Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Jbvhb
Libi se mi tyhle nekonecne diskuse mezi zastanci spalovacich a EV motoru.
Myslim si ze by si lide meli vzit ponauceni od ostatnich kteri maji jiz nejake zkusnosti a ne se ohanet greendeal a antizastanci EV z jakehokoliv duvodu, kterych maji samozrejme mraky. Mozna by to chtelo se trosku povznest nade vse a vzit si fakta a zdravy rozum. Ja sam jsem mel před Porsche asi 20 ruznych spalovacich aut a pak Porsche Panamera Turbo 2016, 911 Turbo 2016, Cayenne turbo 2017, pak nejake AMG Mercedesy, a vratil jsem se zpet k Porsche Panamera Turbo S E-hybrid 2021, Cayenne turbo GT 2021. Myslel jsem si ze nic lepsiho neni a nebude. A najednou se mi dostal do ruky Taycan turbo 2021 a Panamera letela z domu. Koupil jsem si i Macana turbo elektrik a zavidel zene ze s nim kazdy den jezdi. A ted zvazuji ze Cayenne turbo GT vymenim za dalsi elektricke auto. 300-500km ty auta zvladnou, nabijecky venku na 5(15)min dobiti fungujou taky, mimochodem obsazenost nabijecek v CR je 5% 😄, Ticho, akcelerace, pohodli, okamzity vykon, sednout kazde rano do auta ktere ma 100% (80% at se nenici baterka, 100% jen kdyz jedete pilu) je proste nenahraditelne...vsichni Ti co nadavaji na elektricka auta vestinou v takovem aute ani nesedela. (Ale vlastne to je dobre pro vsechny z nas co procitli, alespon se nehromadi fronty na stanicich). Dalsi argument - nizsi cena. Ono koupit si panameru za 6,5mil nebo Taycana za 5 je taky rozdil. A vykonove je na tom Taycan stejne lip. (turbo). Pokud mate doma Wallbox coz mam, nemusite vubec nic resit. Tak asi tak... Ti to na ty auta nadavaji.... pujcte si to, zjistite v jakem matrixu ten spalovaci svet vlastne je a ze je davno prekonany - jen se Vam to nechce priznat. Jasne na dojeti k mori budu muset 4xzastavit na 15min na nabiti, ale vadi mi to ? Aspon si odpocinu..,
treba se pletu.., ale moc tomu neverim... Mel jsem pujcene i elektricke G580 a byla to jizda....
Myslim si ze by si lide meli vzit ponauceni od ostatnich kteri maji jiz nejake zkusnosti a ne se ohanet greendeal a antizastanci EV z jakehokoliv duvodu, kterych maji samozrejme mraky. Mozna by to chtelo se trosku povznest nade vse a vzit si fakta a zdravy rozum. Ja sam jsem mel před Porsche asi 20 ruznych spalovacich aut a pak Porsche Panamera Turbo 2016, 911 Turbo 2016, Cayenne turbo 2017, pak nejake AMG Mercedesy, a vratil jsem se zpet k Porsche Panamera Turbo S E-hybrid 2021, Cayenne turbo GT 2021. Myslel jsem si ze nic lepsiho neni a nebude. A najednou se mi dostal do ruky Taycan turbo 2021 a Panamera letela z domu. Koupil jsem si i Macana turbo elektrik a zavidel zene ze s nim kazdy den jezdi. A ted zvazuji ze Cayenne turbo GT vymenim za dalsi elektricke auto. 300-500km ty auta zvladnou, nabijecky venku na 5(15)min dobiti fungujou taky, mimochodem obsazenost nabijecek v CR je 5% 😄, Ticho, akcelerace, pohodli, okamzity vykon, sednout kazde rano do auta ktere ma 100% (80% at se nenici baterka, 100% jen kdyz jedete pilu) je proste nenahraditelne...vsichni Ti co nadavaji na elektricka auta vestinou v takovem aute ani nesedela. (Ale vlastne to je dobre pro vsechny z nas co procitli, alespon se nehromadi fronty na stanicich). Dalsi argument - nizsi cena. Ono koupit si panameru za 6,5mil nebo Taycana za 5 je taky rozdil. A vykonove je na tom Taycan stejne lip. (turbo). Pokud mate doma Wallbox coz mam, nemusite vubec nic resit. Tak asi tak... Ti to na ty auta nadavaji.... pujcte si to, zjistite v jakem matrixu ten spalovaci svet vlastne je a ze je davno prekonany - jen se Vam to nechce priznat. Jasne na dojeti k mori budu muset 4xzastavit na 15min na nabiti, ale vadi mi to ? Aspon si odpocinu..,
treba se pletu.., ale moc tomu neverim... Mel jsem pujcene i elektricke G580 a byla to jizda....
Je to správná cesta i pro samotné automobilky. Vsadit celou budoucnost firmy na jedno řešení je velký risk, který když nevyjde, může položit i velkou a do té doby ziskovou firmu. Viz třeba Nokia a její sázka všeho na Windows Phone.
Ford má techniku pro elektromobily od VW, VW má techniku pro dodávky od Fordu.
A tak by se dalo pokračovat.
U té Nokie bych spíše řekl, že problém byl prvotně v symbianu, na kterém do poslední chvíle trvali a ukázalo se, že je prostě na dotykovou platformu nevhodný a proti konkurenčním os zastaralý. Windows už byl jen hřebíček do rakve.
Jen trošku jiným způsobem.
A ten způsob je takový, že zdraží auta se spal. motory, aby zaplatili ty investice do prapohonu.
Octavia RS 1,058 CZK 6,4s / 250kmh, ale má i mé důležité parametry 😉 A navíc si jí můžeš postavit podle sebe, tj individualizace, kvalita zpracování a hlavně každodenní použitelnost je někde úplně jinde 😉