Novinky
Ozzman
10
Jo, jsem socka, co má rodinu a občas potřebuje převézt třeba kočárek, dětské kolo, paddleboard/člun, nějaké ty věci do kempu, nebo hudební aparaturu dopravit k dodávce... takže to jako správná socka vozím v kombíkách @Roman Horký
Přejít do diskuze
Atlis
@Tycoon bicykle sa nevozia v aute, ale za autom alebo v najhoršom prípade na aute. V aute sa vozia ľudia a batožina. O to viac platí pre subkompakty.
Ale keď je každý taký e😜ert na balenie auta ako ty, tak potom neprekvapí ani názor na druh karosérie. 😊 S rodinou som jazdil sedanmi dve dekády a nebol to nikdy najmenší problém.
Ale keď je každý taký e😜ert na balenie auta ako ty, tak potom neprekvapí ani názor na druh karosérie. 😊 S rodinou som jazdil sedanmi dve dekády a nebol to nikdy najmenší problém.
Mikesus
@Ozzman
Jo litry jsou litry. A pak přijde kodiaq s 910 litry a já tam nedám nic než 2 koloběžky, narozdil od kufru s 552l.
Byl jsem k papírovým hodnotám vždy skeptický, tohle mne přesvědčilo, že litr není litr a jsou automobilky, které úspěšně lžou snad ve všem.
Srovnání kodiaq 910l
https😐/ibb.c👋pZ6ShMK
Highlander v uspořádání 552l
https😐/ibb.c👋DMcMQbq
Jo litry jsou litry. A pak přijde kodiaq s 910 litry a já tam nedám nic než 2 koloběžky, narozdil od kufru s 552l.
Byl jsem k papírovým hodnotám vždy skeptický, tohle mne přesvědčilo, že litr není litr a jsou automobilky, které úspěšně lžou snad ve všem.
Srovnání kodiaq 910l
https😐/ibb.c👋pZ6ShMK
Highlander v uspořádání 552l
https😐/ibb.c👋DMcMQbq
Ozzman
Vždy si říkám, že nepotřebuji velký kufr, né nijak extra, pak ale něco vezu (samozřejmě by se to dalo narvat na střechu, nebo do rakve) , tak příjde někdo s O1 kombi a všechno harampádí tam nahází ledabyle a i tak se tam ještě vejde bagáž..... ani ty novější Ofce už na tom nejsou tak dobře. Zrovna v minulém týdnu jsem si to vyzkoušel zas.@Tycoon
Ozzman
Hele, asi takhle ,žít se dá s ledasčím, ale přístupnost do kufru kombi/SUV je prostě ideální, proč něco lovit v sedanu (nehledě na to, že sedanu je poskrovnu), když to mužeš vylovit z kombíku...a vozím dětské věci, sportovní věci, hudební věci, na to ten kufr potřebuji a nemusím snad hned jezdit Tranzitem ne ? @Roman Horký
Ozzman
A mě by zajímala ta odpověď, nás kombíkové socky to asi zajímá všechny 😁 @Roman Horký
Ozzman
No, protože dnes jsou ty litry hodně poschovávané, však i moje auto to má ještě pod podlahou (taky tam možná doteď mám část věcí z dovolené, které jsem tam zapoměl), ale ta jedničková Ofce se sice vykašlala na cestující vzadu, ale co se tam naloží, to je prostě pořád královna... Lepší snad bylo ještě Mondea do MK4 (protože byl kufr širší a nesměl si mít rezervu, ale lepicí sadu), jen to bylo o třídu větší auto... no a jinak jsem to vše nakonec pobral, velkým pomocníkem byla rakev o objemu kufru Fokuse hatchback a prostor pro posádku 😁 😁 @Mikesus
Anonym
Asi nejsem ten správný český "kombíkář", ale u auta mě nezajímá až tak objem zavazadlového prostoru, ale jeho přístupnost a využitelnost pro neskladné předměty jako je jízdní kolo apod.
Kupříkladu jízdní kolo, které jsem mohl dát po sklopení sedaček do kufru "krátké" Felicie hatchback, se k mému překvapení nevlezlo do "dlouhé" Fabie Combi, jelikož nešlo nasoukat před nakládací otvor.
