Ojetiny
Zpět na článek
M3 E46 v kombíku nám BMW sice nedalo, ale můžete si ji koupit nebo vyrobit
10 komentářů
KANKUNEN
2
@speedfred Ahoj, jedna věc se musí nechat, to auto umí i na parkovišti stát prémiově. A4 se ztratí i vedle Ceedu. Jj, ta odezva na plyn
Přejít do diskuze
KANKUNEN
Dinare, děkuji Ti, že tu ještě někdo je schopen něco napsat k autu. Byl jsem na Barumce, Rally 2 skutečná paráda. Jaký to progres proti Lancer evo 9. Ale zvukově byla na tom nejlíp C2 atmo. Rád vzpomínám na 306 maxi. Myslíš to takhle?
KANKUNEN
Zase to tak velké hallooo není. Existuje přece Alpina. A taky E91 35i, OBD, kabel a noťas. Motor oddusíš a je rychlejší než M za třetinové náklady. Antiradar je nutná věc.
speedfred
@KANKUNEN
1) e9X sú za mňa najškaredšie 3-er a s nádhernou e46 to ani nejde porovnávať.
2) na reakciu a davkovatelnosť plynového pedálu takýchto N/A motorov nemá asi turbo motor zatiaľ odpoveď aj keď sa nadýchne tak už potom viac tlačí do sedačiek.
1) e9X sú za mňa najškaredšie 3-er a s nádhernou e46 to ani nejde porovnávať.
2) na reakciu a davkovatelnosť plynového pedálu takýchto N/A motorov nemá asi turbo motor zatiaľ odpoveď aj keď sa nadýchne tak už potom viac tlačí do sedačiek.
Dinar
@KANKUNEN Alpina E46 B3 měla jako základ motor z us verze M3 E36 S52 převrtaný na 3,3 litru, po face na 3,4 litru, výkony si nepamatuju, ale bylo to míň než S54.
Dinar
@KANKUNEN Myslím to tak, že E46 M3 kombi dává smysl, protože to bude auto charakterem úplně jiné, než potuněná E91 335i, právě hlavně díky té úžasné, i když výkonem slabší S54.
Dinar
@KANKUNEN Nic proti N54, ale tohle není otázka výkonu, S54 je projevem jinde, tu 35i můžeš tunit, jak chceš, ale chlupy na kůži se ti z ní nepostaví. 😉