 2019 220d temer v plny vybave. Chci podobne velky auto pro rodinu. A vybavu jako 360 kameru, dobry audio, panoramu a tak. Cecko je fajn, ale je citelne mensi.
Superb slevi 8% a Mercedes nabidnul 6% dolu. Financni nabidky taky zadny zazrak, tak nastejno. Ecko slo cenou hodne nahoru oproti 2019 a slevovat se jim nechce.
Rozdil v cene Ecka neco pres 70% drazsi nez Superb tj muzu si koupit dva mene vybaveny superby misto jednoho dobre vybavenyho Ecka (temer top ale tam muzes pridavat i nesmysly co nepotrebuju). Takze neni to primo dvojnasobek, ale je to citelny rozdil.
Ani jedna nabidka me zatim nepresvedcila. Mozna pockam na nejakou dobrou skladovku / predvadecku Ecka nebo GLC, ktery ma po faceliftu konecne kufr.
A chci se podivat na novy X3 a Q5, ale moc si cenove neslibuju. BMW 5 jsem sednul a je to tam podle me v tehle generaci osizeny v porovnani s Mercedesem.
Tiguan ma ted slusny ceny, ale je mensi a nekonecna cekacka a na sklade maji bud levny nebo lepsi ale divny specifikace. Prodlouzeny Tiguan zatim neni. Kodiaq se mi nelibi.
Nikam nespecham, ono se to nejak vyvine. Treba Mercedes zas zacne slevovat.
Kdybych ted musel kupovat, asi beru ten Superb. Ale pockam, nejak se mi nechce downgrade z toho Mercedesu, ale to neni nic extra racionalniho 😄
Ozzman
Proč mám dávat někde za benzín skoro dvojnásobek ceny ? Halíře dělaj talíře...Samozřejmě, že jsem natankoval a v ceně dovolené se to ztratí, ale když jsem míval auto s 70l nádrží, tak to prostě bylo komfortnější, nemusel jsem to tak řešit, to je celé. @Josef Vik
Josef Vik
@Ozzman Mohl jste si do nádrže cvrknout jen ten drobek, aby to bylo až na čáru a tam pak tu nádrž pořádně narvat až po hrdlo s blaženým pocitem, že se ušetřilo.
Lidí jezdí na dovolenou, která je přijde na desetitisíce a pak řeší na cestě domů stres a nervy, jestli jim dá palivo na čáru. Aby ušetřili za jednu cestu pár korun. Tohle jsem nikdy nepochopil. Ale každý to má nějak.
Lidí jezdí na dovolenou, která je přijde na desetitisíce a pak řeší na cestě domů stres a nervy, jestli jim dá palivo na čáru. Aby ušetřili za jednu cestu pár korun. Tohle jsem nikdy nepochopil. Ale každý to má nějak.
KANKUNEN
Rohore, to je běžné pro tupce, že ze své neschopnosti obviňují ostatní. Kdybys nebyl hloupý, HR by si tě nevybral k šikaně.
Prezivkynetreba
@johny555
Niektorí ľudia túto informáciu ocenia. Naopak kedysi bola nádrž v aute oveľa väčšia ale aj spotreba. Dnes sa dávajú pidi nádrže.
Niektorí ľudia túto informáciu ocenia. Naopak kedysi bola nádrž v aute oveľa väčšia ale aj spotreba. Dnes sa dávajú pidi nádrže.
Ozzman
Nemám elektromobil a mohu si chladit interiér s předstihem taky, když budu zrovna na obědě... předpokládám, že nové koncernové auta už to budou mít taky, viděl jsem to i u obyčejného Fokuse po faceliftu.. na to fakt nepotřebuje nikdo elektromobil... a ta velká nádrž je výhoda, né, že ne viz to co jsem psal výše @Mokrous
Mokrous
@tombas S hrdostí se zařadím do skupiny nenormálních aniž bych měl potřebu poměřovat pinďoury. Já si otočím celou dovču v Alpách na 1 nádrž a tak nemusím řešit ani kvalitu nafty, ani nic plánovat a zajíždět kamsi na nabíječky. Jedu si v klidu a pohodě kdy chci a kam chci a jediné mínus je, že musím asi 2 minuty větrat a chladit interiér. Tento komfortní nedostatek uznávám, ale dokážu s tím žít, protože to v praxi není vůbec žádný problém. Zastavuji také podle toho jak chci já či posádka a nikoli jak chce auto, nebo aplikace. Stress faktor = 0.
KANKUNEN
@Honza Mička Stačí když jsou v autě dva řidiči a jde ujet 1200 s jedním tankováním. Čuri oblouk jde poslat když chceš a kde chceš a ne když chce auto.
adamzprahy
@Alfonz666 to bouchání zadní nápravy mě překvapilo a to v tom smyslu, že podobnými problémy trpěl Passat B8 i Superb 3 před téměř 10 lety a očividně replikace té techniky má stále stejné neduhy a nechápu, že i když se o o problému ví, tak ho zopakují znovu a znovu...a je to jen důkaz toho, že základ těch aut je stále stejný a jde spíš o nový design a interiér
Ozzman
Kde je lež v nadpisu ? Chápu, že je provokativní, ale 1400 km na jedno nabití asi moc produkčních EV nedá, že ? @Hendly
Ozzman
Na dálnici ? Mám auto s omezovačem, ale když jsem neměl, občas jsem se svezl i přes 200 u nás
.. není to nutnost, ale když to auto tolik dá.... @apoho
.. není to nutnost, ale když to auto tolik dá.... @apoho
Pepa_007
Dokonalý dálniční křižník za cenu malého BEV.
Bravo Škoda. 👏
Jen tak dál.
Bravo Škoda. 👏
Jen tak dál.
twistedTSD
@Mikesus Haha. Superb 2.0 TDI holt je auto, kde pro spoustu řidičů bude rozdíl, jestli tankují každých 600, nebo 1200 km.
Mokrous
@fOE No já nevím teda, ale teď jsem otevřel konfigurátory a Laurin TDI 4x4 je pod 54kEUR a E klasse když si naskládám, tak hravě jdu přes 100kEUR.
