Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Krásný Ford Fiesta z roku 1993 ujel jen 36.000 km. Cena vás zláká

6 komentářů

Arese
...kdy Ford patřil v Evropě k předním značkám, protože tehdy mu ještě záleželo na evropských zákaznících. Proto jim vyvíjel speciální modely, šité přesně na míru jejich vkusu, potřebám a požadavkům! Zato dnes by se člověk z jejich evropské modelové politiky pozvracel!! 😲 😒 :no: (samozřejmě s čestnou výjimkou Mustangu, ale ten Fordovy evropské prodeje určitě nespasí).
Arese
Zjisti si, kolik taková Fiesta vážila, k tomu vem v úvahu, jak takový motor neudušenými absurdně přísnými emisními limity "šel za plynem" a až potom suď! 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
kdy tvrdé plasty a švihadla nevadily. Na druhou stranu - co s tím dneska. Nezajímavé auto na youngtimera, do provozu je zase škoda ho zničit.
Avatar - Intercool
Intercool
Tak to jistě
TurboZemák
No to bych úplně netvrdila. Koupila jsem si loni rok 1994 a kdykoliv s tím někam jedeme tak je zájem až až (hmm jako možná za to může ta origo růžová metalíza 😆 ).
Mám sice tu slabší verzi 1.1 37 kw, ale ještě se nestalo, že by to někam nedojelo nebo nevyjelo. Nejradši objevujeme polské národní parky a hory. Jezdíme plně obsazení s plným kufrem a v pohodě. Běžně otočíme za výlet 1000 km třeba. Všechno bylo původní, když jsem to kupovala a zas tak moc se na tom zub času nepodepsal ( 120 000 najeto). Stálo mě 11 000 a za ty peníze jsme si s ním užili už kopec srandy, za mě dobrý kup. Je to malé spolehlivé auto s rozvodovým řetězem a přijatelnou spotřebou. Svou maximální rychlost dle TP dá i v těch svých 30-ti letech. Jasné není to žádné Ferrari a není to z 0-100 za 3 vteřiny, ale díky menší váze je to živé tak akorát.
stormrider
Já jsem to nejprve pochopil tak, že 1.4. v té době nemohla mít 54 kW - ale vypadá to dle všeho, že to sedí. Na tu dobu slušný výkon pro malé auto.