Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Kawasaki odhaluje vodíkovou Ninju H2. Z výfuku jde řev a voda

17 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud to vrčí, řadí, graduje jako klasický spalovák, tak s tím nemám problém. Samozřejmě dostupnost tankování mizivá, ale spalováním "čehokoli" problém nemám. Hlavně když bude zachován charakter spalovacích motorů.
Avatar - Anonym
Anonym
Horký Rome, napiš mi další SZ.
Ondřej Putna
Celkem by mě zajímala účinnost konverze primární energie (což bude beztak zemní plyn) na pohyb. Nedivil bych se třeba 90% ztrátám.
ericn
Tak tohle beru jako vývojový prototip (což je), tj. třeba se do nějaké produkční verze věci a infrastruktura změní. A chtělo by to zamakat na těch nádržích vzadu jsou to opravdu velké "kusy" 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Vodík by mohl mít uplatnění u kamionů a podobných dopravních prostředků. Za určitých podmínek i u aut.

Ale pohánět jím motorku nedává smysl. Technicky se vodík nehodí pro menší dopravní prostředky s krátkým akčním rádiem. Nádrž zabírá poměrně dost místa i hmotnosti a standardní spalovací motor má s vodíkem malý výkon (Honda to kompenzuje kompresorem, což je na motorku zbytečně komplikovaná technika).
A nedává to smysl ani politicky. Motorky jsou úplně mimo zájem politiků a zelených aktivistů, takže u nich neexistuje požadavek na snižování emisí CO2.
Svět se prostě zbláznil.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: Typické zelené vymývání.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano. I když teda v jednom jsem se spletl. Kawasaki má kompresorem přeplňovaný motor i ve standardní benzínové verzi. U motorky bych něco takového nečekal.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
To jsi měl očekávat. Taky bys nikdy neřekl že se vyrábí motorky na naftu, že, a ony jsou vyráběny 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to už je vyloženě hardcore 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Myslíš Royal Endfield diesel? Či sa vyrába ešte niečo iné?
Flajzi
Píšeš to, jako kdyby se běžně dieselové motorky vyráběly a nebyla to jen rarita. Kolik jich tedy znáš?
gil54
...aby na motorku namontovali generátor na dřevoplyn. Svět se fakt zbláznil, ale to už tady někdo napsal.

Nechci strašit, ale vypadá to, jako kdyby si lidstvo nechtělo uvědomovat, čím zpravidla končívaly v historii státy, říše a různá společenstva kočičí pracky, kde byl zdravý rozum upozaděn před zájmy elit.
Uživatel_5404771
Před několika lety bylo někde vodikove kolo!!! Myslím šlapací 🙂
aha75
Když nedej bože spadne a prorve nádrž, tak mu zmrzne a upadne.🤔
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jaký to má výkon? Jaká byla průměrná rychlost? Kolikrát za těch 8 hodin ty obludný nádrže tankovali? Kolik to nestabilní monstrum těžký na zadek váží? Kolik kg vodíku to pobere a kolik to spálí na 100km?
Bylo to chlazený, nebo ne? Za kolik hodin unikne přes ventil půlka nádrže? Atd...

Místo toho zase jen prázdný floskule a na závěr rada ať jezdíte bezpečně ,v helmě a rukavicích, haha. :no:
Flajzi
Spalování vodíku je ta nejhorší varianta pohonu (co se týče efektivity a tímpádem i nákladů na 1 km).
Takže buď tam jsou tlakové nádrže na plynný vodík, pak je ho tam málo a ujede to jen kousek od komína nebo se tankuje kapalný vodík, takže to sice někam dojede, ale do několika dnů se ti odpaří všechen vodík a budeš mít zase prázdnou nádrž.
Takže ať je to jak chce, je to kravina na entou.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak mě to je jasný. Jen jsem si chtěl rýpnout do nulové informační hodnoty článku i videa.