Jak to počítáš?
Jak to počítáš?
Ozzman
Ano, diskuze z nové redakce k diskutérům je tristní. Dříve tu byla redakce nakloněna diskutérům a byla tady skvělá komunita lidí, už jich zde zbylo poskrovnu... redakce by se nad tím mohla zamyslet.... je to škoda @KANKUNEN
tombas
Po období poměřování pindíků v podobě zavazadlového prostoru přišla doba poměřování pindíků v podobě dojezdu. Reálně to ale nikoho normálního nezajímá, je to naprosto zbytečný údaj, pokud necestuji do zemí, kde je jedna čerpací stanice na 200 km.
Mnohem komfortněji můžu cestovat i elektromobilem, který mi udrží příjemnou teplotu v kabině, i když budu hodinu na svačině, nemusím řešit kvalitu nafty, v Rakousku nemusím zpomalovat v úsecích kvůli omezení emisí atd.
A kdo nedělá přestávky na dlouhých cestách je hazardér se životy i ostatních.
Mnohem komfortněji můžu cestovat i elektromobilem, který mi udrží příjemnou teplotu v kabině, i když budu hodinu na svačině, nemusím řešit kvalitu nafty, v Rakousku nemusím zpomalovat v úsecích kvůli omezení emisí atd.
A kdo nedělá přestávky na dlouhých cestách je hazardér se životy i ostatních.
Ozzman
Tak i když to pro mne není zásadní, tak malou nádrž u velké části nových aut vidím jako negativum. Já stejnou trasu jako redaktor absolvoval s návratem před dvěma dny, moje auto má jen 45l nádrž a musel sem občas natankovat za vyšší ceny v zahraničí, namísto dojetí na nádrž z ČR. Uznávám, že jsem si za to mohl z části sám, protože plyn rád přišlápnu nad povolený limit (v IT se to moc neřeší, v Německu pak neomezené úseky a na rozvadov se taky dá pelášit z Plzně docela dobře vyššími rychlostmi), navíc jsem měl naložené auto a rakev na střeše, ale i tak bych to na jednu nádrž asi nedal, byť šikovný řidič by se přiblížil spotřebě testovaného auta... to já neumim 😁 Pro srovnání s naftovým Mondeem v tomto režimu jsem tuto trasu jel několikrát za 6,9 na sto, což je proti Superbu 4 litry rozdílu 😁.... s benzinovym autem nyní za 6.0 @johny555
Freddka
Proste dobry auto za slusny penize.
Chces spotrebu? Mas diesel.
Chces plugin? Musis kombi.
Chces benzin? Mas tri na vyber.
Chces ctyrkolku? Mas dva na vyber.
Podle me proste dobra vec tenhle Superb.
Jasny, neni to Mercedes, ale taky stoji pulku, takze pohodicka.
Chces spotrebu? Mas diesel.
Chces plugin? Musis kombi.
Chces benzin? Mas tri na vyber.
Chces ctyrkolku? Mas dva na vyber.
Podle me proste dobra vec tenhle Superb.
Jasny, neni to Mercedes, ale taky stoji pulku, takze pohodicka.
adamzprahy
@fOE napsal jsi to přesně. Ono je úplně jedno že v 9 z 10 případů by stačil kratší dojezd, ale jakmile jednou potřebuješ delší, tak to prostě potřebuješ a má to hodnotu. Jak velkou je individuální. Čím víc člověk jezdí, tím víc to potřebuje. Ostatně stačí se podívat na dojezdy (velikosti nádrží) dodávek a náklaďáků...
fOE
@poterienko Na dovolenou, i s tou rodinou, muzes jet cez den anebo taky muzes jet v noci = decka spi, zena napul taky a ty na prazdne ceste chces polikat co nejvic km nez se ti to nad ranem zase zacpe. Takze zbytecny? Jak pro koho. Podstatne, je z vetsi nadrzi / lepsim dojezdem jsem ja sam pan situace. Taky mohu stat co 3-400km, taky mohu odpocivat hodinu, vypustit decka atd., ale nemusim(!).
Emel
@poterienko je to jak kdy. Letos jsme cestu na jih rozdělili na 2x8h - nocleh a normálně večeře v nějakém srbském městečku, docela pohoda. Ale pak cestou zpátky už jsme zase chtěli být všichni spíš doma než někde přespávat nebo výletovat, tak jsme to odjeli v kuse a taky pohoda. Zastávka na pumpě na pět minut...
Prasivak P
@Dalibor Vidiečan asi budes velmi sokovany, ked ti poviem ze toho Superba 2.0 TDI si ludia nekupuju na presuny po meste s nekonecno rozbehmi na semaforoch. A na dialnici bude EV za cenu tohoto Superbu hlucnejsie a nepohodlnejsie. Mozno by si si mohol pozriet zameranie auta predtym nez napises nezmyselny komentar.
hugino
Nový Sup sa mi páči a myslím že týto posledný mohykáni aj s Passatom sa budú dosť dobre predávať aj napriek tomu že doba sa za posledných povedzme 5 -7 rokov čo sa áut týka dosť zmenila. Predsa len stále ponukajú veľa muziky za relatívne " málo " peňazí. Passat od 34 000 € / 860 000 kč / nie je až tak zlá ponuka. Zaujímavé že Sup je o 4 000 € drahší a robia sa v tej istej továrni.