Proto bych si nikdy nekoupil sedan, kde je využitelnost kufru velmi omezená.
Další věcí je nosnost. Některé kombíky mají poměrně nízkou nosnost zadní nápravy (odpovídající plus minus hatchbacku, ale s nevýhodou delšího převisu) a tahají záď po zemi už při poměrně malém naložení.
Kupříkladu jízdní kolo, které jsem mohl dát po sklopení sedaček do kufru "krátké" Felicie hatchback, se k mému překvapení nevlezlo do "dlouhé" Fabie Combi, jelikož nešlo nasoukat před nakládací otvor.
Proto bych si nikdy nekoupil sedan, kde je využitelnost kufru velmi omezená.
Další věcí je nosnost. Některé kombíky mají poměrně nízkou nosnost zadní nápravy (odpovídající plus minus hatchbacku, ale s nevýhodou delšího převisu) a tahají záď po zemi už při poměrně malém naložení.
Ozzman
Však taky potvrzuji to o čem píšeš 😊 Sice je tam schod jak do hospody, ale je to pravidelný kvádr...@Tycoon
sir
A kde pak máme Ford Focus? 635 l.......a jo..to by se do prvních 5ti nevešlo o koncernove auto navíc 😊
Klobása Uzená
To je hrozná kvalita článku. Zbytečný článek i novinář tedy "novinář".
Chápu, hlavně, že se klikne. .
Tohle je jiná: https😐/www.autorevue.cz/…adelnik/ch-52901#as
CO uvést rozměry zavazadelníku, fotku, sklopit sedadla, změřit délku po sedadla, uvést jestli to jde do roviny, rozměry vstupu atd...
Chápu, hlavně, že se klikne. .
Tohle je jiná: https😐/www.autorevue.cz/…adelnik/ch-52901#as
CO uvést rozměry zavazadelníku, fotku, sklopit sedadla, změřit délku po sedadla, uvést jestli to jde do roviny, rozměry vstupu atd...
Prasivak P
@Roman Horký
tu uz vsetci vedia ze si uplny blbec, nemusis ich presviedcat tvojimi dalsimi mudrami
tu uz vsetci vedia ze si uplny blbec, nemusis ich presviedcat tvojimi dalsimi mudrami
Anonym
@Ozzman
Jo, i objem se hodí. Ono je docela problém, že dnes výrobci do těch litrů započítávají i různá místa po podlážkou, takže na první pohled má OIV litrů více než OI, jenže pod tu podlážku se jakýkoliv trochu větší předmět stejně nevejde, takže jsou některé ty litry "zbytečné". To je právě ta využitelnost, o které jsem psal.
Jo, i objem se hodí. Ono je docela problém, že dnes výrobci do těch litrů započítávají i různá místa po podlážkou, takže na první pohled má OIV litrů více než OI, jenže pod tu podlážku se jakýkoliv trochu větší předmět stejně nevejde, takže jsou některé ty litry "zbytečné". To je právě ta využitelnost, o které jsem psal.
Anonym
@Roman Horký
Pokud osobák není na převážení předmětů, proč tedy tvé sedany 605 a 406 měly kufr? Karoserie mohla končit hned za zadními sedadly.
Pokud osobák není na převážení předmětů, proč tedy tvé sedany 605 a 406 měly kufr? Karoserie mohla končit hned za zadními sedadly.
Rezna
@Roman Horký jasně,vsichni si ke svému primestskemu SUV nakoupíme ještě naklaďaky 😁
traveldrive
Tak toto je fakt rebríček jak prasa. ACZ láme nové rekordy v úbohosti zverejňovaných materiálov. Sorry, pán redaktor, ale takéto "vyčerpávajúce" informácie každý nájde na nete ľavou zadnou v priebehu pár minút. Aký by mal byť dôvod hľadať pár mizerných číslic na ACZ?
lukas13
Sakra, alespoň jsem čekal že to v reálu ověříte.
