Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
Zákaz prodeje aut se spalovacími motory je nezbytný. Moje vnoučata se možná dožiji čistého vzduchu a nižšího hluku ve městech.
I sny se můžou stát skutečností 👍
I sny se můžou stát skutečností 👍
@Horký Rom tvoje vnoučata se dožijí akorát tak neskutečné drahoty pokud EU bude pokračovat v současné politice EV a emisních povolenek a nizkoemisních domů, tepelných čerpadel a nízké uhlíkové stopy a podobných hovadin a dusit místní průmysl podobnými nesmysly. Možná budou chtít raději emigrovat někam mimo Evropskou Unii, tam možná i ten čistý vzduch najdou 😁
PS: https😐/www.e15.cz/…kontroly-1417858
btw , jsem zvědavý na ty pokuty a kontroly od Září , myslím, že je lidi pěkně poženou
PS: https😐/www.e15.cz/…kontroly-1417858
btw , jsem zvědavý na ty pokuty a kontroly od Září , myslím, že je lidi pěkně poženou
@Horký Rom
Přesně. I černé sny se můžou stát skutečností.
A je fakt, že život v jeskyni a na stromech je víc eko... akorát v té jeskyní topili dřevem, takže ani tím si EU nepomůže.
Přesně. I černé sny se můžou stát skutečností.
A je fakt, že život v jeskyni a na stromech je víc eko... akorát v té jeskyní topili dřevem, takže ani tím si EU nepomůže.
Anonym
Klauni chtějí ve jménu ekologického náboženství vyrábět neekologická energeticky náročná biopaliva. Je to sen? Je to skutečný?
Dinar
Šéf BMW evidentně nečte diskuse na ACZ, jinak by byl dávno poučen, že žádný zákaz spalovacích motorů není, ani se nechystá, zjevně je to neználek, který se neorientuje.
@Dinar zjevně nikdo neví vůbec nic a všichni žijeme uprostřed černé díry v nějakém matrixu
@Dinar
Kdyby šéf BMW pečlivě četl diskuze, tak by věděl, že zákaz spalováků není potřeba, jelikož už před rokem 2035 budou všichni kupovat elektromobily.
A pokud by věřil diskutérovi PowerHouse, tak by věděl, že nebude potřeba ani automobilka BMW, jelikož elektromobily budou zadarmo pršet z nebes.
Kdyby šéf BMW pečlivě četl diskuze, tak by věděl, že zákaz spalováků není potřeba, jelikož už před rokem 2035 budou všichni kupovat elektromobily.
A pokud by věřil diskutérovi PowerHouse, tak by věděl, že nebude potřeba ani automobilka BMW, jelikož elektromobily budou zadarmo pršet z nebes.
Vilem5
Tak to asi tak nějak tušil každý, že rok 2035 je příliš ambiciózní… ostatně sama EU si dala čas do roku 2026, aby daný cíl mohla přehodnotit a posunout podle aktuální situace a dostupnosti technologií… teď je jen otázkou, zda to posunout o 5 nebo 10 let?
@Vilem5 co ten nesmysl zrušit uplně a nechat věci přirozeně plynout ať trh a vývoj sám určí co bude nejlepší řešení ?
@del42sa Přesně. Ale ekofašisté mají svoji ideologii a té se budou držet tak dlouho jak to jen půjde....
@Vilem5
Otázkou není, zda za 5 nebo 10 let, ale zda by EU měla vůbec předepisovat, jaké technologie se mají, nemají, nebo musí v budoucnu používat.
Má se v roce 2035 používat asynchronní, nebo synchronní elektromotor?
Má se v roce 2035 používat v Li-Ion bateriích kapalný, nebo pevný elektrolyt?
Má se v roce 2035 používat pro čelní sklo jednoramenný, nebo dvouramenný stěrač?
Má se buničina pro papír v roce 2035 vyrábět sulfitovým, nebo sulfátovým způsobem?
Má se v roce 2035 používat telekomunikační síť 5G, nebo 6G?
Asi každý by řekl, že je nesmysl něco takového předepisovat. Jenže stejný nesmysl je předepisovat, jak má být v roce 2035 poháněno auto.
Otázkou není, zda za 5 nebo 10 let, ale zda by EU měla vůbec předepisovat, jaké technologie se mají, nemají, nebo musí v budoucnu používat.
Má se v roce 2035 používat asynchronní, nebo synchronní elektromotor?
Má se v roce 2035 používat v Li-Ion bateriích kapalný, nebo pevný elektrolyt?
Má se v roce 2035 používat pro čelní sklo jednoramenný, nebo dvouramenný stěrač?
Má se buničina pro papír v roce 2035 vyrábět sulfitovým, nebo sulfátovým způsobem?