Futurista
@tombas Hodinu na svacine... No, a kolikrat? Ted jsem jel Albanii, svacinu jsme si dali nekolikrat, ale ne hodinu, byli jsme 3 ridici, a nakonec stali nekolik hodin na hranici HR-MNG a pak MNG-AL. S hybridem 5,1 prumer za cestu tam i zpet, tankovani 4x, vzdy max 10 minut. Takze svacinu bych dal kolikrat? 10x? Takze 10 hodin stravim nekde u benzinky? To fakt ne. Diky. To bych si radeji zastavil nekde na odlehlym odpocivadle a kochal se prirodou, nez abych s bagetou v ruce hlidal, jestli mam plnou baterku.
h.onzyk
@adamzprahy nevím kde tankujete, ale pistoli, která nefunguje automaticky jsem zažil za 15 let možná jednou, u nás tankuju Shell, Orlen, OMV, EuroOil, v Rakousku si ty pumpy nevybavuju, zaplatím aplikací u stojanu, u tankování fakt nikam neběhám, záležitost na pár minut.
ericn
@Mikesus Ale Mikeši, víš moc dobře, že jen o tom to není. Jde o to že natankuješ 1x za 14 dní a pak jen jezdíš a nestaráš se jestli auto má energii zítra, pozítří a dál na další jízdu a je ti v podstatě jedno, kde zaparkuješ a každý nebo každý druhý večer se nemusíš o auto "starat" 😄
Dinar
@Honza Mička Tak vy “uznáváte”. Slovo uznávat použito ve smyslu ocenit, cenit si, je gramaticky špatně, a tak mě ta vaše velkodušná pochvala Barryho za češtinu pěkně nadzvedává. Žádný z vás, redaktorů, neumí pořádně napsat větu česky, poslední léta nevyjde na acz článek, aby v něm nebyly gramatické i pravopisné chyby a vy tu chcete někoho blahosklonně chválit? To jděte, pane Mičko, se vší úctou, do ***e!
brano bleha
Superb je úsporný hlavně v rychlostech do 130 km/h, při vyšší zátěži už je trochu žíznivější. Normálně po dálnici jezdí až 5 až 7 litrů podle tempa a v městském provozu se dá dosáhnout průměrných 6 litrů.
Ktoré auto nad 130 nezačne byť žíznivejší?
5 až 7 podľa tempa. Tempo od 100 do 120, od 110 do 130?
Úplne o ničom informácia. Minimum 4.4??? Na akom úseku to minimum teda bolo? Na celej trase? Nežartujte. Alebo keď ste sa spúšťali z Brenera...
Žerie ten superb pri GPS 130 a poctivom zmeraní od plnej po plnú nádrž o pollitra menej ako konkurencia alebo nie? Chcel by som naozaj vidieť reálny porovnávací test dvojlitrov v strednej a/alebo vyššej strednej triede (viem, je ich ako šafránu), že či sú tie rozdiely relevantné.
Odporúčam niektorých testerov, ktorí to robia "štandardizovane", okruhy, zhruba rovnaké podmienky, prejdú viac krát, spomenú či bol alebo nebol protivietor. Na trase BB-BA viem ísť za 6 aj za 7,2 pri rovnakých tachometrových 136.
Mimochodom, ako to robia v tom BMW, že so skoro 200 koňovým dvojlitrom s o dosť lepšou dynamikou to žerie tak max. o dva-tri deci viac.
Ktoré auto nad 130 nezačne byť žíznivejší?
5 až 7 podľa tempa. Tempo od 100 do 120, od 110 do 130?
Úplne o ničom informácia. Minimum 4.4??? Na akom úseku to minimum teda bolo? Na celej trase? Nežartujte. Alebo keď ste sa spúšťali z Brenera...
Žerie ten superb pri GPS 130 a poctivom zmeraní od plnej po plnú nádrž o pollitra menej ako konkurencia alebo nie? Chcel by som naozaj vidieť reálny porovnávací test dvojlitrov v strednej a/alebo vyššej strednej triede (viem, je ich ako šafránu), že či sú tie rozdiely relevantné.
Odporúčam niektorých testerov, ktorí to robia "štandardizovane", okruhy, zhruba rovnaké podmienky, prejdú viac krát, spomenú či bol alebo nebol protivietor. Na trase BB-BA viem ísť za 6 aj za 7,2 pri rovnakých tachometrových 136.
Mimochodom, ako to robia v tom BMW, že so skoro 200 koňovým dvojlitrom s o dosť lepšou dynamikou to žerie tak max. o dva-tri deci viac.
Emel
@Meky @Alfonz
Zajímalo by mě, jaký auto jste si koupili minule a jaký si koupíte příště..
Zajímalo by mě, jaký auto jste si koupili minule a jaký si koupíte příště..
Emel
Já bych si TDI nevybral, ale jako dálniční křižník uznávám to má své kouzlo.
Zajímalo by mě, jestli by obdobně vybavené L&K nevyšlo ve finále levněji... ale jinak jsou ty ceny příplatků asi celkem normální a stačilo by mi vyzobat si pár věcí jako světla.
Jinak ano - během pěti minut natankovat není problém, ale obejít se bez toho má taky své kouzlo.
PS: když už se "měří" maximálka... nebylo by lepší kouknout aspoň na navigaci na rychlost podle GPS?
Zajímalo by mě, jestli by obdobně vybavené L&K nevyšlo ve finále levněji... ale jinak jsou ty ceny příplatků asi celkem normální a stačilo by mi vyzobat si pár věcí jako světla.
Jinak ano - během pěti minut natankovat není problém, ale obejít se bez toho má taky své kouzlo.
PS: když už se "měří" maximálka... nebylo by lepší kouknout aspoň na navigaci na rychlost podle GPS?
