Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Další pohled do interiéru nové Škody Elroq: Ani na volantu již neponese okřídlený šíp

25 komentářů

Freddka
Hodne zeleny
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Freddka hodně hodně zelený
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Pokud to bude něco jako Enyaq, akorát bez toho odporného prasečího fejkového rypáku a navíc i o dost levnější (současné ceny EV jsou při současných stále klesajících cenách baterií neudržitelné), pak OK. Z tlačítek potřebuju v interiéru nutně vlastně jen jedno: přepnutí na vnitřní ventilaci jako okamžitou ochranu před všude přítomnými dieseldezoláty a to tam snad je. 😄
Rezna
@Barry Lyndon ještě že mám staré auto, kde nemusím řešit cokoliv přes dotykovou obrazovkou, protože na všechno je tam tlačítko 😁 až na radio.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Barry Lyndon Já už v autě ochranu před elektrodezoláty zabudovanou mám 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@W.O. PRSCLEY Nosíš na kebuli alobalovou čapku nebo tak něco? ;-D
Freddka
@Barry Lyndon Jsem ted byl pres leto CR a SK (ziju v anglii) a TAKOVYHO dymu z tech starejch dieselu, jsem z toho nechapal a furt jen mackal vnitrni cirkulaci.

V anglii jezdi zrovna tak stary diesely a skoro z zadneho cerny dym nejde, cim to asi bude …
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Freddka
Protože tady místo kupujou diesel na poskakovani pár km, protoze usetri pár korun na palivo, pak to auto tím špatným provozováním přestává plnit emise a vyžaduje dražší servis. A než aby platili za servis a museli by uznat, že jsou negramotní a koupili něco, co je provozně dražší, uplaci mechaniky na STK, aby prošli. Ale blýská se na lepší časy a už se i takové STK začínají kontrolovat a těmhle dezolatum se na silnici dávají pokuty. A ještě vtipnejsi že tihle dezolati se rozčilujou, že tu pokutu dostanou, kdyz mají platnou STK a ME.
PowerHouse
Jsem velice náročný,
s modern solid kolenovomrdem opravdu ne.

Navíc ty baterky,
od 55kWh do 77.
mělo to být, od 77 do 100.
Rumcajs Rumcajs
Tak oni konečně nechali být tu imbecilní masku😄 Jak tu někdo trefně poznamenal – fejkový prasečí rypák.

To musel být drahý účet za psychoterapii “závislost na fejkovém rypáku a jak se jí zbavit”😉

Uvidíme, kolik to bude stát..
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Rumcajs Rumcajs Jen doplním, že ten "fejkový prasečí rypák" implementovali na auto až dodatečně na základě testování zákaznických reakcí na původní (s EV více konvenující) řešení. Takže ten rypák (bohužel) odpovídá většinovému vkusu... 😄
Freddka
@Barry Lyndon To asi zakaznici necekali takovej plastovej skvost, to se proste nepovedlo
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Freddka
Nebo zákazníci skodovky mají specifický vkus.
h.onzyk
Hm, takže zase dvojramenný volant a interiér bez SmartDials. To není dobrý.
ericn
@h.onzyk a bez tradičního loga 🤢👎
h.onzyk
@ericn To bych mi vadilo ze všeho nejmíň
ericn
@h.onzyk už to není škodovka, jen generický elektrický krám… VW se jí snaží odosobnit, proto ty hnusný nápisy místo loga 🤮
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Připadá mi to jak styl čínského auto. Napis značky, abys věděl co vlastně z těch 100 a jednoho výrobce sis nakonec vybral.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@h.onzyk Nikdy jsem nepochopil trend nahrazování loga značky nápisem, tečkami, nebo ničím. Možná jsem na to jen citlivý z časů, kdy mít hezké barevné logo na volantu bylo ještě něco, ale nelíbí se mi to.
ericn
@ Mikesus přesně tak, je to takové odsobnění. Dáš tam jiný písmenka a je to jiný model. Automotive jde celkově špatným směrem. Tahle plečka úspěšná nebude 👎
psel
Tak jsem našel jediný rozdíl uvnitř oproti Enyaqu a to je logo na volantu. Nechápu proč to maskujou 😁.
Avatar - radolaco
radolaco
Ved to je skrateny Enyaq nie? Tak logicky totozny interier.
Aj Enyaq caka buduci rok facelift po vzore Elroqu.
Skratka koncept kratke-dlhe ako u niektorych dalsich😒br /> Elroq - Enyaq, 3008 - 5008, Tiguan - Taycan
Avatar - Mikesus
Mikesus
@radolaco
Tiguan a taycan? To jsou dost rozdílná auta.
Avatar - radolaco
radolaco
@Mikesus: Omyl jasne, myslel som Tayron
psel
@radolaco On právě moc zkrácený není, je to trochu jiné tvarování zadku. Elroq je recyklát současného Enyaqu.
O to bude zajímavější facelift Enyaqu, protože těžko prodají nový Enyaq o 20% dráž než Elroq, se stejnými rozměry a technikou jen s novým, snad rozumněji svítícím čumákem.
APP 550 dá i 240kW, takže tam prostor je, ale posun s baterkou ze 77 -> 79 kWh by bylo fakt málo na těch 20% IMO. Že by nový pohon vepředu (jak to ukázali v prototypu ID.X Švýcarsku s 411kW (To by asi bylo fakt moc), nebo vepředu PSM z budoucího ID.2) a baterka s větší kapacitou a hlavně výkonem, aby se to dostalo přes těch 250kW? A baterka aby byla tak na 84kWh aby nelezla moc do zelí ID.7? Brzy se uvidí...