Zase to tak velké hallooo není. Existuje přece Alpina. A taky E91 35i, OBD, kabel a noťas. Motor oddusíš a je rychlejší než M za třetinové náklady. Antiradar je nutná věc.
@KANKUNEN Nic proti N54, ale tohle není otázka výkonu, S54 je projevem jinde, tu 35i můžeš tunit, jak chceš, ale chlupy na kůži se ti z ní nepostaví. 😉
Dinare, děkuji Ti, že tu ještě někdo je schopen něco napsat k autu. Byl jsem na Barumce, Rally 2 skutečná paráda. Jaký to progres proti Lancer evo 9. Ale zvukově byla na tom nejlíp C2 atmo. Rád vzpomínám na 306 maxi. Myslíš to takhle?
@KANKUNEN Myslím to tak, že E46 M3 kombi dává smysl, protože to bude auto charakterem úplně jiné, než potuněná E91 335i, právě hlavně díky té úžasné, i když výkonem slabší S54.
@KANKUNEN Alpina E46 B3 měla jako základ motor z us verze M3 E36 S52 převrtaný na 3,3 litru, po face na 3,4 litru, výkony si nepamatuju, ale bylo to míň než S54.
1) e9X sú za mňa najškaredšie 3-er a s nádhernou e46 to ani nejde porovnávať.
2) na reakciu a davkovatelnosť plynového pedálu takýchto N/A motorov nemá asi turbo motor zatiaľ odpoveď aj keď sa nadýchne tak už potom viac tlačí do sedačiek.
1) e9X sú za mňa najškaredšie 3-er a s nádhernou e46 to ani nejde porovnávať.
2) na reakciu a davkovatelnosť plynového pedálu takýchto N/A motorov nemá asi turbo motor zatiaľ odpoveď aj keď sa nadýchne tak už potom viac tlačí do sedačiek.