Ozzman
Myslím, že by se dalo s přehledem žít i s i tím základním Superbem, má to automat, slušnej motor, výbavu, neochuzený infotainment, reálně s TSI se prodávají skladovky za 850 vočí, s TDI trochu dráž... za mne super..b... 😁 Takové ty holobyty, jako ještě vyjížděla trojka (párkrát jsem s tím jako s taxikem jel) to už není. Celkově na mne to auto působí o level hodnotěji v interiéru, než nový Kodiaq (porovnání nejvyšších výbav naživo). @Mokrous
Ozzman
@Honza Mička : Díky za odpověd, ale jestli to není tajné, tak ta komunita si založila soukromé chaty, protože zde právě pro tu nepřehlednost a trolly a pořád se zlepšující diskuzi k horšímu (viz ty 3 reakce, to je šílené) si napíší své dojmy tam, které dříve psávali zde pod testy. Je to opravdu škoda, sám jsem díky lidem z tohoto fóra našel řadu přátel, pomohli mi s výběrem vozu, či poradili a třeba jsem i já někomu tímto přispěl podobnou formou diskuzí, recenzemi na moje.auto a tak podobně. Toto je opravdu škoda ztratit. Chápu, že se tu najdou tací, kteří žalují na sebe, cítí se uraženi, ale realita je taková, že už asi třetím rokem zde zaplevelil diskuzi anonym, který zde píše nesmysly, někomu se ho daří ignorovat, někomu ujedou nervy, ale myslím, že těm reálným diskutérum jde akorát o to, aby byl eliminován a proto ty stížnosti chodí z velké části. Že se tu někdo zhádá, jestli je lepší to či ono auto je věc jiná a k diskuzi to vždy patřilo.. od toho mají hate list 😊 Já bych prosil, nemužete alespon pro začátek udělat něco s těmi odpovědmi na příspěvek ?
Mokrous
@fOE Díky z𝛑čený diskuzi odpovím opět na první koment jako degeš... No jasně, E-klasse vždy nabídne víc, to je jasná věc, ale ten rozdíl v ceně je fakt propastný a když prostě chceš nějaký prostor, výkon a výbavu, tak u Supa budeš vždycky, když ne na polovině, tak na 60 - 65% ceny. Kdo má na Medvěda, ten si dopřeje víc, ale ten v Supu si určitě nemusí připadat okradenej a že mu něco zásadně chybí.
Pepa_007
@johny555 20-30 je dost dlouhý čas. Tankuji tak 3-5 min. Cenu za 1km mam stejnou jako běžný BEV jezdící na rychlo nabíječku.
fOE
@Freddka Jen technicka: Nalozeny superb se silnejsi 2l naftou stoji 60tis E. Nalozene E klasse s 2L naftou 80tis E. Uz to davno neni (a snad ani nikdy nebyla) pulka.
A ano, superb mi je sympaticky. Je to auto tak nejak proste v poradku a to ve svete kdy "byt proste jen normalni" je stale raritnejsi a raritnejsi zjev.
A ano, superb mi je sympaticky. Je to auto tak nejak proste v poradku a to ve svete kdy "byt proste jen normalni" je stale raritnejsi a raritnejsi zjev.
KANKUNEN
@Honza Mička Dobře ty, 😄. Chlapi kdybyste trochu s námi komunikovali, tak by to bylo mnohem lepší. Chybíte tu. A rádi bychom přihlášení přes nějakou identitu, aby to tu Hamuna nerozbíjel.
Prezivkynetreba
Mňa by tiež zaujímalo porovnanie oboch 2.0 TDI. Výkonu, pružného zrýchlenia ako aj spotreby.
Tiež by ma zaujímalo ako sú na tom tie motory so spoľahlivosťou prípadne s tým čo je ich slabina a na čo si dať pozor.
Tiež by ma zaujímalo ako sú na tom tie motory so spoľahlivosťou prípadne s tým čo je ich slabina a na čo si dať pozor.
ericn
@Mikesus jen za předpokladu, že máš vlastní parkovací míst👋garáž s wallboxem 😋 Jinak ne a jsi odkázanej na veřejný nabíječky. Dát EV mým obchodníkům, tak mě ukřižují 😂 Ostatně já bych se svými v průměru 3tis km měsíčně, taky EV nechtěl…
h.onzyk
@Meky Jenže Tesla je hnusná jak cesta do roboty a interiér je vyloženě k zblití.
kyklop
Súčasne testy a hodnotenie spotreby stoja za málo. Ale pre ilustráciu, Passat B8 , 5 ľudí na palube, auto naložené po strechu (dovolenka), k tomu 2 bicykle na nosiči na ťažné, priemerná rýchlosť na trase dlhej 726km z HR do Ba 102 km/h, priemerná spotreba 5,2. A to ešte auto bojuje s úpravami skrz továrenske ťažné. Bez bicyklov vzadu to sekne dole zhruba 4-5 deci na každých 100km. Priemer 102 pri kombinácii HR diaľnice a hu okresiek znamená, že sa nikto nefláklal s jazdou na spotrebu
rohYpnol
@Mikesus
Hele, zrovna končí doba dovolených. A myslím, že 1000 km dojezd předešlé 2 měsíce chyběl všem EV princům a princeznám z Pařížské 😎
Hele, zrovna končí doba dovolených. A myslím, že 1000 km dojezd předešlé 2 měsíce chyběl všem EV princům a princeznám z Pařížské 😎
rohYpnol
@Dinar
Sice máš pravdu, ale tohle za mě bylo dost zbytečné.
Je fajn, když se někdo z redakce ukáže v diskusi a má tu odvahu něco napsat.
Sice máš pravdu, ale tohle za mě bylo dost zbytečné.
Je fajn, když se někdo z redakce ukáže v diskusi a má tu odvahu něco napsat.
rohYpnol
@Honza Mička
No doba se změnila. Ale změnila se forma diskuse a k horšímu 🫣
Už jen to, že na vás ani nemůžu v diskusi reagovat, protože z podivného důvodu lze reagovat jen na vyšší úroveň příspěvků...
Diskusi jste pohnojili co do formy. S každou změnou je to horší a horší. Diskuse dvě, tři generační obměny zpět byla mnohem přehlednější a přívětivější.
Chápu některé nové funkce,, ale nepřijdou mi obecně moc smysluplné.
Abych nebyl je negativní, titulek testu se povedl 😁👍
A i když je forma diskuse horší než dříve, tak alespoň na rozdíl od digitalizace státní správy funguje 😄
No doba se změnila. Ale změnila se forma diskuse a k horšímu 🫣
Už jen to, že na vás ani nemůžu v diskusi reagovat, protože z podivného důvodu lze reagovat jen na vyšší úroveň příspěvků...
Diskusi jste pohnojili co do formy. S každou změnou je to horší a horší. Diskuse dvě, tři generační obměny zpět byla mnohem přehlednější a přívětivější.