Srovnání čísel, která uvádí výrobce, to je na autoweb žalostné.
Ps.: Za mě - kufr beru ve smyslu binárním - 1/0, vyhovuje/nevyhovuje. Nejen litry, ale i praktičnost.
Nyní mi stačí (skvěle využitelných) cca 440l.
Srovnání čísel, která uvádí výrobce, to je na autoweb žalostné.
Ps.: Za mě - kufr beru ve smyslu binárním - 1/0, vyhovuje/nevyhovuje. Nejen litry, ale i praktičnost.
Nyní mi stačí (skvěle využitelných) cca 440l.
praptak
S interiovým držákem se dají vozit dokonce dvě kola uvnitř (u některých osobních aut). 🙂
Anonym
@Ozzman
Přesně tak, kvádr je kvádr 😄
Zajímavé je to právě s tím schodem.
Tehdejší typické kombíky, jako třeba Astra, Vectra, Focus, Mondeo atd. mívaly páté dveře jako "vrata", která sahala k úrovni podlahy kufru.
Oktávky či Fabie nikoliv.
Přesně tak, kvádr je kvádr 😄
Zajímavé je to právě s tím schodem.
Tehdejší typické kombíky, jako třeba Astra, Vectra, Focus, Mondeo atd. mívaly páté dveře jako "vrata", která sahala k úrovni podlahy kufru.
Oktávky či Fabie nikoliv.
Anonym
@Atlis
1) Kolo byl jen příklad. Určitě někdo najde jiný neskladný předmět.
2) Nemluvím o pravidelné přepravě kol, ale jednou za pár let se mi stane, že potřebuju naložit kolo. Naposledy mně o to někdo nečekaně požádal - předpokládám, že ani ty nejezdíš neustále s nosičem na kola 😄
BTW Favorit/Felicia je auto pomezí tehdejších subkompaktů (B) a kompaktů (C), v našich chudých podmínkách musel plnit všemožné role. Naše obec měla třeba Favorita ve funkci "nákladní auta" s trvale vymontovanými zadními sedadly.
BTW2 Mr. Bean odvezl křeslo i pomocí 3,05 m malého Mini 😄
1) Kolo byl jen příklad. Určitě někdo najde jiný neskladný předmět.
2) Nemluvím o pravidelné přepravě kol, ale jednou za pár let se mi stane, že potřebuju naložit kolo. Naposledy mně o to někdo nečekaně požádal - předpokládám, že ani ty nejezdíš neustále s nosičem na kola 😄
BTW Favorit/Felicia je auto pomezí tehdejších subkompaktů (B) a kompaktů (C), v našich chudých podmínkách musel plnit všemožné role. Naše obec měla třeba Favorita ve funkci "nákladní auta" s trvale vymontovanými zadními sedadly.
BTW2 Mr. Bean odvezl křeslo i pomocí 3,05 m malého Mini 😄
traveldrive
@Tycoon
Na popis Tebou zmienených vlastností už asi nezostal priestor...
😡
Na popis Tebou zmienených vlastností už asi nezostal priestor...
😡
Makovnik
@Roman Horký uz je to jasne, proste nemas vkus. Ani veci nerozumies, lebo sedan nie je kombi.
Mikesus
@lukas13
Presne tak, je litr na papíře, ale reálně do něj nedáš co do menšího
Presne tak, je litr na papíře, ale reálně do něj nedáš co do menšího
ptr078
No neviem, v slabej chvilke som dal inzerat, ze darujem sedacku, tak po 50tich telefonatoch s romskymi bratmi prileteli dvaja na oktavke kombi 1 a nedali to. Po dalsich 50tich telefonatoch prisli dalsi, zhodou okolnosti na okte 1 lifte a napratali to tam vdaka vatsiemu otvoru, sice im trcalo z auta asi dva a pol metra sedacky, ale tento detail im nevadil 😅
ptr078
Preco? Vyssia spotreba, prsi na to, prasi na drahy bike, hocikto ti to corkne, obmedzena rychlost, sedel som v aute pred ktory spadol bike na cestu z auta pred.... povedz jednu vyhodu
hugino
Tak z týchto piatich kandidátov jedine Golf po FL a kufor by určite nerozhodoval.