Má se v roce 2035 používat telekomunikační síť 5G, nebo 6G?
Asi každý by řekl, že je nesmysl něco takového předepisovat. Jenže stejný nesmysl je předepisovat, jak má být v roce 2035 poháněno auto.
@Tycoon to jsi přesně vybral špatné příklady, protože... podle mě by EU měla udávat směr a moc neřešit detaily. Takže zákaz spalovacích motorů, to je nepochybně koncepční věc, kterou by EU řešit měla... a typ elektrolytu je detail, který by řešit neměla.
Jaké to správné řešení je, to je věc jiná.
Jaké to správné řešení je, to je věc jiná.
@Emel EU by přece neměla vůbec něco zakazovat. EU vznikla jako spolek pro ekonomickou spoluprácí (dříve) rozvinutých zemí. Dnes by bylo úplně nejlépe zakázat EU. (pozor, neplést EU s NATO, to je něco úplně jiného).
@Emel
Jenže to, že se prosazuje určitá technologie, je právě ten detail.
Frans Timmermans, hlavní postava Green Dealu, při projednávání zákazu spalovacích aut v Evropském parlamentu neobhajoval koncept snižování emisí CO2 v dopravě, ale obhajoval budoucnost technologie elektrických aut proti budoucnosti technologie syntetických paliv😒br />
"They push, for example, for e-fuels in combustion engines. I want to say a few words about that. These fuels will never, ever be available in sufficient quantities. They will be more e😜ensive at the petrol pump, far more e😜ensive than driving an electric car. They will take six times the energy to produce compared to the battery in a car."
https😐/www.europarl.europa.eu/doce👋document/CRE-9-2022-06-07-ITM-007_EN.html
Jenže to, že se prosazuje určitá technologie, je právě ten detail.
Frans Timmermans, hlavní postava Green Dealu, při projednávání zákazu spalovacích aut v Evropském parlamentu neobhajoval koncept snižování emisí CO2 v dopravě, ale obhajoval budoucnost technologie elektrických aut proti budoucnosti technologie syntetických paliv😒br />
"They push, for example, for e-fuels in combustion engines. I want to say a few words about that. These fuels will never, ever be available in sufficient quantities. They will be more e😜ensive at the petrol pump, far more e😜ensive than driving an electric car. They will take six times the energy to produce compared to the battery in a car."
https😐/www.europarl.europa.eu/doce👋document/CRE-9-2022-06-07-ITM-007_EN.html
pradeda777
Je bez debat, že kdyby se věnovalo tolik času, prostředků a úsilí vodíkové alternativě, tak už po světě jezdí víc vodíkoaut než elektroaut.
@pradeda777 spíš by bylo fajn, kdyby se víc věnovalo času syntetickým palivům a už jsme na ně mohli dávno jezdit 😋 Plně syntetické palivo pro naftové motory už tu je a jmenuje se HVO100…
https😐/cz.eurowag.com/…ente-na-bionaftu
Tak ještě ten syntetický benzin a bude klid 😋
https😐/cz.eurowag.com/…ente-na-bionaftu
Tak ještě ten syntetický benzin a bude klid 😋
@ericn aspoň je vidět že o emise a klimatickou rovnováhu jde až na posledním místě 😁
@del42sa Přesně tak, s minimálním úsilím snížíš zaklínané CO2 o 90%. Aktuálně na to velcí dopravci přicházejí. Míchat můžeš v libovolném poměru s naftou. Zatím je první pumpa v Jihlavě pro nákladní auta a dokonce i přední producenti paliv - MOL, Orlen, Agip a tuším Shell se připravují výrobu. Cílem je dostat HVO100 na co nejvíce stojanů 😄
Jenik3
Pochipitelne, ze zakaz je spatny. Pracujici lid si ma vybrat, jakym autem(motorem) bude jezdit do fabriky.
To (opet) v Belgii nedali. Asi si dali pivo s cokoladou.
To (opet) v Belgii nedali. Asi si dali pivo s cokoladou.
rohYpnol
Ajta krajta... už i další oficiální vyjádření zástupce automobilky?!? 😅😅😅
Vždyť EV je ve všem lepší, ne??? Kdo říká že není třeba zakázat spalováky, tak je proruský agent!!! 😆
A nebo ACZ je dezinformační, tohle určitě psali na autoforu 😆
Vždyť EV je ve všem lepší, ne??? Kdo říká že není třeba zakázat spalováky, tak je proruský agent!!! 😆
A nebo ACZ je dezinformační, tohle určitě psali na autoforu 😆
A nikdy nehoří (https😐/m.youtube.com/watch?…).
Jo, a jsou čím dál levnější, u Kia EV6 to nyní můžeme vidět. Baterie skoro zdarma.
BTW Toto všechno říkají elektrofanatici.