Chápu některé nové funkce,, ale nepřijdou mi obecně moc smysluplné.
Abych nebyl je negativní, titulek testu se povedl 😁👍
A i když je forma diskuse horší než dříve, tak alespoň na rozdíl od digitalizace státní správy funguje 😄
Prasivak P
@poterienko akurat ze mocak normalne vyprazdnis o dost rychlejsie nez co dobijes auto. A tiez nie kazdy je zrovna fanusik stravovania sa na pumpach. Ja vacsi dojazd (aj ked nie az taky ako mas s naftou) a rychle dotankovanie ocenim bez ohladu na to, ci sa veziem sam, alebo ci veziem pol baraku.
Ozzman
Protoze existuji auta, ktere kombinuji vyhody spalovaku a EV, tak mohou mit i tyto funkce 😊 @Hendly
Ozzman
Mě je přeci fuk, že to auto nastartuje motor, o tom diskuze nebyla, ale mě to umí i bez motoru Toyota Corolla, kamarádovi Ford Fokus... nikdy jsem to nenechal dlouho, tak nevím za jak dlouho ho pustí, ale vychladit si auto na 3 minutky Corolla zvládne i bez toho.... zase upravujeme kritéria hodnocení, aby si mohl říct, že to EV má něco lepší ? Výsledek je stejny - klimatizované vychlazené/vyhřáté auto...... @Hendly
adamzprahy
@tombas btw máš Rakouskou SPZ že nemusíš zpomalovat na IGL? Nebo jen blbě kecáš? Mimochodem dal jsem teď Praha - Milano na jednu nádrž, i přes několik zastávek časově dříve než ukazoval Google bez přestávek, z auta jsem vylezl naprosto v pohodě. Za kolik tohle jezdíš s elektromobilem?
adamzprahy
@brano bleha nové generace aut a motorů asi i zřejmě díky MHEV jsou se spotřebou opravdu níže. To BMW - konkrétně nové 520d - se při 130 km/h vejde pod 6l v pohodě, při stovce typu průjezd Rakouskem mezi Mnichovem a Brennerem jede pod 4l / 100 km.
Mokrous
A opět tabulka. Redakce, vy jste fakt tragédi. Fakt si nejste schopni po sobě přečíst ani jeden článek??? Hlavně ten Passat, to jsou data, že by jeden padnul.
Prasivak P
@Mikesus no zrovna tu zacal s porovnavanim tombas, a to s parametrami japonskeho pornoherca
stormrider
@Mikesus
cenově ano, nicméně prostorově je Superb konkurentem pro E Klasse resp. 5er. Jak se rozhodují ostatní zákazníci netuším, ale já bych asi řešil spíš nový Superb vs trochu ojeté E, než nové C. Kouzlo Superbu je za mne v tom, že za cenu +- základní C Klasse umí nabídnout velkou porci komfortní výbavy (ventilovaná sedadla s masáží, nezávislé topení, wHUD, apod)
cenově ano, nicméně prostorově je Superb konkurentem pro E Klasse resp. 5er. Jak se rozhodují ostatní zákazníci netuším, ale já bych asi řešil spíš nový Superb vs trochu ojeté E, než nové C. Kouzlo Superbu je za mne v tom, že za cenu +- základní C Klasse umí nabídnout velkou porci komfortní výbavy (ventilovaná sedadla s masáží, nezávislé topení, wHUD, apod)
Milian
Peugeot 508 2.0Hdi 103 kw r.v. 2014 s nádrží na 72 litrů, který mám skoro od novoty ukazuje po natankování plné a jízdě mimo město dojezd 1700km.
Je to nedůležité číslo, stačí 500km, které má každý lepší elektromobil. Až Peugeot doslouží, tak skočím rovnou do elektromobility. Není důvod se vracet zpět v čase s nyní unylým Superbem, který svůj horizont úspěšně dokončil minulou generací.
Je to nedůležité číslo, stačí 500km, které má každý lepší elektromobil. Až Peugeot doslouží, tak skočím rovnou do elektromobility. Není důvod se vracet zpět v čase s nyní unylým Superbem, který svůj horizont úspěšně dokončil minulou generací.
Anonym
@ Mičko, není ti trapné, že sám nemůžeš ani reagovat ve vlákně, natož, že jsi Ozzmanovi vyblil nesmyslné výmluvy a skutek utek? A proč ti tykám? Protože Horký Rom. Klidně si to smaž, ostuda zůstane u tebe. I po víkendu.
fOE
@Mikesus Ano, superb je stredni, MB E vyssi stredni, ale pro demonstraci toho ze "mercedes nestoji 2x tolik" se hodi E z vyssi stredni jeste lip nez C. Navic jestli nekdo bude hledat cca tuhle velikost auta, pak nebude vedle superbu stavet C Klasse, ta je proste popremiovsku vyrazne mensi.
Pepa_007
@tombas dojezd řeší každý kdo nejezdí kolem komina. Nechci nabíjet co pár km. Proc bych nabijel 30 min každý den když mohu natankovat za 5 min jednou týdně. 😉 A auto mi jede 230.
adamzprahy
@johny555 kdo jezdí dálky, toho to zajímá. Otočim trasu cca 1000 km tam a pak zpět jednou měsíčně. Je to velmi komfortní nemuset tankovat. Druhak i když já to moc neřeším, tak musím uznat že je to ekonomické, jednak kvůli spotřebě, ale je v tom i odpočet DPH které si 99% firem na běžné osobáky po evropě nedokáže odepsat.
Alfonz666
Komfortní podvozek, kterej bouchá a nedrží stopu. Slušná dynamika, be skutečnosti je to neskutečně líný a ve větších rychlostech žalostné pružné zrychlení. Je to hnusný zvenku i zevnitř. předraženej low-end.
Ada je zase tady
Passat 1,9TDI PD s manuální převodovkou je na tom ještě lépe...
