Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Intercool
1
Tak to jistě
Arese
2
Zjisti si, kolik taková Fiesta vážila, k tomu vem v úvahu, jak takový motor neudušenými absurdně přísnými emisními limity "šel za plynem" a až potom suď! 😄
stormrider
0
Já jsem to nejprve pochopil tak, že 1.4. v té době nemohla mít 54 kW - ale vypadá to dle všeho, že to sedí. Na tu dobu slušný výkon pro malé auto.
Stejsn
kdy tvrdé plasty a švihadla nevadily. Na druhou stranu - co s tím dneska. Nezajímavé auto na youngtimera, do provozu je zase škoda ho zničit.
No to bych úplně netvrdila. Koupila jsem si loni rok 1994 a kdykoliv s tím někam jedeme tak je zájem až až (hmm jako možná za to může ta origo růžová metalíza 😆 ).
Mám sice tu slabší verzi 1.1 37 kw, ale ještě se nestalo, že by to někam nedojelo nebo nevyjelo. Nejradši objevujeme polské národní parky a hory. Jezdíme plně obsazení s plným kufrem a v pohodě. Běžně otočíme za výlet 1000 km třeba. Všechno bylo původní, když jsem to kupovala a zas tak moc se na tom zub času nepodepsal ( 120 000 najeto). Stálo mě 11 000 a za ty peníze jsme si s ním užili už kopec srandy, za mě dobrý kup. Je to malé spolehlivé auto s rozvodovým řetězem a přijatelnou spotřebou. Svou maximální rychlost dle TP dá i v těch svých 30-ti letech. Jasné není to žádné Ferrari a není to z 0-100 za 3 vteřiny, ale díky menší váze je to živé tak akorát.
Mám sice tu slabší verzi 1.1 37 kw, ale ještě se nestalo, že by to někam nedojelo nebo nevyjelo. Nejradši objevujeme polské národní parky a hory. Jezdíme plně obsazení s plným kufrem a v pohodě. Běžně otočíme za výlet 1000 km třeba. Všechno bylo původní, když jsem to kupovala a zas tak moc se na tom zub času nepodepsal ( 120 000 najeto). Stálo mě 11 000 a za ty peníze jsme si s ním užili už kopec srandy, za mě dobrý kup. Je to malé spolehlivé auto s rozvodovým řetězem a přijatelnou spotřebou. Svou maximální rychlost dle TP dá i v těch svých 30-ti letech. Jasné není to žádné Ferrari a není to z 0-100 za 3 vteřiny, ale díky menší váze je to živé tak akorát.
Arese
...kdy Ford patřil v Evropě k předním značkám, protože tehdy mu ještě záleželo na evropských zákaznících. Proto jim vyvíjel speciální modely, šité přesně na míru jejich vkusu, potřebám a požadavkům! Zato dnes by se člověk z jejich evropské modelové politiky pozvracel!! 😲 😒 :no: (samozřejmě s čestnou výjimkou Mustangu, ale ten Fordovy evropské prodeje určitě nespasí).