Typická japonská úchylnost. Motor laděný na výkon s mrtvým spodkem. Kdo zná mrtvou 1,8 z Civica a 1,6 96 kW z Toyoty? Pak sedneš do Mazdy 88 kW a zjistíš, že auto reaguje na tu páčku pod pravou nohou.
@KANKUNEN az na to, ze ten civic ma vsetky dynamicke parametre mierne lepsie nez spominana mazda. Takze ak sa niekomu zda mrtvy, nebude to asi problem auta.
Ale viem na co narazas, mne sa zasa naopak zda uchylnost zarezat benzinovy motor “hore”, to uz si rovno mozes kupit octaviu 1,9tdi, ta udajne taha “vocpodu”
@Prasivak P Asi to problém auta bude, protože i ve 4 tisících otáček má vyšší výkon Mazda než Civic 1.8. Že to dá 0-100 za méně je (pro těch pár lidi, kteří umí řadit) hezké, ale zákazníci si dnes žádají spíš tu 1.9 TDI na benzín.
@twistedTS😱 a je snad nejaky obmedozvac na 4k otacok? Nie je. Ak chces vykon, tak to vytocis do vyssich otacok. Ved tieto motory boli na to vyrobene, aby pracovali vo vyssich otackach. Preto nepovaujem za problem auta ak to niekto nevie/nechce. S druhou vetou sa da iba suhlasit, ludia chcu dnes zial benzin s dieslovejsim prejavom.
Ale viem na co narazas, mne sa zasa naopak zda uchylnost zarezat benzinovy motor “hore”, to uz si rovno mozes kupit octaviu 1,9tdi, ta udajne taha “vocpodu”