Karel Omacka
Dopici ty reklamy to neni na telefonu pouzitelny kmposrani. Reklama pres pulku displeje, ani nevim co pisu za sracky
Karel Omacka
Pico ty fotky s reklama to je jak prvni internet v 90 letech. Na telefonu nepouzitelny. A ted dopoci reklama pro jistotu z prava pres celej displej abych nevidel co za sracky pisu. Vy ste ***i to neni mozny
trapid
Líbí se mi, jak se díky mediální i zkušenostní masírce začal těžce hejtovat dlouhý dojezd spalováku.
Za mě - naftu miluji, ale tankování je pro mě oser a zdržovačka kterou nechci, takže dlouhý dojezd mi vyhovuje.
Mnohem ideálnější by však bylo EV, které po příjezdu domů píchnu do wallboxu.
Prostě pro mě je jakákoliv zastávka na benzínce, či nabíječce MÍNUS.
Nepatřím mezi benzínkovo-kávičkové povaleče 😄 .
Za mě - naftu miluji, ale tankování je pro mě oser a zdržovačka kterou nechci, takže dlouhý dojezd mi vyhovuje.
Mnohem ideálnější by však bylo EV, které po příjezdu domů píchnu do wallboxu.
Prostě pro mě je jakákoliv zastávka na benzínce, či nabíječce MÍNUS.
Nepatřím mezi benzínkovo-kávičkové povaleče 😄 .
wings
(odoslane predcasne)
Takze volba jedneho auta uz podla preferencie a penazenky...
Takze volba jedneho auta uz podla preferencie a penazenky...
wings
Idealne by bolo mat auto na kratsie vzdialenosti, kludne EV, plus druhe auto na dlhsie jazdy, s ICE a dobrym dojazdom.
Ale kto by to chcel platit a parkovat a udrziavat? Takze racio volbou zostava nieco s dojazdom 800km a viac. Prijemny benefit ja aj to, ze pri tych kratsich napr. ravidelnych, ako do prace) trasach staci riesit tankovanie raz tyzdenne.
Ale kto by to chcel platit a parkovat a udrziavat? Takze racio volbou zostava nieco s dojazdom 800km a viac. Prijemny benefit ja aj to, ze pri tych kratsich napr. ravidelnych, ako do prace) trasach staci riesit tankovanie raz tyzdenne.
Arese
@Roman Horký Proč tady urážíš jediného redaktora, který je ochoten k diskusi se čtenáři? Fakt trapné...
Emel
@Honza - rád tu vidím někoho z redakce, díky za to. Pravda je, že se v článcích vyskytují chyby, které vypadají, že si to nikdo pořádně nepřečetl. Třeba v tomhle testu má BMW520d v tabulce objem kufru 520Kč. To je samozřejmě detail... jen si člověk říká, jestli jsou aspoň ta čísla správná.
"Pojďte to dělat sám", to je trošku argumentační faul. Ale Dinar to napsal taky hodně (za mě zbytečně) ostře, tak si ten faul asi trošku vysloužil 😄 .
PS: co ta věta "Uznávám..." znamená jsem na začátku přemýšlel marně
"Pojďte to dělat sám", to je trošku argumentační faul. Ale Dinar to napsal taky hodně (za mě zbytečně) ostře, tak si ten faul asi trošku vysloužil 😄 .
PS: co ta věta "Uznávám..." znamená jsem na začátku přemýšlel marně
Honza Mička
@Dinar se vší úctou do ***e nepůjdu, protože to by tady pak nebyl už nikdo, kdo by se nechal takhle veřejně urážet. Možná proto jsou redakce konkurenčních webů plné falešných jmen, za kterými se schovávají "staří známí" redaktoři, kteří se stydí svá díla podepsat vlastním jménem.
Vážený Dinare, pomozte nám úroveň vydávaných článků zlepšit. Schopných lidí je málo, máme v našich titulech volná místa, rádi vás pozveme na pohovor.
Honza
Vážený Dinare, pomozte nám úroveň vydávaných článků zlepšit. Schopných lidí je málo, máme v našich titulech volná místa, rádi vás pozveme na pohovor.
Honza
fOE
@Hendly Nejvic zalezi na case a miste, i v DE stejne jako v CR. Ten kdo jezdi spicku kolem aglomeraci, ten 200kmph vazne jezdit nebude. Pokud ale nejezdim spicku ale spis brzo rano nebo pozdeji odpoledne / vecer neni problem jezdit 180-200kmph komfortne i s rel. nevykonnym autem.
del42sa
@Dinar je samozřejmě uplný nesmysl, že s tím redakce nemůže nic udělat, jde to velmi snadno, ale postoj redakce je spíše takový, že si hraje buď na Švýcarsko nebo jde o záměr. Škoda jde to tu od desíti k pěti ...
Prasivak P
@Mikesus ano, niektori ludia su dostatocne je*nuti a kupia si diesloveho superba na vozenie sa do mesta, ale vacsina si ich snad kupuje primarne na dlhsie cesty.
adamzprahy
@Mikesus tak i samotná cena s DPH…ve středu jsem tankoval na Rozvadově 38,90, v Německu a Rakousku ceny dálnici cca 2.1 eur (rozdíl cca 14 Kč / l), Itálie na dálnici cca 1.8 EUR (cca 7 Kč rozdíl). Tak pokud se bavíme o soukromníkovi co jede na lowcost dovolenou, tak bych řekl že to rozdíl udělá.
Každopádně borec píše, že staví na 20-30 min a je mu to jedno. Nic proti. Já stavim tak na 5 min a jedno mi to neni a proto info v článku beru jako hodnotnou informaci.
Každopádně borec píše, že staví na 20-30 min a je mu to jedno. Nic proti. Já stavim tak na 5 min a jedno mi to neni a proto info v článku beru jako hodnotnou informaci.
kyklop
@Mikesus promile to nie je, sú to percentá. Ale za normálnych okolností mi je fuk či mám dojazd 500, alebo 700km. Aktuálne auto je v tomto , resp. medzi súčasnými ťažký nadštandard 😉
Mikesus
@Prasivak P
Fakt ne? Po Praze v kolonach dieselove superby potkavam každou chvíli.