ericn
@Ozzman že se nestydíš, jezdit v tak sockoidním typu aut jako je kombík 🤣 Já jsem dál, mám doma lifback, kombi a MPV = můžu si vybrat 👍
ericn
@ptr078 hele úplně v klidu a držák na kola na tažným je asi to nejlepší řešení 👍
ptr078
Tak jedna kategoria blbcov mi tu bude hovorit, aky motor ma mat moje auto a kolko km mozem jazdit a druha co mam v tom aute vozit 🤣
Anonym
@Ozzman Ano, jak píšu, můžeš upřednostnit praktičnost před vzhledem.
Jak u blbých vy paka z ACZ, abych odpověděl Ozzmanovi tak musím odpovědět sobě. Jděte se už léčit, čím dřív začnete Šámale Horký Rome tím dřív vás vyléčí.
Jak u blbých vy paka z ACZ, abych odpověděl Ozzmanovi tak musím odpovědět sobě. Jděte se už léčit, čím dřív začnete Šámale Horký Rome tím dřív vás vyléčí.
Anonym
@Ozzman Jednoduše si myslím, že když OBČAS (tvoje slova) něco potřebuješ převézt, tak kvůli tomu nemusíš mít POŘÁD kombík 😄. Ale když ti nevadí obětovat vzhled pro praktičnost, tak proč ne.
Protože občas skočím do bazénu, tak taky nechodím pořád v plavkách 😄
Protože občas skočím do bazénu, tak taky nechodím pořád v plavkách 😄
Anonym
Díky ACZ, že nemůžu pokračovat v diskusi ve vlákně s Ozzmanem a Tycoonem, protože rozhodnutím ACZ to vlákno končí. Tedy mé odpovědi se vážení pánové už nedozvědí. Možná o ně ani nestojí, takže cajk.
Anonym
V P605 sedan (bez přívěsu) jsem tehdy přestěhoval na 2x celý staromládenecký byt. Na co hnusný kombík by mi byl?
Anonym
@traveldrive Hele to jde dobře k sobě. ACZ ubohé články a ty společně s Horkým Romem ubohé komentáře.
Anonym
@Ozzman Jako začínající chalupář co já jsem se navozil pytlů stavebního materiálu v sedanech 605 a 406.... Fakt je ten, že do Priusu naložím ještě víc a ještě pohodlněji, ale naštěstí už nemusím (ten Prius kurvit). Osobák není na převážení předmětů, ale osob. Proto kombík nedává žádný smysl. Leda tak pro socky, co nemají na náklaďák navíc a přesto chtějí vlastnit osobák. Kombík je takový nesmyslný hybrid mezi tím.
Ringhofer
Tak já hledám kombíky tam, kde za podobné peníze nabídnou ještě více: taková mírně ojetá Insignia nebo Mondeo jsou tím typem, na který lze vsadit celkem bez rizika. Jen je třeba si ponechat dosti slušný obnos stranou na servis, aby pak tyto nejlepší kombíky na trhu nejezdily na Barumkách a neměnily původní brzdové destičky za polské...
Anonym
@Roman Horký
Jsou auta, kde to neplatí. Třeba u první generace Fabie byl kombík hodnocen jako designově zdařilejší než základní hatchback. A sedan je potvrzoval, že udělat hezký malý sedan je u moderních aut nemožné.
Jsou auta, kde to neplatí. Třeba u první generace Fabie byl kombík hodnocen jako designově zdařilejší než základní hatchback. A sedan je potvrzoval, že udělat hezký malý sedan je u moderních aut nemožné.
Anonym
Moje averze ke kombíkům je založena na jejich designovém hnusu. Zprzněný sedan = kombi. Na(ne)štěstí, dnes už to je celkem jedno. Nová auta jsou všechna vesměs tak hnusná, že kombíky ztrácejí svoji výsadu etalonu hnusu. Hezkých aut jako jsou například Tesly 3 či Toyoty Corolly, Priusy, Camry, C-HR je dnes poskrovnu.