Fakt ne? Po Praze v kolonach dieselove superby potkavam každou chvíli.
Mikesus
@adamzprahy
Tak on to je spíš hlubší facelift než nová. Penize na vyvoj ušetřené, marketing jede na plne obrátky, jak je to nové a realne nejsou odstraněny nedostatky z roku 2015, ktera mela temer stejnou techniku
https😐/www.carsized.com/…erb-2019-estate/
Tak on to je spíš hlubší facelift než nová. Penize na vyvoj ušetřené, marketing jede na plne obrátky, jak je to nové a realne nejsou odstraněny nedostatky z roku 2015, ktera mela temer stejnou techniku
https😐/www.carsized.com/…erb-2019-estate/
Mikesus
@kyklop
Ano ty situace jsou, ale přesně tady se ukazuje, jak kazdej údajně ty situace má téměř ob den, ale reálně to jo velmi malé procento, možná i promile lidi.
Ano ty situace jsou, ale přesně tady se ukazuje, jak kazdej údajně ty situace má téměř ob den, ale reálně to jo velmi malé procento, možná i promile lidi.
Mikesus
@Futurista
10x nabíjení je dobrá blbost.uz tu bylo dost testu,kdy do Chorvatska a zpět jeli s jedním až dvěma nabítimi. Takze i kdyby to byly 4 nebo 5, je to k deseti hodinovým dost daleko. Navic hodí u se fakt nenabíjí
10x nabíjení je dobrá blbost.uz tu bylo dost testu,kdy do Chorvatska a zpět jeli s jedním až dvěma nabítimi. Takze i kdyby to byly 4 nebo 5, je to k deseti hodinovým dost daleko. Navic hodí u se fakt nenabíjí
Mikesus
@h.onzyk
Občas to potkavam i v CR a nedávám. Jezdím jen na Benziny, takže se to objevuje u nich. A Itálie je úplně bezne, že to tam nefunguje.
Občas to potkavam i v CR a nedávám. Jezdím jen na Benziny, takže se to objevuje u nich. A Itálie je úplně bezne, že to tam nefunguje.
Mikesus
@Prasivak
A kde co porovnává? V jeho prispevku jsem žádné porovnávání nenašel.
A kde co porovnává? V jeho prispevku jsem žádné porovnávání nenašel.
Mikesus
@Hendly
Toyota u hybridu dokáže vychladit bez motoru ( vyhřát ne ), pokud má dostatek v baterce.
Toyota u hybridu dokáže vychladit bez motoru ( vyhřát ne ), pokud má dostatek v baterce.
Mikesus
@adamzprahy
Zase se tu motá firma a odpočty. Nic takového soukromnik nemá.
Zase se tu motá firma a odpočty. Nic takového soukromnik nemá.
Mikesus
@ericn
Jestli se 1400, nebo klidně i 1000km za 14dnu, tak to opravdu ani s EV se nemusíš starat každý druhý den. Chtělo by to srovnavat reálná čísla. Kdyz ma EV 500km, máš u těch 1000km jednou týdně. A to se nebavim o situacích, kdy ani to nemusíš, protoze máš každý den ráno plno.
Jestli se 1400, nebo klidně i 1000km za 14dnu, tak to opravdu ani s EV se nemusíš starat každý druhý den. Chtělo by to srovnavat reálná čísla. Kdyz ma EV 500km, máš u těch 1000km jednou týdně. A to se nebavim o situacích, kdy ani to nemusíš, protoze máš každý den ráno plno.
h.onzyk
@Emel jo, já taky radši látku nebo alcantaru, nezávislé topení právě mám ve Volvu, parkuju venku, jezdím denně a bydlím na Vysočině 😄 Na HuD bych si musel zvykat, párkrát jsem se s autem s HuD svezl a furt jsem měl pocit, že mě něco ruší ve výhledu na silnici, a ta verze s vysouvací destičkou mě vyloženě lezla na nervy. stejně tak moc nedávám vyhřívaná čelní skla s dráty v okně,
kyklop
Vo väčšine prípadov je aj pre mňa dojazd nezaujímavý a fakt že súčasné moje auto dá bez mála 1300 je mi fuk. Ale situácia sa zmení, keď sa za to auto zavesí ťažší vlek s aerodynamikou krabice od topánok tak dojazd je polovičný. Polovica z 1300 je stále super, ale predstava,že by to spadlo zo 600 na 300 je už na nervy. Jo a elektromobil v tých podmienkach dá za dobrých okolností možno aj 150... Mimochodom, nič proti malej nádrží, alebo elektromobilu nemám😉 , ale sú stále situácie, kedy má väčšia nádrž zmysel
Emel
@h.onzyk podle mě - světla ano, sedačky taky, ale preferuju spíš látku nebo nějakou alcantaru... nezávislé topení může být ten prvek co zkusíš a pak už nechceš bez něj, já ale zase tolik venku nestojím a na ohřátí rukou z lyžovačky mi celkem stačí ten teplý volant. Headup se mi ale zalíbil docela (Ma6). DCC dle ohlasů určitě ano.
poterienko
Jeli jsme na dovolenou v naftovém BMW, které je větší, silnější, 4 kolka a jelo za +- stejnou spotřebu. Dojezd dle PP 1350km. I přesto jsme zastavovali po 300-400km. Protože jsme lidi a máme plný močák a prázdné žaludky. Což je porce, kterou zvládne většina větších EV, když se s nimi jede normálně a plynule, jako jsme jeli se spalovákem. Vidět na PP dojezd přes 1000km je sice hezké, ale i pro rodinu, co veze do Chorvatska půl baráku, úplně zbytečné 😊.
adamzprahy
@h.onzyk Itálie - nutí tě jet na “servito” abys připlatil 6-8 Kč / l za to že ti natankují sami. Ale zažil jsem to nedávno na Balkáně ale i ve Francii…každopádně moje pointa je že tankovat když můžu a chci versus když musím a nemam jinou možnost je pro mě praktičtější a i komfortnější už jen kvůli tomu že na to nemusim nijak myslet a řešit to, hlavně když spěchám což je na 90% mých pracovních cestách…
h.onzyk
@Emel jo, takhle skládat výbavu asi smysl nemá, osobně bych chtěl co nejlepší světla, co nejlepší sedačky, nezávislé topení, pak už člověk nemusí utrácet za vyhřívaný volant a sklo, elektrické dveře do kufru nepotřebuju, head up displej nechci, z asistentů hlavně hlídání mrtvého úhlu, moc víc není potřeba nebo tam je už povinně. Otázka jestli má význam ten adaptivní podvozek, srovnání nemám, zatím jsem jel jen s Kodiaqem s DCC.
Ramon68
Octavia 1 Sychrov Žižkov 2,7L/100km
Octavia 2 4x4 3,3L Superb 110kw chip 125kw 4,4L no dobrý auta už se dělaly
Octavia 2 4x4 3,3L Superb 110kw chip 125kw 4,4L no dobrý auta už se dělaly
adamzprahy
@tombas mě to zajímá, zastávky klidně udělám, ale přece je bezpečnější se projít a relaxovat než vybíhat ke stojanu, držet pistoli (často nefunguje automaticky), běžet zaplatit atd. Tankování mě nikdy nebavilo a nikdy mi v tom nešlo o peníze.
Anonym
Hádejte, zda s. Mička pochopil, co jste mu chtěli sdělit. Pánové, ani omylem ne. Tam chybí mentální kapacita, tam tráva 100 let neporoste.
Meky
@Alfonz666
Presne tak.
Tesla to dá do vacku aj v základe.
Nečudujem sa, že vag ma problém, keď vyrába takéto zaostalé vozidla.
Presne tak.
Tesla to dá do vacku aj v základe.
Nečudujem sa, že vag ma problém, keď vyrába takéto zaostalé vozidla.
Anonym
Upřímně by mne zajímalo, kolik lidí tady dokázalo zrušit místní diskuze. Připadně co vlastně v reálném životě dělají. Já sem nikdy moc nepřispíval, ale často jsem se v diskuzi pod články dověděl spoustu zajímavých info, chodilo sem pár lidí, kteří měli opravdu hluboké znalosti.
Psát redaktorovi, že když napíše dojezd na nádrž 1.5 tis km, že je to o chlapském poměřování nebo že ta vlastnost auta je vlastně zbytečná...
Za mně je číst diskuzi v lepší případě ztráta času, pro mně až čas otrávený.
Auto za mně aktuálně na 5 hvězd. Nejsem cílovka, ale přeju si, aby všichni hejtři byli opravdy jen bychaři, kteří svou kupní silou nemají vliv na to, co se bude prodávat..
Psát redaktorovi, že když napíše dojezd na nádrž 1.5 tis km, že je to o chlapském poměřování nebo že ta vlastnost auta je vlastně zbytečná...
Za mně je číst diskuzi v lepší případě ztráta času, pro mně až čas otrávený.
Auto za mně aktuálně na 5 hvězd. Nejsem cílovka, ale přeju si, aby všichni hejtři byli opravdy jen bychaři, kteří svou kupní silou nemají vliv na to, co se bude prodávat..
Marek Lalke
@tombas pri koupi spalovaciho auta to je uzitecny udaj. Ja treba nechci kazdou druhou cestu do prace tankovat. Pravda, kdyz clovek tankuje jen na dalnicich kde je dost stojanu a plati primo u stojanu tak se to da prezit.
Pri koupi elektro auta s dojezdem alespon 350km za vsech podminek je to samozrejme jedno, tam clovek dobije u baraku a nic neresi.
Pri koupi elektro auta s dojezdem alespon 350km za vsech podminek je to samozrejme jedno, tam clovek dobije u baraku a nic neresi.
fOE
@Mokrous Moje chyba, kdyz neco napisu tak vzdy protoze kuknu do DE konfiguraku. A tam jen zbezne je Sup L&K se silnejsi 2.0tdi za 58k E bez jedineho priplatku. Barva, kola, zadni sterac 😁 a jsi nad 60k a to jeste samozrejme neni zdaleka strop.
Pak zalezi co naskladas do toho mercedesu: superb nemuzes mit na vzduchu, nemuzes mit nataceci zadni napravu, oba sice umi matrix led, ale jen MB umi i projekci, podsvicenou celni masku a jine drobnosti, tak to proste nezaskrtnu ani u MB kdyz to nemuze mit Superb. A 80k s E Klasse 220d prelezu, ale to uz zaskrtavam veci spis z pleziru.
Treba: https😐/www.mercedes-benz.de/…/DE/de/M7B2AAUH/?…
Pak zalezi co naskladas do toho mercedesu: superb nemuzes mit na vzduchu, nemuzes mit nataceci zadni napravu, oba sice umi matrix led, ale jen MB umi i projekci, podsvicenou celni masku a jine drobnosti, tak to proste nezaskrtnu ani u MB kdyz to nemuze mit Superb. A 80k s E Klasse 220d prelezu, ale to uz zaskrtavam veci spis z pleziru.
Treba: https😐/www.mercedes-benz.de/…/DE/de/M7B2AAUH/?…
Barry Lyndon
@Honza Mička OK, díky za odpověď. Tak třeba se příště zadaří ještě "líp". Taky pěkný víkend.
Meky
@Ozzman
Vag ma problém so sw.
Diaľkové ovládanie auta a preklimatozovanie je dnes už samozrejmeost - ale nie pricautach vag
Vag ma problém so sw.
Diaľkové ovládanie auta a preklimatozovanie je dnes už samozrejmeost - ale nie pricautach vag
Ano děkujeme. Přesně to samé si myslím též dle diskuze. K
Skoro každý tu jezdi bez zastaveni přes 1000km prakticky denně, tak je potřeba tuto nesmírně důležitou hodnotu jim sdělovat. Jen pak nechápu, kdy mají čas sem psát, když nezastavují.